rytmimunat

Aloituksia
135
Kommenttia
5156
Pahoinvointi
Suomessa on mukavaa ja helppoa muodostaa uusia käsitteitä yhdistämällä ennestään toisiinsa liittymättömiä sellaisia yhte0146Sinkkuus ja sää
Vuoden kylmin viikko on menossa, eikä sinkkuna voi välttää ajatusta, että kenties sää ja luonnonolot ylipäätään ovat täs6145Uni siskosta ja lentopelosta
Olen ollut tällä palstalla useasti "tulkitsijana". Annan teille nyt vähän aikaa sitten näkemäni unen, sensuroimattoman6145Kirje Joulupukille
Hyvä Joulupukki Lähestyn Teitä näin kirjeitse, koska oletan sillä tavoin saavani asiani Teidän tietoonne parhaimmalla m0143Myymälävaras syö pöydässäsi
Jotenkin tämänpäivän poliittinen tilanne aamiaiskohuineen nosti mieleeni lapsuudessa nähdyn YLEn tietoiskun: https://yl0142Vankila_tuolla jossain
Minua kuljetettiin pitkin kapeita ja kaikesta kauniista paljaaksi riisuttuja käytäviä. Kuulin saattajieni kenkien kopina1140Kowalskille_2
Emme uskaltaneet liikahtaakaan paikaltamme. Saatoimme vain katsella ja odottaa parempaa tilaisuutta puuttua tapahtumiin.2140Turvapaikanhakijat ja kansainväliset sopimukset
Pakolaisia on kaiketi ollut aina, ja on pelkästään ymmärrettävää, että jos sota tuhoaa kaikki elämän edellytykset omassa8134Docventures: The Picup Game. Mielipiteitä...
Katsoin tänään mielenkiinnolla Docventures: The Picup Game -nimisen dokkarin Yle areenassa. Minua kiinnostaisi kuulla ni56132Alkoholista ja ongelmasta
En ole koskaan mieltänyt alkoholinkäyttöäni ongelmaksi. Toki minullekin kävi joskus nuorena, vielä teini-ikäisenä, että2126Rajalaki_hyvä alku
Käännytyslaki saatiin eduskunnassa läpi, hyvä hyvä. Seuraavaksi tarvitaan Reconquista-laki voimaan koko EU:n alueella.7126Bonustyttöystävä
Tänään koitti taas perjantai ja ostosreissu isolle kirkolle. Piti hankkia elintarpeet uutta, yksinäistä viikkoa varten.3123Pikku-Liisa ja mirri
Lähikaupan edustalla keski-ikää lähestyvät, alemman yhteiskuntaluokan herrasmiehet siemailivat keskioluitaan tölkinsuust0123Nuoruudesta ja läheisyydestä
Näinä pimenevinä iltoina vaeltaa mieleni usein lapsuuden ja nuoruuden rajamaille, aikaan jolloin ala-aste oli taaksejään9120Poliisi varoittaa: Laittomassa alkoholissa vihaiseksi tekevää kemikaalia
Länsi-Uudenmaan poliisilaitos kertoo Stara-julkaisussa, että etenkin nuorten laittomin keinoin hankkimissa alkoholijuomi0114Juridinen rikospähkinä
Asiakas A keräsi ostoskärryyn kalleimpia jouluherkkuja mitä myymälästä löytyi, sillä myymälällä oli kamppanja, missä yli1114- 6112
KELA ja pillerit
Kun itse asioin ensimmäisen kerran KELAssa. Otti minut vastaan ystävällisesti tervehtien tummahipiäinen ja lihaksikas KE2111- 0111
Tarkkaavaisuushäiriöstä
Olen aina pitänyt tarkkaavaisuushäiriöitä, (kuten ADHD) outojen ja levottomien ihmisten ongelmana. Katselin kuitenkin ta4110