Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

  1. Saariselän konsertti ?

    Oliko joku täältä tänään Saariselän kappeli konsertissa ? Jos niin oliko hyvä ? Kuka oli säestäjänä ?
    Tapani Kansa
    1
    361
  2. Joululahja asiaa.........

    Saatte toimia nyt makutuomareina :) Oon ajatellut ostaa Tapsalle joululahjaksi solmion (taas). Mikä mielestänne näistä
    Tapani Kansa
    8
    360
  3. Sitä saa mitä tilaa

    Ties kuinka kauan on mm. Jorma Hynnisen fanit käyneet täällä melskaamassa ja arvostelemassa Tapsaa ties mistä. Ovat il
    Tapani Kansa
    19
    359
  4. Odottavan aika on pitkäää....

    Mulla on suunnitelmissa mennä Tapsan keikalle Valasrannan lavalle. Vielä täytyis jaksaa odottaa parisen viikko siis enne
    Tapani Kansa
    10
    359
  5. Matti Korkiala

    Mitä mieltä olette hänestä ? Mun mielestä Korkiala on kaunisäänisin Tangomarkkinoilla kruunatuista tangokuninkaista. Hän
    5
    345
  6. Tapsan lehtihaastattelu !

    Tässä linkki Tapsan Sana plus- lehdssä oolleeseen haastatteluun. Se on tosi hyvä. Tapsa on aika syvällisen oloienen tyyp
    Musiikki
    7
    342
  7. Joulukonserteista..........

    Tapsan faneille kysymy, että meinaatteko mennä Tapsan joulukonserttiin ja jos menette niin mihin ? Mä olen menossa Urjal
    Tapani Kansa
    7
    328
  8. Mikä on parasta Tapsassa ?

    Jos on pakko valkata vaan yksi asia , niin mikä on parasta Tapsassa ? Mun mielestä parasta on , että Tapsa on Tapsa ei
    Tapani Kansa
    10
    325
  9. Ots-konsertti Hämeenlinnassa

    Oli kyllä mahtava kokemus. Ekalla puoliajalla Taavi Tampuu ja Heli Veskus lauloivat ooppera-aarioita. Hienoa kuultavaa
    Tapani Kansa
    2
    324
  10. Suosikkini...

    Mun ehdottomat suosikit BB-talossa ovat: - Sauli ( Symppiksen oloinen tyyppi, fiksu,söpö, hauska ja hurmaava hymy ) -
    BB-talon asukkaat
    1
    317
  11. Forssan kirkossa

    Vaikka jotkut Tapsan vastustajat ovatkin kieltäneet mua kirjoittamasta ja ylistämästä, niin kirjoitanpa ja ylistänpä sil
    Tapani Kansa
    9
    316
  12. Inhotus ällötys !

    Mä ihmettelen kuink joku viitsii kuunnella jotain Arttu Wiskaria ? Siis siinä on kyllä sellainen laulaja jonka biisejä j
    5
    315
  13. Kiva pätkä.........

    Tänään tuli telkkarista Rouva Ruutu- niminen ohjelma ( käsitteli 70-luvun suomalaista musiikkielämää). Siinä oli Tapsast
    Tapani Kansa
    1
    296
  14. Tälläisen jutun löysin....

    Tässä uudessa jutussa Tapsa kertoo oman joululaulu suosikkinsa ja joulukonserteista yleensäkin. Tarju Turunen ja Katri-
    Tapani Kansa
    6
    292
  15. Uusi levy ensivuonna !

    Todella innolla ja mielenkiinnolla odotan nyt sitä ensivuoden aikana lmestyvää uutta levyä Tapsalta nyt kun hän siitä vä
    Tapani Kansa
    8
    288
  16. Olis kiva jos...........

    Olis kiva jos tänne palstalle vois joku kirjoittaa Tapsan keikalta kuulumisia . Eli jos on ollut esim. Kukonhiekalla, Jy
    Tapani Kansa
    5
    287
  17. Oliko joku eilen Ellivuoren bileissä ?

    Oliko joku täältä eilen siellä Hotelli Ellivuoren 40-vuotissynttäribileissä Sastamalassa ? Jos niin millasen keikan Taps
    Tapani Kansa
    21
    283
  18. Tapsa Aamutv:ssä Huomenna !

    Tapsaa hastatellaan huomenna TV1:n Aamu-TV:ssä klo 7.49 !!!
    Tapani Kansa
    34
    277
  19. Tympäsee kun....

    Annusta tulee mieleen mun kissan kakkapökäle. Vaikka kuinka yrittää vetää vessanpöntöstä alas sitä pökälettä niin aina
    Tapani Kansa
    6
    277
  20. Millaista Tapsan tahdeilla ?

    Minkälainen meno ja meininki oli Tapsan tahdeilla ? Mä en sinne sitten lähtenyt, kun olin niin pirun viheliäinen ilma. V
    Tapani Kansa
    5
    266