Törkeä nettimainos!

Törkeyden huippu!

Oletteko naiset huomanneet tuon nettimainoksen monissa eri sivustoilla, jossa mainostetaan jotain säärikarvahöylää, ja jossa on täysin alaston nainen!
Uskomatonta, se kuva kun tulee kaikkialla eteen. Otin yhteyttä mainonnan eettiseen neuvostoon sen kieltämiseksi, vaan ei johtanut mihinkään. En naisena siedä tällaista nuoren mallitytön kunnian riistoa, ja haluaisin kieltää sen.

7

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent naturisti

se olis pilkkihaalareissa niin millä hiton ilveellä se pystyisi itseään ajelemaan.Sitäpaitsi se että se on alasti on vain sun omaa päätelmääs kun sillä ei ole vaattet näkyvissä

• Törkeyden huippu!

On kyse tuosta intuition plus -tuotteesta, joka vilkkuu tässäkin sivulla.
        Naiset, ottakaa yhteyttä mainonnan eettiseen neuvostoon!

• entnaturisti
        Törkeyden huippu! kirjoitti:

intuition plus tuote Kyllä mun käsittääkseni peseytyminen tapahtuu vähissä vaatteissa.Musta ainakin tuntuisi hassulta peseytyä pilkkihaalareissa

• melkein tilasin

Tosi hyvää mainontaa sinulla! Olin nähnyt "sivusilmällä" mainoksen monesti, mutten kertaakaan kiinnittänyt huomiota. Nyt kun sanoit, niin tuli mieleen, että pitääköhän klikata ja tilata se ilmaisnäyte. Kokeilinkin klikata, mutta siinä menisi kumminkin postikulut, joten jäi sikseen. Oletko firman työntekijä vai myyntitykki? Ja tuon pilkkihaalarityypin kanssa olen samaa mieltä, vaikea on sheivata, jos kauheasti on vaatetta niskassa.

• cwire81
        melkein tilasin kirjoitti:

Tosi hyvää mainontaa sinulla! Olin nähnyt "sivusilmällä" mainoksen monesti, mutten kertaakaan kiinnittänyt huomiota. Nyt kun sanoit, niin tuli mieleen, että pitääköhän klikata ja tilata se ilmaisnäyte. Kokeilinkin klikata, mutta siinä menisi kumminkin postikulut, joten jäi sikseen. Oletko firman työntekijä vai myyntitykki? Ja tuon pilkkihaalarityypin kanssa olen samaa mieltä, vaikea on sheivata, jos kauheasti on vaatetta niskassa.

voi ei nainen alasti - nyt me kaikki kuollaan

• Törkeyden huippu!
        cwire81 kirjoitti:

voi ei nainen alasti - nyt me kaikki kuollaan

On kyse siitä, että mainoksissa ei tarvitse TURHAAN alastomilla naisilla saada jotain tuotetta myytyä, laki kieltää esim. automainoksissa vähäpukeiset naiset. Se olisi toisen sukupuolen alistamista ja esineellistämistä, ja halveksumista.
        Kun ajelen säärikarvat, nostan vain housunlahjetta, ja se on siinä, ei tarvita alastomuutta.
        Eihän esim vartalovoidetta myydä alastomilla ihmisillä, vaikka olemme usein alasti voidellessamme itseämme.
        Ärsyttää vain kuin esim. lapset voi käyttää suomi24:n sähköpostia, ja tuo kuva tunkee sinnekin sivuille.

• poikkeus......

On kyse siitä, että mainoksissa ei tarvitse TURHAAN alastomilla naisilla saada jotain tuotetta myytyä, laki kieltää esim. automainoksissa vähäpukeiset naiset. Se olisi toisen sukupuolen alistamista ja esineellistämistä, ja halveksumista.
        Kun ajelen säärikarvat, nostan vain housunlahjetta, ja se on siinä, ei tarvita alastomuutta.
        Eihän esim vartalovoidetta myydä alastomilla ihmisillä, vaikka olemme usein alasti voidellessamme itseämme.
        Ärsyttää vain kuin esim. lapset voi käyttää suomi24:n sähköpostia, ja tuo kuva tunkee sinnekin sivuille.

laki että pestessä ei saa olla alasti.Sehän on tarpeetonta. Letkulla vettä vaan niskasta sisään niin siitähän se hoituu ja siveys säilyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe