TV 1Ykkösaamu 19.05.2012 klo 10,05
Eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri Alexander Stubb on tämän viikon vieras TV1:n Ykkösaamussa. Häntä haastattelee Seija Rautio.
Alexander Stubb huomenna TV1:ssä klo 10,05
8
<50
Vastaukset
- kiva juttu
Kuullaan vihdoin kuumia vinkkejä kelle lainata rahaa.
- Kok duunari
Jos sinulla on ylimääräistä rahaa esim. kk-palkka, nin vie ne hyvän tekeväisyyteen, esim. Hurstin Laupeuden työhön ja moniin muihin hyväntekeväisyysjärjestöihin.
Minä kokoomuslaisena tein sen. - kok pohatta
Kok duunari kirjoitti:
Jos sinulla on ylimääräistä rahaa esim. kk-palkka, nin vie ne hyvän tekeväisyyteen, esim. Hurstin Laupeuden työhön ja moniin muihin hyväntekeväisyysjärjestöihin.
Minä kokoomuslaisena tein sen.Mä mitään hyväntekeväisyyttä. Hyvää bisnestä vaan etsin, ja Stubbillahan on perinteisesti ollut hyvä vainu niiden suhteen.
- Anna rahasi romaneil
Kok duunari kirjoitti:
Minä kokoomuslaisena tein sen.Parempi antaa ne rahat suosiolla romanian kerjäläisille siellä sille on
tarvetta kun kun ne mafiamiehet tarttee rahaa huumeisiin ja ihmiskauppaan.
- härmänhäjy
Mikä perkeleen Alexander Stubb, eikö sen oikea nimi ole Caj-Göran Stubb aikuinen "mies" ja häpeää etunimeään.
- Kuntourheilija SF
Kitos tiedosta, ehdimme katsoa ohjelman ennen maastolenkille lähtöä.
- heij muummi
No onhan perskeles typerä nimi miehellä,miks ei ole muuttanut sitä?
Tuohon naamaan kävis nimeks vaikka HEMULI.- Adjö
Mene sä hinttari omille sivuillesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472