siihen kohtaan jossa ilmenee missä maissa naiset kulkevat rinnat paljaana, missä maassa miehet eivät pukeudu ja missä taas ns. kusiluistimilla tuntevat olevansa pisnesihmisiä.
p.s vaikka en olekkaaan pop-iskelmätähtien suuri ihailija voin kertoa että mun sydämellä on kypärä....siis siinä lukee Kypärä. oikein mukavaa päivän jatkoa sekä terveelistä kesää.
Opiskeluni on edistyneet juuri pääsin
1
315
Vastaukset
- :)
täytynee senverran ottaa etäisyyttä kyseisen kappaleen esittäjään joka lukemani mukaan on raitis alkoholisti että itse en ole alkoholisti en juoppo enkä muuten mikään mukaan sekakäyttäjä. :) tietysti olen myös tutustunut erilaisiin hiippakuntiinkin eikä kirkossa käynti automaatisesti tee mitenkään minkään valtakunnan fania.
Mainonta on mielestäni menettänyt useissa tapauksissa laatunsa kuin pyrkyrit voivatkin ensiviikolla seurata suoraan valvontakameroin ja esitellä itseään niille kuin myös asiansa.
. Nokiani on jette braa hyvä tosin eilen huomasin että innokailta ihailijoiltani olisin voinnut pyytää vähän viedointi ohjetta tosin "lehtimiehenä " en ole luopunut kynästä ja paperista siellä omassa lehtiössäni on monta kivaa kirjainta ja numeroa mutta niinkuinedellä sanoin terveelistä kesää teille tänne suomeen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532