Vapaa kuvaus

Aloituksia

268

Kommenttia

1466

1. ENKELIT HEITTÄVÄT TULISEEN PÄTSIIN

Matteus 13:41. ja 41. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka tekevät laitt
    Helluntailaisuus
    7
    115
  2. VASTAUKSIA KYSYMYKSIIN?

Sanonpa vain, että joka uskoo Jeesukseen ja on hänen opetuslapsi, niin hän saa vastauksia polttaviin kysymyksiin huomatt
    10
    113
  3. TUHLAAJAPOJAN TARINA

Eräällä mihellä oli kaksi poika. Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: Isä anna minulle se osa tavaroista mikä minulle on t
    Uskonnot ja uskomukset
    27
    112
  4. ME USKOVAT TIEDÄMME...

Luitte aivan oikein: Me uskovat tiedämme, että Raamatussa ilmoitettu Jumala on tosi Jumala, ja hän on myös ainoa Jumala,
    12
    109
  5. MIKSI JEESUS KÄRSI JA KUOLI?

Jeesus kärsi ja kuoli, ettei ketään joka häneen USKOO NIINKUIN Raamattu opettaa uskomaan tarvitse tuomita ikuisiksi ajoi
    Ateismi
    35
    109
  6. VALUVIRHE EVOLUUTIOTEORIASSA

Pahin vika evoluutioteoriassa on, että se yrittää selittää biodiversiteettimme ilman Jumalaa. Se on siis jumalaton teori
    156
    108
  7. MÄTTÄÄ...

Minä sanon, että joa tutkitaan erinäisiä asioita ja tulokset eivät sovi siihen mikä meille on Raamatussa ilmoitettu, nii
    17
    107
  8. KÄVELEVIÄ TODISTEITA JUMALAN LUOMISTYÖSTÄ

Paatuneinkin ateisti joka ei usko minkäänlaiseen Jumalaan ensinkään sanoo kuintenkin olemassaolollaan seuraavaa: Hei ka
    Uskonnot ja uskomukset
    31
    107
  9. VÄÄRIÄ JÄRJENPÄÄTELMIÄ

Kyllä te ateistit teette suurimman mokanne kun kuvittelette, että ei ole Jumalaa, siis teidän mielestänne ei ole Raamatu
    Ateismi
    36
    107
  10. ENNEN SYNTIINLANKEEMUSTA EI...

Ennen syntiilankeemusta, eli ihmisen lankeamista tekemään sitä mikä on pahaa Jumalan silmissä, ei ollut, eikä voinut oll
    22
    105
  11. TEIDÄN DARVINISMIMME JA TIETEEMME!

Darvinismi ja tiede on valjastettu materialistisen maailmankuvan edistämiseksi, ja että materialismi tulisi meidän orjap
    5
    104
  12. TIEDÄTTEKÖ TE

Tiedättekö, että Raamatussa ilmoitettu Taivaanisä ei ole yrmy ukko pilvenlaidalla, joka sieltä lähettelee mielivaltaisis
    Ateismi
    105
    104
  13. SEREMONIAMESTAREITA

Kyllä vain, sitä taitaa olla monessa kirkkokunnassa, että iso-osa ollaan seremoniamestareita ja Henki ja elämä joko puut
    Helluntailaisuus
    0
    102
  14. AITOJA USKOVIA USKONSUUNNISSA!

Ei ole oikein tuomita ykskantaan, että esim. hellarit on hihhuleita ja pelastumattomia. ja ei sovi tuomita kaikkia minkä
    Kristinusko
    9
    101
  15. MEILLÄ ON RAAMATTU

Meillä on mistä lukea kuinka Jumala loi kaiken mitä tämä maaimankaikkeus sitten sisältääkin. Mutta vaikka Raamattu julis
    17
    99
  16. MITÄ ATEISMI HYÖDYTTÄÄ?

Esitän tässä kysymyksen: Mitä ateismi hyödyttää? Missä on ateismin hyöty kun kuoleman jälkeen joutuu tulihelvettiin, ja
    Ateismi
    73
    97
  17. VALKEUS JA PIMEYS TOTUUS JA VALEHTELU

En muista missä olen nähnyt seuraavan mietelauseen alunperin, mutta tässä se tulee ajatuksena: Niille jotka haluavat nä
    Ateismi
    4
    97
  18. SAKRAMENTTEJA JUMALATTOMILLE?

Ei voi olla oikein, että kirkko jakaa sakramentteja jumalattomille, joilla ei ole yhtään mielenkiintoa kristillisyyteen
    Kristinusko
    5
    95
  19. JUMALATTOMILLE KAIKENLAISIA TEORIOITA...

Jotka eivät tunne Jumalaa ja jotkut eivät haluakaan tuntea Jumalaa, niin näiden pitää kehitellä mitä mielikuvitusrikkaam
    5
    95
  20. PARANEMINEN JUMALASTA?

Ei yksikään voi parantua mistään ilman Jumalaa. Jumala voi parantaa itse suoraan, tahi hän sallii jonkun parantumisen l
    Uskonnot ja uskomukset
    6
    94