Miksi mies valehtelee, ei pidä lupauksiaan? Pettänyt? Pitää minua ihan itsestäänselvyytenä ja leikkiä laskee joka kerta vakavassakin asiassa.
näkijät
9
117
Vastaukset
- lähe nykimään
ei ole oikeaa rakkautta! ala elämään ilman halventavaa miestä,et menetä muuta kuin ikävän seuraihmisen.usko minua,elin itse samanlaisen kanssa kilttinä,kunnes rajani tuli täyteen ja pidän omista rajoistani kiinni.lähe ja nopsaan,typerä nuorisielu kolli
- itte oppinu
Ota ero ja elä---- Miehiä pilvin pimein. yksi ei saa koskaan antaa itensä miehen kautta mennä alas. mul meni 6 vuotta ja sit sain itteni ihmiseksi kun olin 20 vuotta naimisissa. nykyään autan eksääni kymmene vuoden jälkeen. eli tämä opiksi se itestä kii
- alkup. vastaa
Niin kun saisi aikaiseksi! Mies pitää muutenkin minut etäällä itsestään. Normaalia läheisyyttä ei ole. Aikaa rankkaa jää 8 v. Ilman mitään ollut olla. Kaksi pientä lastakin.
- alkup. vastaa.
No just töykeetä tekstiä! Keneen suhde? Tunnenko hänet? Onko oikeasti toinen suhde?
- alkup. nostaa
Oikeesti näkeekö tähän kukaan?
- ap. kysyy.
Pettääkö?
- ap. kysyy.
Jos pettää miten jää kiinni?
- ert.
olet sille pelkkä äiti, peset pyykit, hurvii minkä kerkeää
- enymotos
katoppa ja kirjoita tarot palstalle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472