rytmimunat
![]()
Aloituksia
135
Kommenttia
5351
Myymälävaras syö pöydässäsi
Jotenkin tämänpäivän poliittinen tilanne aamiaiskohuineen nosti mieleeni lapsuudessa nähdyn YLEn tietoiskun: https://yl0197Turvapaikanhakijat ja kansainväliset sopimukset
Pakolaisia on kaiketi ollut aina, ja on pelkästään ymmärrettävää, että jos sota tuhoaa kaikki elämän edellytykset omassa8196Rajalaki_hyvä alku
Käännytyslaki saatiin eduskunnassa läpi, hyvä hyvä. Seuraavaksi tarvitaan Reconquista-laki voimaan koko EU:n alueella.7184Uni siskosta ja lentopelosta
Olen ollut tällä palstalla useasti "tulkitsijana". Annan teille nyt vähän aikaa sitten näkemäni unen, sensuroimattoman6182Rovaniemi. Kolpeneen purettava hoitokoti
Kaikki paikkakuntalaiset tietävät nämä arkitehtuuriltaan ja ulkonäöltään synkät, vanhat hoitokoti/parantolarakennukset,2179Poliisi varoittaa: Laittomassa alkoholissa vihaiseksi tekevää kemikaalia
Länsi-Uudenmaan poliisilaitos kertoo Stara-julkaisussa, että etenkin nuorten laittomin keinoin hankkimissa alkoholijuomi0176Nuoruudesta ja läheisyydestä
Näinä pimenevinä iltoina vaeltaa mieleni usein lapsuuden ja nuoruuden rajamaille, aikaan jolloin ala-aste oli taaksejään9174Harlem Knights osa2
Äitini luona ei ollut televisiota, Kowalskyn luona oli. Hän pölli upouuden 21 tuumaisen telkkarin kuorma-autosta, kun la4170Pahoinvointi
Suomessa on mukavaa ja helppoa muodostaa uusia käsitteitä yhdistämällä ennestään toisiinsa liittymättömiä sellaisia yhte0170Vankila_tuolla jossain
Minua kuljetettiin pitkin kapeita ja kaikesta kauniista paljaaksi riisuttuja käytäviä. Kuulin saattajieni kenkien kopina1165Nostalginen sinkkumuisto
Näinä koulujen alkamisen aikoina veivät ajatukseni minut takaisin nuoruuteni kynnykselle kultaiselle 80-luvulle. Aikaan,16161Matador, osa 1
Odotin vuoroani pienen ja tyylikkään kahvilan jonossa. Edessäni olevalla naisella oli mitä ihastuttavimmat vaaleat hiuks1160Kowalskille_2
Emme uskaltaneet liikahtaakaan paikaltamme. Saatoimme vain katsella ja odottaa parempaa tilaisuutta puuttua tapahtumiin.2160Sinkkuus ja sää
Vuoden kylmin viikko on menossa, eikä sinkkuna voi välttää ajatusta, että kenties sää ja luonnonolot ylipäätään ovat täs6154Keskustelu Ukrainasta ilman kiihkoilua
Olisiko jo aika lähteä laajentamaan juupas-eipäs-väittelyä ja siirtyä vähitellen lastenmurha-argumentteja rakentavimpiin36151Juridinen rikospähkinä
Asiakas A keräsi ostoskärryyn kalleimpia jouluherkkuja mitä myymälästä löytyi, sillä myymälällä oli kamppanja, missä yli1148Docventures: The Picup Game. Mielipiteitä...
Katsoin tänään mielenkiinnolla Docventures: The Picup Game -nimisen dokkarin Yle areenassa. Minua kiinnostaisi kuulla ni56148Ujon miehen unelmanainen
Nuorempana minulla ei ollut oikein muuta mahdollisuutta naisten tapaamiseen kuin työpaikalla. Siellä olikin eräs Marjut,6148Alkoholista ja ongelmasta
En ole koskaan mieltänyt alkoholinkäyttöäni ongelmaksi. Toki minullekin kävi joskus nuorena, vielä teini-ikäisenä, että2144Helsingin Kaupunki ja hymyilevä työnhakija
Nauratti tässä alkuviikosta, siis syyskuun puolessa välissä, kun sähköpostiin kolahti ilmoitus Helsingin Kaupungin jolta0142