Torstai 9.2.2012
Nimipäivät: Raija, Raisa ja Bodil
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / 100 000 000 Facebook-tiedot
54 Vastausta 12 478 Lukukertaa

100 000 000 Facebook-tiedot

Sadan miljoonan Facebook-käyttäjän henkilökohtaiset tiedot on vuodettu jakoon Pirate bayn kautta. Noo, ei mitään isompia salaisuuksia kuitenkaan.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2229760

Ihmisen erhe

Intterpoliko siihen siittenkikö syyllinen?

Ei ole pakkoa

Ei ole pakkoa liittyä ko. yhteisöihin. Onneksi. Eikä laittaa sinne mitään oleellista ja keskeistä tietoa.
Facebook, not what you think. PLEASE SEE THIS

http://www.youtube.com/watch?v=aT322GiT5lw&feature=related
Facebookin uusi ominaisuus auttaa merkitsemään ihmisiä kuviin
Kun valokuva ladataan palveluun, Facebook tunnistaa siitä nyt ihmishahmot ja kehottaa käyttäjiä merkitsemään henkilön nimen kuvaan. Tähän asti ihmiset on itse pitänyt tunnistaa klikkaamalla hiirellä

”Uuden ominaisuuden avulla merkitseminen on nopeampaa, kun ei tarvitse itse valita merkittäviä ihmisiä. Kasvot ovat jo valmiiksi valittuna neliönmuotoisilla kehyksillä. Sinun tarvitsee vain kirjoittaa nimi ja painaa enteriä”.
http://blog.facebook.com/blog.php?post=403838582130

Internetin uutissivustot ja muut palvelut alkavat tästä päivästä lähtien 5.7.2010 mitata sivujen kävijöitä eli henkilöitä. Aikaisemmin sivustot ovat mitanneet sivuilla käyvien selainten määrää.

"Selainten laskeminen toimi oman aikansa hyvin, koska yksi selain edusti yleensä yhtä kävijää. Nykyään sama henkilö voi kuitenkin käyttää useaa selainta ja vielä useaa tietokonetta vaikkapa työpaikalla, kotona ja koulussa", sanoo IAB Finlandin toiminnanjohtaja Birgitta Takala.
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Verkon+uutissivustot+alkavat+mitata+henkil%C3%B6it%C3%A4+selainten+sijaan/1135258366867?ref=rss

Europolin uusiin toiminta-alueisiin kuuluu laveasti määritellyt rikokset, kuten rasismi, maahanmuuttajiin kohdistuva viha, ympäristörikokset ja korruptio. Uudet henkilöistä kerättävät tiedot ovat niin sanottuja käyttäytymistietoja, kuten elämäntyyli ja rutiinit, miten henkilöt liikkuvat, suositut vierailukohteet, suhtautuminen veroihin sekä DNA- ja ääninäytteet. Mikäli edellämainitut eivät riitä, Europolin työntekijät voivat halutessaan myös tallentaa tiedon henkilön poliittisista mielipiteistä, uskonnollisuudesta ja filosofisista näkemyksistä, liittojäsenyyksistä, terveydestä ja seksielämästä.
http://www.infosota.fi/2010/03/27/eun-salainen-poliisi-saa-ennennakemattomat-oikeudet/

Toisinajattelijat merkitään tietokantaan EU:ssa
http://www.perussuomalaiset.fi/mielipiteet/?issue=512

Saksassa viranomaiset ovat ryhtyneet yhteisöpalvelu Facebookin vastaisiin oikeustoimiin. Viranomaiset syyttävät Facebookia henkilökohtaisten tietojen tallentamisesta sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät edes käytä sivustoa.
Caspar kertoo saaneensa useita valituksia ihmisiltä, jotka eivät ole liittyneet Facebookin käyttäjiksi. Heidän ystävänsä ovat kuitenkin lisänneet heidän tietojaan sivustolle. Caspar syyttää Facebookia palveluun kuulumattomien henkilöiden tietojen tallentamisesta markkinointitarkoituksiin ilman heidän lupaansa.
Myös mm. Sveitsin kerrotaan olleen huolissaan kolmansien osapuolten tiedoista.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8798906.stm

Mä hain opettajan työtä

eräästä kaupungista ja mua haastatellut vararehtori kysyi, olenko Facebookissa. Vastasin, että olen, mutta mulla on vain postikorttitasoisia viestejä siellä. En saanut työpaikkaa. Ehkä työnantajat luulevat että jokainen Facebookissa oleva käyttää työaikaansa siellä chattaamiseen ja sehän ei pidä paikkaansa...

niin justiin...

no ei todellakaan pidä :O on kai minunkin opettaja facebookis vaikka hyvin pätevä onkin :)

niinhän se saattaa olla

FBI ja CSI ja CIA ja KRP ostavat facebookilta ihmisten henkilöteitöja, www.ratemypoo.com
Siina jos joku ajattelee laittavansa jotain nettiin, ja olettaa ettei joku toinen voi saada sita selville, ei ole mitaan jarkea. Tottakai joku muu voi nahda mita nettiin laitat. http://mattiviikate.newsvine.com/

VAROKAA HAITTAOHJELMIA

ISO-V:n sivuilta saa haittaohjelmia koneelle. Kuka on vastuussa?
Ei sielta saa normaali ihminen haitta ohjelmia, itse en ainakaan ole havainnut ainuttakaan. Johtuu ihan muista asioista jos saat haittaohjelmia jostain, ne ovat itse aiheutettuja eivatka sinallaan liity mitenkaan sivuihin. Ihan tiedoksi etta asiaton vaite haittaohjelmista tarkasti spesifioituna kuten tuo omasi, jota myos naemma copy&paste menetelmalla levittelet niin on hieman laitonta. Tuossa asiassa ainakin sina olet viestin lahettajana vastuussa. Muuten jos haluat kysya jotain niin vastaan mielellani.

Mikä ihme tuo on?

On se kumma, ettei mee kansalle jakeluun:

Kaikki - siis KAIKKI nettiin laittamasi on siellä ja pysyy! Mualiman tappiin! Mikä on kirjoitettu, se on kirjoitettu. Mitään et saa sieltä poikkeen. Luulet vaan, että 'DELETE' -nappi on pelastus kaikkeen. Internetissä EI ole "EIKU" -nappulaa.

Jos olet laittanut kuvan vaikkapa 'vesirajan alapuolelta' taikka naputellut jonkun herjausjutun nettiin, ja katumapäälle tullessasi haluaisit sen heti-just-nyti poiees sieltä, EI ONNISTU. Ikuna! Uso se! Se pullahtaa kuin paska joskus pintaan jossain sellaisessa paikassa, missä sen ei iki-kuun-päivänä pitäisi/kuuluisi/saisi pullahtaa.

Oli kyseessä fasepuukki, perhealbumi, sähköpotsi, 'salaiset kansiot' -whatsoever, se on ja pysyy. Kaikkien ronkittavana ja saatavilla. Wähänkös kuukkelit, SÄPO, SUPO, FSG, FBI, jne..jne nettiä tutkailevat 24/7 ja haalaavat kaiken sinne laitetun koneidensa läpi? Joka sotavaltiolla on palkkalistoillaan tuhansittain nettiä rääplääviä guruja ja konesaleja, joissa kaivellaan kaikkea sitä sontaa, mitä netti on pullollaan. EH! Samaa tekeee maalimasa sen miljuunat hakkerit, pervot, pedot ja muut hörhöt ja tirkistelijät.

On ihka sama, kuinka "suojaat" tietosi. IIIISOT POJAT tietävät alta aikayksikön, kuinka taikka miten olet muka 'suojannut' sinne laittamasi jutut taikka kuvat. Internetistä löytyy kytkettynä sellaisia koneita ja koneiden takaa sellaisia bitinwääntäjiä, että on ihan sama, miten tieto on muka piilotettu.

Perustettiin joku muka taatusti varma (vuotava seula), fasepuukki, johon saat jemmattua kaiken salaisimmat tietosi ja fantasiasi sekä kaikki salaisimmat ja pimeimmät yhteytesi alan asiantuntijoihin ja hankkijoihin ja miekkosiin taikka naikkosiin. Voit muka perustaa salaiset yhteytesi sinne ja tänne ym ym ym. Niin ettei (muka) kukaan ikunaan saa selville sitä. Voit kutoa minkälaisen hämähäkin verkon tahansa omista tutuistasi jne jne.

Niiin läpinäkyvää, kuin olla ja voi! Luikurihörhö perustaa naamakirjaverkon 'tutuistaan'. Virkavalta tietää ja tuntee luikurin ja käyttää omia juttuja taustalla ja kas kumma. Koko hörhöverkko romahtaa, kun kaikki sen solmut ovat tutkailijan tarjottimella. Käydään poimimasa hillat suolta ja purkitetaan koko roska. Näin se menee ...

ON vain kriteerejä ja "kriteerejä", miten massasta kaivetaan se, mikä ketäkin tirkistelijää muka kiinnostaa. Minä sanon JOKAISTA minun tietämättäni MINUN laittamiani pers-kohtaisia tietoja tai vaikkapa jonninjoutavaa hömppää tutkailevaa TIRKISTELIJÄKSI, olkoonpa ao:lla mitkä tahansa motiivit kurkkia ja tirkistellä toisen omaa.

Scifiä?

Nyt ollaan sitte päästy siihen valtiovallan märkään uneen: Lähes täydellinen kontrolli.Melkein kenestä tahansa voidaan kaivaa kaikki yksityiset asiat tarvittaessa & käyttää yksilöä vastaan,syystä tai ilman syytä.

Vainoharhaan on

Vainoharhaa pystytään lääkitsemään litiumilla. Sitten kun vielä lisäksi vedät foliopipon päähäsi, olet suojassa. Ei tule iso musta auto hakemaan sinua yöllä kotoasi eikä kajahda yksinäinen laukaus öisellä sorakuopalla, vaikka olisit kuinka merkittävä vastustaja CIA:lle, FSB:lle ja RKP:lle ja muille pahan valtakunnan vasalleille. Hörr-HÖHH!

Liikaa elokuviako katsottu?

Sinulle taas valitteluni, sillä tyhmyyteen ei ole lääkitystä. Ei kai kukaan (paitsi sinä) ole kuvitellut että mustat autot ja salaiset järjestöt oven taakse tulevatkaan, ei me muut noin tyhmiä olla.

Testi: Kirjoita tähän nimesi, osoitteesi, kaverisi, harrastuksesi, suhteesi viinaa/huumeisiin/uskontoihin/samaan ja eri sukupuoleen/eläimiin/autoihin/väkivaltaan/viranomaisiis/jne. , varallisuutesi, kaikki sairautesi, sukulaisten ongelmat, työpaikka, sosiaaliturvatunnuksesi, kouluarvosanasi, työpaikkasi, mitä varastit työpaikaltasi, ketä olet pettänyt ja miten ja muut salaisuutesi, passivalokuva jne.

Oho, mikäs foliohattu se sinulle ilmestyi kun et uskaltanutkaan? Eihän kukaan voi haluta tietojasi käyttää, eikä olla kiinnostunut niistä, eihän? Olet kyllä uskomattoman naiivi kaveri kun luulet että tietoa ei ihmisistä kerättäisi, tutkittaisi, vakoiltaisi (huvin tai hyödyn vuoksi) ja myytäisi ja hyväksikäyttettäisi :D (ja ei tahot ovelle mustalla autolla tule, vaan monet monet yritykset tietävät sinusta asioita joita et tiedä niiden tietävän. Jo nyt pankit ja vakuutuslaitokset avoimesti kertovat tekevänsä riskikartoituksia asiakkaistaan, ja tämä on vain jäävuoren huippu; kumpa tietäisitkin asioista hieman enemmän)

Vuoden Urpo-palkinto

Onnittelut voittajalle. En missään väittänyt, että nettiin ei jää tietoja. En missään väittänyt, että niitä tietoja ei käytettäisi hyväksi esim. markkinoinnissa. Tiedän näistä asioista jonkun verran enemmän kuin uskotkaan. Viestini sisältö oli se, että aiempi kirjoittaja elää tekstistään päätellen alituisessa pelossa siitä, että juuri häntä valvotaan ja analysoidaan joka hetki IIISOJEN POIKIEN toimesta, sitähän hän hokee toisessakin viestissään. Ilmeisesti hän sitten on maailmanluokan terroristi tai poliittisen johdon valtionsalaisuuksia tunteva ihminen, koska hän pelkää CIA:ta, FSB:tä ym. vakoiluorganisaatioita. No, voi tietysti olla huumehemmokin, sen verran oudolla tavalla vääristynyttä tekstin tuottaminen oli sananväännöksineen. Jollei ole, ainoaksi vaihtoehdoksi jää vainoharha. Normikansalaisen ei nimittäin tarvitse vapista internetin edessä.

taas

yksi hyvä syy olla liittymättä tuon FB:een

mutta eihän

laittaa tosiaan koko elämänkertaansa ja omia alastonkuviaan... Järki päässä sielläkin. :) eikä kannata mainostaa missä asuu tai minne on matkalla. Mielestäni harmiton paikka.
Facebookin pointti on kurkkia toisten ihmisten elämää ja se on Facebookin suosion tarkoitus. 18

niimpä facebookin ovat

perustaneet poikkeuksellisen uteliaat ihmiset edeltäjät irc ja irc2 olivat vasta alkulämmittelyä

olen samaa mieltä kuin eräs(29.7.2010 09:08)

joo..olen fb:ssä. siellä ei ole kuin kotikaupunki ja sähköpostios.
ja loputhan kaverit tietävätkin jo itse.
puhelin ja tarkka osoite ei sinne kuulu samoin syntymä aika.
niin...kaikki susta on kuitenkin tallennettu johonkin terveysaseman tietokoneelle.
entäs sitten.
eikä kannatak kertoa että milloin olet matkalla tai poissa kotoa...tervetuloa varkaat.
Eipä hätää vaikka itsellä facebook tili onkin. Mutta käyn siellä kerran 2 vuodessa päivittämässä korkeintaan kuvani. En oikein pidä tästä koko facebookista. Olen sentään nuori 26v ja vituttaa koko hössötys facebookista. Muistan kun joskus selitin kaverilleni kun lärvini oli irc-galleriassa "höhöhö, vitun nörtti mitä sä siellä olet?" Joka kuitenkin on pohjimmiltaan kuin facebook, vähän suppeampi vain ja ei olla omalla nimellä siellä mutta toimintaperiaate on kuitenkin suht sama. no nyt sitten kun kaikki on facebookissa niin se onkin ok eikä yhtään nörttiä. En ymmärrä oikein ihmisiä. Minua suorastaan vituttaa koko facebook, tuntuu että kaikki vaan haluavat kertoa kaikille mitä tekevät. Mutta sitähän tämä nykymaailma on: Minä, minä ja minä. On youtube, twitter, facebook ja ties mitä. Minua ei ainakaan kiinnosta paskan vertaa jos vanha koulukaverini kirjoittelee mitä on touhunnut viikonloppuna. Muutenkin, miksi lisäisin jonkun tollon kaverikseni jostain 16 vuoden takaa? No mutta tämä olikin vain minun mielipiteeni.

tulipahan

selväks et sinua vituttaa koko facebook,mitäs oot liittyny elä täällä siitä itke.
Nörtti harhaluulon ovat luonneet amerikkalaiset elokuvat kuten kaiken muunkin ihmisen mielikuvituksen. Ihmiset todellakin kuvittelevat elämän olevan kuin elokuvaa...

hyvin

sanottu!!

Valistusta tyhmille

Huumevalistusta: "Meth - not even once"
Internetvalistusta: "Facebook - not even once"
Miten julkisesti saatavilla olevat tiedot on voitu vuotaa jakoon? Kyseessä on vaan kooste tiedoista jotka ovat olleet muutenkin näkyvillä.

Tieto mitä siellä on viatonta mutta se on siltikin kullanarvoista monille tahoille. Jos nyt kaduttaa, se on vähän myöhäistä.

Olet Facebookin TUOTE

Onko kukaan teistä lukenut käyttäjäehtot liittyessänne Facebookkiin? Ja ymmärrättekö edes mikä tuossa yrityksessä on ideana?

Tällä tietovuodolla ei ole merkitystä, eikä sillä kuinka paljon tai vähän olette tietoja laittaneet Facebookkiin. Liittyessänne ko. sivustolle, annoitte luvan ko. yritykselle kaivaa teistä kaiken mahdollisen tiedon mistä tahansa lähteistä ja sitä he tekevät, samoin kuin analysoivat sinua kavereidesi facebook tilien perusteella. Sinusta saattaa olla mikä tahansa "juoppo/luuseri/hampunpolttaja/pedofiili/luottokelvoton/sairasvakuutuskelvoton/rikollisjengiläinen" profiili tehtynä kavereidesi (huumorilinkkien) perusteella, ja tätä tietoa et voi itse kontrolloida ja Facebookilla on oikeus jalostaa ja muokata tietojasi miten haluavat ja myydä niitä eteenpäin mille tahansa taholle, eri maiden valtioille, virastoille, markkinointiyrityksille, vakuutusyhtiöille, pankeille, työnvälitysfirmoille, jopa rikollisjärjestöille nämä kaikki tiedot aikanaan päätyvät.

Joku voi epäillä tätä, ja ehkä tilanne ei ole näin paha vielä, mutta luuletteko tosiaan että Facebook pyörii vain mainosbannerituloilla ikuisesti, eikä internet ja ihmisten (markkina)profilointi enää ikinä kehity, eikä kukaan muka yritä/halua näitä tietoja tutkia. Niin Facebook kuin Google ovat jo edelläkävijöitä näiden (markkina)profiilien luojina ja jatkossa myyjinä. Ja kymmenet muut tahot keräävät tietoa internetin jatkuvasti kehittyessä ja haluavat voittoa myymällä tätä tietoa.

Vielä yksinkertaistettuna: Sinä olet Facebookille myytävä TUOTE, ja yritykset ASIAKKAITA! Älä laita mitään tietoa tuolle sivustolle, äläkä yllytä toisia ihmisiä sinne liittymään, äläkä anna lastesi ikinä liittyä ko. sivustolle, sillä sieltä ei (helposti) pääse pois!

Eipä ole ihime tääkään

Ja täsä lisää "uutista":

http://www.iltalehti.fi/digi/2010072912110830_du.shtml

IISOT POIJJAAT haluavat enämpi hiakkaa lootaansa.. ;-)

Ei, minä en ole tuote.

Minä en ole FB-tuote, koska en ole siinä mukana. Muutenkin pyrin minimoimaan henkilökohtaisten tietojeni jättämistä nettiin. Tosin Suomi24:llä on minusta paljonkin tietoa, kuten se operaattorilta saatava tieto, millä vaihtuvalla IP-osoitteella tänne kulloinkin kirjoitan. Samoin nimeni ja jopa salainen puhelinnumeroni on S24:n tiedossa. Tämä paljastui kerran, kun huomasin, että galleriaan antamani keksityt yhteystiedot oli muutettu todellisiksi. Siis ne oli muuttanut joku muu kuin minä, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää ylläpito.

AVOIMUUTTA YRITETÄÄN MUSTAMAALATA

Globaali eliitti ei tykkää Facebook-palvelusta. Ihmisten verkostoituminen ja tietojen vaihto ei palvele eliitin tavoitteita. Facebook on todellinen takaisku eliitin suunnitelmissa orjuuttaa maapallo. Minimoidakseen tappionsa eliitti yrittää nyt saada kaikki käyttäjät luopumaan avoimuudesta.

Avoimuus on ihmisten voimavara. Se on edellytys turvallisuudelle, kansalaisoikeuksille ja sananvapaudelle. Olkaa rohkeasti avoimia.

FB

onneks en oo facebookissa

Ei tartte olla

olla mikään vainoharhainen tässä asiassa.
Totta tuo on joka sana.
Minkä kerran nettiin laitat siellä se pysyy.
Turha poisselittää selvää asiaa.
Tän kans pitää vain yrittää elää.
Ja olla pikkusen varovaisempi.

en ole

enkä mene.
meitä kytätään "turvallisuuden" nimissä
jo liikaakin.
Jaa-a, omasta mielestäni en ole yhtään eliittiin kuuluvaa vaikka en facebookista pidäkään.

Urpoja täynnä s24

Julki ei ole tullut mitään, mikä ei olisi aikasemmin jo julkista ollut. Kuten uutisessakin sanotaan, nyt ne tiedot löytyvät vain samasta tiedostosta. Saa sitä järkeään käyttää ennen, kun tulee tänne omia salaliittoteorioitaan kehittämään.

Ot sä ihan varma?

Mittää salaliittoa täsä ole. Oikeat atk-ammattilaiset tietää. KAIKKI on jo tallesa. Myös toi sun messu. Etkä sitä saa koskaan pyhkästyä netistä weke. On ja pysyy. Et ollu etes kiiltona isääs silimisä, ku mä alotin nää atk-touhut. Hyvä jos isäs oli ukkis silimisä kiiltona, vaiko seki viä kaupan hyllylä markariinipaketis.
onneksi en omista facebook tiliä. jo rekisteröimisen perusteet epäilyttivät kun piti ties mitä henk-kohtaista kirjoitella.

omistajakin on leveillyt omistavansa kaikki käyttäjät, hänellähän on kaikkien tiedot käsissään ja voisi tehdä niillä miitä tahansa. kuten ehkä ..
Taasko on puhetta siitä kuinka jotkut idiootit laittaa henkilökohtaisia tietoja facebookkiin vai pitäisikö sanoa internettiin ylipäätään miksi jotkut haluaa antaa kaiken tiedon itsestään vaikka on varoitettu että se on ensimmäinen asia mitä ei missään nimessä saa tehdä ollenkaan mikään sivu ei ole koskaan 100% varma juuri nytkin joku hakkeri on voinut murtautua onnistuneesti suomi24 sivuille niitten huomaamatta ja on vasta tarkkailu asteella.

Tosi typerä

Samat tiedot löytyy mitä olet sinne antanutkin luvan löytyä kaikille. Jos et ole laittanut mitään oleellista julkiseksi ei se julkisena olekaan ja julkisesti löydykään. Typerä uutinen.
Joo hei tääki taas ihan turha aihe!
Haluatko tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin ja suuriin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 10$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 4-6 mainosta, joten päivässä 50$ -> 10pv 500$.

Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.

Saako tästä oikeasti rahaa?
Kyllä saa, kaverin sai 7500€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon. Tänä sivusto todella toimii. Se vie aikaa ehkä muutaman kuukauden ja itsekin saanut jo muutaman tonnin :)

Minne se raha sitten saadaan?
Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.

http://www.tendollarclick.com/index.php?ref=vilz

Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.

Kun olet sivulla paina create account, laita tänne omat tietosi, (nimi ja sähköposti, haluamasi käyttäjätunnus, maa, ja laita kohtaan terms and service: i accept), sen jälkeen paina create account ja olet rekisteröitynyt.Tämän jälkeen saat sähköpostiin vahvistus koodin ja tämän avulla päset kirjautumaan :). Kun olet kirjautuneena paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen.

ELI KUN OLET KIRJAUTUNEENA MENE KOHTAAN VIEW ADS JA PAINA LINKEISTÄ JOISTA VOIT PAINAA, TÄMÄN JÄLKEEN ODOTA MINUUTTI (VOIT TEHDÄ SAMALLA MUUTA) JA TÄMÄN JÄLKEEN PAINA OIKEAA NUMEROA JOTA SE VAATII MINUUTIN JÄLKEEN. JOKA PÄIVÄ SAAT UUDET LINKIT JOISTA VOIT PAINAA.

JÄRSI KYRPÄÄ!

IME MUNAA! LUTKUTA KULLIA! JÄRSI kyrpää!

Facebook

kannattaa aina harkita minne tietojaan laittaa. Voi sitä ystäviin yhteyttä pitää muinkin tavoin. Tissit muutenkin kiinnostaa ja niitä sieltä etsitään. http://www.livesexcam.fi/tissit.php siinä hyvä vaihtoehto...

FSB

Eihän niitä tietoja muut tarvitse kuin KGB=nykyinen FSB joka näkyy joka paikassa tässä kommunistisessa Suomessa.ja tämän järjestelmän perusidea on että kaikki rahat on annettava valtiolle.

juu

täs on kans yks juttu! -> http://s5.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=42458

Salailu

on ihan eri asia antaako tiedot julkiseksi profiiliin (ei kannata jos on tuntee tai tietää epämääräisiä ihmisiä) kuin sitten ihan yleinen salailu. Tässä maailmassa on todella paljon poppoota, keistä kannattaa pysyä etäällä. Tissit www.livesexcam.fi/tissit.php että siinä mielipide.

Ahneudella ei ole rajoja

Käytin yhdistysrahoja henkilökohtaisiin harrastuksiini 4000 euroa, lisäksi olin Ikaaliisten kylpylässä ym. muissa kylpylöissä ilmaiseksi , yhdistyksen rahat ohjattiin minulle 70-vuotiaan pedofiilipuheenjohtajan tajolta, koska ilmesesti yritti hyvittää tekojaan..

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

Miten niin vuotivat?

Paskapuhetta, tiedothan oli julkisia.

Olen nyt todella huolissaani kuin tämä kirjoitus tänne palstalle on vuotanut.

Kyllä on muuten TYHMÄÄ JENGIÄ, ei voi taas muuta oikeasti sanoa.

Ihan kuten BB special vuosi youtubeen. Kaameaa.

Sinähän pelle

Iltasanomien juttu oli alunperin otsikoitu " 100 000 000 Facebook-käyttäjän tiedot vuotivat nettiin". VUOTIVAT, luki UUTISESSA. Ymmärrätkö? No, uutista on muutettu myöhemmin, nyt ei enää lue, että vuotivat. Eli koita tajuta, että otsikko on ihan alkuperäisestä uutisesta.

Google vs Facebook

Enemmän olisin huolissani Googlen käytöstä ja Googlen keräämistä tiedoista. Siinä on dekadien ero ja Googlen keräämää tietoa et pysty juuri mitenkään kontrolloimaan. Ainut on pyrki välttämään kaikkia sivustoja, joilla on jotakin tekemistä Googlen kanssa, mutta se ei olekaan helppoa.
Haluatko tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin ja suuriin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 3$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 9 mainosta, joten päivässä 27$ -> 10pv 270$. Payput eli määrä jonka saatuasi saat rahan ulos on 350€ joten tämän saat muutamassa viikossa-

Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.

Saako tästä oikeasti rahaa?
Kyllä saa, kaverin sai 270€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon. Se vie aikaa ehkä muutaman kuukauden ja itsekin saanut jo muutaman satasen. Raha on verovapaata. :)

Minne se raha sitten saadaan?
Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.

http://www.buxglobal.com/?ref=vilz

Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.

Kun olet sivulla paina register, laita tänne omat tietosi, sen jälkeen paina register ja olet rekisteröitynyt.Tämän jälkeen paina log in ja voit kirjautua :). Kun olet kirjautuneena paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen.

ELI KUN OLET KIRJAUTUNEENA MENE KOHTAAN VIEW ADS JA PAINA LINKEISTÄ JOISTA VOIT PAINAA, TÄMÄN JÄLKEEN ODOTA AIKA JOTA SE VAATII (VOIT TEHDÄ SAMALLA MUUTA) JA TÄMÄN JÄLKEEN PAINA OIKEAA NUMEROA JOTA SE VAATII MINUUTIN JÄLKEEN. JOKA PÄIVÄ SAAT UUDET LINKIT JOISTA VOIT PAINAA.

Mitä toi nyt on

Suomi jakaa suomalaisten pankkitiedot USA:an EU:n välityksellä. Jos joku puhuu paskaa Facebookissa, niin so what. Mutta esim. meikäläisen rahalahjoitukset joillekin USA:n kieltämille järjestöille ovat minun ykstyisasiani ja ne täytyy näköjään mennä tekemään EU:n ulkoipuolelle.
 /   /  / 100 000 000 Facebook-tiedot

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua