bushmanni

Aloituksia
489
Kommenttia
8309
Jeesuksen syntymä
Näin Jeesuksen syntymäpäivän kunniaksi on hyvä hetki hiljentyä muistelemaan sitä, miten kaikki sai alkunsa. Aluksi Matt28130Ja Jumala piileskeli hiljaa?
20 vuotta sitten tapahtui adventtikirkon historian verisin ja surullisin tapahtuma, kun Ruandassa adventistit tappoivat31129Paaviko takaisin maalliseen valtaan?
Otetaanpa käsittelyyn taas vaihteeksi eräs adventtikirkon aivopieru, nimittäin paavin maallisen vallan paluu. Pyh! taat85129Eevan mekko löytyi!!
Nyt on ilo irti Timolla ja muilla nuoren maan kreatiosniteilla, sillä maailman ensimmäisen naisen, Eevan mekko löytyi pi13128Maailman vanhinta valoa
Jälleen kerran olemme lähempänä sitä hetkeä, että osaamme lukea Jumalan ajatuksia: http://www.hs.fi/paivanlehti/220320145127Uskontoihin kuluttajansuojalaki
Mitäs mieltä arvon siskot ja veljet olisivat sellaisesta ajatuksesta, että myös uskontoihin tulisi asettaa kuluttajansuo39127Jälleen hyödyllinen geenimutaatio
Eilen ilmestynyt lääketieteen aikakausikirja Duodecim kertoi Tiibetiläisiltä löydetystä geenimuutoksesta, joka mahdollis16127Tarinoita lapsille raamatusta!
Thomas Paine totesi kerran, että hän ei voi uskoa yhteenkään sellaiseen uskontoon, joka järkyttää lapsen mieltä. Joten t18127Tekopyhä uskonnonvapaus
Tulipa mieleen ajatus uskonnonvapaudesta ja siitä, että miten eri uskontojen harrastajat kiivaasti kannattavat uskonnonv35127Onneksi kameli onnistui jumalaltanne
Tässäpä taas nuoren maan pölvästikreationisteille uusia uutisia, josta olisi hauska kuulla selitys, tukeutuen nuoren maa21126Mikä on Jumalalta?
Heitetäänpä sellainen kysymys ilmaan, että mikä adventtilahkon toiminnasta voisi olla peräisin juuri Jumalalta ja yhdell12126Koska puhdistukset alkavat?
Ted Wilson, adventtikirkon presidentti, on uhannut puhdistaa adventtikirkon taantumuksellisista voimista, jotka eivät ot20126Mitä on tiedeusko?
Sana sunnuntaille käsittelee tiedeuskoa, kun siihen on niin moni viime päivinä viitannut. Mitäs se sellainen tiedeusko o38125Olen ollut väärässä, tunnustan!
Minä, nimimerkki Bushmanni, olen ollut väärässä ja tietämätön raamatun sisällöstä ja olen tulkinnut raamattua aivan väär35125Välinpitämätön Jumala?
Lueskelin Euroopan historiaa ja sieltä jäi päähän itämään muutama makoisa keskustelun aihe tälle palstalle, jossa on kes70125Miksi rukoillaan?
Keskustelu siitä, että Paavali ei ollut kuullut Jeesuksen ohjeita rukoilusta, vaan hän oli täysin ymmärtämätön siitä, mi10124Profeettojen aika on ohi, vai miksi ei olisi?
Otetaanpa tämä sipatin, eli vessatonttuni lepopäivän kunniaksi hieman raamatullisempi aihe, eli profeettojen aika ja se,10123Eikö Paavali osannut rukoilla oikein?
Päivän raamattuvisan aiheena on tänään mielenkiintoinen aihe, jonka rakentaminen alkaa Paavalin kirjoituksista, jossa hä88123Kristinuskon uudistaminen
Miten kristinuskoa pitäisi mielestäsi uudistaa? Kristinusko on kriisissä lähes kaikkialla ja lahkot/kirkot/seurakunnat33123Onko adventtikirkon jumala tyhmä ja huijattavissa?
Naispappeus on lahkoille kova paikka, kun jostain syystä adventtikirkon jumala ilmaisi järjestölle, että nainen vaietkoo64123