PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Oliko nuoruutesi kasvatusmenetelmä mielestäsi oikea?
Ymmärsitkö asiat lapsuudessa ja nuoruudessasi puhumalla vai pitikö vanhempien käyttää kovempi otteita, kuten koivuniemen2011335MIELENOSOITUS
Näin itsenäisyyspäivänä monet ryhmittymät kokoontuvat mielenosoituksiin, joissa vastustetaan jotain asiaa ja toisaalla s841280Mitä tai minkälaista on nalkutus?
Jotkut ihmiset tietävät jopa itsekin nalkuttavansa. Mitä ja millaista se on vai onko kyseessä täysin väärä käsitys ihmis1021226Soppakauha
Kuinka paljon menee kuussa ruokaan rahaa? Meillä kolmen hengen taloudessa menee lähes 500€. Se on mielestäni melko paljo871198Elämää 2018 keväällä
Tästä alkaa virallisesti kesä 2018. Keskustella saa aiheesta kuin aiheesta.1041149Kuka ihmeen Ile?
Näinä vaikeina aikoina on tullut luettua paljon. Myös sitä paljon puhuttua "hömppää" ja olen ihmetellyt, millä ihmeen me76995Onko teillä aikaa?
Nykyään kaikilla tuntuu olevan kiire jonnekin, eikä kellään ole aikaa muka mihinkään? Olipa missä tahansa, aina on kiire86983Kaikki nämä vuodet
Saitko hyvät kortit elämään? Itse olen lähtöisin työläisperheen melko köyhistä oloista ja muistan, kun kaikesta oli pul120967Ei tuo onnea
Nurkkamme täyttyvät tarpeellisesta ja tarpeettomasta roinasta, eikä niin suuria säilytystiloja tai kaappeja löydä mistä58905Virtuaalitodellisuus
Olen pitänyt tietokonepelien pelaamista virtuaalisena, mutta miten on pidättekö jopa täällä kirjoittamista virtuaalieläm72828Herra presidentti!
USA:n presidentti Donald J. Trump on kaikkien aikojen huonoin valtionpäämies, joka ei koskaan eikä missään oloissa tee m259708Ikäsyrjintä
Ikä on ikävä asia, sillä se melkein aina väärä. Varmasti itse kukin on huomannut olevansa, joko liian vanha tai liian nu103691Kiusataanko keskustelupalstoilla?
Kiusaaminen on ollut viime aikoina paljon esillä eri foorumeissa. Mitä mieltä sinä olet, esiintyykö sitä täällä? Jos jok341573Onko sinulla pelisilmää
Joululahjojen hankinta vaatii mielestäni sitä kuuluisaa pelisilmää. Onko sinulla sitä?80470Nalkissa ovat!
Oli melko dramaattisen tuntuista herätä sunnuntai aamuna, kun tiedotusvälineet kertoivat yön tapahtumista kotikaupungiss469412En juuri ulkoile talvella
Minulle on talvella vastenmielistä mennä ulos. Kauhea pukeminen, aina pimeä ja liukas, kylmä tai kostea yms. Ulkomaanlom127365Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
Otatko mieluummin selfien kuin annat toisen kuvata itsesi?77190Nuku hyvin
Mirtazapin Orion auttaa, kun ei saa ennen ensimmäistä työpäivää nukuttua. Aikaisemmin pyörin koko yön sängyssä ja olin t4183Pelottava eläkeikä?
Ihmiset ovat alkaneet udella minulta mitä aioin tehdä päästyäni eläkkeelle ja ettenkö pelkää aikani tulevan pitkäksi ilm181159Hirvee tapaus!
Minulla on ollut ajokortti yli 40 vuotta ja olen aina ajanut omalla autollani. Eilen aamulla törmäsin hirveen ensimmäist35108