INTERNET MARKKINOIJAA ETSITÄÄN! 5000€ ONNISTUMISPALKKIO! Laaja S

SAITTI ROCK!

Olen ison JOOMLA pohjaisen erikoissivuston käynnistäjä - Yrittäjä.
Sivusto on laaja ja paljon eri On - line toimintoja.
Rahoittajia on ja rahoituslupauksia. Laskelmatkin jo tehty. Hakemusten muotoilu edessä.
Satuin sairastumaan enkä jaksa vielä viikkoihin panostaa riittävästi aikaani.
Etsin nettimarkkinoinnin ammattilaista, Miestä tai NAISTA joka osaa käynnistää eri kohderyhmiin suunnatun DIGITAALISEN MARKKINOINNIN. Bannerit, Newsletter, Googlemainonta, Affiliate jne.
Kaikki ohjelmat on asennettu ja testattu. Teknistä staabia on, markkinointitiimi puuttuu.
Etsin osaavaa ihmistä, joko miestä naista, joillain seuraavilla kriteereillä.
Aikuinen, uskottava tausta, Eu- tai TEKES - jne rahoitusosaaja, epäonnistumiset sallittu, tulosnälkäinen, pelkkä neuvojan rooli eli päivystävä TAKAPIRUkin käy, jonkun WEB - osa - alueen osaajakin tietty myös käy. Tekijämies puikkoihin eli ihan hommiinkin joko projektipäällikköksi tai säätäjäksi. Kaikki käy jos ehdotus on rehti eikä haluta etukäteen rahaa.
Huom! PROJEKTILLE ON MAHDOLLISTA SAADA 18 kk VETÄJÄN RAHOITUS 3500€ kk.

Olen valmis maksamaan riittävän haasteellisen tuloksen saatuamme 5000€ Succes Feen!
Jos olet alkoholisti, osatyökykyinen, vammainen, between Jobs, paluumuuttaja jne. yksilöllinen räätälöintipaketti osaajalle mahdollinen yhden keskustelun periaatteella.

MYÖSKIN ETSIMME INNOKASTA JUNIORIA; TYTTÖ TAI POIKANÖRTTIÄ APUAMPUJAKSI! :-)
Työharjoittelijakin kiinnostaisi.
Kiinnostunut? Jos pistä vastausta ja CV tänne. Suositukset vaaditaan!
Kysymyksiin vastataan kasvokkain.

SAITTI ROCK!
PS. JOS tämä ei ollut oikea saitti löytää osajaa, osaisiko joku sanoa missä kannattaisi etsiä.

2

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAITTI ROCK!
    • Mitä mitä mitä???!!!

Ei pahalla, mutta tuo ilmoitus on jotenkin epäselvä. Tekstiä on paljon, mutta siitä ei silti käy ilmi esim. mitä työntekijän pitäisi tehdä. Nämäkään lauseet eivät ole kovin ymmärrettäviä: Jos olet alkoholisti, osatyökykyinen, vammainen, between Jobs, paluumuuttaja jne. yksilöllinen räätälöintipaketti osaajalle mahdollinen yhden keskustelun periaatteella.
      MYÖSKIN ETSIMME INNOKASTA JUNIORIA; TYTTÖ TAI POIKANÖRTTIÄ APUAMPUJAKSI! :-)

Mitähän säätäjän työnkuvaan kuuluu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe