Miksi naisten on okei pukeutua miehekkäästi, mutta ei miehen naisellisesti ? en tarkoita mitään trans pukeutumista, mutta esim pillifarkkuja tai jtn vastaavaa.
Miksi ?
13
189
Vastaukset
- Koskee
myös hiusten pituutta, muotoilua... ja miksei miehet muka saisi ajaa säärikarvoja. Minä ainakin ajan.
- Mattx
Niinpä! mulla on kans blondit pitkä tukka, käytän pilli farkkuja, sheivaan ja arvaat varmaa et kettuilua on tullu, ei niinkää helsingin puolel, mut mun syntymä paikkakunnal aina ku käyn porukoita morjestamas.
- Kuismanen.
Miehellä on ahdas rooli yhteiskunnassa. Liikkumavaraa ei juurikaan ole, kuten naisilla. Harmi. Asia on vaan näin.
- Mattx
Niin eli kaikki johtuu vaa ihmisten uppiniskaisuudesta ja hyväksymättömyydestä..huoh...menee viel pitkään ennen kuin me hyväksymme muitten ihmisten erinlaisuuden.
On tullu huomattua, että enimmäkseen miehet on näitä uppiniskaisia örmyjä jotka ei hyväksy muita miehiä erinlaisina kuin itsensä, mutta naiset hyväksyis kyllä. - Minusta
Mattx kirjoitti:
Niin eli kaikki johtuu vaa ihmisten uppiniskaisuudesta ja hyväksymättömyydestä..huoh...menee viel pitkään ennen kuin me hyväksymme muitten ihmisten erinlaisuuden.
On tullu huomattua, että enimmäkseen miehet on näitä uppiniskaisia örmyjä jotka ei hyväksy muita miehiä erinlaisina kuin itsensä, mutta naiset hyväksyis kyllä.naiset arvostelevat vähintään yhtä paljon miesten pukeutumista tai vaikkapa hiusten värjäystä. Kummallista semminkin, kun itse voivat tehdä melkein mitä tahansa miesten arvostelematta.
Voi olla, että pikku paikkakunnilla enemmän huudellaan joukosta erottuville, varsinkin kännissä.
Toisaalta, nuoretkin herkästi arvostelevat liian nuorekkaasti pukeutuvia vanhempia ihmisiä.
70-luvulla miehillä oli paljon pitkiä hiuksia, nyt yleinen pilkan aihe, kiharrettuna varsinkin, ellei ole joku poppari. Myös pukeutuminen oli paljon rohkeampaa.
Vanhemmat miehet eivät saisi tuoda itseään esille enää ollenkaan, mutta puumanaisia toiset naiset ylistää kilpaa.
Pojilla on enemmän rohkeutta, mutta armeija taitaa kouluttaa heistäkin samaa harmaata massaa.
Enemmän solidaarisuutta toisia miehiä kohtaan, eikä pidä antaa toisten määrätä omaa tyyliä. Antaa tukan kasvaa, jos siltä tuntuu. - Mattx
Minusta kirjoitti:
naiset arvostelevat vähintään yhtä paljon miesten pukeutumista tai vaikkapa hiusten värjäystä. Kummallista semminkin, kun itse voivat tehdä melkein mitä tahansa miesten arvostelematta.
Voi olla, että pikku paikkakunnilla enemmän huudellaan joukosta erottuville, varsinkin kännissä.
Toisaalta, nuoretkin herkästi arvostelevat liian nuorekkaasti pukeutuvia vanhempia ihmisiä.
70-luvulla miehillä oli paljon pitkiä hiuksia, nyt yleinen pilkan aihe, kiharrettuna varsinkin, ellei ole joku poppari. Myös pukeutuminen oli paljon rohkeampaa.
Vanhemmat miehet eivät saisi tuoda itseään esille enää ollenkaan, mutta puumanaisia toiset naiset ylistää kilpaa.
Pojilla on enemmän rohkeutta, mutta armeija taitaa kouluttaa heistäkin samaa harmaata massaa.
Enemmän solidaarisuutta toisia miehiä kohtaan, eikä pidä antaa toisten määrätä omaa tyyliä. Antaa tukan kasvaa, jos siltä tuntuu.No ihme kyllä mä en oo saanu tästä mun " hintti tyylistä " (mikskä nää örmyt tykkää sitä kutsua) mun tyttö kavereiltä tai tyttö ystäviltä yhtään arvostelua, päin vastoin ne pitää sitä enemmänki söpönä.
Se on joo kyl totta et toi muoti muuttuu joka vuosi kymmen ja jos siihe ei sopeudu nii haukkuja tulee.
Voit varmaa arvatakki, että armeijassa en käyny : D.
- jaapojuupaja
juu.
Tiesitkö muuten että kitaristi MARK MOON
ei käytä mitään efektejä, eli kitaran ja styrkkarin välissä on pelkkä piuha!
Eikö muuten ole mikään pulliaispiuha :)- Mattx
Sori jos ny kysyn mut Miten tää ny liittyy mihinkää ?
- jk
vaikea sanoa
- laskdjfhg
Mitään miehekkyyttä tai naisellisuutta ei ole olemassakaan! Kaikki on vain ihmisen itse keksimää paskaa! Itel on pitkä letti ja pillit, mut en kyl meikkaa tai aja karvoitusta koska must se ei vaan sovi mun tyyliin. :) Kaikki saa pukeutua ihan miten huvittaa. Juttu on vaan se että ei toisia tarvii kuunnella.
- Mattx
Sä oot ihan oikees, kumpa kaikki täs maailmas tajus ton
- Vai niin...
No kokeilehan taivutella käsivarsiasi siihen malliin, miten naiset tekevät ja mitä homot yrittävät matkia. Onnistuuko? Kaikki ominaisuudet eivät tosiaan ole ihmisen itse keksimiä.
- :D
Metsurit käyttää sukkahousuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462