Vapaa kuvaus

Aloituksia

133

Kommenttia

4798

1. Pahoinvointi

Suomessa on mukavaa ja helppoa muodostaa uusia käsitteitä yhdistämällä ennestään toisiinsa liittymättömiä sellaisia yhte
    Uudissanat
    0
    112
  2. Bonustyttö muutaman vuoden takaa

Tänään koitti taas perjantai ja ostosreissu isolle kirkolle. Piti hankkia elintarpeet uutta ja yksinäistä viikkoa varten
    Sinkut
    3
    111
  3. Sinkkumiesten kysymyksiä naisille

Minunlaisellani sinkkumiehellä on harvoin, jos ikinä, mahdollisuutta kysyä naiselta mieltäni askarruttavia kysymyksiä na
    Sinkut
    18
    110
  4. Ei yhtään keskustelua?

Esiintyköhän samanlainen ilmoitus muillakin?
    Suomi24
    6
    109
  5. Chat kaatunut?

Tiukkaa tekee taas tänään. Mahtoiko kaatua koko laitos?
    Suomi24
    0
    109
  6. Frodo ja Sam, osa 1

Tämän tarinan tapahtumat liittyvät siihen synkkään aikaan ja hetkeen pian sen jälkeen, kun sormuksen kantaja Frodo erkan
    Taru Sormusten herrasta
    1
    108
  7. Tarkkaavaisuushäiriöstä

Olen aina pitänyt tarkkaavaisuushäiriöitä, (kuten ADHD) outojen ja levottomien ihmisten ongelmana. Katselin kuitenkin ta
    4
    107
  8. Docventures: The Picup Game. Mielipiteitä...

Katsoin tänään mielenkiinnolla Docventures: The Picup Game -nimisen dokkarin Yle areenassa. Minua kiinnostaisi kuulla ni
    Sinkut
    56
    105
  9. Myymälävaras syö pöydässäsi

Jotenkin tämänpäivän poliittinen tilanne aamiaiskohuineen nosti mieleeni lapsuudessa nähdyn YLEn tietoiskun: https://yl
    Maailman menoa
    0
    103
  10. Alkoholista ja ongelmasta

En ole koskaan mieltänyt alkoholinkäyttöäni ongelmaksi. Toki minullekin kävi joskus nuorena, vielä teini-ikäisenä, että
    Alkoholismi
    2
    103
  11. Pikku-Liisa ja mirri

Lähikaupan edustalla keski-ikää lähestyvät, alemman yhteiskuntaluokan herrasmiehet siemailivat keskioluitaan tölkinsuust
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    100
  12. Turvapaikanhakijat ja kansainväliset sopimukset

Pakolaisia on kaiketi ollut aina, ja on pelkästään ymmärrettävää, että jos sota tuhoaa kaikki elämän edellytykset omassa
    Maahanmuutto
    8
    99
  13. KELA ja pillerit

Kun itse asioin ensimmäisen kerran KELAssa. Otti minut vastaan ystävällisesti tervehtien tummahipiäinen ja lihaksikas KE
    Työttömyysturva
    2
    96
  14. Rendlesham

Heti alkuun on sanottava, etten suhtaudu kovinkaan suopeasti UFOihin saati sitten niiden lieveilmiöihin. Olen kuitenkin
    Ufot
    30
    94
  15. Juridinen rikospähkinä

Asiakas A keräsi ostoskärryyn kalleimpia jouluherkkuja mitä myymälästä löytyi, sillä myymälällä oli kamppanja, missä yli
    Rikokset
    1
    91
  16. Vankila_tuolla jossain

Minua kuljetettiin pitkin kapeita ja kaikesta kauniista paljaaksi riisuttuja käytäviä. Kuulin saattajieni kenkien kopina
    Jatkonovellit
    1
    90
  17. Tiede, palovaroitin ja paranormaalit ilmiöt

Kävin aikoinaan Teknillisessä Korkeakoulussa kurssin: Interiööri ja sitä häiritsevät ilmiöt. Luennoilla ja kirjallises
    Uskonnot ja uskomukset
    2
    87
  18. Sinkkumiehen isänpäivä

Ajattelin tänään sunnuntaina nukkua isänpäivän kunniaksi oikein pitkään, sillä minulle ei ole siunaantunut sen enempää l
    Sinkut
    1
    83
  19. Sukupuolineutraali lemmentarina

Makasimme kallioisessa maastossa, mutta pehmeän ja kuivan sammalen peittämässä paikassa. Olimme metsän siimeksessä kahde
    Jatkonovellit
    0
    82
  20. Kirje Joulupukille

Hyvä Joulupukki Lähestyn Teitä näin kirjeitse, koska oletan sillä tavoin saavani asiani Teidän tietoonne parhaimmalla m
    Sinkut
    0
    82