Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5654

  1. Täällä joku kysyi mikä on pahin moka

    🙄🌞🕶 mitä on tullut tehtyä. Politiikka ei kuulu palstalle, mutta silti sanon että olen kerran äänestänyt Orpoa. Viime
    Ikävä
    11
    560
  2. Olipa kauhea järkytys tuo Tapani Kansan menehtyminen

    😢🥀👎 kun miettii miten paljon hän elämänsä varrella on tuottanut iloa muille ihmisille ja sitten hän vaihtaa hiippaku
    Ikävä
    66
    553
  3. Vill du se utan glasögön

    😊📚☕ Kyllä mun tulee luettua noi ruåttinkieliset mainokset. Onhan se hyvää kertausta. Ja on melkein kuin ulkomailla oli
    Ikävä
    28
    546
  4. Purran leikkaukset tappavat ihmisiä

    Kaatunut vanhus odotti apua kaksi tuntia ja ehti kuolla ennenkuin apu tuli paikalle. https://yle.fi/a/74-20130866
    Maailman menoa
    123
    540
  5. Mulla on nyt kesätukka!

    😍🪮✂ Vieläpä miehen leikkaama. Onneksi se sentään kasvaa takaisin. Yritän saada tutun polkkatukan takaisin. Keäfiiliks
    Ikävä
    8
    516
  6. Olispa se söpöä

    🥰🪒☕ jos meidän hammasharjat olis samassa mukissa kylppärissä ❤
    Ikävä
    30
    507
  7. Nyt on vuorossa karviaiset

    🙂🫒☕ ennen pensaaseen sukeltamista ajattelin toivottaa hyvää yötä. On näet arvoitus kuinka kauan siellä piikkipensaassa
    Ikävä
    12
    505
  8. Ei kovin jouluisalta sää tunnu

    ☔🌡🎄 Vettä sataa ja lämmintä on pari astetta. Valkoinen joulu ja aurajuustopiparkakut takan ääressä hänen kanssaan on v
    Ikävä
    26
    502
  9. Viikolle ennustetaan lunta eteläänkin

    🥶❄☃ Aika harvoin sitä näin aikaisin satelee. Jostakin syystä mulle on jäänyt mieleen ensilumi vuonna 2006. Ei pitäisi l
    Ikävä
    49
    499
  10. 10-14 pv näkyy perseidit

    🥰❤👍parhaiten. Näyttää tulevan hyvä tarkkailusää. Kun paljon lähetän toiveita tähdenlentojen myötä, niin jokunen voi ko
    Ikävä
    23
    498
  11. Tietääkö kukaan mikä

    on tuo oranssi pallukka, jonka keskellä on numero? Se on ilmaantunut aloituksen yläpeukun vasemmalle puolelle.
    Ikävä
    11
    494
  12. Ompelukone teki stopin

    🤔🧵☕ihan yllättäen. Ei auttanut öljyäminen. Ei myöskään pieniin osiin purkaminen. Uusia ompelukoneita katsellessani näi
    Ikävä
    8
    489
  13. Onni on pienissä asioissa

    🥰☕🥐 Jos vaikka kerran elämässä saisi aamukahvin sänkyyn❤ Tai jos kahdestaan istuttaisiin partsilla aamiaisella. Hyvä
    Ikävä
    9
    488
  14. Kannattaa huolehtia terveydestään

    🤕💉🩺 niin hyvin kuin osaa, ettei joudu sairalaan. Sitä voisi kuvitella olevansa hyvissä käsissä, kun on Suomessa suoma
    Ikävä
    15
    481
  15. On se kauhea tuo Jari

    😠🐕☕ katkaisi mun pentuliven katsomisen. Toivottavasti pentulassa on taskulamppuja ja kynttilöitä. Toivottavasti pentuj
    Ikävä
    33
    472
  16. Kauan menee siihen kun toipuu erosta

    🤔🐀☕ tai no tapauskohtaistahan se on. Näin jälkernpäin ajatellen niin kuusi vuotta ei ollut riittävä aika mulle.
    Ikävä
    43
    466
  17. Olipas kauheata tänään kaupassa

    🤔🐷🥣 näin lihansyöjän kannalta. Makkarahylly oli ihan tyhjä. Säikähdin niin, että ostin leipää pakastimen täyteen. Tie
    Ikävä
    22
    464
  18. Aivan ihanaa, kun on mies kotona

    🥰🧺🧹 joka auttaa hankalissa asioissa. Kaivattuni rassasi eilen pesukonneen nukkasihtiä. Sitä on tosi hankalaa saada av
    Ikävä
    30
    463
  19. Kansallista veteraanipäivää tänne!

    🇫🇮😊👍 Mun juttuja on toi kuumattytötbotti nostellut näköjään tänne näkyviin 30 kertaa. Ne näkyvät mun komenttihisto
    Ikävä
    19
    463
  20. Aivotutkinta on mielenkiintoista

    🙄🧠🍨tälläinen multitaskaaminen, jossa katson samalla Titanikin uppoamista, ei ole aivoille hyväksi. Aivoja voi kehittä
    Ikävä
    29
    461