bushmanni

Aloituksia
489
Kommenttia
8309
Missä antikristus viipyy?
Taas valittiin uusi paavi, eikä edellinen näköjään muuttunutkaan maailmaa rautasaappaan alla pitäväksi antikristukseksi,1596Jumalien evoluutio
Otetaanpa keskusteluun uskontojen evoluutio, sillä sepäs vasta on mielenkiintoinen aihe. Alkuun pieni katsaus eri uskont2396Profetian lahja on yleinen lahja!
Olen palstaa lukiessa tullut siihen tulokseen, että profetian lahja ei olekaan kovin harvinainen ilmiö, vaan se on parem1896Kristittyjen toimet alkavat tuottaa tulosta!
Palstalla on muutama henkilö, jotka ovat ottaneet kristillisen elämänsä kohokohdaksi luoda pelkoja ja ennakkoluuloja mui1496Kristukselle kaapatut
Eilen tuli puhutteva dokumentti fundamentalistisen uskonnollisen ajattelun kaameudesta: http://yle.fi/uutiset/kristukse2295Uskonnollisuus Made in USA
Amerikkalainen kohusaarnaaja Herzog sai tänään houkuteltua vajaa 1000 ihmistä olympiastadionille, joten voinee sano, ett295Uskosta luopuminen
Toisessa ketjussa jo pohdittiin uskosta luopumista ja minäkin päätin tuoda oman versioni, joka perustuu ihan loogisesti1295Lajien tarkoitus
Alex tuolla toisessa ketjussa itkee tyypilliseen tapaansa asiallista kirjoitusta ja itse haukkuu minua minkä kerkeää, jo9295Jumalten evoluutio osa II
Sain kohdata kritiikkiä, siitä, että levitän potaskaa ja nyt lähdemme käsittelemään aihetta yksi kerrallaan ja aloitetaa3195Reformaatio tappoi Jumalan?
Reformaatio, eli uskonpuhdistus, oli alkusoittoa 1500-luvulla sille tapahtumaketjulle, josta myös adventtikirkko sai alk1194Miksi jumalat möhlivät aina?
Osaako kukaan selittää, että miksi ihmeessä jumalat möhlivät ja epäonnistuvat aina mihin tahansa ikinä ryhtyvätkin? Kri3194Ihmiskunta matkalla kohti rauhaa.
Mitenkäs tuore uutinen sopii raamatun kuvailemaa maailmanloppua, sekä sen edeltäviä tapahtumia koskien ja maailmanlopun2694Hieno päivä USA:ssa!
Tässäpä tuore uutinen, joka saa umpimielisen lahkon, adventtikirkon, näyttäytymään entistä surkeammassa valossa: http:/4593Pietarin kalansaalis
Yle tarjoilee tällaista, eli osattiin sitä ennenkin kalastaa: http://yle.fi/uutiset/kulttuuri/2011/11/jo_kivikauden_ihm893Eden olikin Afrikassa
Jälleen on pulmia heillä, jotka ovat päättäneet, että ensimmäiset ihmiset olivat iholtaan vaaleita, joksi Aatami ja Eva1393Jatketaanpa Alexin kanssa.
Alex sai tahtonsa läpi ja taas yksi ketju poistui, joka uhkasi Alexin korttitalon pystyssä pysymistä. Kertonee jotain A4792Mikä jumalissa on vikana?
Hesarissa on tuore kolumni, jossa sivutaan samoja aiheita, joista olen itse täällä kirjoittanut, joten olkaapa hyvä, jos492Ihmiskunnalla menee paremmin kuin koskaan
Pistetäänpä uskovaisten masentavien maailmankuvien tilalle taas hieman toisenlaista näkemystä, eli ruotsalaisen tietokir2592Profetian dilemma
Nimimerkki v.aari avasi hienon ketjun jokin tunti sitten, johon hän ei ole saanut vielä edes yhtä selväpäistä vastausta,2691Fundamentalisti voidaan parantaa
Neurotieteet ovat menneet eteenpäin kuin luotijuna ja kohta on fundamentalisteille iloisia uutisia tiedossa - teidät voi1591