Missä urheilevat, nuoret sinkkumiehet??

18-v. nainen

Löytyykö Lappeenrannasta fiksuja, salilla käyviä n. 23-30v. sinkkumiehiä? Mistä?? Ensivaikutelmani kaupungista on, että täällä on vain omituisia, urheilemattomia miehiä vapailla markkinoilla. Olisi kiva jos löytyisi itselle mies jonka kanssa voisi esim. käydä salilla ja lenkkeillä, keskustella järkeviä ja viettää koti-iltoja. Missä olette?

35

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huutonaurua

      Lappeenrannassa on vapaita nuoria miehiä, jokaista naista johden n. viisi. Sitten vaaditaan salilla käyntiä ym. vaikka lappeennaiset ovat itse aika laaduttomia (vrt.esmes tampere) Toki on Lappeenrannassa poikkeuksiakin, mutta aika vähissä on ne viehättät naiset.

      • stat.fi

        huutonauraja valehtelee.

        Väestö iän (1-v.) ja sukupuolen mukaan alueittain 1980 - 2012
        2012
        Sukupuolet yhteensä Miehet Naiset
        Lappeenranta
        18 900 454 446
        19 912 444 468
        20 1 024 583 441
        21 1 012 572 440
        22 1 027 583 444
        23 999 579 420
        24 995 571 424
        25 889 501 388
        26 921 523 398
        27 952 524 428
        28 969 539 430
        29 969 527 442
        30 918 480 438


    • 18-v. nainen

      Kyllä mä luulisin olevani kohtuulaadukas, käyn paljon salilla, kroppa kovassa kunnossa ym. :D Vastaavia vapaita miehiä ei vaan ole näkynyt...

    • huutonaurua

      Saatat sitten hyvinkin kuulua siihen 2-5% ikäluokkasi naisista täällä. Lappeenrannassa on kuitenkin niin paljon enemmän miehiä, että kuulostaa aika omituiselta noi siun jorinat. Mitäs jos sitten otat ihan tavallisen miehen, ja ajattelet ihmisestä persoonana etkä seksiobjektina? ehkä nainen saisi laiskemmankin miehen liikkumaan ja sinne salille? Ei siis mitään pulliaista välttämättä, mutta kyllä niitä perushyviä miehiä on vaikka kuinka paljon

      • 18-v. nainen

        En mä pidäkään ihmistä vain jonain seksiobjektina, vaan ihan kunnollista, tavallista miestä kaipaisin... Se vaan on niin, että toista ihmistä ei voi muuttaa, ts. en saisi sohvaperunaa muuttumaan intohimoiseksi treenaajaksi... Urheilu on kuitenkin itselle tosi tärkeää ja siksi olisi mahtavaa löytää treenaava mies.:) Yksinäinen salilla puurtaminen käy aina välillä raskaaksi, kaikki on kivempaa jos asiat voi jakaa jonkun kanssa. :)


      • ankeeluuprse
        18-v. nainen kirjoitti:

        En mä pidäkään ihmistä vain jonain seksiobjektina, vaan ihan kunnollista, tavallista miestä kaipaisin... Se vaan on niin, että toista ihmistä ei voi muuttaa, ts. en saisi sohvaperunaa muuttumaan intohimoiseksi treenaajaksi... Urheilu on kuitenkin itselle tosi tärkeää ja siksi olisi mahtavaa löytää treenaava mies.:) Yksinäinen salilla puurtaminen käy aina välillä raskaaksi, kaikki on kivempaa jos asiat voi jakaa jonkun kanssa. :)

        s- ä muutut kuivaksi oravaksi kun treenaat, sellainen kuivis ja nyljetyn oravan näkönee ei juuri kiinnosta kuin anorektia-alan pervoja.


      • 18-v. nainen
        ankeeluuprse kirjoitti:

        s- ä muutut kuivaksi oravaksi kun treenaat, sellainen kuivis ja nyljetyn oravan näkönee ei juuri kiinnosta kuin anorektia-alan pervoja.

        Mulla on kaunis kroppa, tiimalasimallia mutta en näytä anorektikolta. Hyvä, lihaksikas urheilijan vartalo.


    • huutonaurua

      "En mä pidäkään ihmistä vain jonain seksiobjektina, vaan ihan kunnollista, tavallista miestä kaipaisin..."

      Testosteroni lihaskimppu on sinun käsityksesi kunnollisesta ja tavallisesta miehestä? Luulis että sieltä salilta niitä urheilupoikia löytyy...

      • 18-v. nainen

        "Testosteroni lihaskimppu"??? Ehkä prosentti salilla käyvistä miehistä on sellaisia, ei mun miehen tarvi sen näköinen olla, kunhan viihtyis salilla mun kanssa.


    • ajan hukkaa

      Minä pidän itsestäni fyysisesti sekä psyykkisesti hyvää huolta,siihen on periferiassa illat aikaa ja onneksi minulla on rahaa ja hyvä auto jolla pääsee pois Lpr:stä ENNAKKOLUULOTTOMIEN viehättävien avarakatseisten hyvännäköisten ladyjen pariin, töidenkin takia välillä.

      • 18-v. nainen

        En ole ennakkoluuloinen ja minua kiinnostaa se, mitä ihmisen sisältä löytyy. Ei miehen tarvitse näyttää kehonrakentajalta ollakseen hyvä mies. Ette näköjään osaa lukea, mutta etsin siis sellaista miestä joka tykkää urheilla, koska itsekin tykkään! Mitä ennakkoluuloista siinä on? Ei hemmetti sentään...


      • sullaelämä edessä18v
        18-v. nainen kirjoitti:

        En ole ennakkoluuloinen ja minua kiinnostaa se, mitä ihmisen sisältä löytyy. Ei miehen tarvitse näyttää kehonrakentajalta ollakseen hyvä mies. Ette näköjään osaa lukea, mutta etsin siis sellaista miestä joka tykkää urheilla, koska itsekin tykkään! Mitä ennakkoluuloista siinä on? Ei hemmetti sentään...

        Kuule nuori 18-v nainen, Lpr:ssä on miehiä paljon, sinä varmasti löydät omasi, jos todellakin olet 18v tunnut erittäin fiksulta ikäiseksesi, se on varmaan suurin kynnyskysymys seuraa etsiessäsi ja hyvä niin,parempi yksin kun huonon vaihtoehdon kanssa,sinkkuus on muuten ihan kivaa kun sen oiken oivaltaa ja suuremmissa kaupungeissa parasta !,monista ei siihen ole henkisesti varsinkaan pienemmissä kaupungeissa kuten Lpr joten ottavat ihan vaan taloudellisten ja yhteiskunnallisten paineiden takia jonkun ja elävät sitten siinä onnettomassa systeemissä pilaten elämänsä eli luovuttavat.
        Minä olen sinulle liian vanha,siis minä jolla on hyvä auto ja rahaa.
        Karrikoin koska on lähes mahdotonta löytää avarakatseista fiksua naista lpr:stä joka ei olisi sidoksissa Lprssä tyypiliseen kaveripiiri tärkein ja sen mielipide juoruiluun ja mustamaalaamiseen.


      • 18-v. nainen
        sullaelämä edessä18v kirjoitti:

        Kuule nuori 18-v nainen, Lpr:ssä on miehiä paljon, sinä varmasti löydät omasi, jos todellakin olet 18v tunnut erittäin fiksulta ikäiseksesi, se on varmaan suurin kynnyskysymys seuraa etsiessäsi ja hyvä niin,parempi yksin kun huonon vaihtoehdon kanssa,sinkkuus on muuten ihan kivaa kun sen oiken oivaltaa ja suuremmissa kaupungeissa parasta !,monista ei siihen ole henkisesti varsinkaan pienemmissä kaupungeissa kuten Lpr joten ottavat ihan vaan taloudellisten ja yhteiskunnallisten paineiden takia jonkun ja elävät sitten siinä onnettomassa systeemissä pilaten elämänsä eli luovuttavat.
        Minä olen sinulle liian vanha,siis minä jolla on hyvä auto ja rahaa.
        Karrikoin koska on lähes mahdotonta löytää avarakatseista fiksua naista lpr:stä joka ei olisi sidoksissa Lprssä tyypiliseen kaveripiiri tärkein ja sen mielipide juoruiluun ja mustamaalaamiseen.

        Kiitos kannustavista sanoista (ja ketjun ainoasta asiallisesta viestistä!). Aika ikäviltä LPR:n naiset kuulostavat kertomasi perusteella... Toivottavasti mukaviakin tapauksia mahtuu joukkoon :D


      • Kokemus puhuu
        18-v. nainen kirjoitti:

        Kiitos kannustavista sanoista (ja ketjun ainoasta asiallisesta viestistä!). Aika ikäviltä LPR:n naiset kuulostavat kertomasi perusteella... Toivottavasti mukaviakin tapauksia mahtuu joukkoon :D

        On ollu erilaista pimperoo kun olen näitä elävien leskiä ja teinejä ja mummoja puskenu, kun mulla on hieno auto niin saa pimperoa.
        Olisi silti mukava nuorta posliinia hivellä ja voisin lipaistakin kielelllä. kotiillloissa


    • salillaan mieki

      Miekii käyn salilla ja miull on hiton iso vesipullo.Eli miekii oon kunnon "naistenmies"

    • punttimisu

      Missäs salilla sinä treenaat, jos siellä ei miehiä ole? Ainakin siellä missä mie käyn, riittää miehiä mutta mistäs mie tiiän onks ne kaikki sitten varattuja... Sie näytät tunnistavan tai sitten oot jokaselle käyny jo juttelemassa! :)

    • Igor12

      Pojat ovat viipurissa Tatjaanaa pumppaamassa, menevät sinne joukolla käyttävät yhtä naista peräkkäin.

    • mlpr1

      Kyllä heitä tästä kaupungista löytyy- täällähän on suorastaan ylitarjontaa kaksilahkeisista, kun täällä on aika miesvoittoinen yliopisto, maasotakoulu jne. Ja näiden oppilaitosten opiskelijat vielä mahtuvat toivomaasi ikähaarukkaan. Jos olet suht' fiksu ja itsestäsi huolehtiva, ajan myötä löydät varmasti niitä sopivan tasokkaita miehiäkin. Kyllähän heitä luulisi vastaan tulevan esimerkiksi juuri urheiluharrastustesi kautta? Tai muiden aktiviteettiesi, opiskelu, mahd. työ jne?

      Hankalampaa se on sellaisella neljäkymppisellä sinkulla, siinä vaiheessa jos seurustelukumppania etsit, niin suurin osa tarjolla olevista heilakandidaateista on sellaisia tavan jakojäännöstapauksia että! Jos ei ole entisestä liitosta liutaa lapsia, niin seuraavaksi saa kysyä, että onko sitä tullut karattua PS:ltä vai Pajarilasta:) Sinulla ei onneksesi näitä murheita ole, voit vielä katsella ympärillesi ajan kanssa.

      Niin että onnea sinulle etsintääsi!

    • myllysaareen

      Ne on myllysaaressa runkkaamassa.

    • psykopaatinkainaloon

      Toi Perusolettamus on väärä, koska ns. uheiljia on useaasti meko tyhymä, sosiopaatti, usein pervo ja suuruudenhullu.
      Seuraa urheilua ,niin nämä selvät piirteet tulevat esiin kaikkialla.

      Siksi se kohderyhmä on väärä..

    • lepra91

      Sykegym tai huhtari eikös ne kaikki rantaleijonat ja mallipojut sielä nykyjään käy?

      • Ei ainakaan huhtari

        Huhtarissa käy salilla hoitoa tarvitsevat, ennen henkilökuntakin oli samaa vailla, nykyään oisttain muuttunut.


    • pimpelipumppalipom

      "salilla käyviä n. 23-30v. sinkkumiehiä?"

      Lappeenrantalainen tuon ikäinen sinkkumies joka pumppailee peilin edessä poikien kanssa taitaa olla kiinnostunut enemmän noista toisista pumppailupojuista eli eipä taida olla tytöilla asiaa tuohon kuvioon.

    • huutonaurua

      nimimerkille "huutonauraja valehtelee": Kivan tilaston löysit, mutta tajuatko että ne naiset tulevat ikäluokasta mummot. Naiset nimittäin elävät pidempään kuin miehet

      • stat.fi

        Ei pidä paikkansa. Tilastossa on ensimmäisenä ikä, esimerkiksi 18; tuon ikäisten lukumäärä, 900; joista miehiä 454 ja naisia 446.

        Miten 18 vuotias voi tulla ikäluokasta mummot? Miten oletettavissa oleva elinikä vaikuttaa siihen että 18 vuotiaita miehiä on 8 enemmän kuin naisia?

        Ero on toki selvempi tuolla 25 ikävuoden kantturoissa, jolloin varmasti kaupungissa olevat opinahjot vaikuttavat suhteeseen. Mutta 501 ei ole viisinkertainen 388:aan verrattuna, vaikka siinä sata 25:sta miestä jääkin ilman paria ikäluokastaan.

        Lisäksi aloitin kommentin väittämällä sinua valehtelijaksi, nimimerkkinäni käytin stat.fi:tä, josta tuon tilaston kaivoin.


    • Ilpo Tirilästä

      Minä olen fiksu, salilla käyvä ja lenkkeilevä sinkkumies, 24-vuotias. Mutta en minä noin nuorta tyttöä huoli. Olisit edes neljä vuotta vanhempi, niin voisinpa Sinut emännäksein ottaakkin, jos näin "karski" ilmaus sallitaan.

      • tosi typerää

        Kirjotuksesi perusteella fiksuus on sinusta kaukana !! olet kaikkea muuta.


      • Ilpo Tirilästä
        tosi typerää kirjoitti:

        Kirjotuksesi perusteella fiksuus on sinusta kaukana !! olet kaikkea muuta.

        "Kirjotuksesi perusteella fiksuus on sinusta kaukana !! olet kaikkea muuta."

        Perustelu?


      • 18-v. nainen

        Olen ikäisiäni kypsempi, en mikään yökerhoissa hilluva bilepissis...:D Siksi etsinkin itseäni vanhempaa, kypsää miestä. Olen seurustellut omanikäisenikin kanssa, mutta hän oli niin lapsellinen ettei siitä tullut mitään.


    • jääkää yksin

      suomi karvamaha miehet ovat aina rajan takana naisissa tuhlaamassa euroja.
      ja ei ihme!

      katsokaa miten nykynaisilla on noussut kusi päähän..

    • vapaa myös

      Onhan meitä urheilevia vapaita miehiä kaupungissa. Osalla vaan on jo omia lapsia edellisistä suhteista. olen vaan huomioinut että lapsettomat naiset kiertää meidät kyllä kaukaa. No ei haitanne mua. Hyvä on mennä näinkin ja saan toteuttaa itseäni kuten haluan...

      • 18-v. nainen

        Olen erittäin lapsirakas, eikä minua haittaisi ollenkaan jos miehellä olisi jo lapsia! Useimpia se vain ilmeisesti taitaa häiritä jostain syystä.


    • Täällä on

      Olisi kiva tietää millä salilla treenailet....

      • 18-v. nainen

        Urheilutalolla keskustassa olen vain ollut. Nyt olisi parempi sali hakusessa, ehdotuksia?


      • arch3
        18-v. nainen kirjoitti:

        Urheilutalolla keskustassa olen vain ollut. Nyt olisi parempi sali hakusessa, ehdotuksia?

        Kuules! Ei muuta, kun tulet lekille joku päivä ja käydään siinä oheessa salilla. Palauttavana voidaan käydä syömässä ulkona ja tehdä yhdessä jotain kivaa yön pikkutunneilla :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe