mielipidepankki
![]()
Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, urheilusta, elokuvista, kirjallisuudesta, valokuvista, ruuasta - tai siis hyvästä ruuasta - juomisesta, onkimisesta, maalaamisesta, kävelemisestä, nukkumisesta, ajattelemisesta, keskustelemisesta, kylttyyristä, luonnosta, eläimistä, elävistä, puutarhanhoidosta, uhkapeleistä, korttipeleistä, matkustamisesta ja tietenkin omasta perheestäni. Yritän olla tietävä ja terävä, mutta myös nöyrä ja kiitollinen. Nautin elämäni jokaisesta jäljellä olevasta päivästä menneiden päivien lisäksi. Tässä iässä Stephen Hawkingin ajatus maailmankaikkeuden kiepsahtamisesta takaisin rutistumisvaiheeseen niin, että näkee tulevaisuuteen, muttei muista menneisyyttä, kiinnostaa ja viehättää yhä enemmän. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2050
Kommenttia
25514
Veijari vai koijari
Kepu on mennyt niin sanotusti lankaan. Kokoomuksen veijari-koijari Katainen on naruttanut Kepua pahemman kerran tasa-arv19599Kepulaisuuden kova ydin
Tämän päivän Hesarissa on mainio ja erittäin kuvaava (sairas)kertomus kepulaisesta politikoinnista. Matti Vanhanen ja Ha16598Kysymys kepulaisille
Kepulaisilla oli suuri haluttomuus vastata tänään aiemmin esittämääni kysymykseen siitä, miksi maataloustukea pitää maks17597Presidentin rooli
Presidentti Halosen tapa puhua ja käsitellä asioita on alkanut jossain määrin ärsyttämään myös minua. Hän puhuu nytkin s13597Vertaishoitoa
Kaikenlaiset vertaisterapiat ovat olleet suurta huutoa viimeisinä vuosikymmeninä. Kepulaisissa poliitikoissa tomppelius15597Kohta alkavat itkuvirret
EU:ssa ollaan taas sopimassa maatalouden tulevaisuudesta. Jos puheenjohtamaa Ranska ei saa kaikkea tahtoaan läpi, alkava19597Poliittinen tunnustus
Olen sanonut aiemmin, etten ole koskaan äänestänyt Kepua, vaikka olen muita puolueita eli niiden asettamia ehdokkaita ää11595Keskustan ympäristöpolitiikka
Keskustan uudessa periaateohjelmaluonnoksessa viitataan löyhästi ihmisen toiminnan ja luonnon väliseen yhteyteen, siinä14595Palkkakilpailu
SAK:n puheenjohtaja Lauri Ihalainen ennustaa Suomeen kovaa palkkakilpailua liittokohtaisella sopimuskierroksella. Tähän11595Vanhanen hurjana
Matti Vanhanen hyökkää nyt rajusti Kokoomusta vastaan, kun sieltä on kuulnut arvostelua sulle-mulle -politiikan paluusta15593Soinille tuli rankkari
Vanhasen tahto jatkaa aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut, on loistiuutinen erityisesti Timo Soinille ja perussuomalai19592Ukin ennustus
Uusi-Ukki on täällä ennustellut jo aikapäiviä sitten, että tämä hallitus kaatuu Jouluun mennessä. Itse pidin aluksi hajo14591Paras pääministeri ja luopiot
Meidän Matti Vanhanen on Suomen kaikkien aikojen paras pääministeri. Korjaan Euroopan kaikkien aikojen paras päätön..sii22589Kokomusta vierihoitoon
Kokoomuksessa alkaa näkyä jo samoja panikoitumisen merkkejä kuin Kepulla maatalouskysymyksissä. Kepu on monessa ryvettyn20587Maaseutu - mahdollisuus
Keskustan näkemys maaseudusta on jymähtänyt. Maaseutu nähdään kepulaisessa visiossa maatalouskeskeisenä. Otan nyt yhden13587Perestroika ja glasnost
Mihail Gorbatchov aloitti NL:ssa ns. perestroika-politiikan, millä tarkoitettiin taloudellisia uudistuksia ja inhimillis16586Kutistuminen uhkana
Aika moni ymmärtää, että villavatetta ei kannata panna kovin kuumaan veteen pestäväksi. Se ei todennäköisesti mahdu enää19585Kysymys keppuleille
Mitäs mieltä te keppulit oikein olette tästä EU:n perustuslakiehdotuksesta, jonka ranskalaiset ja hollantilaiset haluava12585Pyhä lehmä
Kokoomuksessa on vihdoin herätty hallitustasolla arvostelemaan pääministeri Vanhasen diktatoorisia otteita ja kepulaiste60585Heiman yllättävää
Tuoreimman gallup-tuloksen mukaan Halosen kannatus pysyy edelleen käsittämättömän korkealla. Halonen ei ole ihme ja kumm12584