Vapaa kuvaus

Aloituksia

133

Kommenttia

4798

  1. Tarkkaavaisuushäiriöstä

    Olen aina pitänyt tarkkaavaisuushäiriöitä, (kuten ADHD) outojen ja levottomien ihmisten ongelmana. Katselin kuitenkin ta
    4
    98
  2. Uni siskosta ja lentopelosta

    Olen ollut tällä palstalla useasti "tulkitsijana". Annan teille nyt vähän aikaa sitten näkemäni unen, sensuroimattoman
    Uskonnot ja uskomukset
    6
    97
  3. Kowalskille_2

    Emme uskaltaneet liikahtaakaan paikaltamme. Saatoimme vain katsella ja odottaa parempaa tilaisuutta puuttua tapahtumiin.
    Jatkonovellit
    2
    97
  4. Pahoinvointi

    Suomessa on mukavaa ja helppoa muodostaa uusia käsitteitä yhdistämällä ennestään toisiinsa liittymättömiä sellaisia yhte
    Uudissanat
    0
    94
  5. Sinkkumiesten kysymyksiä naisille

    Minunlaisellani sinkkumiehellä on harvoin, jos ikinä, mahdollisuutta kysyä naiselta mieltäni askarruttavia kysymyksiä na
    Sinkut
    18
    93
  6. Alkoholista ja ongelmasta

    En ole koskaan mieltänyt alkoholinkäyttöäni ongelmaksi. Toki minullekin kävi joskus nuorena, vielä teini-ikäisenä, että
    Alkoholismi
    2
    87
  7. Bonustyttö muutaman vuoden takaa

    Tänään koitti taas perjantai ja ostosreissu isolle kirkolle. Piti hankkia elintarpeet uutta ja yksinäistä viikkoa varten
    Sinkut
    3
    85
  8. Rendlesham

    Heti alkuun on sanottava, etten suhtaudu kovinkaan suopeasti UFOihin saati sitten niiden lieveilmiöihin. Olen kuitenkin
    Ufot
    30
    85
  9. Pikku-Liisa ja mirri

    Lähikaupan edustalla keski-ikää lähestyvät, alemman yhteiskuntaluokan herrasmiehet siemailivat keskioluitaan tölkinsuust
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    84
  10. Frodo ja Sam, osa 1

    Tämän tarinan tapahtumat liittyvät siihen synkkään aikaan ja hetkeen pian sen jälkeen, kun sormuksen kantaja Frodo erkan
    Taru Sormusten herrasta
    1
    83
  11. Turvapaikanhakijat ja kansainväliset sopimukset

    Pakolaisia on kaiketi ollut aina, ja on pelkästään ymmärrettävää, että jos sota tuhoaa kaikki elämän edellytykset omassa
    Maahanmuutto
    8
    80
  12. Docventures: The Picup Game. Mielipiteitä...

    Katsoin tänään mielenkiinnolla Docventures: The Picup Game -nimisen dokkarin Yle areenassa. Minua kiinnostaisi kuulla ni
    Sinkut
    56
    80
  13. Myymälävaras syö pöydässäsi

    Jotenkin tämänpäivän poliittinen tilanne aamiaiskohuineen nosti mieleeni lapsuudessa nähdyn YLEn tietoiskun: https://yl
    Maailman menoa
    0
    78
  14. Sinkkumiehen isänpäivä

    Ajattelin tänään sunnuntaina nukkua isänpäivän kunniaksi oikein pitkään, sillä minulle ei ole siunaantunut sen enempää l
    Sinkut
    1
    78
  15. Sukupuolineutraali lemmentarina

    Makasimme kallioisessa maastossa, mutta pehmeän ja kuivan sammalen peittämässä paikassa. Olimme metsän siimeksessä kahde
    Jatkonovellit
    0
    75
  16. Tiede, palovaroitin ja paranormaalit ilmiöt

    Kävin aikoinaan Teknillisessä Korkeakoulussa kurssin: Interiööri ja sitä häiritsevät ilmiöt. Luennoilla ja kirjallises
    Uskonnot ja uskomukset
    2
    73
  17. KELA ja pillerit

    Kun itse asioin ensimmäisen kerran KELAssa. Otti minut vastaan ystävällisesti tervehtien tummahipiäinen ja lihaksikas KE
    Työttömyysturva
    2
    72
  18. Juridinen rikospähkinä

    Asiakas A keräsi ostoskärryyn kalleimpia jouluherkkuja mitä myymälästä löytyi, sillä myymälällä oli kamppanja, missä yli
    Rikokset
    1
    69
  19. Vankila_tuolla jossain

    Minua kuljetettiin pitkin kapeita ja kaikesta kauniista paljaaksi riisuttuja käytäviä. Kuulin saattajieni kenkien kopina
    Jatkonovellit
    1
    68
  20. Mies ja kalsarit

    Miehellä on elämässään kolme syytä vaihtaa kalsarit. Äiti, vaimo ja vanhainkodin hoitaja.
    Vitsit
    2
    62