Miksi työssäkäyvä henkilö on luokiteltu niin huonoksi, että hän ei saa yhteiskunnalta jatkuvasti rahaa, kuten päivärahoja, asumistukia ja muita avustuksia.
Ihmettelen millä perusteella olen alempiarvoinen kansalainen verrattuna näihin henkilöihin, jotka eivät tee mitään.
Tuet on tarkoitettu vliaikaiseen selviytymiseen ja suurin osa on ottanut niiden avulla elämisestä elämäntavan. On tukien varassa olevia siipiveikkoja eli eliittiä verrattuna minuun, jotka saavat esim. kymmenen vuoden aikana valtiolta omakotitalon hinnan verran. Minä en saa euroakaan, ilmeisesti olen toisen luokan kansalainen.
Työssäkäyviä sorretaan
5
79
Vastaukset
- vali vali
Itsekään en voi sietää loisia jotka jäävät asumaan kaikenmaailman tukien varaan eivätkä mene töihin mutta miksi ihmeessä oman elantonsa ansaitseva työssäkäyvä ansaitsisi elämiseen rahaa vielä sossusta/kelastakin? Kun ne tuet on nimeenomaan tarkoitettu siihen että työtön (syystä tai toisesta) ihminen pärjäisi, ei se ole mikään työssäkäyvän ihmisen elinkorko.
Esim. opiskelijoiden on pakko saada tukia koska he eivät voi olla kokopäiväisesti töissä. Aika vinksahtanut ajatusmaailma sinulla kyllä on, en minä töissä käyvänä haaveile jostain sossun rahoista, tienaan itse omat rahani. - Työelämää jo 35 v.
Hullu tässä maassa töitä tekee. Etuja yritetään karsia koko ajan ja pomot selittää että tää on lopulta vaan kaikkien etu ihan oikeesti. Täytyis vaan lopettaa hommat, maalaa naama ruskeeksi ja painua sossuun kyseleen koska tili tulee.
Kyllä tänään taas kuohahti oikeen kunnolla. Seisoin Biltemassa kassajonossa, edessä Somali emäntä sekoilemassa lappujensa kanssa. Kymmenen minuutin selvittelyn jälkeen kassa huuteli toiselle kassalle että ei tajua tätä sosiaaliviraston lappua jonka Somalitäti hänelle antoi. Pienen selvittelyn jälkeen sitten tajusi että täti on ostamassa kaksi nuoriso pyörää ja yhden lasten pyörän.
925 euro kiitos. Kyllä työssäkäyviä SORRETAAN SAATANA.
Toivottavasti en satu autokauppaan ikinä yhtäaikaa näitten sossun lapuilla ostavien kanssa. Voi mennä vitalis hermo niin pahasti että joutuu vielä työkyvyttömyys eläkkeelle.
Minulla on muutama hyvä tuttu jotka on sossussa töissä. Heidän kanssa saa hauskoja keskusteluja/riitoja aikaiseksi aika helposti kun vaan mainitsee miten sossu oikeen tyrkyttää rahaa näille työtä pelkääville maahanmuuttajille.
Aivopestyä porukkaa saatana koko porukka. Rupee selittämään aina että kyllä ne saa vaan saman verran kuin Suomalaisetkin, ovat vaan niin kovin nuukaa porukkaa että säästävät pienistäkin rahoista ja lähettävät niistä vielä kotimaahankin sukulaisille. Voi helvetti sentään mitä paskaa ne viittii edes jauhaa, pitää meitä aivan aivottomina.
Tiedän mitä nelihenkinen maahanmuutaja perhe saa elämiseen kaiken vuokran ym. kulujen jälkeen ja voin sanoa että en ihmettele että Rasismi rehottaa tässä maassa. Pitäis olla aika hyvä duuni että pääsis samaan kaikkien laskujen ja ruokamenojen jälkeen.
No tässä vähän valitusta ja hermojen purkaamista, ja kai mä olen vaan niin helvetin katellinen kun toisilla menee noin hyvin ilman kellokorttia.- Monimutka
"Pienen selvittelyn jälkeen sitten tajusi että täti on ostamassa kaksi nuoriso pyörää ja yhden lasten pyörän."
Itse en kadehdi tipan tipaa jos joku saa sossun rahoilla Bilteman pyöriä. Niitä en haluaisi antaa edes pahimman vihamieheni lapsille. Onneksi työssäkäyvällä on vaaraa ostaa ihan "oikeita" pyöriä lapsilleen.
Sitäpaitsi koskaan ei ole edes mieleen että tuilla eläisi oikeasti leveämmin kuin palkalla. Vaikka joissain pinituloisten tapauksissa summat voivat olla lähellä, palkkatyöläinen on vapaa kaikesta Kelan kyttäyksestä, lappusten ja lippusten täyttelystä ja menojen ja tulojen selvittelystä. Voi maksaa ostokset ihan rahalla eikä sossun kupongeilla joita sitten selvitellään kaiken kansan edessä suureen ääneen kassajonossa...
- voi ei kle
ns. Suomessa esiintyvä rasismi johtuu nimenomaan tänne tulleiden hyysäämisestä, hautaan asti tarjotulla täysihoidolla. Kyllä on maa sekaisin
- Voi fiddu !!!
Näin on. On tää touhu niin vaan perseestä, kun näitä juttuja lueskelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550