Komentaja Aallon rikostausta?

tied.

Mistä rikoksista komentaja Aalto on tuomittu?

Muistaakseni Aallollakin on rikosrekisteri.

69

7420

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wild

      Sen rikosrekisterinhän saa tarvittaessa tilattua Hämeenlinnasta oikeusministeriöstä; minulla se on kuitenkin puhdas.

      Ja kehoitankin teitä olemaan tulevaisuudessakin uskomatta kaikenlaisia huhuja,mitä persoonastani liikkuu.

      Voisin myös julkaista puhtaan rikosrekisterini,mutta kuka muu olisi valmis sellaiseen?


      Valtakunnankansliasssa 06.01.2007

      Kai Michael Aalto Komentaja,Kansamme Isä

      • Hullun paperit?

        Olitko syyntakeeton?


      • Cati
        Hullun paperit? kirjoitti:

        Olitko syyntakeeton?

        Vanhenee kymmenessä vuodessa joten nyt voi Komentajakin jo julkaista rekisterinsä.


      • utelias

        Valtakunnankanslia?


      • Wild
        utelias kirjoitti:

        Valtakunnankanslia?

        Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin kaatui 08.12.2003 taisteltuaan Kansamme vapauden,kunnian ja itsenäisyyden puolesta loppuun asti saappaat jalassa.Valtakunnankanslia siirtyi minun johdettavakseni Komentajan-arvonimellä.Kunnioituksesta Pekkaa kohtaan siis emme käytä minusta nimitystä Valtakunnanjohtaja.

        Valtakunnankanslian sijaintipaikkakunnat:

        Mänttä 08.12.2003 - 16.04.2005
        Tampere 16.04.2005 - 15.07.2005
        Oulu 15.07.2005 - jatkuen yhä

        Valtakunnankansliassa 07.01.2007

        Kai Michael Aalto
        Komentaja,Kansamme Isä


      • Wild
        Hullun paperit? kirjoitti:

        Olitko syyntakeeton?

        ...äärivasemmistolaiset ovat jo parikymmentä vuotta väittäneet minun syyllistyneen mm. edellä luettelemiini rikoksiin,mutta kumma vain,että uhreja,silminnäkijöitä tai edes rikosrekisteriä ei tunnu löytyvän sitten kuitenkaan mistään.

        Luulisi nyt ainakin,että "hirvittävällä lentokonekaappauksella" olisi uhreja tai silminnäkijöitä,vai olenko ehkä maksanut heidätkin nyttemmin hiljaisiksi? -Nythän sitä rahaa vihdoinkin on saatu...


      • shamanismia ilmanalassa...
        Wild kirjoitti:

        ...äärivasemmistolaiset ovat jo parikymmentä vuotta väittäneet minun syyllistyneen mm. edellä luettelemiini rikoksiin,mutta kumma vain,että uhreja,silminnäkijöitä tai edes rikosrekisteriä ei tunnu löytyvän sitten kuitenkaan mistään.

        Luulisi nyt ainakin,että "hirvittävällä lentokonekaappauksella" olisi uhreja tai silminnäkijöitä,vai olenko ehkä maksanut heidätkin nyttemmin hiljaisiksi? -Nythän sitä rahaa vihdoinkin on saatu...

        Ihmeellisesti se oululainen kohu-toimittajakin - Kari Mustonen,joka näitä asioita yritti kaivella vielä kymmenisen vuotta sitten esille,kuoli johonkin hämäräperäiseen sairauteen...:(


      • Wild
        shamanismia ilmanalassa... kirjoitti:

        Ihmeellisesti se oululainen kohu-toimittajakin - Kari Mustonen,joka näitä asioita yritti kaivella vielä kymmenisen vuotta sitten esille,kuoli johonkin hämäräperäiseen sairauteen...:(

        ...muttei sekään liity minuun!Amen.


      • Wild
        Cati kirjoitti:

        Vanhenee kymmenessä vuodessa joten nyt voi Komentajakin jo julkaista rekisterinsä.

        Näin se aika rientää,mahdollisesta rikoksesta on jo 15 vuotta,mutta ihme kyllä en ole vieläkään virallisesti isä.Kuka siis valehtelee tässäkin asiassa?


      • Grieeg
        Wild kirjoitti:

        Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin kaatui 08.12.2003 taisteltuaan Kansamme vapauden,kunnian ja itsenäisyyden puolesta loppuun asti saappaat jalassa.Valtakunnankanslia siirtyi minun johdettavakseni Komentajan-arvonimellä.Kunnioituksesta Pekkaa kohtaan siis emme käytä minusta nimitystä Valtakunnanjohtaja.

        Valtakunnankanslian sijaintipaikkakunnat:

        Mänttä 08.12.2003 - 16.04.2005
        Tampere 16.04.2005 - 15.07.2005
        Oulu 15.07.2005 - jatkuen yhä

        Valtakunnankansliassa 07.01.2007

        Kai Michael Aalto
        Komentaja,Kansamme Isä

        >Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin kaatui 08.12.2003 taisteltuaan Kansamme vapauden,kunnian ja itsenäisyyden puolesta loppuun asti saappaat jalassa.

        Eikös Siitoin kuollutkaan syöpään?
        Viimeisimmäksi taisteluksi taisi jäädä käräjillä olo kiljun poltosta/myymisestä.
        Sodissa kaadutaan,termit haltuun wildi!

        En kyllä muista/tiedä teidän "taisteluiden" koskaan edes tapahtuneen missään muodossa.

        Tenaville häviäminen metsäkisassa ei sitä ole.


      • Wild

        Kaunis tyttäreni,joka taivaitten vaatimuksesta annettiin alas karmaan 23.09.1991 syntyi Vaaka:n merkkiin suorittamaan ei enempää eikä vähempää kuin isänsä Komenntaja Kai Michael Aallon aloittama taistelu Euroopsn vapaitten kansojen puolesta!

        Kunniamme raikaa arjalaiselle tyttärelleni! Amen.


      • vai et?
        Wild kirjoitti:

        Kaunis tyttäreni,joka taivaitten vaatimuksesta annettiin alas karmaan 23.09.1991 syntyi Vaaka:n merkkiin suorittamaan ei enempää eikä vähempää kuin isänsä Komenntaja Kai Michael Aallon aloittama taistelu Euroopsn vapaitten kansojen puolesta!

        Kunniamme raikaa arjalaiselle tyttärelleni! Amen.

        Entä lentokonekaappaus,mikä on totuus asiassa? Olitko osallisena jutussa


      • hoitaja
        vai et? kirjoitti:

        Entä lentokonekaappaus,mikä on totuus asiassa? Olitko osallisena jutussa

        on lääkkeet jääneet ottamatta


      • kaatuminen
        Wild kirjoitti:

        Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin kaatui 08.12.2003 taisteltuaan Kansamme vapauden,kunnian ja itsenäisyyden puolesta loppuun asti saappaat jalassa.Valtakunnankanslia siirtyi minun johdettavakseni Komentajan-arvonimellä.Kunnioituksesta Pekkaa kohtaan siis emme käytä minusta nimitystä Valtakunnanjohtaja.

        Valtakunnankanslian sijaintipaikkakunnat:

        Mänttä 08.12.2003 - 16.04.2005
        Tampere 16.04.2005 - 15.07.2005
        Oulu 15.07.2005 - jatkuen yhä

        Valtakunnankansliassa 07.01.2007

        Kai Michael Aalto
        Komentaja,Kansamme Isä

        Pekka kaatui 08.12.2003 pöhnäpäissään kiljupäniköidensä sekaan lyöden päänsä mäntyyn sillä seurauksella , että menetti henkensä.

        Pekka kaatui kiljupaskat housuissaan.
        Pekka puolusti urhoollisesti kiljupöniköitään loppuun saakka taistellen pikku-ukkoja vastaan.

        Pekka oli ehdoton kiljupönikkä Komentaja.


      • Wild
        vai et? kirjoitti:

        Entä lentokonekaappaus,mikä on totuus asiassa? Olitko osallisena jutussa

        Tuon lentokonekaappauksen Oulussa keväällä 1986,joka lopulta supistui ilma-aluksen kuvattomaksi haltuunototksi suoritti alusta loppuun saakka kansandemokraatti markku Juhani Järvenpää,joka myöhemmin menehtyi oman köätensä kautta silloisessa Mikkelin lääninvankilassa.Rauha hänen sieluleen!

        Minä tulin tämän asian suhteen tunnetuksi,kun annoin asiasta poliittisesti hyvin mielenkiintoisia lausuntoja.

        Mielestäni kysymyksessä oli ennenkaikkea UUSI ASKEL ISÄNMAALLISEN KANSALAISTOTTELEMATTOMUUDEN SARALLA.

        Kansalaistottelemattomuutta asiasta teki ilma-aluksen valvontaanotto itse kansalaisaktivistien aloitteesta.
        Isänmaallista asiasta teki kaappauksen yhteiskunnallispoliittiset tarkoitusperät;
        halusimme tällätavoin vakavan kansalaistottelemattomuuden kautta osoitaa,että Suomen kansan isänmaalliset tahot eivät hyväksyisi milloinkaan Israelin valtion harjoittamaa sortopolitiikkaa Palestiinan kansaa kohtaan.Halusimme myös tuoda mielipiteenämme ilmi,että Suomen kansan isänmaalliset tahot eivät hyväksy USA:n imperialistista politiikantekoa missään maailmankolkassa ja vähiten sorretun Palestiinan kansan kohdalla.Muistakaa,että kaappuksessa puhuttiin 10 miljoonan markan lunnaista,jotka olisimme avuliaasti ojentaneet silloiselle yhteistyöjärjestölle,PLO:lle!

        Kaivelin Radio Peilin arkistoista näitä vanhoja supisuomalaisia lentokonekaappauksia,ja jotain sieltä löytyikin;tosin minua -ikäväkseni- ei mainita missään kohden,ehkä parempi niin:
        tämä audiolinkki vaatii mediaplayerin kuuluakseen:

        http://www.yle.fi/radiopeili/mmjuttu.php?id=127

        Kai Michael Aalto
        Komentaja,Kansamme Isä


      • Alibi 7/86
        vai et? kirjoitti:

        Entä lentokonekaappaus,mikä on totuus asiassa? Olitko osallisena jutussa

        Lue Alibista 7/86 koko stoori! Kansikuvapoikana itse Komentaja parikymmentä vuotta ja ilmeisesti yhtä monta kiloa ohuempana!

        Uusnatsit ruleezzz!!!


      • S.K

        sähköshokkihoitoa kun olet unohtanut sekä ex vaimosi että turpaanvetäjäsi nimet?


      • Wild
        S.K kirjoitti:

        sähköshokkihoitoa kun olet unohtanut sekä ex vaimosi että turpaanvetäjäsi nimet?

        Koska arat paskajalat kirjoittelevat nimimerkkien suojista palstalle,mitä sattuu,ajattelin "tarkastaa" hieman asian laitoja;tarkastuksen perusteella väitän,että nimimerkki "S.K" valehtelee minulle ja samalla tietysti koko Suomen kansalle päin naamaa!

        Mutta Isänmaa muistaa tämänkin!

        Valtakunnankansliassa 09.01.2007

        Kai Michael Aalto
        Komentaja,Kansamme Isä


      • S.K
        Wild kirjoitti:

        Koska arat paskajalat kirjoittelevat nimimerkkien suojista palstalle,mitä sattuu,ajattelin "tarkastaa" hieman asian laitoja;tarkastuksen perusteella väitän,että nimimerkki "S.K" valehtelee minulle ja samalla tietysti koko Suomen kansalle päin naamaa!

        Mutta Isänmaa muistaa tämänkin!

        Valtakunnankansliassa 09.01.2007

        Kai Michael Aalto
        Komentaja,Kansamme Isä

        Ja julkaise se rikosrekisterisi!


      • Wild
        S.K kirjoitti:

        Ja julkaise se rikosrekisterisi!

        Julkaisen rikosrekisterini,jos haluan.Se on jokatapauksessa puhdas.Ja tottakai vastavuoroisesti haluaisin,että muutkin ehdokkaat julkaisisivat omat rekisterinsä.

        Haluaako joku ottaa haasteen vastaan?


      • Ulpukka Pimp
        Wild kirjoitti:

        Kaunis tyttäreni,joka taivaitten vaatimuksesta annettiin alas karmaan 23.09.1991 syntyi Vaaka:n merkkiin suorittamaan ei enempää eikä vähempää kuin isänsä Komenntaja Kai Michael Aallon aloittama taistelu Euroopsn vapaitten kansojen puolesta!

        Kunniamme raikaa arjalaiselle tyttärelleni! Amen.

        Pitääkö lapset laittaa alulle 14-vuotiaan kanssa jotta niistä tulee arjalaisia vai voiko esim. kolmekymppikymppinen nainen vielä synnyttää arjalaisyksilöitä?


      • Joka mies ylös!
        Wild kirjoitti:

        Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin kaatui 08.12.2003 taisteltuaan Kansamme vapauden,kunnian ja itsenäisyyden puolesta loppuun asti saappaat jalassa.Valtakunnankanslia siirtyi minun johdettavakseni Komentajan-arvonimellä.Kunnioituksesta Pekkaa kohtaan siis emme käytä minusta nimitystä Valtakunnanjohtaja.

        Valtakunnankanslian sijaintipaikkakunnat:

        Mänttä 08.12.2003 - 16.04.2005
        Tampere 16.04.2005 - 15.07.2005
        Oulu 15.07.2005 - jatkuen yhä

        Valtakunnankansliassa 07.01.2007

        Kai Michael Aalto
        Komentaja,Kansamme Isä

        Joka mies ylös!


      • omastaan
        S.K kirjoitti:

        sähköshokkihoitoa kun olet unohtanut sekä ex vaimosi että turpaanvetäjäsi nimet?

        Commander Wild lienee peitenimi jolla harhautetaan Suojelupoliisin valvontayksikköä.


      • Turisas
        Wild kirjoitti:

        Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin kaatui 08.12.2003 taisteltuaan Kansamme vapauden,kunnian ja itsenäisyyden puolesta loppuun asti saappaat jalassa.Valtakunnankanslia siirtyi minun johdettavakseni Komentajan-arvonimellä.Kunnioituksesta Pekkaa kohtaan siis emme käytä minusta nimitystä Valtakunnanjohtaja.

        Valtakunnankanslian sijaintipaikkakunnat:

        Mänttä 08.12.2003 - 16.04.2005
        Tampere 16.04.2005 - 15.07.2005
        Oulu 15.07.2005 - jatkuen yhä

        Valtakunnankansliassa 07.01.2007

        Kai Michael Aalto
        Komentaja,Kansamme Isä

        "Mänttä 08.12.2003 - 16.04.2005
        Tampere 16.04.2005 - 15.07.2005
        Oulu 15.07.2005 - jatkuen yhä"

        Oletko runkkari, Kämmentäjä, Kansamme perse ollut todellakin Tamperetta saastuttamassa? Höhöhöhöhöhö
        Oltaisiinpa nähty silloin...


      • Sartsu-facebook
        Wild kirjoitti:

        Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin kaatui 08.12.2003 taisteltuaan Kansamme vapauden,kunnian ja itsenäisyyden puolesta loppuun asti saappaat jalassa.Valtakunnankanslia siirtyi minun johdettavakseni Komentajan-arvonimellä.Kunnioituksesta Pekkaa kohtaan siis emme käytä minusta nimitystä Valtakunnanjohtaja.

        Valtakunnankanslian sijaintipaikkakunnat:

        Mänttä 08.12.2003 - 16.04.2005
        Tampere 16.04.2005 - 15.07.2005
        Oulu 15.07.2005 - jatkuen yhä

        Valtakunnankansliassa 07.01.2007

        Kai Michael Aalto
        Komentaja,Kansamme Isä

        Sori Kaitsu, mutta pidän Siitointa naurettavana pellenä.


      • Sartsu-facebook kirjoitti:

        Sori Kaitsu, mutta pidän Siitointa naurettavana pellenä.

        - No millä tavalla tuokin liittyy siihen asiaan, että minulla ei ole merkintöjä rikosrekisteriotteessa, sakkorekisterissäkin vain yksi sakko vuodelta 2004. Näet kyllä rekisterini, kun Juhannussutuksen jälkeen tulet tänne hoitooni.


      • Sartsu-Hellsinki
        Sartsu-facebook kirjoitti:

        Sori Kaitsu, mutta pidän Siitointa naurettavana pellenä.

        Kuka VITUN isänmaanpetturi tekee nimissäni kiusaa täällä?
        Ylläoleva viesti EI ole mun itseni kirjoittama.

        Todella ikävä juttu Kaille. Pahoittelen, vaikka ei kuuluisikaan toisen puolesta pahoitella.


      • Tuollaista asiaa ei ainakaan rikosrekisteriotteessani ole mainittu, mutta se on kyllä totta, että AU-tyttäreni ( Nina Amanda Aaltot täyttää syyskuun 23.päivä 18 vuotta; myös hänelle on varattuna oma paikkansa km-skenessä.


      • todellinen Kai M. Aalto

        Tuo tieto ei ole Varmaa nähnytkään!


      • skeidaa
        todellinen Kai M. Aalto kirjoitti:

        Tuo tieto ei ole Varmaa nähnytkään!

        Onko tullut tavaksi ns.keskustella keskenäs?


      • todellinen Kai M. Aalto kirjoitti:

        Tuo tieto ei ole Varmaa nähnytkään!

        - Syntinen se, ken ei kiimaista auta!

        - KOMENTAJA KATSAHTI HEIHIN JA HE KAIKKI TEKIVÄT KOHTA ALLENSA -


      • jos kuitenkin
        Wild kirjoitti:

        Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin kaatui 08.12.2003 taisteltuaan Kansamme vapauden,kunnian ja itsenäisyyden puolesta loppuun asti saappaat jalassa.Valtakunnankanslia siirtyi minun johdettavakseni Komentajan-arvonimellä.Kunnioituksesta Pekkaa kohtaan siis emme käytä minusta nimitystä Valtakunnanjohtaja.

        Valtakunnankanslian sijaintipaikkakunnat:

        Mänttä 08.12.2003 - 16.04.2005
        Tampere 16.04.2005 - 15.07.2005
        Oulu 15.07.2005 - jatkuen yhä

        Valtakunnankansliassa 07.01.2007

        Kai Michael Aalto
        Komentaja,Kansamme Isä

        olet itsensä valtakunnanjohtaja Pekka Siitoimen seuraaja? :D


      • Jotain rajaa
        kansanpuolustaja kirjoitti:

        Tuollaista asiaa ei ainakaan rikosrekisteriotteessani ole mainittu, mutta se on kyllä totta, että AU-tyttäreni ( Nina Amanda Aaltot täyttää syyskuun 23.päivä 18 vuotta; myös hänelle on varattuna oma paikkansa km-skenessä.

        Kuule, jätä edes Komentaja-Aallon alaikäinen tytär rauhaan kaunassasi!


      • nymromaani
        Wild kirjoitti:

        Kaunis tyttäreni,joka taivaitten vaatimuksesta annettiin alas karmaan 23.09.1991 syntyi Vaaka:n merkkiin suorittamaan ei enempää eikä vähempää kuin isänsä Komenntaja Kai Michael Aallon aloittama taistelu Euroopsn vapaitten kansojen puolesta!

        Kunniamme raikaa arjalaiselle tyttärelleni! Amen.

        Tytär jota et saanut eikä halua sinua tavata


    • vanhoja asioista

      ne ovat ollutta ja mennyttä.

    • En toki oikein tiedä teenkö viisaasti taipuessani poliittisten vastustajieni painostuksesta julkaisemaan rikosrekisteriotteeni, mutta eipä siitä mitään haittaakaan taida olla.

      Tilasin jo netin kautta rikosrekisterini, mutta oikeusrekisterikeskusksesta tuli vastaus, ettei minulla ole oikeutta saada rekisteritietoja sillä erää lainsäädännöllisistä syistä (siis vaikka rekisteri on puhdas!)

      Lähestyin viime viikolla Oikeusrekisterikeskusta oikein kirjallisella omakätisellä kirjeelläni, jossa pyysin heitä toimittamaan rikosrekisteriotteen lisäksi (vyönkiristystä) myös sakkorekisteriotteeni. Jokainen Suomen kansalainen voi saada erillisestä anomuksesta yhden kerran vuotta kohden ilmaiseksi rikos- ja sakkorekisterinsä.

      Minulla nuo rekisteriotteet ovat puhtaat (ei tosiaankaan edes parkkisakkoja), mutta julkaisen ne silti täällä netissä tavalla tai toisella heti, kun ne saan, ehkäpä jo ensi viikolla.

      • hotdog_

        Itseäni on näet jääneet vaivaamaan ilkeät kirjoitukset, joissa sinun väitettiin saaneen tuomion eläimeen sekaantumisesta. Puhdista maineesi!


      • hotdog_ kirjoitti:

        Itseäni on näet jääneet vaivaamaan ilkeät kirjoitukset, joissa sinun väitettiin saaneen tuomion eläimeen sekaantumisesta. Puhdista maineesi!

        Sartsu, joka on fabook-ryhmämme ylovalvoja, rulee pyörähtämään täällä valtaakunnankansliassa Juhannussutuksen jölkeen ja ajattelin antaa koko rikosrekisteriotteeni Hänelle kopioitavaksi ja/tai skannattavaksi, itselläni ei tällä hetkellä ole toimivaa skanneria. Ja muutenkin Sartsu voi sitten vastata näihin rikosrekisteriäni koskeviin tiedusteluihin, koska itse olen työllistetty poliittisen propagandan jaossa (SE ON TODELLAKIN MYÖS MUUTA kuin nettiin kirjoitteleminen).

        - KOMENTAJAN RAKKAUS SINIVALKOISTA KANSAAMME KOHTAAN EI OLE KUOLEVA MILLOINKAAN -


      • kansanpuolustaja kirjoitti:

        Sartsu, joka on fabook-ryhmämme ylovalvoja, rulee pyörähtämään täällä valtaakunnankansliassa Juhannussutuksen jölkeen ja ajattelin antaa koko rikosrekisteriotteeni Hänelle kopioitavaksi ja/tai skannattavaksi, itselläni ei tällä hetkellä ole toimivaa skanneria. Ja muutenkin Sartsu voi sitten vastata näihin rikosrekisteriäni koskeviin tiedusteluihin, koska itse olen työllistetty poliittisen propagandan jaossa (SE ON TODELLAKIN MYÖS MUUTA kuin nettiin kirjoitteleminen).

        - KOMENTAJAN RAKKAUS SINIVALKOISTA KANSAAMME KOHTAAN EI OLE KUOLEVA MILLOINKAAN -

        ovat osa persoonaani. :)


      • hotdog_
        kansanpuolustaja kirjoitti:

        Sartsu, joka on fabook-ryhmämme ylovalvoja, rulee pyörähtämään täällä valtaakunnankansliassa Juhannussutuksen jölkeen ja ajattelin antaa koko rikosrekisteriotteeni Hänelle kopioitavaksi ja/tai skannattavaksi, itselläni ei tällä hetkellä ole toimivaa skanneria. Ja muutenkin Sartsu voi sitten vastata näihin rikosrekisteriäni koskeviin tiedusteluihin, koska itse olen työllistetty poliittisen propagandan jaossa (SE ON TODELLAKIN MYÖS MUUTA kuin nettiin kirjoitteleminen).

        - KOMENTAJAN RAKKAUS SINIVALKOISTA KANSAAMME KOHTAAN EI OLE KUOLEVA MILLOINKAAN -

        tuomiot ja sakkotuomiot vanhenevat, eli poistuvat rikosrekisteristä viidessä vuodessa, joten kovin pitkälle menneisyyteesi ei voi kurkistaa. Mutta onnittelen, viisi vuotta kulunut eikä uusia tuomioita ole tullut.


      • Sain siis viime viikolla rikosrekisteriotteeni, jossa oli vielä vyönkiristämiseksi lisättynä nk. sakkorekisteri t. valtion saatavat.

        Kuten olen useaan eri otteeseen todennut rikosrekisterini on puhdas, mutta sakkorekisterissä oli yksi -itseltänikin jo unohtunut- rangaistusmääräyssakko, joka koski liikennerikkomusta joulukuussa 2004, jolloin olen ajellut katsastamattomalla Ladalla. Saatavan määrä on 48 euroa.

        Olen suunnitellut, että luovutan tämä rekisteriotteen kansanliikkeemme aktivistin Sartsun haltuun, kun hän nyt tulee käymään Oulussa, tehköön sillä sitten mitä itse lystää, minä en tuota rekisteriotetta tarvitse mihinkään. Ei sitä ole kukaan koskaan ainakaan missään kysynyt.


      • rikkeet
        kansanpuolustaja kirjoitti:

        Sain siis viime viikolla rikosrekisteriotteeni, jossa oli vielä vyönkiristämiseksi lisättynä nk. sakkorekisteri t. valtion saatavat.

        Kuten olen useaan eri otteeseen todennut rikosrekisterini on puhdas, mutta sakkorekisterissä oli yksi -itseltänikin jo unohtunut- rangaistusmääräyssakko, joka koski liikennerikkomusta joulukuussa 2004, jolloin olen ajellut katsastamattomalla Ladalla. Saatavan määrä on 48 euroa.

        Olen suunnitellut, että luovutan tämä rekisteriotteen kansanliikkeemme aktivistin Sartsun haltuun, kun hän nyt tulee käymään Oulussa, tehköön sillä sitten mitä itse lystää, minä en tuota rekisteriotetta tarvitse mihinkään. Ei sitä ole kukaan koskaan ainakaan missään kysynyt.

        esim. se kuuluisa lentokonekaappaus


      • todellinen Kai M. Aalto
        rikkeet kirjoitti:

        esim. se kuuluisa lentokonekaappaus

        No niin, jospa leikitään vaikka Kansantuomioistuinta;

        - Aluksi kutsuisin oikeuden puheenjohtajaksi eri yhteyksissä pätevöityneen kansantuomari Esa Taberman:in Turusta. Hän määrätköön myös lautamiehet, jos heitä tarvitaan.

        - Kiistän saaneeni koskaan elämäni aikana tuomiota lentokoneen kaappaamisesta tai edes ilma-aluksen luvattomasta haltuunotosta.

        -Seuraavaksi syyttäjän tulee näyttää pätevällä ja lain hyväksymällä tavalla syytteensä toteen.

        -Jäämme näppärinä odottelemaan.


        - VOITTE YRITTÄÄ MURSKATA ASIAMME, MUTTA SIELUJAMME JA SYDÄMIÄMME ETTE SAA MILLOINKAAN, NE KUULUVAT KOMENTAJALLEMME AINIAAN! -


    • Sari.T

      Idiootti! Mee muualle jauhamaan paskaa.

      • sari t

        siis Kai ei ole idiootti vaa nää arvostelijat.


      • Olivia Rosenberg
        sari t kirjoitti:

        siis Kai ei ole idiootti vaa nää arvostelijat.

        Se, että hän on ollut yhteistyössä eräiden veljien kanssa luo positiivisen mielikuvan.


      • Kusihuora Rosenberg
        Olivia Rosenberg kirjoitti:

        Se, että hän on ollut yhteistyössä eräiden veljien kanssa luo positiivisen mielikuvan.

        jo pitkä vittu,ja lopeta se joka ikiseen keskusteluun puuttuminen,kun et tiedä asioista yhtään mitään!Jo tuo sinun nikkisi saa minut voimaan pahoin,ja pistää kummastuttamaan, miksi joku haluaa tekeytyä naiseksi....Luuletko että likaiset juttusi otettaisiin paremmin vastaan?


      • Volkswanker
        Kusihuora Rosenberg kirjoitti:

        jo pitkä vittu,ja lopeta se joka ikiseen keskusteluun puuttuminen,kun et tiedä asioista yhtään mitään!Jo tuo sinun nikkisi saa minut voimaan pahoin,ja pistää kummastuttamaan, miksi joku haluaa tekeytyä naiseksi....Luuletko että likaiset juttusi otettaisiin paremmin vastaan?

        "Olivialla" on tunnetusti varsin hauras mieli...


      • Olivia Rosenberg
        Kusihuora Rosenberg kirjoitti:

        jo pitkä vittu,ja lopeta se joka ikiseen keskusteluun puuttuminen,kun et tiedä asioista yhtään mitään!Jo tuo sinun nikkisi saa minut voimaan pahoin,ja pistää kummastuttamaan, miksi joku haluaa tekeytyä naiseksi....Luuletko että likaiset juttusi otettaisiin paremmin vastaan?

        Millaista kielenkäyttöä ! Melkein punastun.


      • Freak of the nature
        Olivia Rosenberg kirjoitti:

        Millaista kielenkäyttöä ! Melkein punastun.

        Jatka avautumista jollain toisella palstalla,please!


      • Olivia Rosenberg
        Freak of the nature kirjoitti:

        Jatka avautumista jollain toisella palstalla,please!

        Annoit juuri tarkoituksen elämälleni, baby.


    • todellinen Kai M. Aalto

      Ainakaan minulla ei ole mitään rikosrekisteriä ja joka muuta väittää syyllistyy erittäin vakavaan herjaukseen ja vielä sitäkin vakavampaan kunnianloukkaukseen.


      - KAI M. AALTO - LEGENDA JO ELÄESSÄÄN! -

      • isänmaallinen turuust

        Voit haistaa pitkän vitun !!!!!


      • Olivia Rosenberg
        isänmaallinen turuust kirjoitti:

        Voit haistaa pitkän vitun !!!!!

        Minä en ainakaan kieltäytyisi.


      • muna-maikkeli
        Olivia Rosenberg kirjoitti:

        Minä en ainakaan kieltäytyisi.

        Mitenkäs Olivia-neiti noin tuhmia puhuu?


      • Olivia Rosenberg
        muna-maikkeli kirjoitti:

        Mitenkäs Olivia-neiti noin tuhmia puhuu?

        Neohumanistinen katsomukseni estää osallistumisen erääseen julkiseen tilaisuuteen. Jengi sinänsä ei välittäisi asiasta, mutta sivulliset kyllä.


    • roskapostirobotti_

      No kukahan vittu tässä on skitsofreenikko? Jos ilman wikipediaa osaat kertoo mitä se ees tarkottaa, niin oot kyllä ylittäny ittes. Ja hampaat kai mulla on kaikki tallessa, huorakaan en oo, joten voit painua vittuun. Sokeritautia ei löydy sen enempää, eikä sen vaikutus oo aivoihin ihan sitä mitä näköjään luulet. Varmaankin tässä tuli jo ne parhaat perustelut koko tässä keskustelussa? Näin voi myös 19-vuotiaalla olla järkeä päässä enemmän kuin käytökseltään 13-vuotiailla, teini-ikään jämähtäneillä keski-ikäisillä limaisilla juopoilla. Kiitos.

    • ykkösfani

      Missä Sartsu?

    • Tohtori Virago

      Kenties käyttänyt magneettikatsetta ja onnistunut kepulikonsteilla pelaamaan sähköistä pajatsoa ja hedelmäpeliä?

      Mahdollisesti myös hypnotisounut pankkivirkailijat?

    • punikki

      Menkää hoitoon, vitun sairaat juutalaisten murhaajapellet.

    • Ualto

      Herra valtakunnanjohtaja, täällä puhuu Komentaja Aalto Oulusta. Rupesin tässä soittelemaan että mitä kuuluu.

      • Valtakunnankomentaja

        Me ei anneta periksi ikinä, ei antauduta koskaan, meissä on uskoa, voimaa ja rohkeutta, nousta tuhkasta ja raunioista!


    • naistenhakkaajahyväksika

      johan vituttaa kun presidentti on menehtynyt ualto meinasi että pitää ottaa kiljua kun jäi valtiomiehen jalkoihin,ketään ei yks pahvi kiinnosta,lopetti raaaaadio lähetyksen,kun mulkku on pienempi

    • hanellaon38vtytto

      Jaa jaksat puhua profiilissasi paskaa,morkata ihmista mita et edes tunne olit 2 kuukautta yhdessa etka edes tieda tajustoja,haukut FB.sivuillasi?Onko bannit taas paalla profiilissa?

      • KansanPuolella

        Missä komentaja Aalto?
        Entä tytär?


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe