lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5654
Täällä joku kysyi mikä on pahin moka
🙄🌞🕶 mitä on tullut tehtyä. Politiikka ei kuulu palstalle, mutta silti sanon että olen kerran äänestänyt Orpoa. Viime11560Olipa kauhea järkytys tuo Tapani Kansan menehtyminen
😢🥀👎 kun miettii miten paljon hän elämänsä varrella on tuottanut iloa muille ihmisille ja sitten hän vaihtaa hiippaku66553Vill du se utan glasögön
😊📚☕ Kyllä mun tulee luettua noi ruåttinkieliset mainokset. Onhan se hyvää kertausta. Ja on melkein kuin ulkomailla oli28546Purran leikkaukset tappavat ihmisiä
Kaatunut vanhus odotti apua kaksi tuntia ja ehti kuolla ennenkuin apu tuli paikalle. https://yle.fi/a/74-20130866123540Mulla on nyt kesätukka!
😍🪮✂ Vieläpä miehen leikkaama. Onneksi se sentään kasvaa takaisin. Yritän saada tutun polkkatukan takaisin. Keäfiiliks8516- 30507
Nyt on vuorossa karviaiset
🙂🫒☕ ennen pensaaseen sukeltamista ajattelin toivottaa hyvää yötä. On näet arvoitus kuinka kauan siellä piikkipensaassa12505Ei kovin jouluisalta sää tunnu
☔🌡🎄 Vettä sataa ja lämmintä on pari astetta. Valkoinen joulu ja aurajuustopiparkakut takan ääressä hänen kanssaan on v26502Viikolle ennustetaan lunta eteläänkin
🥶❄☃ Aika harvoin sitä näin aikaisin satelee. Jostakin syystä mulle on jäänyt mieleen ensilumi vuonna 2006. Ei pitäisi l4949910-14 pv näkyy perseidit
🥰❤👍parhaiten. Näyttää tulevan hyvä tarkkailusää. Kun paljon lähetän toiveita tähdenlentojen myötä, niin jokunen voi ko23498Tietääkö kukaan mikä
on tuo oranssi pallukka, jonka keskellä on numero? Se on ilmaantunut aloituksen yläpeukun vasemmalle puolelle.11494Ompelukone teki stopin
🤔🧵☕ihan yllättäen. Ei auttanut öljyäminen. Ei myöskään pieniin osiin purkaminen. Uusia ompelukoneita katsellessani näi8489Onni on pienissä asioissa
🥰☕🥐 Jos vaikka kerran elämässä saisi aamukahvin sänkyyn❤ Tai jos kahdestaan istuttaisiin partsilla aamiaisella. Hyvä9488Kannattaa huolehtia terveydestään
🤕💉🩺 niin hyvin kuin osaa, ettei joudu sairalaan. Sitä voisi kuvitella olevansa hyvissä käsissä, kun on Suomessa suoma15481On se kauhea tuo Jari
😠🐕☕ katkaisi mun pentuliven katsomisen. Toivottavasti pentulassa on taskulamppuja ja kynttilöitä. Toivottavasti pentuj33472Kauan menee siihen kun toipuu erosta
🤔🐀☕ tai no tapauskohtaistahan se on. Näin jälkernpäin ajatellen niin kuusi vuotta ei ollut riittävä aika mulle.43466Olipas kauheata tänään kaupassa
🤔🐷🥣 näin lihansyöjän kannalta. Makkarahylly oli ihan tyhjä. Säikähdin niin, että ostin leipää pakastimen täyteen. Tie22464Aivan ihanaa, kun on mies kotona
🥰🧺🧹 joka auttaa hankalissa asioissa. Kaivattuni rassasi eilen pesukonneen nukkasihtiä. Sitä on tosi hankalaa saada av30463Kansallista veteraanipäivää tänne!
🇫🇮😊👍 Mun juttuja on toi kuumattytötbotti nostellut näköjään tänne näkyviin 30 kertaa. Ne näkyvät mun komenttihisto19463Aivotutkinta on mielenkiintoista
🙄🧠🍨tälläinen multitaskaaminen, jossa katson samalla Titanikin uppoamista, ei ole aivoille hyväksi. Aivoja voi kehittä29461