mimosa10

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Tapsan lehtihaastattelu !
Tässä linkki Tapsan Sana plus- lehdssä oolleeseen haastatteluun. Se on tosi hyvä. Tapsa on aika syvällisen oloienen tyyp7317Joulukonserteista..........
Tapsan faneille kysymy, että meinaatteko mennä Tapsan joulukonserttiin ja jos menette niin mihin ? Mä olen menossa Urjal7306Mikä on parasta Tapsassa ?
Jos on pakko valkata vaan yksi asia , niin mikä on parasta Tapsassa ? Mun mielestä parasta on , että Tapsa on Tapsa ei10301Suosikkini...
Mun ehdottomat suosikit BB-talossa ovat: - Sauli ( Symppiksen oloinen tyyppi, fiksu,söpö, hauska ja hurmaava hymy ) -1298Ots-konsertti Hämeenlinnassa
Oli kyllä mahtava kokemus. Ekalla puoliajalla Taavi Tampuu ja Heli Veskus lauloivat ooppera-aarioita. Hienoa kuultavaa2295Unohtumaton ilta
Unohtumaton ilta on tuon syksyllä starttaavan Tapsan konserttikiertueen nimi. Siinä kuullaan biisejä uusimmalta levylt13291Saariselän konsertti ?
Oliko joku täältä tänään Saariselän kappeli konsertissa ? Jos niin oliko hyvä ? Kuka oli säestäjänä ?1290Kiva pätkä.........
Tänään tuli telkkarista Rouva Ruutu- niminen ohjelma ( käsitteli 70-luvun suomalaista musiikkielämää). Siinä oli Tapsast1272Olis kiva jos...........
Olis kiva jos tänne palstalle vois joku kirjoittaa Tapsan keikalta kuulumisia . Eli jos on ollut esim. Kukonhiekalla, Jy5264Oliko joku eilen Ellivuoren bileissä ?
Oliko joku täältä eilen siellä Hotelli Ellivuoren 40-vuotissynttäribileissä Sastamalassa ? Jos niin millasen keikan Taps21250Sitä saa mitä tilaa
Ties kuinka kauan on mm. Jorma Hynnisen fanit käyneet täällä melskaamassa ja arvostelemassa Tapsaa ties mistä. Ovat il19247Millaista Tapsan tahdeilla ?
Minkälainen meno ja meininki oli Tapsan tahdeilla ? Mä en sinne sitten lähtenyt, kun olin niin pirun viheliäinen ilma. V5238Forssan kirkossa
Vaikka jotkut Tapsan vastustajat ovatkin kieltäneet mua kirjoittamasta ja ylistämästä, niin kirjoitanpa ja ylistänpä sil9235Odottavan aika on pitkäää....
Mulla on suunnitelmissa mennä Tapsan keikalle Valasrannan lavalle. Vielä täytyis jaksaa odottaa parisen viikko siis enne10235Vai muka kolkkoa laulamista..........
Ne jotka väittää ,että Tapsa laulaa kolkosti ja ettei äänessä ole sävyjä on syytä kuunnella tästä linkistä vaikkapa t3227Tasapuolistako.........
Mikko Leppilampi riehu ja raivosi kapakassa ja öykkäröi huudellen , että " Ettekö tiedä kuka mä olen ?! " Lauri Tähkä h3221Ärsyttää kun..........
Mä en sais koskaan kirjoittaa enkä sanoo omaa mielipidettäni mistään. Ensin mut ajettiin Tapsan foorumilta pois ja nyt7220Tympäsee kun....
Annusta tulee mieleen mun kissan kakkapökäle. Vaikka kuinka yrittää vetää vessanpöntöstä alas sitä pökälettä niin aina6215Tälläisen jutun löysin....
Tässä uudessa jutussa Tapsa kertoo oman joululaulu suosikkinsa ja joulukonserteista yleensäkin. Tarju Turunen ja Katri-6207Emma-gaala
2005 vuoden Emma ehdokkaat on nimetty ja voitte käydä itse niitä Emma-gaalan sivuilla katsomassa. Iskelmälevy Emmasta k0206