Suuret kiitokset Vesa ja V P !!!. kyllä teitte hienoa jälkeä !! Piha on kuin golf kenttä,, jees!! KAUNIS. Olette miehet paikallaan, avuliaita ja kohteliaita !! Kyllä homma hoituu teiltä. KIITOS.
Lassila&Tikanoja
10
747
Vastaukset
- pöhpöh------
HYVÄ POJAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
- perunapelto
Missäpäin näin hyvää jälkeä? Voisivat meidän huoltomiehet käydä ja ottaa oppia.
- bäri
Pojat palkankorotuksen peräs vissiin...
No, joko pomo sai vinkin et siel suomikaksnelosel on mein firmasta juttuu...? :D - 121212125
Levätkääpä pojat hyvin viikonloppu et jaksatte taas ensviikolla painaaaaaaaaaa
- talKKARI100%
Hah vittu OIKEA huoltoMIEHEN homma on muutakin kuin ruohon ajelu.
- talk-KARI
Tottakait tottakait, mutta eihän tässä nyt kait novellia tartte kirjoittaa? Jos haluat, niin guukleta Huoltomies, eiköhän sieltä sinulle löytyne ohjeet mitä hommaan kuuluu?
- pupu----------
Suuret kiitokset TAAS V Peelle ja Vesalle !! Hyvä tuli. Jatketaan maanantaina !!! p.s. En nähny enää pupua??
- huolto nais
- LAINA-LAHJA
Kyllä meillä VÄHÄN nopeeempia miehet ovat!!!!! Ja kiitos taas palvelusta,,,,, on hyvän näköistä !!!!
- yt taas
yt painaa päälle.
oletko valmis???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm49661- 41648
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473