Valtakunnanjohtaja avasi kokouksen lausumalla: "Hyvät naiset ja herrat."
Onko kansallismielisillä siis naisia? Osallistuiko heitä muka Vehmaan liittokokoukseen?
Vehmaan kokous?
13
843
Vastaukset
- Aurelianus
Führer itse astui yhtä pöydällä makaavaa yli 100kg painavaa "arkkipiispatarta" tamburiinin tahdissa niin että pöytä tärisi ...
Voi sitä hiien ja vähän muidenkin eritteiden tuoksua!- Ja sinä innolla
katselit vieressä.....hyvi helvetti!
- naisväkeä
Youtube videolla on tähän mennessä yli 42 000 katselukertaa ja mukana katsojissa varmasti monta naista. Todella suuri videokokous!
http://www.youtube.com/watch?v=DZJTNLvOFRo - Salaseuraliitto
Olen miettinyt aivan samaa. Itse olen kiinnittänyt myös huomiota kohtaan jossa Valtakunnanjohtaja avaa kokouksen: "minä Pekka Siitoooin, avaan tämän suuren(!) kokouksen", siis miten niin suuren? Huoneessahan oli Johtajan lisäksi vain Sissitakkimies, Suojeluskuntaimbesilli, Kummitus, AluekomentajA Aalto, Kimi Räikkönen, Kalju Liimaskini, Ja Minä Yritin Nukkua Tuossa sekä muutama muu toimittajien lisäksi. Onko siis syytä olettaa että SUPO on yrittänyt aikanaan salata liittokokouksen todellisen osallistujamäärän yleisen paniikin välttämiseksi? Ei ilmeisesti haluttu suuren yleisön tietävän ketkä kaikki kokoukseen todellisuudessa osallistuivat?
- Jaska, parveke auki!
Sieg Heil Suomi-dokumentti herätti lukuisia kysymyksiä:
-Oliko tohtori Halla-aho paikalla? Aluekomentaja Kristian Arje nimittäin toteaa eräässä vaiheessa että "Mestari on meille suosiollinen", ja eräs tohtori Halla-ahon kutsumanimistä on juuri Mestari!
-Virallisen historiankirjoituksen mukaan suojeluskunnat lakkautettiin jo vuonna 1944. Tästä huolimatta mainittu Suojeluskuntamies toteaa edustavansa suojeluskuntalaisia - vuonna 1993! Suojeluskuntatoiminta on siis jatkunut ainakin puoli vuosisataa kauemmin kuin nykymedia väittää!
-Siitoin toteaa yhdessä vaiheessa Kuisman olevan vanhin aktivisti. Siitoin itse syntyi v.1944. Kuinka vanha Kuisma sitten oikeasti on?
-Olivatko 11.9.2001 WTC-torneihin ja Pentagoniin törmänneet lentokonekaapparit saaneet vaikutteita eräältä dokumentissa nähtävältä lentokonekaapparilta?
-Kuten dokumentista käy ilmi, oli Siitoin varsin plösönaamainen. Onko eräs toinen tunnettu km-plösönaama hänelle sukua?
-Löytyykö Robespierren nimi Tiitisen listalta?
Näihin kysymyksiin täytyy saada vastaus! - suuri merkitys
Eihän esim. Mäenpää tai Lehtokaan ollut paikalla.
- Näin on!
Jaska, parveke auki! kirjoitti:
Sieg Heil Suomi-dokumentti herätti lukuisia kysymyksiä:
-Oliko tohtori Halla-aho paikalla? Aluekomentaja Kristian Arje nimittäin toteaa eräässä vaiheessa että "Mestari on meille suosiollinen", ja eräs tohtori Halla-ahon kutsumanimistä on juuri Mestari!
-Virallisen historiankirjoituksen mukaan suojeluskunnat lakkautettiin jo vuonna 1944. Tästä huolimatta mainittu Suojeluskuntamies toteaa edustavansa suojeluskuntalaisia - vuonna 1993! Suojeluskuntatoiminta on siis jatkunut ainakin puoli vuosisataa kauemmin kuin nykymedia väittää!
-Siitoin toteaa yhdessä vaiheessa Kuisman olevan vanhin aktivisti. Siitoin itse syntyi v.1944. Kuinka vanha Kuisma sitten oikeasti on?
-Olivatko 11.9.2001 WTC-torneihin ja Pentagoniin törmänneet lentokonekaapparit saaneet vaikutteita eräältä dokumentissa nähtävältä lentokonekaapparilta?
-Kuten dokumentista käy ilmi, oli Siitoin varsin plösönaamainen. Onko eräs toinen tunnettu km-plösönaama hänelle sukua?
-Löytyykö Robespierren nimi Tiitisen listalta?
Näihin kysymyksiin täytyy saada vastaus!"--- ja eräs tohtori Halla-ahon kutsumanimistä on juuri Mestari! "
Tottakai on. Se on itsestäänselvyys. Se taas on eri asia onko LCF ottanut Halla-Ahon muotoa vielä Vehmaan aikoihin. Epäilen suuresti.
"Suojeluskuntatoiminta on siis jatkunut ainakin puoli vuosisataa kauemmin kuin nykymedia väittää!"
Nimenomaan. Nyt ollaan suurten kysymysten äärellä. Onko mahdollista, että Suojeluskuntamies silmin nähden hermostuneena vahingossa lipsauttaa totuuden suojeluskuntien olemassaolosta. Dokumentissahan on kohta jossa käytetään värikuula-aseita. Olen aina epäillyt kohtauksen aitoutta. Se ei vaikuta uskottavalta, pikemminkin epätodelliselta. Yritetäänkö tälläisella show:lla peitellä vuosikymmeniä jatkunutta asekätkentää???
Tätä teoriaa tukee Johtajan puheet suuresta kokouksesta. Onko suurin osa osallistujista retusoitu kuvasta jälkikäteen? Pelättiinkö uuden Venäjän reagoivan jollain tapaa Pariisin rauhansopimuksen rikkomiseen? Pelättiinkö noottia tai jopa miehitystä?
"-Siitoin toteaa yhdessä vaiheessa Kuisman olevan vanhin aktivisti. Siitoin itse syntyi v.1944. Kuinka vanha Kuisma sitten oikeasti on?"
Vaarallinen kysymys. Jokainen meistä tietää kuinka okkultismin syövyttämiä natsi-Saksa ja natsi-Suomi todellisuudessa olivat. Oliko Kuisma SS Freiwilligen-Batallion Nordostin upseeri? Hengitykseni huurtuu, kurkkuani kuristaa, aistin huoneessani voimia jotka eivät luovuta vastauksia suosiolla. Ahdistavat ajatukset hiipivät mieleeni. Asuuko Lahdessa kuolemattomuus?
20.5.1944 syntyi edesmennyt ValtakunnanJohtaja. Tiedätkö mitä muuta tapahtui tuona päivänä? Niinpä. Sattumaako. Epätodennäköisille sattumille on todennäköisyytensä. Minä en ole uhkapeluri.
Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia. Siitoin ja Arje ovat kuolleet. Komentaja Aallon ja Puheenjohtaja Kuisman suut pysynevät kiinni kuolemaansa asti. SUPO on määrännyt asiaa koskevat kansiot valtionsalaisuuksiksi 50 vuodeksi eteenpäin. Haudataanko totuus Vehmaan liittokokouksesta osallistujien myötä?
On vielä mahdollisuus. Kimi Räikkönen ja Kalju Liimaskini ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen. Etsi heidät ja tie salaisuuksien kammioon on aurattu. - avoinna.
Näin on! kirjoitti:
"--- ja eräs tohtori Halla-ahon kutsumanimistä on juuri Mestari! "
Tottakai on. Se on itsestäänselvyys. Se taas on eri asia onko LCF ottanut Halla-Ahon muotoa vielä Vehmaan aikoihin. Epäilen suuresti.
"Suojeluskuntatoiminta on siis jatkunut ainakin puoli vuosisataa kauemmin kuin nykymedia väittää!"
Nimenomaan. Nyt ollaan suurten kysymysten äärellä. Onko mahdollista, että Suojeluskuntamies silmin nähden hermostuneena vahingossa lipsauttaa totuuden suojeluskuntien olemassaolosta. Dokumentissahan on kohta jossa käytetään värikuula-aseita. Olen aina epäillyt kohtauksen aitoutta. Se ei vaikuta uskottavalta, pikemminkin epätodelliselta. Yritetäänkö tälläisella show:lla peitellä vuosikymmeniä jatkunutta asekätkentää???
Tätä teoriaa tukee Johtajan puheet suuresta kokouksesta. Onko suurin osa osallistujista retusoitu kuvasta jälkikäteen? Pelättiinkö uuden Venäjän reagoivan jollain tapaa Pariisin rauhansopimuksen rikkomiseen? Pelättiinkö noottia tai jopa miehitystä?
"-Siitoin toteaa yhdessä vaiheessa Kuisman olevan vanhin aktivisti. Siitoin itse syntyi v.1944. Kuinka vanha Kuisma sitten oikeasti on?"
Vaarallinen kysymys. Jokainen meistä tietää kuinka okkultismin syövyttämiä natsi-Saksa ja natsi-Suomi todellisuudessa olivat. Oliko Kuisma SS Freiwilligen-Batallion Nordostin upseeri? Hengitykseni huurtuu, kurkkuani kuristaa, aistin huoneessani voimia jotka eivät luovuta vastauksia suosiolla. Ahdistavat ajatukset hiipivät mieleeni. Asuuko Lahdessa kuolemattomuus?
20.5.1944 syntyi edesmennyt ValtakunnanJohtaja. Tiedätkö mitä muuta tapahtui tuona päivänä? Niinpä. Sattumaako. Epätodennäköisille sattumille on todennäköisyytensä. Minä en ole uhkapeluri.
Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia. Siitoin ja Arje ovat kuolleet. Komentaja Aallon ja Puheenjohtaja Kuisman suut pysynevät kiinni kuolemaansa asti. SUPO on määrännyt asiaa koskevat kansiot valtionsalaisuuksiksi 50 vuodeksi eteenpäin. Haudataanko totuus Vehmaan liittokokouksesta osallistujien myötä?
On vielä mahdollisuus. Kimi Räikkönen ja Kalju Liimaskini ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen. Etsi heidät ja tie salaisuuksien kammioon on aurattu.Voisit tuurata välillä Harry Potterin kirjoittajaa, sinulla olisi pätevyyttä siihen!
- Suuri merkitys
suuri merkitys kirjoitti:
Eihän esim. Mäenpää tai Lehtokaan ollut paikalla.
Tottahan on, että Vehmaan kokous oli se joka vihdoin ja viimein yhdisti nationalistivoimat Suomessa. Lopetettiin lapsellinen ja itsekäs omaan napaan tuijottaminen. Tätä taustaa vasten voidaan katsoa Valtakunnanjohtajan sanojen kokouksen "suuruudesta" heijastavan juuri tilaisuuden merkitystä koko nyky-Suomen todellisuudelle.
Sitä oliko Mäenpää tai Tsetseeniasiamies paikalla, ei voi kuin arvuutella. Heidät on voitu retusoida dokumentista jälkikäteen kansallisen turvallisuuden nojalla. - okkultisti88
Näin on! kirjoitti:
"--- ja eräs tohtori Halla-ahon kutsumanimistä on juuri Mestari! "
On vielä mahdollisuus. Kimi Räikkönen ja Kalju Liimaskini ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen. Etsi heidät ja tie salaisuuksien kammioon on aurattu.Todellakin.
Kuisma tunnettiin alunperin nimellä Sir Galahad. Hän löysi Graalin Maljan ja sai kuolemattomuuden. Pahat kielet väittävät aina vain jatkuvan terveen ulkomuodon johtuvan steroideista, mutta me okkultistit tiedämme totuuden. Myös eräät historialliset henkilöt ovat todellisuudessa Sir Galahad, ja hän on ollut osallisena useisiin merkittäviin historiallisiin tapahtumiin ja palveli mm. Napoleonin ja Hitlerin armeijoissa. Kuolemattomana hänellä on ajoittain aikaa astua syrjään ritarillisesta tehtävästään, ja odottaa otollisempia aikoja.
- ohi veneillyt
Komea talo noussut Siitoimen torpan tilalle ja tykkiäkään ei enää näy...
- Yliasiamies
Tämä hurusakki ei ole koskaan viihtynyt naisseurassa vaan mieluummin keskenään karjahdellen Sieg Heil -huutoja.
Siinä sivussa on voinut kännätä, polttaa ristin ja pukeutua koomisiin asusteisiin.- km-källittäjä
Todistettavasti eräällä lahtelaisella scenehahmolla on ollut tällit ainakin sähkösahan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462