Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Tapsan lehtihaastattelu !

Tässä linkki Tapsan Sana plus- lehdssä oolleeseen haastatteluun. Se on tosi hyvä. Tapsa on aika syvällisen oloienen tyyp
    Musiikki
    7
    317
  2. Joulukonserteista..........

Tapsan faneille kysymy, että meinaatteko mennä Tapsan joulukonserttiin ja jos menette niin mihin ? Mä olen menossa Urjal
    Tapani Kansa
    7
    306
  3. Mikä on parasta Tapsassa ?

Jos on pakko valkata vaan yksi asia , niin mikä on parasta Tapsassa ? Mun mielestä parasta on , että Tapsa on Tapsa ei
    Tapani Kansa
    10
    301
  4. Suosikkini...

Mun ehdottomat suosikit BB-talossa ovat: - Sauli ( Symppiksen oloinen tyyppi, fiksu,söpö, hauska ja hurmaava hymy ) -
    BB-talon asukkaat
    1
    298
  5. Ots-konsertti Hämeenlinnassa

Oli kyllä mahtava kokemus. Ekalla puoliajalla Taavi Tampuu ja Heli Veskus lauloivat ooppera-aarioita. Hienoa kuultavaa
    Tapani Kansa
    2
    295
  6. Unohtumaton ilta

Unohtumaton ilta on tuon syksyllä starttaavan Tapsan konserttikiertueen nimi. Siinä kuullaan biisejä uusimmalta levylt
    Tapani Kansa
    13
    291
  7. Saariselän konsertti ?

Oliko joku täältä tänään Saariselän kappeli konsertissa ? Jos niin oliko hyvä ? Kuka oli säestäjänä ?
    Tapani Kansa
    1
    290
  8. Kiva pätkä.........

Tänään tuli telkkarista Rouva Ruutu- niminen ohjelma ( käsitteli 70-luvun suomalaista musiikkielämää). Siinä oli Tapsast
    Tapani Kansa
    1
    272
  9. Olis kiva jos...........

Olis kiva jos tänne palstalle vois joku kirjoittaa Tapsan keikalta kuulumisia . Eli jos on ollut esim. Kukonhiekalla, Jy
    Tapani Kansa
    5
    264
  10. Oliko joku eilen Ellivuoren bileissä ?

Oliko joku täältä eilen siellä Hotelli Ellivuoren 40-vuotissynttäribileissä Sastamalassa ? Jos niin millasen keikan Taps
    Tapani Kansa
    21
    250
  11. Sitä saa mitä tilaa

Ties kuinka kauan on mm. Jorma Hynnisen fanit käyneet täällä melskaamassa ja arvostelemassa Tapsaa ties mistä. Ovat il
    Tapani Kansa
    19
    247
  12. Millaista Tapsan tahdeilla ?

Minkälainen meno ja meininki oli Tapsan tahdeilla ? Mä en sinne sitten lähtenyt, kun olin niin pirun viheliäinen ilma. V
    Tapani Kansa
    5
    238
  13. Forssan kirkossa

Vaikka jotkut Tapsan vastustajat ovatkin kieltäneet mua kirjoittamasta ja ylistämästä, niin kirjoitanpa ja ylistänpä sil
    Tapani Kansa
    9
    235
  14. Odottavan aika on pitkäää....

Mulla on suunnitelmissa mennä Tapsan keikalle Valasrannan lavalle. Vielä täytyis jaksaa odottaa parisen viikko siis enne
    Tapani Kansa
    10
    235
  15. Vai muka kolkkoa laulamista..........

Ne jotka väittää ,että Tapsa laulaa kolkosti ja ettei äänessä ole sävyjä on syytä kuunnella tästä linkistä vaikkapa t
    Tapani Kansa
    3
    227
  16. Tasapuolistako.........

Mikko Leppilampi riehu ja raivosi kapakassa ja öykkäröi huudellen , että " Ettekö tiedä kuka mä olen ?! " Lauri Tähkä h
    Tapani Kansa
    3
    221
  17. Ärsyttää kun..........

Mä en sais koskaan kirjoittaa enkä sanoo omaa mielipidettäni mistään. Ensin mut ajettiin Tapsan foorumilta pois ja nyt
    7
    220
  18. Tympäsee kun....

Annusta tulee mieleen mun kissan kakkapökäle. Vaikka kuinka yrittää vetää vessanpöntöstä alas sitä pökälettä niin aina
    Tapani Kansa
    6
    215
  19. Tälläisen jutun löysin....

Tässä uudessa jutussa Tapsa kertoo oman joululaulu suosikkinsa ja joulukonserteista yleensäkin. Tarju Turunen ja Katri-
    Tapani Kansa
    6
    207
  20. Emma-gaala

2005 vuoden Emma ehdokkaat on nimetty ja voitte käydä itse niitä Emma-gaalan sivuilla katsomassa. Iskelmälevy Emmasta k
    0
    206