soitan tästä huippu monernista, tyylikkäästä Nokia kännykästäni jossa on viimeisen numeron toisto ja paljon muita huippu ominaisuuksia joita en tule ehkä edes käyttämään.mutta sen vaan sanon että Lidin ja Soneran mainokset ovat top ten listalla parhaita edelleen.
:)
Heissan pitkästä aikaa tulin vain sanomaan että,
2
<50
Vastaukset
- :)
edelleen huomautan viellä Nokia kännykkäni hienoista ominaisuuksista jossa on viimeisen numeron toisto sekä paljon muuta tyylikästä, asialista orginaal toimintaa yms. yms.Laitteessa on sisäisiä ja ulkoisia anteeneja joten kaikille minua kaipaaville oikein mukaavaa kesää tänne suomeen.
p.s parhaiten minut tavoittaa kiinan mereltä tosin kännykässäni on ohje älä vastaa. :) - Tykkäsin että hyvä
Yllätyin minäkin tänään Nokia-kännykän kestävyydestä. Olin rangoista klapeja tekemässä ja pyörin siinä sirkkelin ja halkaisuruuvin välillä. Kuinka ollakaan puhelin oli siinä touhussa pudonnut vyöltä maahan ja pyöri siellä jalkojen alla. Mutta ei mennyt rikki eikä soitellut joutavia kun oli näppäimet lukittuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462