bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
8309
Ihmiskunta matkalla kohti rauhaa.
Mitenkäs tuore uutinen sopii raamatun kuvailemaa maailmanloppua, sekä sen edeltäviä tapahtumia koskien ja maailmanlopun2686Tieteenvastaisuuden hinta
Adventtikirkon uuden pomon Ted Wilsonin tehokkaat toimet sivistyneisyyden ajamiseksi pois adventtikirkosta alkavat tuott3886Uskonto, dogmit ja mielenterveys
Kuinka uskonto ja sen harjoittaminen, sekä opit vaikuttavat mielenterveyteen? Tämä tuli mieleen siitä, kun Alex-kasi pi4786Mikä jumalissa on vikana?
Hesarissa on tuore kolumni, jossa sivutaan samoja aiheita, joista olen itse täällä kirjoittanut, joten olkaapa hyvä, jos485Reformaatio tappoi Jumalan?
Reformaatio, eli uskonpuhdistus, oli alkusoittoa 1500-luvulla sille tapahtumaketjulle, josta myös adventtikirkko sai alk1185Wilson & Zimbabwe & ANN
Huomasin mielenkiintoisen asian Ted Wilsonin matkasta mielistelemään Zimbabwen hirmuhallintoa. Ennen tätä T.W oli Ruand1284Mistä a-kirkon oikeasta opista saa tietoa?
Minua jäi hiukan vaivaamaan toisessa ketjussa käyty keskustelu ja kysynpä nyt asiaa uudessa ketjussa. Veli Timo Flink k5083Eden olikin Afrikassa
Jälleen on pulmia heillä, jotka ovat päättäneet, että ensimmäiset ihmiset olivat iholtaan vaaleita, joksi Aatami ja Eva1383Jumalien evoluutio
Otetaanpa keskusteluun uskontojen evoluutio, sillä sepäs vasta on mielenkiintoinen aihe. Alkuun pieni katsaus eri uskont2382Näin adventisti ajattelee
Arvoisa Pyh!, adventtikirkon tulevaisuuden toivo, on jälleen kertonut meille sen, millaista porukkaa tämä amerikkalainen2482Profetian lahja on yleinen lahja!
Olen palstaa lukiessa tullut siihen tulokseen, että profetian lahja ei olekaan kovin harvinainen ilmiö, vaan se on parem1882Sanoma saarnataan ja sitten tulee loppu!
Raamattu on mielenkiintoinen kirja ja hyvin mielenkiintoinen se on siiloin kun luetaan, että mitä siellä oikeasti lukee,1982Tieto tyhmentää
Täältä poistettiin ketju, joka käsitteli Raamattua ja sen rosoisuutta, eli avaukseni Heikki Räisäsen kirjasta Rosoinen R1382Pimeyden voimat osa kaksi
Kiitokset vain kaikille vastanneille tai sille yhdelle, joka päätti kopioida jostain jotain typeryyksiä, mutta minua kii1981Jatketaanpa Alexin kanssa.
Alex sai tahtonsa läpi ja taas yksi ketju poistui, joka uhkasi Alexin korttitalon pystyssä pysymistä. Kertonee jotain A4781Maailma on koko ajan parempi paikka
Taas tulee kylmää vettä kreationistien ja muun roskaväen niskaan: http://yle.fi/uutiset/maailma_on_parempi_paikka_kuin_4481Lähi-idän historiaa
Alex otti toisessa ketjussa esiin Israelin tilanteen ja Alex koetti tällä hyvin vaatimattomalla rähinöinnillä, mikä siel1381Fundamentalisti voidaan parantaa
Neurotieteet ovat menneet eteenpäin kuin luotijuna ja kohta on fundamentalisteille iloisia uutisia tiedossa - teidät voi1581Onko Jumala kuin huono taikuri?
Viime päivinä on keskusteltu siitä, kuinka Jumalan läsnäolon voi tuntea, mutta sen tuntevat vain harvat ja sittenkin pit1181Eikö Paavali osannut rukoilla oikein?
Päivän raamattuvisan aiheena on tänään mielenkiintoinen aihe, jonka rakentaminen alkaa Paavalin kirjoituksista, jossa hä8881