Tällä hetkellä täysin boikotissa omalta kohdaltani (viimeiset 8kk)
- Lainat ( olen velaton ja pysyn niin)
- Teollinen ruoka ( terveellinen ruoka on terveyden alpha ja omega )
- Alkoholi ( huomasin että en tarvitsekkaan mitään alkoholia, en edes saunaolutta)
- Autoilu ( vältän sitä mahdollisimman paljon, asun isossa kaupungissa)
- TV ( ollut boikotissa yli 5 vuotta jo)
- Kuluttaminen ( en osta mitään mitä en oikeasti tarvitse, pyrin hankkimaan etupäässä käytettyä jos mahdollista.)
Ihme ja kumma, oma elämänlaatuni on itse asiassa paranunut ;)
Erinlainen boikotti
2
67
Vastaukset
- Totta..
Hienoa !!
Olen linjoillasi hyvin pitkälti. Itse olen vielä lisännyt boikottiin:
- bonus/alennuskortit
- pankkikortilla maksamien
Nuo kun lisäät boikottiisi, eli käyt pankissa nostamassa rahaa tai nostat käteistä automaatista, niin kukaan ei pysty seuraamaan miten ja missä käytät rahaasi. Silloin pääset yhteiskunnan ulkopuolelle etkä ole enää markkinoiden kuljetettavissa.
Niinkuin sanoit, elämänlaatusi on parantunut. Ja kun maksat käteisellä, kaikki turhat ostokset jäävät pois, jolloin rahaa säästyy ihan uskomattomasti. Vuoden päästä tililläsi on rahaa huomattavan paljon. - Auton pidän...
Tuo aloitus oli aika hyvä vinkki, jos siihen vaan pystyy. Nuo kauppojen kortit ovat alkaneet jo pikku hiljaa kypsyttää vaikka niitä onkin joka lähtöön tullut hankittua. Ehkä sitä toisiaan kuluttaisi vähemmän jos ei olisi noita "etu"kortteja ja maksaisi kaiken käteisellä. Pistän harkintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462