miikanaahum

Aloituksia
268
Kommenttia
1466
ENKELIT HEITTÄVÄT TULISEEN PÄTSIIN
Matteus 13:41. ja 41. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka tekevät laitt7115VASTAUKSIA KYSYMYKSIIN?
Sanonpa vain, että joka uskoo Jeesukseen ja on hänen opetuslapsi, niin hän saa vastauksia polttaviin kysymyksiin huomatt10113TUHLAAJAPOJAN TARINA
Eräällä mihellä oli kaksi poika. Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: Isä anna minulle se osa tavaroista mikä minulle on t27112ME USKOVAT TIEDÄMME...
Luitte aivan oikein: Me uskovat tiedämme, että Raamatussa ilmoitettu Jumala on tosi Jumala, ja hän on myös ainoa Jumala,12109MIKSI JEESUS KÄRSI JA KUOLI?
Jeesus kärsi ja kuoli, ettei ketään joka häneen USKOO NIINKUIN Raamattu opettaa uskomaan tarvitse tuomita ikuisiksi ajoi35109VALUVIRHE EVOLUUTIOTEORIASSA
Pahin vika evoluutioteoriassa on, että se yrittää selittää biodiversiteettimme ilman Jumalaa. Se on siis jumalaton teori156108MÄTTÄÄ...
Minä sanon, että joa tutkitaan erinäisiä asioita ja tulokset eivät sovi siihen mikä meille on Raamatussa ilmoitettu, nii17107KÄVELEVIÄ TODISTEITA JUMALAN LUOMISTYÖSTÄ
Paatuneinkin ateisti joka ei usko minkäänlaiseen Jumalaan ensinkään sanoo kuintenkin olemassaolollaan seuraavaa: Hei ka31107VÄÄRIÄ JÄRJENPÄÄTELMIÄ
Kyllä te ateistit teette suurimman mokanne kun kuvittelette, että ei ole Jumalaa, siis teidän mielestänne ei ole Raamatu36107ENNEN SYNTIINLANKEEMUSTA EI...
Ennen syntiilankeemusta, eli ihmisen lankeamista tekemään sitä mikä on pahaa Jumalan silmissä, ei ollut, eikä voinut oll22105TEIDÄN DARVINISMIMME JA TIETEEMME!
Darvinismi ja tiede on valjastettu materialistisen maailmankuvan edistämiseksi, ja että materialismi tulisi meidän orjap5104TIEDÄTTEKÖ TE
Tiedättekö, että Raamatussa ilmoitettu Taivaanisä ei ole yrmy ukko pilvenlaidalla, joka sieltä lähettelee mielivaltaisis105104SEREMONIAMESTAREITA
Kyllä vain, sitä taitaa olla monessa kirkkokunnassa, että iso-osa ollaan seremoniamestareita ja Henki ja elämä joko puut0102AITOJA USKOVIA USKONSUUNNISSA!
Ei ole oikein tuomita ykskantaan, että esim. hellarit on hihhuleita ja pelastumattomia. ja ei sovi tuomita kaikkia minkä9101MEILLÄ ON RAAMATTU
Meillä on mistä lukea kuinka Jumala loi kaiken mitä tämä maaimankaikkeus sitten sisältääkin. Mutta vaikka Raamattu julis1799MITÄ ATEISMI HYÖDYTTÄÄ?
Esitän tässä kysymyksen: Mitä ateismi hyödyttää? Missä on ateismin hyöty kun kuoleman jälkeen joutuu tulihelvettiin, ja7397VALKEUS JA PIMEYS TOTUUS JA VALEHTELU
En muista missä olen nähnyt seuraavan mietelauseen alunperin, mutta tässä se tulee ajatuksena: Niille jotka haluavat nä497SAKRAMENTTEJA JUMALATTOMILLE?
Ei voi olla oikein, että kirkko jakaa sakramentteja jumalattomille, joilla ei ole yhtään mielenkiintoa kristillisyyteen595JUMALATTOMILLE KAIKENLAISIA TEORIOITA...
Jotka eivät tunne Jumalaa ja jotkut eivät haluakaan tuntea Jumalaa, niin näiden pitää kehitellä mitä mielikuvitusrikkaam595PARANEMINEN JUMALASTA?
Ei yksikään voi parantua mistään ilman Jumalaa. Jumala voi parantaa itse suoraan, tahi hän sallii jonkun parantumisen l694