suosittelen lukemaan, että vastaisuudessa osaat erottaa maahanmuuttokriitikot ja rasistit toisistaan.
http://olliimmonen.net/060.html
tässäpä muffelle tietoisku.
25
139
Vastaukset
Eipä tartteni kovin pitkälle lukaista!
"Jos on kriittinen Suomeen kehitysmaista pyrkivien motiiveille, ja jos katsoo, että maahan otetaan liikaa uusia huollettavia tai pitää käsittelyprosessia epäoikeudenmukaisena, on kyseessä maahanmuuttokriittisyys. Silti voi tulla toimeen eri etnisistä taustoista olevien ihmisten kanssa."
Minä kirjoitan oman käsitykseni - jota jopa sinäkin, D, olet täällä noudatellut!
Jos on kriittinen Suomeen kehitysmaista pyrkivien motiiveille, ja jos katsoo, että maahan otetaan liikaa uusia huollettavia tai pitää käsittelyprosessia epäoikeudenmukaisena, on kyseessä rasistisuus.
Näin on - koska kehitysmaista pyrkivillä on ihan kaikenlaisia motiiveja.
Piste.- Adolf Manson
Miten se, että kehitysmaista pyrkivillä on ihan kaikenlaisia motiiveja, tekee kriittisyyden näitä motiiveja kohtaan rasistisuudeksi? Lienee turha odottaa vastausta.
Adolf Manson kirjoitti:
Miten se, että kehitysmaista pyrkivillä on ihan kaikenlaisia motiiveja, tekee kriittisyyden näitä motiiveja kohtaan rasistisuudeksi? Lienee turha odottaa vastausta.
Koska ne eivät kohdistu - yleistävästi - kuin yhdenlaisiin motiiveihin.
Ja se vain maahanmuuttokritiikittömyyttä.- Adolf Manson
Mover kirjoitti:
Koska ne eivät kohdistu - yleistävästi - kuin yhdenlaisiin motiiveihin.
Ja se vain maahanmuuttokritiikittömyyttä.Miten se on rasistisuutta?
- iso d
Adolf Manson kirjoitti:
Miten se on rasistisuutta?
eli siis jos kritiikki kohdistuu vain yhdenlaisiin motiiveihin?
elinikäiseen täysihoitoon tunkeminen, ja rikosten pakeneminen? (siinä jo kaksi motiivia,tosin useilla maahantunkijoilla on molemmat motiivit...)
ja niitten kritisointi on rasismia???
muffe, ylitit taas idioottihorisontin. Adolf Manson kirjoitti:
Miten se on rasistisuutta?
No jos sanotaan että maahantulijat ovat tulossa maahan vain huijaten ja "unohdetaan" todellinen pakko lähteä maasta, niin totta kai se on harhaanjohtamista.
Tässä tapauksessa rasismia. Selvä kuten on pläkki.iso d kirjoitti:
eli siis jos kritiikki kohdistuu vain yhdenlaisiin motiiveihin?
elinikäiseen täysihoitoon tunkeminen, ja rikosten pakeneminen? (siinä jo kaksi motiivia,tosin useilla maahantunkijoilla on molemmat motiivit...)
ja niitten kritisointi on rasismia???
muffe, ylitit taas idioottihorisontin.Voisitko lopettaa tuon typerän nimittelyn. Se tekee sinut murrosikäiseksi.
Etkä lukenut Immosen tekstiä!!!!
Hän yksiselitteisesti puhuu "kehitysmaista tulevien kyseenälaisista motiiveista"?!
Niin kansanedustajan kuin kansalaisenkin pitäisi kyetä lukemaan tekstiä niin kuin se on.- ~¢~
Mover kirjoitti:
No jos sanotaan että maahantulijat ovat tulossa maahan vain huijaten ja "unohdetaan" todellinen pakko lähteä maasta, niin totta kai se on harhaanjohtamista.
Tässä tapauksessa rasismia. Selvä kuten on pläkki.Mikä on selvä pläkki?
- Adolf Manson
Mover kirjoitti:
Tässä tapauksessa rasismia. Selvä kuten on pläkki.Mikä siitä tekee rasismia? (Kyllä, tässä olemme taas.)
Adolf Manson kirjoitti:
Mikä siitä tekee rasismia? (Kyllä, tässä olemme taas.)
Siinä yksiselitteisesti yleistäen mustamaalataan tuijoiden motiivi.
- Adolf Manson
Mover kirjoitti:
Siinä yksiselitteisesti yleistäen mustamaalataan tuijoiden motiivi.
Ihan ensinnäkin, eihän tuossa Immosen kirjoituksessa puhuta pelkästään yhden motiivin näkemisestä, tai sen mustamaalaamisesta. Tuo on rakentamasi olkinukke. Toiseksi, vaikkei se olisikaan, niin eihän sekään vielä todistaisi sitä rasismiksi.
Tässä vaiheessa on täysin selvää, että tiedät olevasi väärässä, koska väistelet kysymystäni. Et voinut vastustaa kiusausta poliittisen vastustajan lokaamiseen. Et voinut vastustaa kiusausta jatkaa vastaamista minulle, koska onnistuin härnäämään sinua. Jäit rysän päältä kiinni itse todistaen Immosen väitteen:
"Tuntuu siltä, että nämä kaksi eri asiaa sekoitetaan toisiinsa. Totalitaarisissa maissa valtaapitävät tuomitsevat hallinnon kritisoimisen maanpetoksellisuutena. Näin yritetään tukahduttaa keskustelua ja kritiikkiä."
Joko menee ketju roskiin? Adolf Manson kirjoitti:
Ihan ensinnäkin, eihän tuossa Immosen kirjoituksessa puhuta pelkästään yhden motiivin näkemisestä, tai sen mustamaalaamisesta. Tuo on rakentamasi olkinukke. Toiseksi, vaikkei se olisikaan, niin eihän sekään vielä todistaisi sitä rasismiksi.
Tässä vaiheessa on täysin selvää, että tiedät olevasi väärässä, koska väistelet kysymystäni. Et voinut vastustaa kiusausta poliittisen vastustajan lokaamiseen. Et voinut vastustaa kiusausta jatkaa vastaamista minulle, koska onnistuin härnäämään sinua. Jäit rysän päältä kiinni itse todistaen Immosen väitteen:
"Tuntuu siltä, että nämä kaksi eri asiaa sekoitetaan toisiinsa. Totalitaarisissa maissa valtaapitävät tuomitsevat hallinnon kritisoimisen maanpetoksellisuutena. Näin yritetään tukahduttaa keskustelua ja kritiikkiä."
Joko menee ketju roskiin?Me olemme nyt totaalisessa maassa ja minä vallanpitäjänä tuomitsen hallinnon kritisoimisen?
Aivan vapaasti saat tehdä omat tulkintasi - niin kuin jokainen muukin.
Teksti ja sitaatti näkyy kaikille.- Adolf Manson
Mover kirjoitti:
Me olemme nyt totaalisessa maassa ja minä vallanpitäjänä tuomitsen hallinnon kritisoimisen?
Aivan vapaasti saat tehdä omat tulkintasi - niin kuin jokainen muukin.
Teksti ja sitaatti näkyy kaikille.Tahallinen väärinymmärtäminen. Tarkoitin lähinnä sitä, että sinä sekoitat näitä asioita keskenään tarkoituksenasi tukahduttaa keskustelua ja kritiikkiä. Haluat leimata asiallisen kritiikin rasismiksi, ja tykkäät toistella yleistäen, kuinka rasismi on rikos. Tuotahan se juuri on. Sinä siis kannatat totalitarismia.
Totalitarismi on muutenkin suhteellinen käsite. Minä pidän Suomea totalitaristisena maana, ja Halla-ahon tuomio todistaa sen. Adolf Manson kirjoitti:
Tahallinen väärinymmärtäminen. Tarkoitin lähinnä sitä, että sinä sekoitat näitä asioita keskenään tarkoituksenasi tukahduttaa keskustelua ja kritiikkiä. Haluat leimata asiallisen kritiikin rasismiksi, ja tykkäät toistella yleistäen, kuinka rasismi on rikos. Tuotahan se juuri on. Sinä siis kannatat totalitarismia.
Totalitarismi on muutenkin suhteellinen käsite. Minä pidän Suomea totalitaristisena maana, ja Halla-ahon tuomio todistaa sen."Jos on kriittinen Suomeen kehitysmaista pyrkivien motiiveille, ja jos katsoo, että maahan otetaan liikaa uusia huollettavia tai pitää käsittelyprosessia epäoikeudenmukaisena, on kyseessä maahanmuuttokriittisyys. Silti voi tulla toimeen eri etnisistä taustoista olevien ihmisten kanssa."
Jos Immonen "on kriittinen maahan tulevien motiiveille - niin toki hän tarkoittaa sitä mitä sanoo. Se ei ole asiallista kritiikkiä, se on rasismia. Minä en sekoita. Minä en yleistä - vaan Immonen.
"Totalitarismi on muutenkin suhteellinen käsite. Minä pidän Suomea totalitaristisena maana, ja Halla-ahon tuomio todistaa sen."
Niinpä niin, herra Manson. Katsokaa itse.
Maahantulevien motiivit ovat subjektiivisia - mutta - totalitaarisuus on venyvää.
Näin saadaan asiat toisiksi - ja vaikka perustuslaki kumottua.- maahanmuuttajat..
Mover kirjoitti:
"Jos on kriittinen Suomeen kehitysmaista pyrkivien motiiveille, ja jos katsoo, että maahan otetaan liikaa uusia huollettavia tai pitää käsittelyprosessia epäoikeudenmukaisena, on kyseessä maahanmuuttokriittisyys. Silti voi tulla toimeen eri etnisistä taustoista olevien ihmisten kanssa."
Jos Immonen "on kriittinen maahan tulevien motiiveille - niin toki hän tarkoittaa sitä mitä sanoo. Se ei ole asiallista kritiikkiä, se on rasismia. Minä en sekoita. Minä en yleistä - vaan Immonen.
"Totalitarismi on muutenkin suhteellinen käsite. Minä pidän Suomea totalitaristisena maana, ja Halla-ahon tuomio todistaa sen."
Maahantulevien motiivit ovat subjektiivisia - mutta - totalitaarisuus on venyvää.
Näin saadaan asiat toisiksi - ja vaikka perustuslaki kumottua.ei ole mikään rotu tai etninen ryhmä, joten kyse ei tietenkään ole rasismista, jos arvostelee näiden motiivia maahantuloon.
Pikkulapsikin tuon ymmärtää, mutta ei Mover. - toni.
maahanmuuttajat.. kirjoitti:
ei ole mikään rotu tai etninen ryhmä, joten kyse ei tietenkään ole rasismista, jos arvostelee näiden motiivia maahantuloon.
Pikkulapsikin tuon ymmärtää, mutta ei Mover.ennen näitä nimitettiin pakolaisiksi mutta nyt maahanmuuttajiksi, hyysärien mielestä se taitaa olla hienompi nimi näille?
maahanmuuttajat.. kirjoitti:
ei ole mikään rotu tai etninen ryhmä, joten kyse ei tietenkään ole rasismista, jos arvostelee näiden motiivia maahantuloon.
Pikkulapsikin tuon ymmärtää, mutta ei Mover.Mitä?
Eikö maahanmuuttajia vastaan voi olla rasistinen?toni. kirjoitti:
ennen näitä nimitettiin pakolaisiksi mutta nyt maahanmuuttajiksi, hyysärien mielestä se taitaa olla hienompi nimi näille?
Kuka on ketäkin milloinkin kutsunut miksikin.
Mutta maahanmuuttajat ovat aina olleet maahanmuuttajia ja pakolaiset pakolaisia.- tietenkin voi,
Mover kirjoitti:
Mitä?
Eikö maahanmuuttajia vastaan voi olla rasistinen?mutta tässä tapauksessa ei ole kyse siitä.
- toni.
Mover kirjoitti:
Kuka on ketäkin milloinkin kutsunut miksikin.
Mutta maahanmuuttajat ovat aina olleet maahanmuuttajia ja pakolaiset pakolaisia.ja on hienoimpaa kutsua romanikerjäläisiä siirtolaisiksi ?
- Adolf Manson
Mover kirjoitti:
Näin saadaan asiat toisiksi - ja vaikka perustuslaki kumottua.Millä perusteella kriittisyys kehitysmaista pyrkivien motiiveja kohtaan ei ole asiallista kritiikkiä? Epäilemättä niitä voi kritisoida asiattomastikin, kuten vähän mitä hyvänsä, mutta siis kategorisesti?
Entä millä perusteella asiaton kritiikki on yhtäkuin rasismi?
Eivätkö maahantulevien motiivit muka ole subjektiivisia? Niin, totalitaarisuus, kuten käsitteet usein, ovat venyviä? Katsoin, mutta en nähnyt, mitkä asiat saatiin toisiksi, enkä tiedä mitä perustuslaki tähän liittyy? - Adolf Manson
Mover kirjoitti:
Mitä?
Eikö maahanmuuttajia vastaan voi olla rasistinen?Olet näköjään menettänyt loputkin itsekunnioituksestasi. Tästä ketjustahan tuli kaikkein selkein valehtelusi todiste, minkä olen nähnyt.
- iso d
niin. suurin niistä motiiveista on sosiaaliturva.
jos veronmaksaja huolestuu ja kritisoi sitä, että esim. vanhusten ja terveydenhoito rapautuu samalla kun somalit makaavat täysihoidossa, kyseessä on veronmaksajan huoli rahojensa väärinkäytöstä, ei rasismi.
ja tiedeoksesi, motiivihan saa olla mikä vaan, mutta maahantulolle (lue täysihoitoon tulolle) pitäisi laittaa tiukemmat vaatimukset.
ansaan menit taas, että pätkähti! myönsit juuri leimaavasi asiallisen kritiikin "rasismiksi", sillä oikeaa rasismia siitä ei saa kirveelläkään!!!- ~¢~
Moveri on selvästi näitä nimettömiä mensalaisia.
- toni.
vain suomalaisten vihollinen voi kirjoittaa noin?
"Jos on kriittinen Suomeen kehitysmaista pyrkivien motiiveille, ja jos katsoo, että maahan otetaan liikaa uusia huollettavia tai pitää käsittelyprosessia epäoikeudenmukaisena, on kyseessä rasistisuus."
siis vain hyysäys on oikein?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532