Glomobi yhtiö lähetti minulle tekstiviestejä ja samalla laskun palveluista, joita en ollut tilannut. Olen vammainen enkä ymmärrä kaikkia teksitviestejä ja ilmeisesti vahigossa oloen avastannut ko viestiin. Laksussa oli 100 euron yllätys. Yhtiö vakuuttelli hienoja toimintatapojaan!!!!!! Tämä on oikeusmurha
Glomobi boikottiin!!!!
Huijaako Glomobi Yhtiö????
7
812
Vastaukset
- Bateman
Minulla on samanlainen kokemus. Hutiloin netissä ja yhtiö luuli, että haluan tilata heidän "palvelujaan". meni kauan ennen kuin ymmärsin mien palvelusta pääsee eroon
- Hertta-mamma
Myös minun tyttäreni osallistui johonkin puhelinarvontaan. Hänelle on tullut päivittäin tekstareilta tältä Glomobi- firmalta. Puhelinlaskussa oli näitten viestien osuus yli 48 euroa. Pienituloisena yksinhuoltajalle tämä tarkoittaa sitä, etten pysty ostamaan tytölleni uutta talvitakkia.
Kuka on vastuussa????? Tämä on pöyristyttävää. Toivottavasti tällaisen firman toimintaan puututaan kovalla kädellä. Minusta tämä kuulostaa jo rikolliselta.- saldoraja, saldoraja
Itse laitoin tyttärelle saldorajan, kun tekstareista tuli yli 60 euron lasku, ihan tavallisia tekstareita sadoittain kavereiden kesken. Nyt 30 saldosta kuluu kuukausittain vain puolet, kun asiasta keskusteltiin. Ehkä jossakin vaiheessa hän saa kuukausirahana sen, mikä saldosta jää käyttämättä. Pojalle riittää tuo 30 aina välillä, joskus loppuu kesken. Mutta eipä tule suuria yllätyksiä
- oooona
Tuttu tarina. Minulta meni vaaterahat kun osallistuin vahingossa nettivisailuun. Vastasivat minulle sähköpostise, että omahan on vikani kun en osaa käyttää nettiä. Onneksi opettajani keroti koulussa miten glomobi yhtiö toimii. Opella oli kyseisestä asiasta powerpoint show.
- Artur-Yohanan
Kannattaisi – varsinkin nuoren – olla epäluuloinen kuten minä. Osuin Glomobi-sivulle ja mielenkiinnosta ryhdyin täyttämään aivopuoliskotutkimusta. Mutta kun sen lopussa odotettiin kännykkänumeroa ja petiittitekstissä mainittiin hinnoista, lopetin kohta interaktion sivun kanssa enkä ryhtynyt hankkimaan maksullisia tulospisteitä. On tietysti jokaisen aikuisen vastuulla, mihin nettirahastuksiin itsensä saattaa, mutta alaikäisten tulisi sopia vanhempiensa kanssa, missä mennään. On arvokasta, että opettaja osaa valistaa koulussa PP-esityksellä Glomobin juonista.
AS
- mapel1
Maksullisten palvelupuheluiden eettinen lautakunta (MAPEL) on koostanut toimitaohjeet vastaavanlaista tilannetta varten. Ohjeet löytyvät osoitteesta:
http://www.mapel.fi/valitusohjeet/
Mikäli ohjeista ei ole tapauksessasi hyötyä tai et pääse toivottuun lopputulokseen niitä noudatettuasi, voit ottaa yhteyttä MAPEL:iin valituslomakkeella:
http://www.mapel.fi/
Huomioithan, että valitusohjeet tulee lukea ja niitä noudattaa ennen MAPEL:iin valittamista. - JH
Soitin kyseisen firman asiakaspalveluun ja he sanoivat suoraan, että kysehän on ihmisten harhauttamisesta. Pitää osata skrollata alas asti, että näkee ilmaisen arvonnan todelliset kustannukset. He sanoivat etteivät kumminkaan riko lakia. Miten tälläisten hollantilaisten harhauttamiseen perehtyvien yritysten annetaan toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462