Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Koirat eivät ole tyhmiä!

    🥰🐕🐈 tämä munkin oma muistaa kaikki ihmiset, jotka sitä ovat silittäneet vuosienkin päästä. Häntä alkaa heilahdella ja
    Ikävä
    23
    332
  2. Meitä oli hautausmaalla 6 henkeä

    😊👗✂ ja hellahuone sekä kamari. Toisella puolen oli seurakunnan iso huone ja papin kamari, jossa hän sai vaihtaa vaatte
    Ikävä
    12
    325
  3. Paluu arkeen!

    🤗🇫🇮👍Hyvää sateista tiistaita! Koira tunkee aamulla sänkyyn kerjäämään rapsuja. Karvattomampi aamutervehdys olis ihan
    Ikävä
    10
    305
  4. Nyt sitten varovaisia sen tulen kanssa

    🔥😳☕ Suomi on niin pieni maa, ettei tästä jää mitään jäljelle, jos massiiviset metsäpalot tulevat tänne. Parikymmentä s
    Ikävä
    32
    301
  5. Autokysely täällä jo on

    😊🚙☕ mutta löysin kivan jutun, jossa kuvaillaan millaiset miehet mitäkin automerkkiä harrastavat. Sen perusteella mersu
    Ikävä
    11
    299
  6. Kaksi silmää jotka katsovat

    👀❤👍 minuun päin lempeästi riittävät ihsn hyvin. Jos niitä olisi 200 yksittäin näkevää näköelintä niin se olisi vähän l
    Ikävä
    17
    287
  7. Yöllä heräsin polvikipuun

    😡💊💭 Polvi ei tykännyt siitä, kun eilen heiluin viikatteen kanssa. Aamulla oli kiva herätä kun särkylääkkeen ansiosta
    Ikävä
    19
    283
  8. Käsilaukku on hyvin intimiasia naiselle

    🤔👜🔨 Joskus mulla piti olla käsilaukku, mihin mahtui vasarakin, kun kuljetin sitä maalta työn kautta kotiin. Nyt riitt
    Ikävä
    22
    283
  9. Jotkut pilaa hyvät mansikat

    😋🍓🍾 jollain skumpalla. Mansikat kuuluu syödä kermavaahdon tai vaniljajätskin kanssa. Nyt on etelässä mansikoiden pä
    Ikävä
    11
    278
  10. Voiko ihanammin päivän alkaa

    🥰🏖☕ kuin herätessään laittaa varpaat lämpöiselle pehmeälle nukkamatolle jonka eilen halpahallista ostin. No olishan s
    Ikävä
    14
    276
  11. Herran kukkarossa

    🥰🎩☕ Täällä maalla on olo turvallista, kuin herran kukkarossa. Mitään erikoista ei tapahdu. Aloin miettimään, että mist
    Ikävä
    11
    272
  12. Tuli vaan mieleen

    🥰☕🇫🇮 että enhän mä tässä olis jos en olisi näin älyttömän romanttinen luonne. Ei edes tää palsta saa mua muuttumaan
    Ikävä
    15
    267
  13. Nettiuutisia lukiessani eksyin vauvalle

    🤔🧹🐶 kun huomain, että siellä oli keskutelu, jossa kysyttiin mikä toisten kodeissa ällöttää. Joku ei tykännyt siitä, k
    Ikävä
    14
    264
  14. Ranskassa kävijöitä?

    🙄🪲🛏 Matkailu avartaa sanotaan. Voi sillä olla muitakin seurauksia. Le Monde lehti kirjoittaa, että Pariisissa on alk
    Ikävä
    6
    262
  15. Leipominen on kullanarvoinen taito!

    😊🍞 👌 kun kaapissa on jauhoja ja kuivahiivaa niin aamiaiseksi saa maistuvat sämpylät vähällä vaivalla. Leivoin 8 maist
    Ikävä
    18
    252
  16. Syksyn muotikatsaus

    🥰🧥🧣"Unohdettu klassikkovaate eli farkkutakki näyttää nyt erityisen hyvältä. Kevyt ja rento farkkurotsi on täydellinen
    Ikävä
    12
    251
  17. Jos kahvin kanssa ei ole pullaa

    🥰🧁☕ niin teeppä pikainen sinkkupaakkelssi mikrossa muutamassa minuutissa, Sekoita kahvimukissa: ½ dlsokeria ½ dlveh
    Ikävä
    18
    248
  18. Jossakin vaiheessa ikäeron

    🤗❤🇫🇮 merkitys häviää. Minä menin kouluun, kun hän oli vasta äitinsä haave. Siinä on iso ero. Nyt sillä ei enää ole me
    Ikävä
    6
    243
  19. Sinkkuilu tulee kalliiksi

    🤔⚡👎 Petissä yksin ollessa thermopeitto ei ole riittänyt lämmittämään. Joten olen lämmitellyt huushollia sähköllä. Nyt
    Ikävä
    14
    242
  20. Hommasin itselleni lahjan!

    🥰🧴🌼 Hain tänään pakettiautomaatista lähetyksen missä on kaksi (2) hajuvesipulloa. Tuoksut ovat uusia, raikkaita ja mi
    Ikävä
    22
    242