Taas on uutisissa juttu miten puhelinmyyjät saavat aikaan vahinkoa myymällä puhelinliittymiä, joita asiakas ei edes halua. Itse en osta yhdeltäkään puhelinmyyjältä yhtään mitään, en edes keskustele puhelinmyyjän kanssa. Minulla on voimassa jopa telemarkkinointikielto. En senpuoliin osta yhtään mitään myöskään Soneran mainospisteistä marketeissa. Minulla on yksi kännykkäliittymä, joka pysyy ja lisäksi yksi laajakaistasopimus, joka vaihtuu halvempaan heti kun sopimuskausi päättyy.
Puhelinmyynti on sellaista perseen myymistä, että se pitäisi kieltää lailla koko touhu. Jos joku haluaa lehden tilata, hän tekee sen järkevimmin lehden omilta nettisivuilta käsin. Tai jos haluaa puhelnliittymän, niin se kannattaa sopia ihan oikean ihmisen kanssa vaikkapa DNA:n myymälässä. Itse asiassa en tilaa mitään lehteä sanomalehden lisäksi, enkä osta edes irtonumeroita. Lehdet eivät ole rahan arvoisia.
Minulle jos soittaa puhelinmyyjä, isken luurin korvaan välittömästi.
helppo ratkaisu
en osta mitään
0
166
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462