Misty-88 katsoisitko mullekkin

kihv

Mitä näkyy rakkaudessa? 2 miestä. Toisen kanssa mulla lapsi ja toisen kanssa yritetty aika kauan jonkunlaista suhdetta. Molemmissa hyvät ja huonot puolet. Enemmän huonoja tässä lapsen isässä mutta meiä välil sellane yhteys etten tiä miten pääsen hänestä yli eikä hänkään ole kuulema musta päässyt yli. Tunnetaan molemmat sekä vihaa että rakkautta. Tämä toinen mies tasaisen rauhallinen ja turvallisempi. Olen aika hukassa tän tilanteen kanssa. Unohdanko molemmat vai kannattaako toisen kanssa yrittää?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Misty-88

Moi, huomasin viestisi. Nostan iltapäivällä kortit sinulle.

• Misty-88

Moi, sulla näkyy olevan tällä hetkellä elämässä paljon rakkautta ja olet onnellinen (kaikesta huolimatta). Olet aivan ympäröity rakkaudella ja huolenpidolla. Raha ja materialistiset asiat nousevat jostain syystä esiin ja ovat vahvasti läsnä nykytilanteessa. Voi tarkoittaa: lainaa, jotain raha-asioiden järjestelyä, jos ei edellämainittuja niin voi olla voitto, yllättävä perintö jne. isompi summa kuin palkanlisäys.

Sinulla on ns. maalaisjärkeä, joka on todella tärkeä ominaisuus sinun luonteessa, ja jota kannattaa käyttää aina ongelmatilanteissa. Itsekuri, järjestys asioissa ja taloudellinen menestys. Voi tarkoittaa myös, että olet oppinut vastikään hillitsemään itseäsi ja pitämään pään kylmänä.

Jokin yllättävä käänne rakkauselämässä on tulossa, näyttää vahvasti siltä että uusi mies. Kehotus liikkua eteenpäin eikä jäädä odottelemaan. Perhesuhteissa jotain ongelmia, joku sukulainen/-t yrittää siirtää sinulle vastuuta joka ei kuulu sinulle, tai tekee jotain muuta epämukavaa, ehkä jopa selkäsi takana. Tästä seuraa taloudellisia ongelmia. Saatat tuntea että tämä ihminen painostaa tai rajoittaa sinua. Jonkunlainen menetys. Paljon riitelyä näkyy myös, henkistä väkivaltaa jopa. Valehteleva sydän.

Uusi mies, jota tapaat on todennäköisesti ulkomaalainen. Hyvin ystävällinen, avoin ja antelias. Persoonallinen. Mahdollinen matka tai jopa muutto ulkomaille. Jos valitset hänet, tulet olemaan todella onnellinen, koska hän on aika samanlainen kuin sinä. Hänen kanssa tulee olemaan helppoa.

• ap

Kiitos paljon hyvästä vastauksestasi. Raha ongelmia tosiaankin on eli järjestelyjä sen kannalta pitää tehdä. Luonteen kuvauskin osui oikeaan ja olen oppinut hillitsemään itseään. Kiva jos jokin uus mies tulee kun ei noista kahdesta näytä olevan mihinkään. Perhesuhteen ongelmista en tiedä jotain pientä ongelmaa aina ollut mun vanhempien kanssa. mutta vaikea uskoa että he olisi kyseessä. Henkisen väkivallan tunnistan kyllä tästä entisestä miehestä lapseni isästä. Josta tästäkin huolimatta vaikea päästä kokonaan eroon.

• Misty-88

Kevättä rintaan, korkkarit päälle ja ulos tuulettumaan! :) Valoa ja Rakkautta sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe