jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
pervokki on kyllästynyt
..jopa niin kyllästynyt että voisin rakentaa pesäni vaikka kiitoradalle.. voih kettu..581080tulin mökiltä
..enkä tehnyt juuri mitään..aurinko paisto..haravoin pihan..mummo ja vaari juotti mut känniin.. ja lokki paskans päähän351077huuhaan rujosilmä?
..valvova silmä tuossa keskustelujen aloitussivulla.. kenen se on?..onko se jonkun huuhaalaisen silmä.. hope not..201068lentääkö noidat tänää??
....olenko edes oikeassa päivässä?.. väänsin kellon viisareita mutta väänsinkö liikaa? oikeeseen vai väärrään?onko tieto411058OLEN SYÖPPÖ
..oon hillitön syöppö.. onko tervettä syödä päivässä kolme suurta ateriaa välipaloinnen ja herkutella vielä yömyöhään le281051- 131049
turpoaako nenä..
..ryypätessä?..vai mixi nenäni on iso kuin potaatti.. ainakin tuntuu siltä..eilen radalla tuskin kehtasin puhua naisille321048saittekönääää..
..lahjoja?.. saittekonääää.. kinkkua?.. saittekonää joulupukin??.. saittekonää köniinne????.. saittekonää.. mantelin?...291048perjantaipullo
..on taas vuoro perjantaipullon.. joko ryömin pulloon tai uppoudun tuoppiin.. siis yleensäkin liukenen alkoholiin.. noo121023- 611023
ei ujoudessa
..sinänsä mikään..oikeastaan ihan hyväkin muttaa kun kirjoittelee jonkun kanssa ja sit kun ehdottaa vaivihkaa tapaamista71022koska olen kaunis..
..kuin vasta syntynyt paviaani.. kauniin tytön saaminen samaan sänkyyn on saavutus sinänsä.. koska näin kuitenkin tapaht161020hitto mitä huuhaata
jEess hirvet hyppimään teille..ja riistan käyttö ruokana lopetettava..ist werbooten.. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2361008teen paljastuksen
..että arvuuttelu loppuisi täällä.. oon varsin nuori.. sitten kysymys joka mieltäni askarruttaa.. jos petolliset naiset351007kloppotiklop
..katsoinpas eilen päättömän ratsumiehen.. se tunnelma oli kuin häivähdys pervokin sielunmaisemasta.. usvaa..synkkiä vär8995alko tehdä mieli
..mutta tuskin tänään saan.. himputti soikoon.. tyttösestäkään ei oo kuulunut mitään.. tätäkö tämä on? pitääkö tosissaan49989flunssa,sisu ja kuivaliha
ostin naudansydäntä kuivattavaksi ja sisuviinaa(zeusviinaa?) flunssaan.. oon potenut neljättä päivää..tämä on kolmas lit19989KIPSIIII
..mulla on tuhottomasti kipsiiii.. kaks ISOO SÄKKIII.. mitä teen??? valanko unelmatisulit nyt..49975tilitantti
..tilitantti tanssi taas ikkunalaudalla, koputti ikkunaan ja sano moi.. miten tähän suhtautua?19974mixi ei haaveeni todexi
..käynyt.. ja sitten päivän kysymys.. jos joku kusee sua korvaan muututko kusipääksi?29972