lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1074
Kommenttia
4771
Ei kovin jouluisalta sää tunnu
☔🌡🎄 Vettä sataa ja lämmintä on pari astetta. Valkoinen joulu ja aurajuustopiparkakut takan ääressä hänen kanssaan on v26453Pinttyneitä tapoja
🤓🧇☕ voi muuttaa käytännöllisemmiksi. Luulin pitkään, että juhlamokka om ainoa kahvi. Mutta jonkun tarjouksen yhteyde10448Onni on pienissä asioissa
🥰☕🥐 Jos vaikka kerran elämässä saisi aamukahvin sänkyyn❤ Tai jos kahdestaan istuttaisiin partsilla aamiaisella. Hyvä11444Nyt on vuorossa karviaiset
🙂🫒☕ ennen pensaaseen sukeltamista ajattelin toivottaa hyvää yötä. On näet arvoitus kuinka kauan siellä piikkipensaassa1244410-14 pv näkyy perseidit
🥰❤👍parhaiten. Näyttää tulevan hyvä tarkkailusää. Kun paljon lähetän toiveita tähdenlentojen myötä, niin jokunen voi ko23434Tietääkö kukaan mikä
on tuo oranssi pallukka, jonka keskellä on numero? Se on ilmaantunut aloituksen yläpeukun vasemmalle puolelle.11431Kannattaa huolehtia terveydestään
🤕💉🩺 niin hyvin kuin osaa, ettei joudu sairalaan. Sitä voisi kuvitella olevansa hyvissä käsissä, kun on Suomessa suoma15422Kauan menee siihen kun toipuu erosta
🤔🐀☕ tai no tapauskohtaistahan se on. Näin jälkernpäin ajatellen niin kuusi vuotta ei ollut riittävä aika mulle.51418Viikolle ennustetaan lunta eteläänkin
🥶❄☃ Aika harvoin sitä näin aikaisin satelee. Jostakin syystä mulle on jäänyt mieleen ensilumi vuonna 2006. Ei pitäisi l50417Aivan ihanaa, kun on mies kotona
🥰🧺🧹 joka auttaa hankalissa asioissa. Kaivattuni rassasi eilen pesukonneen nukkasihtiä. Sitä on tosi hankalaa saada av30415On se kauhea tuo Jari
😠🐕☕ katkaisi mun pentuliven katsomisen. Toivottavasti pentulassa on taskulamppuja ja kynttilöitä. Toivottavasti pentuj33404Kansallista veteraanipäivää tänne!
🇫🇮😊👍 Mun juttuja on toi kuumattytötbotti nostellut näköjään tänne näkyviin 30 kertaa. Ne näkyvät mun komenttihisto21397Sano muikku!
🥰🐟🍲 sanotaan, kun halutaan valokuviin iloinen ilme. Mulla on lounaaksi paistettuja muikkuja. Mökkivinkki on säästää l48388Tuli tuosta leipomoalan lakosta
🤔🍞👄 mieleen se, että meilläpäin käskettiin toisen pitää leipäläpi kiinni kun sieltä kuului jotakin epämieluista. Nyth56381Kaikenlaiseen sitä pitääkin varautua
🤔☎☕Jokapuolelta tapahtuu häirintää. Afrikkalaiset ilmoittavat miljoonaperinnöistä. Itänaapuri kalastelee tilitietoja. L5379Oi kun tarvis taas vähän apuja
🙄🧹🧺 noi ilmanvaihtotötteröt on liian ylhäällä. En uskalla kiipeillä että saisin ne pestyä. Nyt on kevätsiivouksen aik35374Aivotutkinta on mielenkiintoista
🙄🧠🍨tälläinen multitaskaaminen, jossa katson samalla Titanikin uppoamista, ei ole aivoille hyväksi. Aivoja voi kehittä29369Euroviisuissa ei takuulla ole ollut
👈🟢🟢🙂🟢🟢👍 saunaa lavalla aiemmin. Minusta on vähän liikaa hypetystä Käärijän ympärillä. Ei kannattaisi nuolaista e37365Koirille on jo olemassa
🥰🐕👍 ostoskärryt joissa omistaja työntelee lemmikkiään kaupan hyllyjen välissä. Mun naapurilla oli yhteen aikaan laste65365Mun suu on nyt ihan sininen
😘🫐💤 Tein mustikoista vispipuuroa! Maistuis varmaan kaipauksellekin!Hyvä ruoka -parempi mieli. Hyvää Yötä❤9365