Kysyn vaan!!1!
Kuka on alkuperäinen Jäärämanni!??!?!
18
472
Vastaukset
- Ip sen selvittää
Tällä palstalla käytännössä kaikki kirjoitukset ovat Olavi Mäenpään. Muutama muu satunnaisesti kirjoittelee, mutta 99,9 % on Mäenpään kirjoituksia.
- Jäärämanni
En ole Mäenpää, Kuisma tai Lehto.
- Sissitakkimies
Jäärämanni kirjoitti:
Talkkari?
- Jäärämanni
Sissitakkimies kirjoitti:
Talkkari?
Ja äitiskin!
- yukuk
Jäärämanni kirjoitti:
vaan viherpiipertäjä,Linkolan ja rastaiden ystävä
- Jäärämanni
yukuk kirjoitti:
vaan viherpiipertäjä,Linkolan ja rastaiden ystävä
Sinua minä vielä tuuppaan suoleen.
- Jäärämanni
Jäärämanni kirjoitti:
Jotta muistat sanoman, poju.
- ujykluk
Jäärämanni kirjoitti:
Jotta muistat sanoman, poju.
Suojele sinä vaan Linkolaa ja räksiä.
- Jäärämanni
ujykluk kirjoitti:
Suojele sinä vaan Linkolaa ja räksiä.
Kerros puppelipoju keltä minun pitää Linkolaa ja räksiä suojella? Ei ainakaan sinunkaltaiselta räkikseltä jolta räksätkin nokkivat finnit puhki ja silmät päästä.
Sano terveisiä äitilles. - tykitkiy
Jäärämanni kirjoitti:
Kerros puppelipoju keltä minun pitää Linkolaa ja räksiä suojella? Ei ainakaan sinunkaltaiselta räkikseltä jolta räksätkin nokkivat finnit puhki ja silmät päästä.
Sano terveisiä äitilles.No HOMO lintujen ystävä tuuppaa vaan itseäsi suoleen.Ja pidä leppoisia hetkiä Linkolan seurassa järven rannalla.Älkää vaan innostuko HOMOSTELEMAAN.Ja kuunnelkaa räksien kaunista laulua.
- rtjhnrtfhj
Jäärämanni kirjoitti:
Sano terveisiä äitilles.Koirat(HOMOT JÄÄRÄMANNIT) haukkuu ,karavaani kulkee.
- tyjftrju
Jäärämanni kirjoitti:
Että sitä ollaan oikein G-miehiä=homoseksualisteja.No se näkyy teksteissäsi.JÄÄRÄMANNI
- ergverg
Jäärämanni kirjoitti:
Sano terveisiä äitilles.Luontoystävä Linkolaa ei saa dissata,siitä jäärämanni suuttuu.Linnut ovat tärkeitä.Jäärämanni rakastaa lintuja.
- xfgtjurftj
Jäärämanni kirjoitti:
Sano terveisiä äitilles.Äiti on haudassa.
- eegegher
hän on Suomalais-Ugrilainen alempaa rotua edustava,ei germaani, Jäärämanni
- ytytkity
Jäärämanni kirjoitti:
Sano terveisiä äitilles.Äiti on haudassa.
- fyjstxyjkdt
arjalaisnatsi
- Rebortaashia?
Raptoriakin kiinnostaa:
http://memegenerator.net/Philosoraptor/ImageMacro/2886438/Raborttia-Rebortaashia
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462