Varokaa

Huijattu /ei mainos

Hyvät yrittäjät näin taantuman/laman läsnäollessa on tärkeää olla esillä/löydettävissä.
Uusia yrityssopimuksia syntyy koska entiset sopimukset/yhteistyökumppanuudet kaatuu lamaan.

Olkaa niiden matkassa mitkä on olleet vuosia mainonnan/markkinoinnin alalla ja niitä ei ole kuin 2 eli Fonecta ja Eniro. Tietysti markkinoilla on jos jonkinlaisia yrittäjiä....mutta on lamasta ennenkin selvitty ja silloin selvisi parhaiten ne ketkä itseään esillä piti eli mainosti.(tutkittu)

Unohtakaa tämä "buumi" google sponssit, ihan totta. Google hakee nämä Eniron ja Fonectan nettipalvelut aina ensin ESILLE ilman mitään sponneja ja siksi niitä on aina googessa 3-4 sivua täynnä.

Myytävät laskurit ei kerro koko totuutta. kokeilkaa itse käytte eri koneilta, työ, koti, kirjasto,jne... menette erilaisten hakupalveluiden kautta omille kotisivuillenne ja laitatte kellon ajan ylös ja sitten vertailette tuloksia laskurinne kanssa, jostain syystä vaan googlesta siirtyneet näkyvät laskurissa ei eri hakupalveluiden kautta tulleet ei ainakaan kaikki. Teimme ISON testin 6 eri kaupungeista ja parilta eri tietokoneelta/kaupunki ja menimme eri hakupalveluiden kautta omille kotisivuillemme ja todellakin laskuri ei kertonut totuutta.

Eli yrittäjät luottakaa niihin joka on teitä vuosia palvellut mainonnassa - Fonecta ja Eniro

Tämä ei ole mainos vaan kokemus.

T.Huijauksen TODELLINEN uhri.

11

1594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyjä OLLUT

Siis entisenä google myyjänä tiedän laskurien epäpätevyyden. ne pitää osata koodata/JNE mutta eihän niistä kerrota. mut onhan Fonectalla ja Enirolla molemilla googlen markkinointia myös.

• asiasta...!!!

Paras tapa todellakin selvitä "lamasta" on olla esillä sellaisissa tuotteissa mistä saat mainokselle pitkän eliniän, kuten keltaiset sivut ja www.02.fi sekä www.eniro.fi
        Kaikissa mainos on aina vuoden voimassa ja sillä varmistaa sen että jos joku nyt sattuu hakemaan sun omaa toimialaa niin mainoksesi on siellä tosiaan koko vuoden.
        Loppujen lopuks se ei ole edes kauheen kallista. tänään ostin keltaisille sivuille mainoksen josta maksoin 660e sama mainos meni myös 02.fi palveluun.
        Tuolla rahalla olisin saanu 3 mainosta oman alueen paikallislehteen.

Suosittelen kaikille samaa.

• pikatestaaja kiittää
        asiasta...!!! kirjoitti:

Paras tapa todellakin selvitä "lamasta" on olla esillä sellaisissa tuotteissa mistä saat mainokselle pitkän eliniän, kuten keltaiset sivut ja www.02.fi sekä www.eniro.fi
        Kaikissa mainos on aina vuoden voimassa ja sillä varmistaa sen että jos joku nyt sattuu hakemaan sun omaa toimialaa niin mainoksesi on siellä tosiaan koko vuoden.
        Loppujen lopuks se ei ole edes kauheen kallista. tänään ostin keltaisille sivuille mainoksen josta maksoin 660e sama mainos meni myös 02.fi palveluun.
        Tuolla rahalla olisin saanu 3 mainosta oman alueen paikallislehteen.

Suosittelen kaikille samaa.

Tein eilen pikatestin 3 eri koneella sekä eri operaattorilla. Menin googlen kautta samalla hakusanalla 4:n eri hakupalvelun kautta kotisivuilleni. Äsken katsoin laskurini tuloksen vai yksi oli oikea ajallisesti oikein ja vain yksi käynti eilen. Voisiko joku IT tai google asiantuntija selittää miksi näin? Haluaisin uskoa omaa laskuriani.

• ei huijattu
        pikatestaaja kiittää kirjoitti:

Tein eilen pikatestin 3 eri koneella sekä eri operaattorilla. Menin googlen kautta samalla hakusanalla 4:n eri hakupalvelun kautta kotisivuilleni. Äsken katsoin laskurini tuloksen vai yksi oli oikea ajallisesti oikein ja vain yksi käynti eilen. Voisiko joku IT tai google asiantuntija selittää miksi näin? Haluaisin uskoa omaa laskuriani.

Oletko kysynyt selitystä miksi laskurit eivät toimi oikein? Miksihän nykyään mihinkään ei voi luottaa.
        Tämä mainos- ja markkinointiviidakko on kamalan sekavaa.

Itse hoidan erään isohkon firman "niitä" puheluita eli kun myyjät soittelevat. Meillä on sääntönä että vain Fonecta ja Eniro päästetään läpi ja muut saa lähettää meilillä tarjouksen minulle johon vastaan EI KIITOS ja kuittaatko vastaanotetuksi. Että voivat vielä laskureissakin huijailla. Kamalaa

• erilainen on erilainen
        ei huijattu kirjoitti:

Oletko kysynyt selitystä miksi laskurit eivät toimi oikein? Miksihän nykyään mihinkään ei voi luottaa.
        Tämä mainos- ja markkinointiviidakko on kamalan sekavaa.

Itse hoidan erään isohkon firman "niitä" puheluita eli kun myyjät soittelevat. Meillä on sääntönä että vain Fonecta ja Eniro päästetään läpi ja muut saa lähettää meilillä tarjouksen minulle johon vastaan EI KIITOS ja kuittaatko vastaanotetuksi. Että voivat vielä laskureissakin huijailla. Kamalaa

On niin erilaisia nettisivujen laskureita, tosiin pitää koodata sivut ja toiset toimii vain googlen sivujen kautta tuleviin...jne..onhan niitä autojakin erilaisia.

• Cat Alogi

...että muunmuassa google kello käy eri aikaa kuin meidän täällä pallon toisella laidalla.
      ...eniron ja fonectan ja muiden palveluiden ensiksi tulevat vastaukset ovat juuri niitä joiden yli yrittää hypätä etsiessään jotakin. Koska a) yhteystiedot saa numeropalveluista, b) en etsi osoitetta vaan tuotetta tai palvelua.
      Muistaakseni Fonecta myy kolmea luetteloa, yritysrekisteriä, tuoterekisteriä ja nettirekisteriä. Kaikkiin joudut maksamaan erikseen päästäksesi mukaan. Yhteen lupaudut ja seuraavan kauppias soittaa juuri sopivan ajan päästä - juuri kun olet unohtanut luvanneesi tiedot johonkin em. luetteloista.

Minäkin olen tehnyt testiä useammalla sivustolla useamman vuoden ajan. Sieltä on aina mukava kaivaa tilastoja esiin kun "luettelokauppias" soittaa. Kyllä jää luettelot ilman meikäläisen yhteystietoja ja samaa suosittelen kaikille asiakkaillenikin.
      Ainoa luettelo johon voisin suostua mukaan on vanha kunnon musta kirja eli Yritystele. Senkin saa nykyään cd:nä ja löytyy myös netistä.

Ei mainoksesi viittaa kyllä pahasti siihen suuntaa, että taidat yrittää myydä luetteloihin mainoksia. Ei siinä mitään - ammatti se on sekin.

• PK- yrittäjä

Pakko hieman kommentoida tuohon edelliseen kirjoitukseen. Itse yrittäjänä joudun myös painimaan näiden mainosasioiden kanssa ja soittoja tulee ihan kiitettävästi.

Google- buumi ihmetyttää suuresti. Todella sekavaa toimintaa ja useat eri toimistot tarjoavat samaa palvelua. Lisäksi nuo laskurit eivät todellakaan pidä paikkaansa ja olen perehtynyt niiden tekniikkaan. Ne huomioivat vain googlesta tulleet haut, kas kummaa.

Luetteloista sen verran, että edellinen kirjoittaja vannoi mustan kirjan nimeen. Siis yritystelen, jota vielä hädin tuskin julkaistaan. Painosmääräkin enää luokkaa 30.000kpl. Itse mainostan B- to B sektorilla ainoastaan Fonectan valtakunnallisessa toimialassa (entinen Inoa), jota sentään jaetaan satoja tuhansia kappaleita.

Sähköisellä puolella olen keskittynyt markkinointini inoa.fi ja 02.fi sivustoille, joista tulee mukavasti kontakteja. Jos tarvitsen google- mainontaa, niin voin sen itse tehdä googlen kautta kätevästi. Ihmettelen mihin niitä toimistoja tarvitaan.

Numeropalvelut ovat myös tätä päivää, eli oman bisnekseni kannalta olen huomannut lisääntyneen trafiikin numeropalvelun kannalta. Moni yrittäjä on vielä jälkijunassa mitä tulee näihin numeropalvelun palveluihin.

• naisyrittäjä
        PK- yrittäjä kirjoitti:

Pakko hieman kommentoida tuohon edelliseen kirjoitukseen. Itse yrittäjänä joudun myös painimaan näiden mainosasioiden kanssa ja soittoja tulee ihan kiitettävästi.

Google- buumi ihmetyttää suuresti. Todella sekavaa toimintaa ja useat eri toimistot tarjoavat samaa palvelua. Lisäksi nuo laskurit eivät todellakaan pidä paikkaansa ja olen perehtynyt niiden tekniikkaan. Ne huomioivat vain googlesta tulleet haut, kas kummaa.

Luetteloista sen verran, että edellinen kirjoittaja vannoi mustan kirjan nimeen. Siis yritystelen, jota vielä hädin tuskin julkaistaan. Painosmääräkin enää luokkaa 30.000kpl. Itse mainostan B- to B sektorilla ainoastaan Fonectan valtakunnallisessa toimialassa (entinen Inoa), jota sentään jaetaan satoja tuhansia kappaleita.

Sähköisellä puolella olen keskittynyt markkinointini inoa.fi ja 02.fi sivustoille, joista tulee mukavasti kontakteja. Jos tarvitsen google- mainontaa, niin voin sen itse tehdä googlen kautta kätevästi. Ihmettelen mihin niitä toimistoja tarvitaan.

Numeropalvelut ovat myös tätä päivää, eli oman bisnekseni kannalta olen huomannut lisääntyneen trafiikin numeropalvelun kannalta. Moni yrittäjä on vielä jälkijunassa mitä tulee näihin numeropalvelun palveluihin.

PK-yrittäjä, kiitos sinulle, itse mietin juuri tänään että miten saisin googlesta parhaan hyödyn omalle yritykselleni. Tein hakuja googlessa haluamillani sanoilla ja aina oli inoa.fi etusivulla ja kirjoituksesi perusteella laitoin fonectaan yhteydenottopyynnön jos sieltä joku konsultoisi missä heidän palveluissaan liikkeeni jossa on myös verkkokauppa kannattaa olla esillä.

Löytyykö täältä keskustelupalstalta ketään joka voisi vähän valottaa miksi ne laskurit kertovat niin eri tuloksia.

• infoocc
        PK- yrittäjä kirjoitti:

Numeropalvelusta sen verran että ne numerot menee sinne puhelinluettelon valkoisten sivujen kautta. Keltaisten sivujenkin kautta sinne menee numerotiedot.

• pöpön!
        infoocc kirjoitti:

Numeropalvelusta sen verran että ne numerot menee sinne puhelinluettelon valkoisten sivujen kautta. Keltaisten sivujenkin kautta sinne menee numerotiedot.

Yrityksen nimellä numero löytyy kaikista valtakunnallisista numeropalveluista, 0202020, 0100100 ja 118. Mutta sinne saa myös paljon muuta, kuten aukioloajat, puheluiden hinnat yms. Nämä tiedot menevät yleensä netin puolen palveluista, joistakin luetteloista voi hakusanan numeropalveluun saada.

T. Pitkän linjan myyjä

• !!!!!!!!!!!!!

Yritystele!!! Yritystelestä soitettiin tänään. "Olette saanut olla ilmaiseksi yritystelen luettelossa, mutta nyt siihen on tullut 79,- euron maksu...." Että sillä lailla ihan ilmaiseksi on tämäkin firma, samoin kuin parisataa muuta vastaavaa yritystä antanut firmani tietojen hukkua siihen sekamelskaan, joka löytyy kun googlaa firman nimen. Mahdottomaksi on tehty firmojen kotisivujen löytyminen pelkän nimen perusteella. Ihan ilmaiseksi.

Lailla pitäisi kieltää moinen touhu. Esittävät, että jokin mihin en ole millään tavalla sitoutunut alkaakin yht´äkkiä maksaa 79,- euroa. KIITOS EI.
      Älkää hyvät ystävät menkö lankaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe