bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
8309
Jumala rakastaa verta ja kostoa?
Raamatun ensimmäinen murha on Jumalan päähänpistojen seurausta, sen me jo kaikki tiedämme. Aatamin ja Eevan esikoinen K11112Olen ollut väärässä, tunnustan!
Minä, nimimerkki Bushmanni, olen ollut väärässä ja tietämätön raamatun sisällöstä ja olen tulkinnut raamattua aivan väär35111Eevan mekko löytyi!!
Nyt on ilo irti Timolla ja muilla nuoren maan kreatiosniteilla, sillä maailman ensimmäisen naisen, Eevan mekko löytyi pi13110Exap poistatti keskustelun, vai?
Kun kävi ilmi että exap:n tänne toimittavat linkit ovat pelkkää kristittyjen perustaman vihasivuston valhetta ja väärist3110Mielenkiintoisia tilastoja
Tehdäänpä pikakatsaus siihen, miten nuoren maan kreationismi puree eri ikäluokkiin. Adventtikirkon omilta sivuilta selvi19109Ihmiset on tehty tähtipölystä
Saatanan ja Paholaisen temmellyskenttänä adventistien keskuudessa tunnettu loistava lehti Tekniikka&Talous valottaa ymmä19109Lähimmäisenrakkaus Ugandassa SDA:n silmin
Ugandasta kuuluu tällaisia uutisia: http://www.hs.fi/ulkomaat/Homovastainen laki läpi Ugandan parlamentissa/a138750867047109Adventtikirkko Afrikassa, tuttua tarinaa taas
Jälleenpä on tuttua uutista amerikkalaisen lahkon toiminnasta: http://allafrica.com/stories/201406270939.html Adventti21108Joko voi maksaa maksupäätteellä tai luotolla?
Kirjoitin jo yli vuosi sitten siitä, että Yhdysvalloissa adventtikirkon jumala on niin edistyksellinen, että jumalalle k34107Pahuus-gallup
Tehdäänpä pikainen gallup siitä, kuinka te koette normaalin elämän vaikeudet pahuuden näkökulmasta. Kun menet kauppaan,25107Miksi rukoillaan?
Keskustelu siitä, että Paavali ei ollut kuullut Jeesuksen ohjeita rukoilusta, vaan hän oli täysin ymmärtämätön siitä, mi10107Sekulaari valtio takaa uskonnonvapauden
Joitakin aikoja sitten puhuimme teokratiasta, eli sellaisesta valtiosta, jossa uskonnollisella instituutiolla on suurin28107Juutalaiset, Jumalan suosikit
Adventistit koettavat väellä ja voimalla ängetä juutalaiset pois Jumalan valitun kansan osasta ja he itseriittoiseen tyy70107Pelastuksen hinta?
Sielumme pelastusta pidetään yleisesti ilmaisena lahjana, mutta onko se sitä? Nimittäin laatutietoiselle uskonnollisell15106Kreationistin kyky ymmärtää tiedettä
Timo Flink antoi oivan esimerkin kreationistin kyvystä ymmärtää tieteellistä tutkimusta ja käymme sen nyt yhdessä läpi,82106Kristinuskon tie kultista valtaan
Kuinka om mahdollista, että yhden kansankiihottajan ja hänen noin 12 opetuslapsen pienestä juutalaisuuden messiaskultist24106Onko adventtikirkon jumala tyhmä ja huijattavissa?
Naispappeus on lahkoille kova paikka, kun jostain syystä adventtikirkon jumala ilmaisi järjestölle, että nainen vaietkoo64106Ensimmäiset eläimet, Ylen areena
Pistänpä vaihteeksi linkin todelliseen tietoon ja tällä kertaa onkin kyseessä käsittämättömän hieno luontodokumentti ens22105Jumala ja vapaa tahto
Ihmisen vapaa tahto on usein se suojakortti, jonka voi aina vetää taskusta silloin kun keskustelemme siitä, että miksi j24105Onko Jumala vihainen republikaaneille?
Yhdysvalloissa on käytännössä kaksi puoluetta, eli demokraatit ja republikaanit. Demokraatit ovat kauttaaltaan fiksumpi23105