LifestyleVastattu 17 v

Maanantai

Kylläpä osaakin olla raskas päivä.. Työssä käy muinakin päivinä,mutta vain maanantaisin on ihan loppu.. :( Olisko tuo viikonlopun syytä?!? En tiiä kylläkää miks,kun ei silloinkaa tuu hilluttua isommasti..:)
LifestyleVastattu 16 v

Voi kehveli

Kyllä oli tänä aamuna niin kurja ilma,kun piti töihin fillarilla mennä...Tuuli julmetusti ja lunta satoi niin,ettei enää nähny eteensä.Kaksrattainen meinas lähtee persuksien alta vähän väliä ja välillä sai kävelläkkin,k…
LifestyleVastattu 19 v

Miten voi....

olla näin aavemaisen hiljasta? :( Onko hyvä herrasväki hurahtanut lompakon tyhjentelyyn vai missä mättää? Muistakaa elämää joulun jälkeen,vai onko sitä? ;)
LifestyleVastattu 17 v

Jessus...:))

Tuli mainos eteen,missä kysyttiin,että onko kurvit kohdallaan?Ei tässä ny enää mikään ole kohdallaan,kun kaikki hiipuu maata kohti..Mut mitäs siitä..kyllä siellä tilaa piisaa...Sitä paitsi nythän on kesä ohi,joten nyt v…
LifestyleVastattu 16 v

Kamala ongelma..

Mun pitäis päästä eroon yhdestä paheestani,mutta ensiksi mun pitäis oikeesti haluta päästä siitä eroon..Miten mä voin tahtoa siitä eroon,ku se maistuu nii hyvälle...Ihan mahoton juttu...Meenki tästä terassille vetämään …
LifestyleVastattu 16 v

Pieni ajatus vaan...

Usein sanotaan,ettei halua vaihtaa päivääkään pois elämästään,mutta onkohan se kuitenkaan ihan oikeasti niin?!? Itse kun tarkemmin ajattelen,niin vaihtaisin puolet koko elämästäni ihan toiseen....Helpommin menisi tämäki…
LifestyleVastattu 13 v

Nyt äkkiä kertomaan...

Täällä on taas hautuumaatunnelma, niin tulkaas ny kertomaan, kuinka ootatte kevättä ? :)) Tänään tuntu jo vähän ihka keväältä, ku näkyy vähän asfalttiakin lumen alta. Tän maan ympärille sais kyllä ujuttaa semmonen tuuli…
LifestyleVastattu 16 v

Kaameeta...

Tuli mieleen,että ei kai täältä vaan ole muutettu ja mut on jätetty tänne yksin! :P Antakee ny elonmerkkiä..;)
LifestyleVastattu 5 v

Tehkääs tilaa !!

Minä tuun tänne ny soheltamaan sekaan, ettei toi Taikis ihan pääse valtaamaan koko palstaa. Rajansa kaikella ;))) Moikka kaikki ihgut tyypit... Mites teillä liruu nää talvipäivät ? :)
LifestyleVastattu 19 v

Mulla....

on näköjään suomen parhain kone,ku tuntuu että tällä hetkellä mä olen ainoo,joka on toimivalla koneella...:D Hoh..Olipa turha aloitus,mutta syyttäkää itteenne ku ette ole kirjoittelemassa.Näin sitä ihminen tekee ku se t…
50 plusVastattu 16 v

Moooii...

Kaikki ihanat mussukat!Ei mulla mitään asiaa ole,mutta ihan huvikseni tulin tänne "riehumaan"...Tikusta on pakko välillä tehä asiaa,vaikka tässä aloituksessa ei ole ees sitä tikkua. ;)) Taidan olla nyt vähän turhautunut…
KahvikeskustelutVastattu 15 v

Luuta lakaisee..vai lakaiseeko?

Mulla kävi kyläilemässä tuttu nainen.Tuli puheeksi tuo,kun tuttavapiirissä on eräs nainen jonka huusholli on aina kuin lähtevä laiva.Eikä näytä yhtään häntä haittaavan,vaikka paikat olisivat kuinka suttusia.Tuli mietitt…
KahvikeskustelutVastattu 16 v

Kiukkunen savu nousee...

korvista aina silloin tällöin,kun on jollakin keskustelualueella täällä netissä....Milloinkas teillä pihisee kiukku niin paljon,että tekisi mieli raivosta heittää kone ikkunasta pihalle tai lyödä nyrkkiä pöytään?(ei se …
LifestyleVastattu 17 v

Milloin..

suutuit viimeksi niin,että siinä oli lähellä lentää tavaraakin seinälle?Vai oletko oikea viilipytty,ettei mikään saa sinua raivostumaan? Tuli tää mieleen,kun töissä teki mieli vetää yhtä urpoa lättyyn.. :)
50 plusVastattu 10 v

Kaikenlaista ystävyyttä

Tulipa tänään mietittyä tuon ystävän merkitystä.Usein sanotaan,että ystävälle voi kertoa salaisimmatkin asiat,mutta onko se oikeasti näin? Ja tarviiko sitä edes kaikkea kertoa?! Jos ajattelen omalta kohdaltani,niin ehkä…
LifestyleVastattu 17 v

Te syntiset!!

Nyt saatte pyrkaa tähän tekemänne päivän synnin eli pahan teon? Minä sitten lievitän oloanne..tai sitten en..;)) Miepäs sanoin tänään monta rumaa sanaa ja ne tuli ku tykin suusta..Näin lievä oli mun tekoni..:) No niin..…
LifestyleVastattu 17 v

Kiperä kysymys...:)

Nyt on peiliin vilkaisun aika...Eli katsotko siihen peiliin koskaan oikein kunnolla siinä mielessä,että mitä parantamisen varaa sinussa itsessäsi on? Tällä en nyt tarkoita ulkonäköä,vaan sitä sisäistä puolta.. Usein näe…
KahvikeskustelutVastattu 17 v

Voi kaameeta...

Eka kerran moneen vuoteen,niin mua ei huvittanu tulla koneelle..:¤ Ääh..Suomi24 tappoi mun huvini..:( Miten hitto toi teksti näyttää kummalta ku kirjottaa?Ihan niinku kirjaimet olis välillä liian kaukana ja välillä liia…
LifestyleVastattu 10 v

Kuluneesta vuodesta

Mikä oli tänä vuonna iloisin/ kurjin juttusi ? (Voi vieteri, ku piti monta kertaa kirjoittaa, ennenku tuli jotenkin selkee juttu..Taitaa olla pönttö viel joulun vietossa. :P ) No, ei se tuonkaan tekstin kirjoittaminen o…
LifestyleVastattu 13 v

Tuolla oli...

otsikko missä luki, että mieheni ei tee koskaan aloitetta. En avannu linkkiä, mut mitähän siinä ajettiin takaa.... Tuli mieleen, ettei esimerkiks munkaan ukko koskaan tee aloitetta, että se imurois. ;)))) Loppujen lopuk…