pakko laittaa tähän linkki...löysin niin edulliset marimekon tuikkulasit,että oksat pois.(ei vaan rahaa ostaa nyt)
katsokaa,oli siellä muutakin kaunista keräilytavaraa.
ja laadukasta vaatetta.
http://www.huuto.net/kohteet/4-iittala-tuikkukuppiakirkka-ita/129248304
pakko laittaa
2
173
Vastaukset
- 56
mitä yleensä tuollaisilla tekee ?
kaverilla oli niin paljon että on varman jo verotarkkailussa,
ensivuonna sitten nähdään.- kateellisuus:)
ei paha hinta!
Minulla näitä on varmaan yli 30kpl,erivärisiä.ovat kauniita tuikkukynttilän kippona,sitten olen joskus tehnyt näihin dippikastikkeet ym muuta pikkusyötävää eri lajeja erikuppiin.Näistä saa näyttäviä asetelmia-vain mielikuvitus rajaa käytön.
verotarkkailussa voi olla monikin huuto.net myyjä.Toivottavasti kaikilla kuitit tallessa.Onhan myynnissä aina raja mistä menee vero ja mistä ei.Paha on jos varastettua tavaraa joku myisi.Toisille vain kertyy sitä ylimääräistä tavaraa ja jotkut ovat sitten perustaneet jopa sellaisen "kimmpa"-myyntinimen jolla myydään monen henkilön tavaroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472