Tuntuu siltä että olen yksi harvoista miehistä joka kutsuu naisia naisiksi. Jatkuvasti kuulee muijaa, ämmää ja akkaa. Jotenkin tulee sellainen tunne että miehet eivät uskalla sanoa naiseksi ettei vaan vahingossakaan tule liian kunnioittavan sävyistä puhetta. Voi toki olla että nuo ovat vain sanoja tai että asia vaan pistää korvaani enemmän kuin muiden. Itse kuitenkin kunnioitan ihmisiä lahtökohtaisesti saman verran sukupuolesta tai muista itsestä riippumattomista ominaisuuksista riippumatta.
Mielipiteitä, kokemuksia?
Naisen ja miehen kutsumanimet
TheOtus
3
147
Vastaukset
- varmaanjoo
eukkosi tykkääkin kun kutsut naiseksi. Höynä on vanha hyvä nimi.
- fuelt
Harvoin vain enää näkee niitä naisia joilla olisi naisellisia piirteitä.katsopas nykynaisia.Vetävät tupakkaa ja viinaa,On tatuoinnit kun merimiehillä,suupielistä tulee ärräpäitä.Pukeutuminen on luku sinänsä jota ei tässä viitsi edes kelata.Onneksi ei koske vielä kaikkia naisia,muutenhan voisi muuttaa vaikka lämpimiin maihin!
- TheOtus
Tuo on tietenkin totta, mutta tämä mainitsemani puhetapa ei rajoitu heihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462