EVM - suunnaton huijaus vai Euroopan pelastus?
EVM on anonyymi, monikansallinen, syytesuojettu osakeyhtiö, jolle Suomi on sitoutunut maksamaan 12,6 miljardia euroa ilman mitään vastinetta.
http://ohohupsis.puheenvuoro.uusisuomi.fi/106390-evm-suunnaton-huijaus-vai-euroopan-pelastus
Hyvä Katainen ja Urpilainen..Kiitos teille !!!
EVM - suunnaton huijaus vai Euroopan pelastus?
6
92
Vastaukset
- PS voittoon!
Uskomattoman terävä analyysi Helena Eroselta Perussuomalaisista! Kiitos ja toivottavasti valtameediot ei paina kirjoitusta pimentoon, maan tavan mukaisesti.
Vaaleissa tavataan! - tattootietoa?????
Saako sopimuksia rikkoa?
Alunperinhän on sovittu että jokainen maa vastaa omasta taloudestaan, kun näin
ei käynyt niin päätettiin näistä apupaketeista,purettiinko alkuperäinen sopimus?
En ole laituntija mutta oletan että vanha sopimus täytyy purkaa yhteisesti niinkuin
se on yhdessä sovittukin.
Nyt taisi käydä niin että apupaketeista sovittiin mutta tuota varsinaista sopimusta
ei ole purettu missään vaiheessa,eikö se ole rikos?
Minun järkeni mukaan se on yhä voimassa, vai onko, ainakaan sitä ei noudateta.
Jos tässä on menetelty väärin niin silloihan meidän apupakettilupaukset eivät
voi olla laillisia eivätkä sido meitä kriisimaiden rahoitukseen?
Jos Jutta ja Jyrki maksavat ne omistaan niin kyllä se minulle sopii. - mullekin?
Aloittajan kommenttiin lisäisin vielä että EVM voi tarvittaessa määrätä
lisämaksuja eikä sen tarvitse selitellä mihin ne käytetään.
Jos minulla olisi tuommoinen tuloautomaatti niin kyllä menoja löytyisi,
oma tilikin tarvitsisi täydennystä useasti.
Vielä on tosi iso suku ja ystäviä jotka mielellään ottaisi rahaa vastaan. euroopan varkausmekanismi on kankkulan kaivo, rahoja ei saada takaisin koskaan
- ei liittovaltio
Laitan linkin nyt tännekin
elikkä kansalaisadressi EVM vastaan
http://www.adressit.com/itsenaisen_paatosvallan_puolesta_-_for_suvereniteten_14062012 - kootaanvoimat
Näin ne asiat vivutetaan eteenpäin miljardi kerrallaan.
Rakkaat kanssakulkijat, te jotka vielä pystytte, menkää mielenosoitukseen
torstaina 14,6 klo17-19. eduskuntatalolle.
Me jotka emme sinne pääse niin laitetaan nimi adressiin,parasta olisi jos
osallistuu molempiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462