Mitä näkyy rakkaudessa? 2 miestä. Toisen kanssa mulla lapsi ja toisen kanssa yritetty aika kauan jonkunlaista suhdetta. Molemmissa hyvät ja huonot puolet. Enemmän huonoja tässä lapsen isässä mutta meiä välil sellane yhteys etten tiä miten pääsen hänestä yli eikä hänkään ole kuulema musta päässyt yli. Tunnetaan molemmat sekä vihaa että rakkautta. Tämä toinen mies tasaisen rauhallinen ja turvallisempi. Olen aika hukassa tän tilanteen kanssa. Unohdanko molemmat vai kannattaako toisen kanssa yrittää?
Misty-88 katsoisitko mullekkin
4
<50
Vastaukset
- Misty-88
Moi, huomasin viestisi. Nostan iltapäivällä kortit sinulle.
- Misty-88
Moi, sulla näkyy olevan tällä hetkellä elämässä paljon rakkautta ja olet onnellinen (kaikesta huolimatta). Olet aivan ympäröity rakkaudella ja huolenpidolla. Raha ja materialistiset asiat nousevat jostain syystä esiin ja ovat vahvasti läsnä nykytilanteessa. Voi tarkoittaa: lainaa, jotain raha-asioiden järjestelyä, jos ei edellämainittuja niin voi olla voitto, yllättävä perintö jne. isompi summa kuin palkanlisäys.
Sinulla on ns. maalaisjärkeä, joka on todella tärkeä ominaisuus sinun luonteessa, ja jota kannattaa käyttää aina ongelmatilanteissa. Itsekuri, järjestys asioissa ja taloudellinen menestys. Voi tarkoittaa myös, että olet oppinut vastikään hillitsemään itseäsi ja pitämään pään kylmänä.
Jokin yllättävä käänne rakkauselämässä on tulossa, näyttää vahvasti siltä että uusi mies. Kehotus liikkua eteenpäin eikä jäädä odottelemaan. Perhesuhteissa jotain ongelmia, joku sukulainen/-t yrittää siirtää sinulle vastuuta joka ei kuulu sinulle, tai tekee jotain muuta epämukavaa, ehkä jopa selkäsi takana. Tästä seuraa taloudellisia ongelmia. Saatat tuntea että tämä ihminen painostaa tai rajoittaa sinua. Jonkunlainen menetys. Paljon riitelyä näkyy myös, henkistä väkivaltaa jopa. Valehteleva sydän.
Uusi mies, jota tapaat on todennäköisesti ulkomaalainen. Hyvin ystävällinen, avoin ja antelias. Persoonallinen. Mahdollinen matka tai jopa muutto ulkomaille. Jos valitset hänet, tulet olemaan todella onnellinen, koska hän on aika samanlainen kuin sinä. Hänen kanssa tulee olemaan helppoa. - ap
Kiitos paljon hyvästä vastauksestasi. Raha ongelmia tosiaankin on eli järjestelyjä sen kannalta pitää tehdä. Luonteen kuvauskin osui oikeaan ja olen oppinut hillitsemään itseään. Kiva jos jokin uus mies tulee kun ei noista kahdesta näytä olevan mihinkään. Perhesuhteen ongelmista en tiedä jotain pientä ongelmaa aina ollut mun vanhempien kanssa. mutta vaikea uskoa että he olisi kyseessä. Henkisen väkivallan tunnistan kyllä tästä entisestä miehestä lapseni isästä. Josta tästäkin huolimatta vaikea päästä kokonaan eroon.
- Misty-88
Kevättä rintaan, korkkarit päälle ja ulos tuulettumaan! :) Valoa ja Rakkautta sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462