mrkat
![]()
Luontoa lähelle tahtova,
omia polkujaan kulkeva.
Linkit: http://www.youtube.com/profile?user=MrrKAT
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Aloituksia
396
Kommenttia
951
Maan ikä - erityiskysymyksiä ver 1.30
------------------------------------------------------------------------------- IKÄ - MAAN IKÄ Versio 1.30171249Radiumin määrä vs. YEC
Nuoren maan (YEC) kreationistit kirjoittelee usein: "Jossain vaiheessa on tapahtunut hyvin runsaasti radioaktiivista haj151243Apu: 6. yv pakko rakentaa
Uusimmassa Avussa nro 24/2006 on monisivuinen raportti, Avun energiaselvitys siitä, miten kuudes ydinvoimala on pakko ra261232Julma-ID (K-18)
Maailman ID:llä ei ole huumorinpilkettä. Jos Hänellä olisi, niin koska huumori on ristiriita aivoissa, ennen tiedostamat161230TESTI: Ateisteilla ja uskoville jne
Pieni galluppi: Allaolevassa kuviossa valitkaa oikealla olevista se joka parhaiten sopii vasemman ympyrän keskellä ole171218Siksi ei väitellä kreationistien kanssa
Näin Dens511 asian kiteyttää: http://keskustelu.skepsis.fi/html/KeskusteluViesti.asp?ViestiID=272047 "Haluaisin kuiten191202"Älä usko..vaan itse testaa"
"Älä usko johonkin vain koska siitä kerrotaan. Älä usko johon vain koska sitä ovat harjoittaneet sukupolvet tai siitä tu391196ID:n joutsenlaulut marraskuussa ?
Maanantaina vai oliko tiistaina kännyyni osui huoltamokahvilassa Kaleva ja siitä löytyi juttu USA:n kovan tason poliitti191190Ihminen piirsi yli 10 000 vuotta sitten Cosqueriin
Cosquerin luolaan vievän käytävän suuaukko on meressa 37 m vedenpinnan alapuolella. Mutta ei siinä vielä kaikki: pimeä p181180Kreationisti mokasi lehdessä - vastasin
kreationisti on jo kahdesti kirjoittanut varsin selvästi lajiutumisen kieltäen: http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/II101169Hieno valaiden sukupuu
Carl Zimmerin artikkelin.. http://www.corante.com/loom/archives/2005/09/22/the_steps_of_the_puzzle.php ..lopussa on hi101153Kreationistien välirikon syy: Kutistuva aurinko,kuupöly ?
USAlainen kreationistijärjestösiipi AIG:st' teki taannoin irtioton australian-siipeensä (CSI), koska aussit olivat haluk111150Joko julistaudumme voittajiksi ?
Joko me evokit julistaudumme voittajiksi tällä foorumilla ? Näyttää siltä että enemmistö a)puhujista on evokkeja ja b)o291148"Taikauskon vetovoima" (akatemiatutkimus)
Kreationisti on kreationisti vaikka tiedon voissa paistaisi.. ;) ------------------------------------------------ http:181142Kaikkien evo-vs-cre-linkkien isoäidit
Tässä pari. squirrelilta: http://www.geocities.com/evonkeliumi/links.html MrKATilta: http://www.student.oulu.fi/~ktikk171138Koe 2: Infoa vähemmän ID:ssä !
Käytännön koe, viskaan kartongille sokeria summassa (yläreunassa näkyy sokerikupin jalkaa): http://www.mrrkat.net/TILAP251125Luomisen lauantaista lunta tupaan "Kotimaassa"
Luomisten lauantaista tulee lunta tupaan Kotimaa-lehdestä, jossa yleensä ääriharvoin edes mainitaan sana "kreationismi".81124Kansasissa kreationistit häviämässä (?)
Kreationistit ovat olleet 6-4 vallassa Kansasin osavaltion koululautakunnassa mutta 1.8. eli eilen Suomen aikaa oli väli141124Kristityt evoluution puolesta
-Tammikuussa 2004 Georgian osavaltion superintendentti Cathy Cox pyrki poistamaan 'evoluutio'-sanan osavaltion kurssisuu161120"Skeptikoiden" sylttytehtaat on paljastettu
Yli 90% ympäristömuutoksiin liittyvistä ns. "skeptisistä" kirjoista onkin peräisin vanhoillisista lobbarijärjestöistä (c181118