Tapani KansaVastattu 16 v

Tartu mikkiin.......

Huomenna Tapsa menee " Tartu mikkiin"- ohjelman nauhoituksiin :) Mun olis tehnyt mieli mennä seuraamaan sinne sitä ohjelman tekoa ( kiinnostais nimittäin samalla nähdä miten tollasia ohjelmia tehdään, kun en oo koskaan …
Tapani KansaVastattu 15 v

Joululahja asiaa.........

Saatte toimia nyt makutuomareina :) Oon ajatellut ostaa Tapsalle joululahjaksi solmion (taas). Mikä mielestänne näistä neljästä musiikkiaiheisesta solmiosta olis hienoin ? http://verkkokauppa.mfka.fi/epages/OVK.sf/secb6…
Tapani KansaVastattu 13 v

Sitä saa mitä tilaa

Ties kuinka kauan on mm. Jorma Hynnisen fanit käyneet täällä melskaamassa ja arvostelemassa Tapsaa ties mistä. Ovat ilkkuneet että Tapsasta ei ole esikuvaksi kun on niin narsistinen ja mulkun maineessa. Kuinkas nyt suu …

Matti Korkiala

Mitä mieltä olette hänestä ? Mun mielestä Korkiala on kaunisäänisin Tangomarkkinoilla kruunatuista tangokuninkaista. Hänellä on soinnukas ääni. Sopii muuhunkin ,kuin iskelmään ja tangoihin.

Tapsan lehtihaastattelu !

Tässä linkki Tapsan Sana plus- lehdssä oolleeseen haastatteluun. Se on tosi hyvä. Tapsa on aika syvällisen oloienen tyyppi. Ei mikään Reino-tossu tyhjän hölöttöjä. Ja Tapsalla on hyviä omia ajatuksia ja mietteitä. Hänen…
Tapani KansaVastattu 17 v

Mikä on parasta Tapsassa ?

Jos on pakko valkata vaan yksi asia , niin mikä on parasta Tapsassa ? Mun mielestä parasta on , että Tapsa on Tapsa eikä yritä olla ketään tai mikään muu.

Joulukonserteista..........

Tapsan faneille kysymy, että meinaatteko mennä Tapsan joulukonserttiin ja jos menette niin mihin ? Mä olen menossa Urjalan ja Hausjärven kirkkoon :) Tämä marraskuu tuntuu menevän ihan älyttömän hitaasti nyt kun odottaa …
Tapani KansaVastattu 14 v

Forssan kirkossa

Vaikka jotkut Tapsan vastustajat ovatkin kieltäneet mua kirjoittamasta ja ylistämästä, niin kirjoitanpa ja ylistänpä silti, sillä niin hyvä konsertti oli eilen Forssassa kuin joulukonsertti vaan voi olla. Tapsan ääni so…
Tapani KansaVastattu 15 v

Ots-konsertti Hämeenlinnassa

Oli kyllä mahtava kokemus. Ekalla puoliajalla Taavi Tampuu ja Heli Veskus lauloivat ooppera-aarioita. Hienoa kuultavaa oli se (joskin hitusen pitkästyttävää). Yhdessä kohtaa se sopraano Heli Veskus lauloi niin kovaa ja …
BB-talon asukkaatVastattu 19 v

Suosikkini...

Mun ehdottomat suosikit BB-talossa ovat: - Sauli ( Symppiksen oloinen tyyppi, fiksu,söpö, hauska ja hurmaava hymy ) - Jarkko ( Symppis myös, lempeän ja hyvähermoisen oloinen ) - Aki ( vähän vanhempi ja viisaampi niitä m…

Inhotus ällötys !

Mä ihmettelen kuink joku viitsii kuunnella jotain Arttu Wiskaria ? Siis siinä on kyllä sellainen laulaja jonka biisejä ja narisevaa ääntä suorastaan inhoon. Ei ole vielä aikaisemmin ollut sellaista laulajaa jonka biisin…

Kiva pätkä.........

Tänään tuli telkkarista Rouva Ruutu- niminen ohjelma ( käsitteli 70-luvun suomalaista musiikkielämää). Siinä oli Tapsastakin pieni pätkä. Tästä klipistä sen ohjelman voi Ylen Areenalta katsoa viikon ajan. Tapsa esiintyy…

Tälläisen jutun löysin....

Tässä uudessa jutussa Tapsa kertoo oman joululaulu suosikkinsa ja joulukonserteista yleensäkin. Tarju Turunen ja Katri-Helenakin jutussa oman lempijoululaulunsa kertovat. http://www.pohjalainen.fi/arki-ja-elämä/savelet-…

Olis kiva jos...........

Olis kiva jos tänne palstalle vois joku kirjoittaa Tapsan keikalta kuulumisia . Eli jos on ollut esim. Kukonhiekalla, Jyväshovissa tai vaikka Rauhalahden keikoilla niin niistä kertomuksia kaipailisin. Mulla itellä alkaa…

Uusi levy ensivuonna !

Todella innolla ja mielenkiinnolla odotan nyt sitä ensivuoden aikana lmestyvää uutta levyä Tapsalta nyt kun hän siitä vähän kertoili Aamutv:n haastattelussa. Toivottavasti saataisiin jo pikapuoliin vähän esimakua siitä …
Tapani KansaVastattu 13 v

Tympäsee kun....

Annusta tulee mieleen mun kissan kakkapökäle. Vaikka kuinka yrittää vetää vessanpöntöstä alas sitä pökälettä niin aina se pulpahtaa takasin pintaan. Semmonen just Annukin on. Just kun luulee että siitä on päästy eroon s…
Tapani KansaVastattu 17 v

Millaista Tapsan tahdeilla ?

Minkälainen meno ja meininki oli Tapsan tahdeilla ? Mä en sinne sitten lähtenyt, kun olin niin pirun viheliäinen ilma. Vetää tuli kuin vaan oikein kunnolla täälläpäin ainakin.... Varmaan siellä Nokiallakin.