Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1074

Kommenttia

4771

1. Ei kovin jouluisalta sää tunnu

☔🌡🎄 Vettä sataa ja lämmintä on pari astetta. Valkoinen joulu ja aurajuustopiparkakut takan ääressä hänen kanssaan on v
    Ikävä
    26
    453
  2. Pinttyneitä tapoja

🤓🧇☕ voi muuttaa käytännöllisemmiksi. Luulin pitkään, että juhlamokka om ainoa kahvi. Mutta jonkun tarjouksen yhteyde
    Ikävä
    10
    448
  3. Onni on pienissä asioissa

🥰☕🥐 Jos vaikka kerran elämässä saisi aamukahvin sänkyyn❤ Tai jos kahdestaan istuttaisiin partsilla aamiaisella. Hyvä
    Ikävä
    11
    444
  4. Nyt on vuorossa karviaiset

🙂🫒☕ ennen pensaaseen sukeltamista ajattelin toivottaa hyvää yötä. On näet arvoitus kuinka kauan siellä piikkipensaassa
    Ikävä
    12
    444
  5. 10-14 pv näkyy perseidit

🥰❤👍parhaiten. Näyttää tulevan hyvä tarkkailusää. Kun paljon lähetän toiveita tähdenlentojen myötä, niin jokunen voi ko
    Ikävä
    23
    434
  6. Tietääkö kukaan mikä

on tuo oranssi pallukka, jonka keskellä on numero? Se on ilmaantunut aloituksen yläpeukun vasemmalle puolelle.
    Ikävä
    11
    431
  7. Kannattaa huolehtia terveydestään

🤕💉🩺 niin hyvin kuin osaa, ettei joudu sairalaan. Sitä voisi kuvitella olevansa hyvissä käsissä, kun on Suomessa suoma
    Ikävä
    15
    422
  8. Kauan menee siihen kun toipuu erosta

🤔🐀☕ tai no tapauskohtaistahan se on. Näin jälkernpäin ajatellen niin kuusi vuotta ei ollut riittävä aika mulle.
    Ikävä
    51
    418
  9. Viikolle ennustetaan lunta eteläänkin

🥶❄☃ Aika harvoin sitä näin aikaisin satelee. Jostakin syystä mulle on jäänyt mieleen ensilumi vuonna 2006. Ei pitäisi l
    Ikävä
    50
    417
  10. Aivan ihanaa, kun on mies kotona

🥰🧺🧹 joka auttaa hankalissa asioissa. Kaivattuni rassasi eilen pesukonneen nukkasihtiä. Sitä on tosi hankalaa saada av
    Ikävä
    30
    415
  11. On se kauhea tuo Jari

😠🐕☕ katkaisi mun pentuliven katsomisen. Toivottavasti pentulassa on taskulamppuja ja kynttilöitä. Toivottavasti pentuj
    Ikävä
    33
    404
  12. Kansallista veteraanipäivää tänne!

🇫🇮😊👍 Mun juttuja on toi kuumattytötbotti nostellut näköjään tänne näkyviin 30 kertaa. Ne näkyvät mun komenttihisto
    Ikävä
    21
    397
  13. Sano muikku!

🥰🐟🍲 sanotaan, kun halutaan valokuviin iloinen ilme. Mulla on lounaaksi paistettuja muikkuja. Mökkivinkki on säästää l
    Ikävä
    48
    388
  14. Tuli tuosta leipomoalan lakosta

🤔🍞👄 mieleen se, että meilläpäin käskettiin toisen pitää leipäläpi kiinni kun sieltä kuului jotakin epämieluista. Nyth
    Ikävä
    56
    381
  15. Kaikenlaiseen sitä pitääkin varautua

🤔☎☕Jokapuolelta tapahtuu häirintää. Afrikkalaiset ilmoittavat miljoonaperinnöistä. Itänaapuri kalastelee tilitietoja. L
    Ikävä
    5
    379
  16. Oi kun tarvis taas vähän apuja

🙄🧹🧺 noi ilmanvaihtotötteröt on liian ylhäällä. En uskalla kiipeillä että saisin ne pestyä. Nyt on kevätsiivouksen aik
    Ikävä
    35
    374
  17. Aivotutkinta on mielenkiintoista

🙄🧠🍨tälläinen multitaskaaminen, jossa katson samalla Titanikin uppoamista, ei ole aivoille hyväksi. Aivoja voi kehittä
    Ikävä
    29
    369
  18. Euroviisuissa ei takuulla ole ollut

👈🟢🟢🙂🟢🟢👍 saunaa lavalla aiemmin. Minusta on vähän liikaa hypetystä Käärijän ympärillä. Ei kannattaisi nuolaista e
    Ikävä
    37
    365
  19. Koirille on jo olemassa

🥰🐕👍 ostoskärryt joissa omistaja työntelee lemmikkiään kaupan hyllyjen välissä. Mun naapurilla oli yhteen aikaan laste
    Ikävä
    65
    365
  20. Mun suu on nyt ihan sininen

😘🫐💤 Tein mustikoista vispipuuroa! Maistuis varmaan kaipauksellekin!Hyvä ruoka -parempi mieli. Hyvää Yötä❤
    Ikävä
    9
    365