Vapaa kuvaus

Aloituksia

72

Kommenttia

3090

  1. Nuku hyvin

    Mietin ikääntymisen vaikutusta univaikeuksiin. Omalla kohdallani on käynyt niin, että nukun koko ajan huonommin ja lyhye
    60 plus
    139
    1262
  2. Mitä tai minkälaista on nalkutus?

    Jotkut ihmiset tietävät jopa itsekin nalkuttavansa. Mitä ja millaista se on vai onko kyseessä täysin väärä käsitys ihmis
    60 plus
    102
    1195
  3. Soppakauha

    Kuinka paljon menee kuussa ruokaan rahaa? Meillä kolmen hengen taloudessa menee lähes 500€. Se on mielestäni melko paljo
    60 plus
    87
    1187
  4. Elämää 2018 keväällä

    Tästä alkaa virallisesti kesä 2018. Keskustella saa aiheesta kuin aiheesta.
    60 plus
    104
    1137
  5. Oliko nuoruutesi kasvatusmenetelmä mielestäsi oikea?

    Ymmärsitkö asiat lapsuudessa ja nuoruudessasi puhumalla vai pitikö vanhempien käyttää kovempi otteita, kuten koivuniemen
    60 plus
    201
    988
  6. Onko teillä aikaa?

    Nykyään kaikilla tuntuu olevan kiire jonnekin, eikä kellään ole aikaa muka mihinkään? Olipa missä tahansa, aina on kiire
    60 plus
    86
    965
  7. Kaikki nämä vuodet

    Saitko hyvät kortit elämään? Itse olen lähtöisin työläisperheen melko köyhistä oloista ja muistan, kun kaikesta oli pul
    60 plus
    120
    959
  8. Kuka ihmeen Ile?

    Näinä vaikeina aikoina on tullut luettua paljon. Myös sitä paljon puhuttua "hömppää" ja olen ihmetellyt, millä ihmeen me
    60 plus
    76
    907
  9. Ei tuo onnea

    Nurkkamme täyttyvät tarpeellisesta ja tarpeettomasta roinasta, eikä niin suuria säilytystiloja tai kaappeja löydä mistä
    60 plus
    58
    855
  10. Virtuaalitodellisuus

    Olen pitänyt tietokonepelien pelaamista virtuaalisena, mutta miten on pidättekö jopa täällä kirjoittamista virtuaalieläm
    Ikäryhmät
    72
    795
  11. Herra presidentti!

    USA:n presidentti Donald J. Trump on kaikkien aikojen huonoin valtionpäämies, joka ei koskaan eikä missään oloissa tee m
    60 plus
    259
    686
  12. Kiusataanko keskustelupalstoilla?

    Kiusaaminen on ollut viime aikoina paljon esillä eri foorumeissa. Mitä mieltä sinä olet, esiintyykö sitä täällä? Jos jok
    60 plus
    341
    549
  13. Ikäsyrjintä

    Ikä on ikävä asia, sillä se melkein aina väärä. Varmasti itse kukin on huomannut olevansa, joko liian vanha tai liian nu
    60 plus
    101
    495
  14. Onko sinulla pelisilmää

    Joululahjojen hankinta vaatii mielestäni sitä kuuluisaa pelisilmää. Onko sinulla sitä?
    60 plus
    80
    459
  15. En juuri ulkoile talvella

    Minulle on talvella vastenmielistä mennä ulos. Kauhea pukeminen, aina pimeä ja liukas, kylmä tai kostea yms. Ulkomaanlom
    60 plus
    127
    255
  16. Nuku hyvin

    Mirtazapin Orion auttaa, kun ei saa ennen ensimmäistä työpäivää nukuttua. Aikaisemmin pyörin koko yön sängyssä ja olin t
    60 plus
    4
    172
  17. Pelottava eläkeikä?

    Ihmiset ovat alkaneet udella minulta mitä aioin tehdä päästyäni eläkkeelle ja ettenkö pelkää aikani tulevan pitkäksi ilm
    60 plus
    181
    87
  18. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa

    Otatko mieluummin selfien kuin annat toisen kuvata itsesi?
    60 plus
    77
    82
  19. Nalkissa ovat!

    Oli melko dramaattisen tuntuista herätä sunnuntai aamuna, kun tiedotusvälineet kertoivat yön tapahtumista kotikaupungiss
    60 plus
    469
    70
  20. Käytätkö itsepalvelukassaa?

    Minä käytän, jos ei ole kuin muutama ostos. Tunnen hieman huonoa omaatuntoa sen vuoksi, että nämäkin laitteet vievät jon
    60 plus
    82
    59