rytmimunat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
133
Kommenttia
4798
Pahoinvointi
Suomessa on mukavaa ja helppoa muodostaa uusia käsitteitä yhdistämällä ennestään toisiinsa liittymättömiä sellaisia yhte0112Bonustyttö muutaman vuoden takaa
Tänään koitti taas perjantai ja ostosreissu isolle kirkolle. Piti hankkia elintarpeet uutta ja yksinäistä viikkoa varten3111Sinkkumiesten kysymyksiä naisille
Minunlaisellani sinkkumiehellä on harvoin, jos ikinä, mahdollisuutta kysyä naiselta mieltäni askarruttavia kysymyksiä na18110- 6109
- 0109
Frodo ja Sam, osa 1
Tämän tarinan tapahtumat liittyvät siihen synkkään aikaan ja hetkeen pian sen jälkeen, kun sormuksen kantaja Frodo erkan1108Tarkkaavaisuushäiriöstä
Olen aina pitänyt tarkkaavaisuushäiriöitä, (kuten ADHD) outojen ja levottomien ihmisten ongelmana. Katselin kuitenkin ta4107Docventures: The Picup Game. Mielipiteitä...
Katsoin tänään mielenkiinnolla Docventures: The Picup Game -nimisen dokkarin Yle areenassa. Minua kiinnostaisi kuulla ni56105Myymälävaras syö pöydässäsi
Jotenkin tämänpäivän poliittinen tilanne aamiaiskohuineen nosti mieleeni lapsuudessa nähdyn YLEn tietoiskun: https://yl0103Alkoholista ja ongelmasta
En ole koskaan mieltänyt alkoholinkäyttöäni ongelmaksi. Toki minullekin kävi joskus nuorena, vielä teini-ikäisenä, että2103Pikku-Liisa ja mirri
Lähikaupan edustalla keski-ikää lähestyvät, alemman yhteiskuntaluokan herrasmiehet siemailivat keskioluitaan tölkinsuust0100Turvapaikanhakijat ja kansainväliset sopimukset
Pakolaisia on kaiketi ollut aina, ja on pelkästään ymmärrettävää, että jos sota tuhoaa kaikki elämän edellytykset omassa899KELA ja pillerit
Kun itse asioin ensimmäisen kerran KELAssa. Otti minut vastaan ystävällisesti tervehtien tummahipiäinen ja lihaksikas KE296Rendlesham
Heti alkuun on sanottava, etten suhtaudu kovinkaan suopeasti UFOihin saati sitten niiden lieveilmiöihin. Olen kuitenkin3094Juridinen rikospähkinä
Asiakas A keräsi ostoskärryyn kalleimpia jouluherkkuja mitä myymälästä löytyi, sillä myymälällä oli kamppanja, missä yli191Vankila_tuolla jossain
Minua kuljetettiin pitkin kapeita ja kaikesta kauniista paljaaksi riisuttuja käytäviä. Kuulin saattajieni kenkien kopina190Tiede, palovaroitin ja paranormaalit ilmiöt
Kävin aikoinaan Teknillisessä Korkeakoulussa kurssin: Interiööri ja sitä häiritsevät ilmiöt. Luennoilla ja kirjallises287Sinkkumiehen isänpäivä
Ajattelin tänään sunnuntaina nukkua isänpäivän kunniaksi oikein pitkään, sillä minulle ei ole siunaantunut sen enempää l183Sukupuolineutraali lemmentarina
Makasimme kallioisessa maastossa, mutta pehmeän ja kuivan sammalen peittämässä paikassa. Olimme metsän siimeksessä kahde082Kirje Joulupukille
Hyvä Joulupukki Lähestyn Teitä näin kirjeitse, koska oletan sillä tavoin saavani asiani Teidän tietoonne parhaimmalla m082