miia-kisu

Aloituksia
78
Kommenttia
10493
Miten voi....
olla näin aavemaisen hiljasta? :( Onko hyvä herrasväki hurahtanut lompakon tyhjentelyyn vai missä mättää? Muistakaa eläm9522Kivaa
maanantaita kaikille tännekki..;) Jokos poppoo on töissä vai lorvitaanko sitä vielä rannoilla? Itse olen nyt toista vi46518Voi kehveli
Kyllä oli tänä aamuna niin kurja ilma,kun piti töihin fillarilla mennä...Tuuli julmetusti ja lunta satoi niin,ettei enää10476Kamala ongelma..
Mun pitäis päästä eroon yhdestä paheestani,mutta ensiksi mun pitäis oikeesti haluta päästä siitä eroon..Miten mä voin ta35449Jessus...:))
Tuli mainos eteen,missä kysyttiin,että onko kurvit kohdallaan?Ei tässä ny enää mikään ole kohdallaan,kun kaikki hiipuu m42442Mulla....
on näköjään suomen parhain kone,ku tuntuu että tällä hetkellä mä olen ainoo,joka on toimivalla koneella...:D Hoh..Olipa3427Pieni ajatus vaan...
Usein sanotaan,ettei halua vaihtaa päivääkään pois elämästään,mutta onkohan se kuitenkaan ihan oikeasti niin?!? Itse ku25408Moooii...
Kaikki ihanat mussukat!Ei mulla mitään asiaa ole,mutta ihan huvikseni tulin tänne "riehumaan"...Tikusta on pakko välillä36402Kaameeta...
Tuli mieleen,että ei kai täältä vaan ole muutettu ja mut on jätetty tänne yksin! :P Antakee ny elonmerkkiä..;)19398Luuta lakaisee..vai lakaiseeko?
Mulla kävi kyläilemässä tuttu nainen.Tuli puheeksi tuo,kun tuttavapiirissä on eräs nainen jonka huusholli on aina kuin l14376Kiukkunen savu nousee...
korvista aina silloin tällöin,kun on jollakin keskustelualueella täällä netissä....Milloinkas teillä pihisee kiukku nii22359Milloin..
suutuit viimeksi niin,että siinä oli lähellä lentää tavaraakin seinälle?Vai oletko oikea viilipytty,ettei mikään saa sin21335Kiperä kysymys...:)
Nyt on peiliin vilkaisun aika...Eli katsotko siihen peiliin koskaan oikein kunnolla siinä mielessä,että mitä parantamise35330Nyt äkkiä kertomaan...
Täällä on taas hautuumaatunnelma, niin tulkaas ny kertomaan, kuinka ootatte kevättä ? :)) Tänään tuntu jo vähän ihka ke12328Tehkääs tilaa !!
Minä tuun tänne ny soheltamaan sekaan, ettei toi Taikis ihan pääse valtaamaan koko palstaa. Rajansa kaikella ;))) Moi40299Te syntiset!!
Nyt saatte pyrkaa tähän tekemänne päivän synnin eli pahan teon? Minä sitten lievitän oloanne..tai sitten en..;)) Mie61286Voi kaameeta...
Eka kerran moneen vuoteen,niin mua ei huvittanu tulla koneelle..:¤ Ääh..Suomi24 tappoi mun huvini..:( Miten hitto toi t28276Rakkaat naapurit
Jos on naapuri,joka on vähän omavaltainen,niin olisitteko riitelemättä sen kanssa pelkästään sovun takia? Mulla on hamp17254Helvettiäkö..
täällä jaksetaan jauhaa noita iänikuisia vanhoja juttuja! :/ Perustakaa foorumi sitä varten,niin saatte keskenänne jauh23249Kuluneesta vuodesta
Mikä oli tänä vuonna iloisin/ kurjin juttusi ? (Voi vieteri, ku piti monta kertaa kirjoittaa, ennenku tuli jotenkin se18237