Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1097

Kommenttia

4926

1. Vill du se utan glasögön

😊📚☕ Kyllä mun tulee luettua noi ruåttinkieliset mainokset. Onhan se hyvää kertausta. Ja on melkein kuin ulkomailla oli
    Ikävä
    28
    469
  2. Kuivat silmät - uusi kansantauti

🤔🥽🚿 älylaitteiden tuijottamisesta tulee helposti kuivat silmät. Lähelle tuijotettaessa aivot luulevat, että tehdään j
    Ikävä
    20
    468
  3. Mulla on nyt kesätukka!

😍🪮✂ Vieläpä miehen leikkaama. Onneksi se sentään kasvaa takaisin. Yritän saada tutun polkkatukan takaisin. Keäfiiliks
    Ikävä
    8
    465
  4. Ei kovin jouluisalta sää tunnu

☔🌡🎄 Vettä sataa ja lämmintä on pari astetta. Valkoinen joulu ja aurajuustopiparkakut takan ääressä hänen kanssaan on v
    Ikävä
    26
    454
  5. Onni on pienissä asioissa

🥰☕🥐 Jos vaikka kerran elämässä saisi aamukahvin sänkyyn❤ Tai jos kahdestaan istuttaisiin partsilla aamiaisella. Hyvä
    Ikävä
    11
    450
  6. Nyt on vuorossa karviaiset

🙂🫒☕ ennen pensaaseen sukeltamista ajattelin toivottaa hyvää yötä. On näet arvoitus kuinka kauan siellä piikkipensaassa
    Ikävä
    12
    448
  7. 10-14 pv näkyy perseidit

🥰❤👍parhaiten. Näyttää tulevan hyvä tarkkailusää. Kun paljon lähetän toiveita tähdenlentojen myötä, niin jokunen voi ko
    Ikävä
    23
    438
  8. Tietääkö kukaan mikä

on tuo oranssi pallukka, jonka keskellä on numero? Se on ilmaantunut aloituksen yläpeukun vasemmalle puolelle.
    Ikävä
    11
    437
  9. Kannattaa huolehtia terveydestään

🤕💉🩺 niin hyvin kuin osaa, ettei joudu sairalaan. Sitä voisi kuvitella olevansa hyvissä käsissä, kun on Suomessa suoma
    Ikävä
    15
    427
  10. Viikolle ennustetaan lunta eteläänkin

🥶❄☃ Aika harvoin sitä näin aikaisin satelee. Jostakin syystä mulle on jäänyt mieleen ensilumi vuonna 2006. Ei pitäisi l
    Ikävä
    50
    420
  11. Kauan menee siihen kun toipuu erosta

🤔🐀☕ tai no tapauskohtaistahan se on. Näin jälkernpäin ajatellen niin kuusi vuotta ei ollut riittävä aika mulle.
    Ikävä
    51
    419
  12. Aivan ihanaa, kun on mies kotona

🥰🧺🧹 joka auttaa hankalissa asioissa. Kaivattuni rassasi eilen pesukonneen nukkasihtiä. Sitä on tosi hankalaa saada av
    Ikävä
    30
    418
  13. On se kauhea tuo Jari

😠🐕☕ katkaisi mun pentuliven katsomisen. Toivottavasti pentulassa on taskulamppuja ja kynttilöitä. Toivottavasti pentuj
    Ikävä
    33
    413
  14. Kansallista veteraanipäivää tänne!

🇫🇮😊👍 Mun juttuja on toi kuumattytötbotti nostellut näköjään tänne näkyviin 30 kertaa. Ne näkyvät mun komenttihisto
    Ikävä
    21
    401
  15. Sano muikku!

🥰🐟🍲 sanotaan, kun halutaan valokuviin iloinen ilme. Mulla on lounaaksi paistettuja muikkuja. Mökkivinkki on säästää l
    Ikävä
    48
    394
  16. Tuli tuosta leipomoalan lakosta

🤔🍞👄 mieleen se, että meilläpäin käskettiin toisen pitää leipäläpi kiinni kun sieltä kuului jotakin epämieluista. Nyth
    Ikävä
    56
    385
  17. Uudet selkäohjeet

🤔🩺💊 sanovat, että selkäkipuinen saa liikkua kohtuullisen kivun puitteissa. Tarkoittaakohan se yhtä vai kahta panadoli
    Ikävä
    50
    383
  18. Kaikenlaiseen sitä pitääkin varautua

🤔☎☕Jokapuolelta tapahtuu häirintää. Afrikkalaiset ilmoittavat miljoonaperinnöistä. Itänaapuri kalastelee tilitietoja. L
    Ikävä
    5
    382
  19. Oi kun tarvis taas vähän apuja

🙄🧹🧺 noi ilmanvaihtotötteröt on liian ylhäällä. En uskalla kiipeillä että saisin ne pestyä. Nyt on kevätsiivouksen aik
    Ikävä
    35
    376
  20. Koirille on jo olemassa

🥰🐕👍 ostoskärryt joissa omistaja työntelee lemmikkiään kaupan hyllyjen välissä. Mun naapurilla oli yhteen aikaan laste
    Ikävä
    65
    373