carrefor josta voi ostaa kaiken mitä tavalinen ihminen tarvitsee ja kyllä siellä sopii muidenkin ostoksilla näyttäytä Olen aivan "pulassa " täällä suomessa kun joudun ostamaan tavaran sieltä sun täältä. Tarjoustalo varmasti pitäisi paikkansa koska heille riittäisi asiakkaita varmasti kun tarjoustalo tyyppisiä ostospaikkoja olisi joka lähiössä.
kuinka olen tullutkaan toimeen ilman carefordia :) siten että pesen lattiani sieltä ostetulta aivan uskomattoman hyvällä lattiapyyhkeellä sekä päivittäin erilaiset tavarat, pesytymiseen tarvittavat muistuttavat ihanista kaikista hedelmistä, leivoksista, kakuista, teestä ja siitä tulikin mieleeni että kyllä suomalainen tavalinen kansa ajattelee kulutustaan sekä miitähän tänään syödään toisin kuin sitivihreät joille rahaa on :) Kohta täällä suomessa on enimässä määrin kuluttajia jotka todella joutuvat ajattelevat että..eivät voi ostaa talouspaperia koska budjetti riittää vain wc paperiin kuten itse olen vuosia elännyt.
Kiitos siitä kanaviillokista jota söin kyllästymiseen asti että toiset saavat monipuolista ja terveelistä ja eihän kanaviilokki mitään epäterveelistä ollut kun vieläkin tässä "suutani soitan " Kaikki te muut joilla on :) tärkeä näkyä muissa suomen suihkuseurapiirien ostospaikoissa menää te sinne ja muuten viimen viikon "esseesä " EI lukennut että olen seiskan tilaaja, siinä lukia ainoastaan seiskan siis seitsämän päivää lehden tilaaja lahjasta :).....Kaikki ymmärtävät sarkasmin ja harmilista että perussuomalaiset euivät älynneet olla antamatta ns. hyllytystä koska nythän kaikki ei ymmärtävät voivat edelleen jatkaa pohjois-korea tyypistä suitsimista kaikilta muilta kuin itseltään..
tämä nyt vain ohimennen poltiikan tarkkailua kuin myös kaiken muun lisäksi olen puutarhasuunittelija, stailisti, meikkaaja, kokkki, siivooja sekä viellä kaiken tämän lisäksi paras asiantuntija minkälaisia mainoksia tänne saa laittaa kuin myös paljon muuta... :) tässä alkaa olla rinta täynnä näitä titteleitä..hihi..
:) Carefor täydelinen tavaratalo puuttuu suomesta
1
54
Vastaukset
- :)
Kauppiaat kyllä kyllä teillä ilmapallot kuin muutkin on hyvin tyrkyllä mutta ei ilmapallopumppuja. Ilmapallopumppuja Kiitos.. :) muuten katsokaa myös että hillomunkkeja riittä sekä myös simaa kun en nyt kuitenkaan kaikkea viitsi tehdä itse täytyyhän tässä työlistää kaiken muun lisäkisi. Täytynee mennä tekemään uutta titteliä itselleni..Jos ehdin :)
erittäin huolissaan oleva sanoi jossain haastattelussa että ihmisten täytyy ajatella muutakin kuin mitähän söisivät jne...joojoo kyllä köyhien äänet kelpasivat kuin muiden freelansereiden ketä siellä hulluina hillui Ei minä en . Ihmisten ajatukset nyt kuitenkin ovat kuinka saavat rahansa riittämään kun viellä uudet lakkiaiset sekä kevätvaatteet sun muut kaikki kukat jne... Carefordista olisivat voineet ostaa kaiken :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571