Venäjä aloittaa sodan suomea vastaan kesäkuussa juhannusyönä klo 3.00 kun suomalaiset makaavat kännissä mökkirannoilla.
Suomi nukkuu vaan untansa ja meidän yli tällä kertaa vaan kävellään. Nyt tarttis tehrä jottain ja nopeesti. Maanpuolustus kuntoon. Miehistöt kertaamaan. Itärajan valvontaa lisättävä. Onko Suomipojalla mitään mahkuja tällä kertaa??? Herätys Suomi. Marssivat suoraan Ilomantsin suunnalta Ouluun ja Tornioon. Suomi on poikki samantien. Ohjukset ampuvat koko suomen sähköttömäksi ja vedettömäksi. Laittavat 23 000 panssarivaunua liikkeelle. Sitten valtaavat samantien puolustuskyvyttömän Ruotsinkin. Missä Ruotsin Jassit ovat kun eivät saa niitä edes ilmaan?
Käy niin kuin talvisodassa. Putin vakuuttaa Niinistölle hyvin ystävällisesti että teillä ei ole mitään hätää, suhteemme ovat loistokunnossa. Menee viikko ja hyökkäys on alkanut ilman mitään sodanjulistuksia kuten ennenkin.
Sodan merkit. Jatkuvat rajaloukkaukset lentokoneilla. Tukholman lähellä käyneet 2 pommikonetta ja 4 hävittäjää. ym ym...
On löydetty myös suomesta venäläisten omistamista kiinteistöistä heidän omia asekätköjään. Tämä on uskomatonta. Lähettävät siis etukäteen tänne turisteina porukkaa, jotka hakevat aseet ja nopeesti hyökkäävät tärkeisiin kohteisiin. Pitäkää silmät auki ja näistä kohteista ilmoitukset heti eteenpäin.
Venäjä aloittaa sodan kesäkuussa 2013.
13
382
Vastaukset
- 654564106456
Eli siis 1,5 kk ja täällä alkaa rytistä. Ok ostan menolipun, meenolipun kauas ei tarvitse skitsoilla fin-sovjet jutuilla.
- Kauheeta
D:
- Orgastisesta mielihy
Orgastisesta mielihyvästä mulla on sellainen kokemus, että joskus itse höylääminen on vakavamielinen ponnistelu, mutta hikisenä sylikkäin läähätys yhteiskosketteluineen ja tuoksuineen on orgastista.
Kerran multa loppui orgastisuus, kun tanssilavan takana koivuhalkopinoa vasten nuorisoasiansihteeriä puskin menemään. Pino perhana kaatui ja siellä takapuolella viilasi juuri toveriryhmän puheenjohtaja tuhatkunnan kokoomukselaista piirisihteeriä. Niiltäkään ei herunut orgastista huutoa, vaan perhanallinen möykkä. Kaivautuivat sieltä halkojen seasta hieman nolona ja minuakin otti battiin.
En mää kunnallisvaaleista mitää kirjoita! - VALHEET!!!!!
Mä en oo ikinä kuullu mitään näin huvittavaa :DDDD Siis joku dementoitunu pappa taas selittämässä jostain suomi-venäjä sodasta XDDDDD Sitäpaitsi sehän on ihan mahdotonta tässä nyky yhteiskunnassa!!! Taidat itse haluta sotaa suomeen ku selität tommosta ja jos suomi nyt sattumoisin joutuis johonki "sotaan" ni siitä ois joka puolella uutisia ja varoituksia ja kaikki tietäis sen että tulee sota. Sä olet muodostanu jonku harhakuvan ittelles niinku dementoituneet ihmiset yleensä!!!
Oishan se ihan kiinnostavaa nähdä miltä sota täällä nyky suomessa näyttäis. Se on nimittäin mahdotonta uskoa, että tämmösessä pohjoisessa sivistysvaltiossa tulis sota vuonna 2013. Yleensä nuo sodat käydään lämpimissä aavikko maissa nykyään ja suomi on ihan jotain muuta ku lämmin aavikkomaa!!!
Mun mielestä on törkeetä, että sä ilmottelet tommosia viestejä ku suomalaiset on muutenki niin herkästi luulemassa, että venäjä hyökkää!!! Paitsi jos toi on joku ironinen vitsi ni sitten kyllä ymmärrän, mutta täälläkin jotkut vanhukset saattaa oikeesti luulla että se sota tulee ku ne on itse kokenut sen silloin sota aikana. Anyway, älkää lukijat uskoko tollasta idioottia, koska tuo oli pelkkää vitsiä!!! XD- Lintukoto falls
Sinun kommenttisi tässä se todellinen VALHE on ymmärrän kyllä jos se oli ironinen vitsi.. On vaarallista ajatella ettei Suomeen voisi tulla kriisejä kun naapurimaana on kuitenkin Venäjä ja Suomella ei ole turvatakuita kun Venäjä hyökkää
- ai kän juu kän
Sellainen vaikeus on, että venäläiset ovat myös kännissä! Siellä sitä vasta kännissä ollaankin!
- Voi olla...
Mutta kun niitä tuolta tulee se 500 000 sotilasta hävittäjineen ja pommeineen niin se on ihan sama kuinka kännissä ne on, ehkä vielä vaan pahentaa meidän tilannetta!
- 16+8
Jos noin paljon velivenäläisiä tulee on parasta vetää kunnon känni.
- mitäs mä sanoin
skenaario menee näin: Israel aloittaa sodan Syyriaa ja irania vastaan kesäkuussa, samalla kun Israelin lakeijavaltiot USA:.n johdolla, jo nyt ovat 40 maan kera hormuzin salmella merisota harkoissa.
Totta mooses,Tel avivista, käskee Washingtonilta selusta tukea ja venäläisten asetoimitukset tuhotaan välimerellä.
Alkaa hirveä pauke jonka takia venäjä, Kiinan takaamana, alkaa vaatia turvatakuita, sionistimaailmanvalloittajia vastaan, Euroopalta. Velkaiset eu-maat eivät voi uhmata Rotchildin- pankkien valtaa, vaan kieltäytyvät. Näin Venäjä alkaa toimia sotaisasti ja Suomi on ensi-iskun kohde, ns varoittava esim. Eu:n mukana olosta muhamettilaisen korottoman pankkijärjestelmän tuhoamisessa.
Juhannusaamuna infrastuktuuri suomessa loppuu, meillä on 8 päivää kivikauteen aikaa. - atomos
Putin on antanut Luokka 1. TSUHNAMIVAROITUKSEN! Kivikautta kohden mennään, joten olen varannut kaikki heittokelpoiset kivet itselleni. Myyn ja vuokraan niitä kohtuuhintaan. Kiven kuljettaminen taskussa, tai muuten helposti saatavilla vaatii kivenkantoluvan. Niitäkin kirjoittelen luotettaville henkilöille asevelihintaan.
- joozeppi
Kerrankin joku puhuu asiaa täällä tosin olet pari vuotta etuajassa mutta 5 vuoden sisällä se tapahtuu aika varmasti ja hyökkäys alkaa tietenkin juhannuksena joka on aivan helvetin hyvä strateginen ajankohta..
- 6+20
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288582282426.html
Kuumottaa... - Margaret2
Ensimmäisen kerran kotiHaminassa säikähdin 2 tuntia sitten ihan kuin lentokone olisi lentänyt katonläheltä.Mitä tämä on.Olenko tulossa hulluksi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462