Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. pervokki on kyllästynyt

    ..jopa niin kyllästynyt että voisin rakentaa pesäni vaikka kiitoradalle.. voih kettu..
    Huuhaa
    58
    1080
  2. tulin mökiltä

    ..enkä tehnyt juuri mitään..aurinko paisto..haravoin pihan..mummo ja vaari juotti mut känniin.. ja lokki paskans päähän
    Huuhaa
    35
    1077
  3. huuhaan rujosilmä?

    ..valvova silmä tuossa keskustelujen aloitussivulla.. kenen se on?..onko se jonkun huuhaalaisen silmä.. hope not..
    Huuhaa
    20
    1068
  4. lentääkö noidat tänää??

    ....olenko edes oikeassa päivässä?.. väänsin kellon viisareita mutta väänsinkö liikaa? oikeeseen vai väärrään?onko tieto
    Huuhaa
    41
    1058
  5. OLEN SYÖPPÖ

    ..oon hillitön syöppö.. onko tervettä syödä päivässä kolme suurta ateriaa välipaloinnen ja herkutella vielä yömyöhään le
    Huuhaa
    28
    1051
  6. jessus mikä plasta

    ..matkailu avartaa näemme suomi kaks nelosellakin..
    Lifestyle
    13
    1049
  7. turpoaako nenä..

    ..ryypätessä?..vai mixi nenäni on iso kuin potaatti.. ainakin tuntuu siltä..eilen radalla tuskin kehtasin puhua naisille
    Huuhaa
    32
    1048
  8. saittekönääää..

    ..lahjoja?.. saittekonääää.. kinkkua?.. saittekonää joulupukin??.. saittekonää köniinne????.. saittekonää.. mantelin?...
    Huuhaa
    29
    1048
  9. perjantaipullo

    ..on taas vuoro perjantaipullon.. joko ryömin pulloon tai uppoudun tuoppiin.. siis yleensäkin liukenen alkoholiin.. noo
    Huuhaa
    12
    1023
  10. minun on aivan..

    ..pakko pantava pitkäkseni pötkökseni punkkaani.. pian..
    Ajanviete
    61
    1023
  11. ei ujoudessa

    ..sinänsä mikään..oikeastaan ihan hyväkin muttaa kun kirjoittelee jonkun kanssa ja sit kun ehdottaa vaivihkaa tapaamista
    Ujous
    7
    1022
  12. koska olen kaunis..

    ..kuin vasta syntynyt paviaani.. kauniin tytön saaminen samaan sänkyyn on saavutus sinänsä.. koska näin kuitenkin tapaht
    Huuhaa
    16
    1020
  13. hitto mitä huuhaata

    jEess hirvet hyppimään teille..ja riistan käyttö ruokana lopetettava..ist werbooten.. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2
    Huuhaa
    36
    1008
  14. teen paljastuksen

    ..että arvuuttelu loppuisi täällä.. oon varsin nuori.. sitten kysymys joka mieltäni askarruttaa.. jos petolliset naiset
    Huuhaa
    35
    1007
  15. kloppotiklop

    ..katsoinpas eilen päättömän ratsumiehen.. se tunnelma oli kuin häivähdys pervokin sielunmaisemasta.. usvaa..synkkiä vär
    Huuhaa
    8
    995
  16. alko tehdä mieli

    ..mutta tuskin tänään saan.. himputti soikoon.. tyttösestäkään ei oo kuulunut mitään.. tätäkö tämä on? pitääkö tosissaan
    Huuhaa
    49
    989
  17. flunssa,sisu ja kuivaliha

    ostin naudansydäntä kuivattavaksi ja sisuviinaa(zeusviinaa?) flunssaan.. oon potenut neljättä päivää..tämä on kolmas lit
    Kahvikeskustelut
    19
    989
  18. KIPSIIII

    ..mulla on tuhottomasti kipsiiii.. kaks ISOO SÄKKIII.. mitä teen??? valanko unelmatisulit nyt..
    Huuhaa
    49
    975
  19. tilitantti

    ..tilitantti tanssi taas ikkunalaudalla, koputti ikkunaan ja sano moi.. miten tähän suhtautua?
    Kahvikeskustelut
    19
    974
  20. mixi ei haaveeni todexi

    ..käynyt.. ja sitten päivän kysymys.. jos joku kusee sua korvaan muututko kusipääksi?
    Huuhaa
    29
    972