Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1223

Kommenttia

5594

1. Ostin meille molemmille pakasteateriat

🥩🥩❤ sittarista. Jos meillä sattuu olemaan kiire muissa hommissa, niin voidaan lämmittää ne lounaaksi🥰
    Ikävä
    34
    540
  2. Vill du se utan glasögön

😊📚☕ Kyllä mun tulee luettua noi ruåttinkieliset mainokset. Onhan se hyvää kertausta. Ja on melkein kuin ulkomailla oli
    Ikävä
    28
    531
  3. Purran leikkaukset tappavat ihmisiä

Kaatunut vanhus odotti apua kaksi tuntia ja ehti kuolla ennenkuin apu tuli paikalle. https://yle.fi/a/74-20130866
    Maailman menoa
    123
    529
  4. Olipa kauhea järkytys tuo Tapani Kansan menehtyminen

😢🥀👎 kun miettii miten paljon hän elämänsä varrella on tuottanut iloa muille ihmisille ja sitten hän vaihtaa hiippaku
    Ikävä
    66
    523
  5. Mulla on nyt kesätukka!

😍🪮✂ Vieläpä miehen leikkaama. Onneksi se sentään kasvaa takaisin. Yritän saada tutun polkkatukan takaisin. Keäfiiliks
    Ikävä
    8
    503
  6. Olispa se söpöä

🥰🪒☕ jos meidän hammasharjat olis samassa mukissa kylppärissä ❤
    Ikävä
    30
    498
  7. Ei kovin jouluisalta sää tunnu

☔🌡🎄 Vettä sataa ja lämmintä on pari astetta. Valkoinen joulu ja aurajuustopiparkakut takan ääressä hänen kanssaan on v
    Ikävä
    26
    488
  8. Nyt on vuorossa karviaiset

🙂🫒☕ ennen pensaaseen sukeltamista ajattelin toivottaa hyvää yötä. On näet arvoitus kuinka kauan siellä piikkipensaassa
    Ikävä
    12
    487
  9. Tietääkö kukaan mikä

on tuo oranssi pallukka, jonka keskellä on numero? Se on ilmaantunut aloituksen yläpeukun vasemmalle puolelle.
    Ikävä
    11
    484
  10. Viikolle ennustetaan lunta eteläänkin

🥶❄☃ Aika harvoin sitä näin aikaisin satelee. Jostakin syystä mulle on jäänyt mieleen ensilumi vuonna 2006. Ei pitäisi l
    Ikävä
    50
    482
  11. Onni on pienissä asioissa

🥰☕🥐 Jos vaikka kerran elämässä saisi aamukahvin sänkyyn❤ Tai jos kahdestaan istuttaisiin partsilla aamiaisella. Hyvä
    Ikävä
    9
    481
  12. 10-14 pv näkyy perseidit

🥰❤👍parhaiten. Näyttää tulevan hyvä tarkkailusää. Kun paljon lähetän toiveita tähdenlentojen myötä, niin jokunen voi ko
    Ikävä
    23
    474
  13. Kannattaa huolehtia terveydestään

🤕💉🩺 niin hyvin kuin osaa, ettei joudu sairalaan. Sitä voisi kuvitella olevansa hyvissä käsissä, kun on Suomessa suoma
    Ikävä
    15
    463
  14. On se kauhea tuo Jari

😠🐕☕ katkaisi mun pentuliven katsomisen. Toivottavasti pentulassa on taskulamppuja ja kynttilöitä. Toivottavasti pentuj
    Ikävä
    33
    454
  15. Kauan menee siihen kun toipuu erosta

🤔🐀☕ tai no tapauskohtaistahan se on. Näin jälkernpäin ajatellen niin kuusi vuotta ei ollut riittävä aika mulle.
    Ikävä
    51
    451
  16. Aivan ihanaa, kun on mies kotona

🥰🧺🧹 joka auttaa hankalissa asioissa. Kaivattuni rassasi eilen pesukonneen nukkasihtiä. Sitä on tosi hankalaa saada av
    Ikävä
    30
    449
  17. Ompelukone teki stopin

🤔🧵☕ihan yllättäen. Ei auttanut öljyäminen. Ei myöskään pieniin osiin purkaminen. Uusia ompelukoneita katsellessani näi
    Ikävä
    8
    445
  18. Uudet selkäohjeet

🤔🩺💊 sanovat, että selkäkipuinen saa liikkua kohtuullisen kivun puitteissa. Tarkoittaakohan se yhtä vai kahta panadoli
    Ikävä
    51
    440
  19. Olipas kauheata tänään kaupassa

🤔🐷🥣 näin lihansyöjän kannalta. Makkarahylly oli ihan tyhjä. Säikähdin niin, että ostin leipää pakastimen täyteen. Tie
    Ikävä
    22
    436
  20. Kansallista veteraanipäivää tänne!

🇫🇮😊👍 Mun juttuja on toi kuumattytötbotti nostellut näköjään tänne näkyviin 30 kertaa. Ne näkyvät mun komenttihisto
    Ikävä
    19
    432