Onko totta, että Reijo R kannattaa tasa-arvoa myös homoliitoissa, naispappeudessa ja eri uskontoihin uskovien kesken?
Suvaitsetko Reijo naispapit, homoliitot ja esim. muslimien rukoiluhetket baptistikirkossa?
Minä suvaitsen, koska olen ihminen siinä missä kaikki muutkin. En parempi, en huonompi.
Avoin kysymys Reijo R.lle
38
434
Vastaukset
- xfgvhbnmhgf
Hei typerä nainen!
Oisit ollut hiljaa. Ei uskontoa tänne kiitos.
Se tyyppi ei oo missään päättävässä asemassa tms.
Ainoastaan häirikkönä tällä palstalla. - Ateistit veks
Ateistit pois tältä palstalta häiriköimästä.
Ateisteilla on omat palstansa, suksikaa sinne jaarittelemaan uskomuksianne ja antakaa ihmisten keskustella rauhassa.- Mites on
Ensimmäinen kerta tietääkseni kun Reijo R mainitaan ateistiksi. Reijo R kieltää tuhansia jumalia kun taas ateisti ei vain usko sellaisiin. Reijo R on siis antiteisti kaikkien muiden kuin oman jumalakuvitelmansa suhteen. Onkohan sinulta hieman termistö hukassa.
- Ateisti56
Mites on kirjoitti:
Ensimmäinen kerta tietääkseni kun Reijo R mainitaan ateistiksi. Reijo R kieltää tuhansia jumalia kun taas ateisti ei vain usko sellaisiin. Reijo R on siis antiteisti kaikkien muiden kuin oman jumalakuvitelmansa suhteen. Onkohan sinulta hieman termistö hukassa.
Eiköhän sillä ole ihan normi hihhuleitten jumal kuvitelmat!
- Ylipursuava narsisti
Ateistit ja muutkin uskonasiat veks täältä!
Reijolle muillekin tiedoksi että uskontopalsta löytyy
aihealueelta, Yhteiskunta, eli menkää sinne
rähisemään, kiitos! - Reijo R
Ylipursuava narsisti kirjoitti:
Ateistit ja muutkin uskonasiat veks täältä!
Reijolle muillekin tiedoksi että uskontopalsta löytyy
aihealueelta, Yhteiskunta, eli menkää sinne
rähisemään, kiitos!Ei voi, jos täällä otetaan kantaa meikäläiseen, niin mitä mun hyödytää sinne kirjoitella? Eihän siinä olisi mitään järkeä!!?
Eikä me aleta täällä uskovia tai ateisteja sorsimaan. Annetaan vain kaikkien olla, onhan tämä Kokkola-palsta ja Kokkola kuuluu Jeesukselle. :)
Hesekiel 3:18: Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Tuossakin on yksi syy olla täällä. - Oliko tosi
Reijo R kirjoitti:
Ei voi, jos täällä otetaan kantaa meikäläiseen, niin mitä mun hyödytää sinne kirjoitella? Eihän siinä olisi mitään järkeä!!?
Eikä me aleta täällä uskovia tai ateisteja sorsimaan. Annetaan vain kaikkien olla, onhan tämä Kokkola-palsta ja Kokkola kuuluu Jeesukselle. :)
Hesekiel 3:18: Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Tuossakin on yksi syy olla täällä.Onko siis tosiaan totta että se vanha rekisteröity nimimerkkisi "Reijo R" on laitettu sulkuun väärinkäytösten takia niinkuin joku tuolla ylempänä ketjua tiesi?
Ei noita väittämiäsi feikkejä oikein erota aidoista kun ovat kaikki niin älyttömiä. Tee tosiaan uusi rekisteröity nimimerkki, niin tietää ainakin mitkä älyttömyydet ovat originaaleja ja mitkä muita. - Reijo R
Oliko tosi kirjoitti:
Onko siis tosiaan totta että se vanha rekisteröity nimimerkkisi "Reijo R" on laitettu sulkuun väärinkäytösten takia niinkuin joku tuolla ylempänä ketjua tiesi?
Ei noita väittämiäsi feikkejä oikein erota aidoista kun ovat kaikki niin älyttömiä. Tee tosiaan uusi rekisteröity nimimerkki, niin tietää ainakin mitkä älyttömyydet ovat originaaleja ja mitkä muita.Ei ole laitettu sulkuun. :)
- väärä jessepalstaksi
Oliko tosi kirjoitti:
Onko siis tosiaan totta että se vanha rekisteröity nimimerkkisi "Reijo R" on laitettu sulkuun väärinkäytösten takia niinkuin joku tuolla ylempänä ketjua tiesi?
Ei noita väittämiäsi feikkejä oikein erota aidoista kun ovat kaikki niin älyttömiä. Tee tosiaan uusi rekisteröity nimimerkki, niin tietää ainakin mitkä älyttömyydet ovat originaaleja ja mitkä muita.Kylläpä sen sedän mieli heittelee niin laidasta laitaan, ettei ihmekään jos se vaikuttaa välillä ikään kuin eri persoonalta.
- Oliko tosi
Reijo R kirjoitti:
Ei ole laitettu sulkuun. :)
Voitko sitten vastata kysymykseen miksi et enää käytä rekisteröityä nimimerkkiäsi? Sinulle on lukuisia kertoja ehdotettu sitä jotta vältyttäisiin väärinkäsityksiltä siitä kuka kirjoittelee.
Onko rekisteröimättömyytesi varokeino jolla voit vetäytyä kaikkein mielettömimpien ajatustesi takaa ja syyttää älyttömyyksistäsi muita? Kunnes rekisteröidyt olet kaikkien Reijo R kirjoitusten takana lukijoiden mielestä. Jos taas käytät varokeinona, kuten luulen, nykyistä tilannetta olet vain valehtelija. - menepois
Reijo R kirjoitti:
Ei voi, jos täällä otetaan kantaa meikäläiseen, niin mitä mun hyödytää sinne kirjoitella? Eihän siinä olisi mitään järkeä!!?
Eikä me aleta täällä uskovia tai ateisteja sorsimaan. Annetaan vain kaikkien olla, onhan tämä Kokkola-palsta ja Kokkola kuuluu Jeesukselle. :)
Hesekiel 3:18: Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Tuossakin on yksi syy olla täällä.Reijo R. Ei pidä heittää kultajyviä sioille. Sikoja suurin osa täällä on.
- Järki mukaan
menepois kirjoitti:
Reijo R. Ei pidä heittää kultajyviä sioille. Sikoja suurin osa täällä on.
Uskonnollinen puhe pois kokkola-palstalta. Keskustelu esim. lasten seksuaalisista hyväksikäytöistä eri seurakunnissa on tietysti suotavaa.
- Kyllä huolettaa
Kuule Reijo R minäkin haluaisin tehdä avoimen kysymyksen Mikä on kun tv ei näy meillä vaikka olemme naapureita
- Reijo R
Nyt heitit vaikean? En suoralta kädeltä kyllä osaa vastata. Mulla ei ole TV:tä. Tai siis on, mutta ei ole kaapelissa. Mutta, tuunko käymään, niin tutkitaan se sun onglema ja pulistaan vähän mukavia :)
- väärä palsta
Älkää yllyttäkö sitä yksinkertaista hihhulisetää tänne tyrkyttämään sitä herransanaansa. Jooko?
- Reijo R
Niin älkää yllyttäkö :) Mutta otan aina kantaa sanavapauden nimessä täällä, jos käsitelään minua persoonaani, Herraani Jeesusta Kristusta tai uskoa yleensä. :)
Noihin höpö höpö juttuihin en sekaannu. Mutta kun puhutaan asiaa niin silloin...- aikuiskoulutus kurs.
Koska käyt englannin kurssin? että voisit tutustua mm. Why people believe in weird things videoon?
- Säälittävä pelleolet
Vastaa aloittajan avoimiin kysymyksiin, äläkä koita lätistä jotain sivuraidetuubaa!
- Pellenä se pysyy
Säälittävä pelleolet kirjoitti:
Vastaa aloittajan avoimiin kysymyksiin, äläkä koita lätistä jotain sivuraidetuubaa!
Ei se pysty vastaamaan ku ei oo mitään raamatunsäkeitä vastaukseks. Omia ajatuksia sillä eii ookkaan.
- Palsta jessevapaaksi
Pellenä se pysyy kirjoitti:
Ei se pysty vastaamaan ku ei oo mitään raamatunsäkeitä vastaukseks. Omia ajatuksia sillä eii ookkaan.
Se kiusantekijä saattaisi lopettaa kuljailunsa, kun kukaan ei kiinnittäisi sen ylimyksen kerrassaan nerokkaseen piereskelyyn mitään huomiota.
- Typeryksen logiikka
Minä voin tunkeutua sitten asuntoosi vaikkapa jokamiehenoikeuteen vedoten.
Ainahan pykäliä ja käsitteitä voi laventaa mielensä mukaan.
- Mailman matkaaja
Voimia Reijo.
Kylla on sulla naissa nyky "kristityissa"Ottavat kantaa ja tuskin ovat Raamattua lukeneet lapeensa ajatuksella..
Toivon ja uskon etta tuo "kiirastuli"jossa olet,niin olet oikea mies ja siihen voideltu.
Ei tuota lokaa jota paallesi heittaa nama "kumppanit..ei tuota jaksaisi jos ei olisi Jumalan tyotoveri,ei enempaa eika vahenpaa,Voimia,olet myos minun rukokuksissani.- Tuhnukörmy
Ajattelin jos menen reiskalle kylään, kellistän mokoman ja istun lihavalla äässilläni sen kllyyvarin päälle ja päästän siihen mojovan hapansilakkatuhnun jossa tulee pikkasen pskaakin kyytipoikana.
Osoittasin sille siis samaa kunnioitusta kuin herra itsekin meille palstalaisille. - Reijo R
Tuhnukörmy kirjoitti:
Ajattelin jos menen reiskalle kylään, kellistän mokoman ja istun lihavalla äässilläni sen kllyyvarin päälle ja päästän siihen mojovan hapansilakkatuhnun jossa tulee pikkasen pskaakin kyytipoikana.
Osoittasin sille siis samaa kunnioitusta kuin herra itsekin meille palstalaisille.No tervetuoloa! :) Pääsempähän sitten oiken naamakkain siunaamaan sinua. :)
Halle!
Mitä kunniaan tulee, niin se tulee ansiosta. :) - Reijo R
Kiitos, nämä on ihan sokeita ja pimeitä hengelliselle todellisuudelle. Mutta jospa valo välillä pääsisi syntiseen sydämeen. Jos ei pääse, niin nää hukkuu synteihinsä.
Kiitos esirukouksista, niitä tarvitsen. :)
- Rather master n hell
Valitun kansan taivaassa on vain orjan rooli nuhteettomille kristityille!
- helppo totuus
mahtaa olla sitten there is nothing after death
- Teini ymmyrkäinen
helppo totuus kirjoitti:
mahtaa olla sitten there is nothing after death
Uskonasiat = vihanlietsominen pois palstalta, ennen kuin syntyy mustia silmiä, murtuneita luita jne.
Klikkaa siitä vasemmalta yläkulmasta aihealueelta Yhteiskunta, sieltä löydät uskontoasioille tarkoitetun viisasteluketjun. Mene sinne pätemään uskonasioistasi. - Reijo R
Teini ymmyrkäinen kirjoitti:
Uskonasiat = vihanlietsominen pois palstalta, ennen kuin syntyy mustia silmiä, murtuneita luita jne.
Klikkaa siitä vasemmalta yläkulmasta aihealueelta Yhteiskunta, sieltä löydät uskontoasioille tarkoitetun viisasteluketjun. Mene sinne pätemään uskonasioistasi.Ei käy, se ei hyödytä teitä.
- VÄÄRÄ PALSTA
Reijo R kirjoitti:
Ei käy, se ei hyödytä teitä.
Olet ilmeisesti törmännyt siellä itseäsi älykkäämpiin ns. raamattutietäjiin, eikä itsetuntosi kestä sellaista ja niinpä yrität sitten päteä täällä kokkolapalstalla sillä skeidallasi, josta ei ole kuin ehkä kaks vähä-älyistä sun fania kiinnostunut.
- Reijo R
VÄÄRÄ PALSTA kirjoitti:
Olet ilmeisesti törmännyt siellä itseäsi älykkäämpiin ns. raamattutietäjiin, eikä itsetuntosi kestä sellaista ja niinpä yrität sitten päteä täällä kokkolapalstalla sillä skeidallasi, josta ei ole kuin ehkä kaks vähä-älyistä sun fania kiinnostunut.
Pitää ymmärtää, että minä olen teidän puolella, enkä misään nimessä teitä vastaan.
Minua parempia Raamatuntietäjiä on pilvin pimein, mutta ne ei ole täällä. Yritetään kuitenkin pärjätä tällä mitä mulla on. Eikö? - Reijo R
Galatalaiskirje 4:7: Niinpä sinä et siis enää ole orja, vaan lapsi; mutta jos olet lapsi, olet myös perillinen Jumalan kautta.
On kuulkaa paljon parempi olla Jumalan lapsi, kun synnin orja. - Rock ń roll man
Reijo R kirjoitti:
Galatalaiskirje 4:7: Niinpä sinä et siis enää ole orja, vaan lapsi; mutta jos olet lapsi, olet myös perillinen Jumalan kautta.
On kuulkaa paljon parempi olla Jumalan lapsi, kun synnin orja.Amen.Näin Raamattuvyöhykkeellä,Perhonjoen Delta-alueella.
Ateistit kyykyyn ja Herralle Sana vapaaksi.Sitä on todellinen "Amerikka".
Kokkola on Suomen länttä.Kokkola on Suomen Memphis.
Täällä kasvaa muutaki ku petäjää.
This is only Rock ń roll.
Jiihaa. - Valitettavasti näin
Rock ń roll man kirjoitti:
Amen.Näin Raamattuvyöhykkeellä,Perhonjoen Delta-alueella.
Ateistit kyykyyn ja Herralle Sana vapaaksi.Sitä on todellinen "Amerikka".
Kokkola on Suomen länttä.Kokkola on Suomen Memphis.
Täällä kasvaa muutaki ku petäjää.
This is only Rock ń roll.
Jiihaa.Rokki on syntiä, palat helvetissä
- Reijo R
Valitettavasti näin kirjoitti:
Rokki on syntiä, palat helvetissä
No joku kysy minulta kerran että eikö tuo sun harrikka ole syntiä, - ihimisillä kun on niin erikoisia käsityksiä synnistä. Totesin että ei se oli kun rautaa ja vähän muovia. :)
Jokainen palaa helvetissä ilman Kristusta. Jeesus on ainoa ulospääsytie siitä paikasta. Muuta tietä Jumalan yhteyteen ei ole! - Koska meet hoitoon?
Reijo R kirjoitti:
No joku kysy minulta kerran että eikö tuo sun harrikka ole syntiä, - ihimisillä kun on niin erikoisia käsityksiä synnistä. Totesin että ei se oli kun rautaa ja vähän muovia. :)
Jokainen palaa helvetissä ilman Kristusta. Jeesus on ainoa ulospääsytie siitä paikasta. Muuta tietä Jumalan yhteyteen ei ole!Eli buddhalaiset palaa helvetissä? Eli Hindulaiset palaa helvetissä? eli taolaiset palaa helvetissä? eli musliiimit palaa helvetissä? eli 7miljardia elossa olevista nyky-ihmisistä palaa helvetissä? eli valtaosa jo kuolleista helvetissä palaa helvetissä?
Eikö siellä oo jo vähä ahdasta? Miksi kuvittelet itse olevan valiidi kertomaan kuka palaa helvetissä? Miksi uhmaat tieteen selityksia asioiden synnyistä? - LUSIFER
Reijo R kirjoitti:
No joku kysy minulta kerran että eikö tuo sun harrikka ole syntiä, - ihimisillä kun on niin erikoisia käsityksiä synnistä. Totesin että ei se oli kun rautaa ja vähän muovia. :)
Jokainen palaa helvetissä ilman Kristusta. Jeesus on ainoa ulospääsytie siitä paikasta. Muuta tietä Jumalan yhteyteen ei ole!ei muutakuin tutustumaan tänne helvettiin reijo setä,kaverisi ovat jo täällä ja kehuvat rentoa ilmapiiriä, harrikat on vaihtunut täällä norttoneihin,jeesus on myös täällä juo olutta ja vikittelee villejä naisia?
- Näin on
On se kumma miten aikuisiksi itseään kutsuvilla ihmisillä on mielikuvituskavereita joita ne vieläpä palvoo. Kun lapset vertailee omien mielikuvitusystäviensä yliluonnollisia voimia, on se jotenkin hellyttävää kuunnella ja katsella. Kun samaa tekevät aikuiset on se pelkästään säälittävää.
Koskaan ei kukaan ole missään tuonut esiin yhtäkään todistetta ainoastakaan jumalasta ta jumaluudesta. Ennen todistuksen esiintuontia on järkevää pitää niitä pelkkinä mielikuvituksen tai mielen häiriön tuotteina.
Elämä realistina on paljoa antoisampaa kuin harhojen vallassa olevana olemattomiin uskovana. Jumaluskot eivät toistaiseksi täytä mitään toden kriteereitä. Usko ja luulo tarkoittavat samaa, tieto on eri asia.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483