Vapaa kuvaus

Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, urheilusta, elokuvista, kirjallisuudesta, valokuvista, ruuasta - tai siis hyvästä ruuasta - juomisesta, onkimisesta, maalaamisesta, kävelemisestä, nukkumisesta, ajattelemisesta, keskustelemisesta, kylttyyristä, luonnosta, eläimistä, elävistä, puutarhanhoidosta, uhkapeleistä, korttipeleistä, matkustamisesta ja tietenkin omasta perheestäni. Yritän olla tietävä ja terävä, mutta myös nöyrä ja kiitollinen. Nautin elämäni jokaisesta jäljellä olevasta päivästä menneiden päivien lisäksi. Tässä iässä Stephen Hawkingin ajatus maailmankaikkeuden kiepsahtamisesta takaisin rutistumisvaiheeseen niin, että näkee tulevaisuuteen, muttei muista menneisyyttä, kiinnostaa ja viehättää yhä enemmän. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2050

Kommenttia

25514

1. Veijari vai koijari

Kepu on mennyt niin sanotusti lankaan. Kokoomuksen veijari-koijari Katainen on naruttanut Kepua pahemman kerran tasa-arv
    Suomen Keskusta
    19
    599
  2. Kepulaisuuden kova ydin

Tämän päivän Hesarissa on mainio ja erittäin kuvaava (sairas)kertomus kepulaisesta politikoinnista. Matti Vanhanen ja Ha
    Suomen Keskusta
    16
    598
  3. Kysymys kepulaisille

Kepulaisilla oli suuri haluttomuus vastata tänään aiemmin esittämääni kysymykseen siitä, miksi maataloustukea pitää maks
    Suomen Keskusta
    17
    597
  4. Presidentin rooli

Presidentti Halosen tapa puhua ja käsitellä asioita on alkanut jossain määrin ärsyttämään myös minua. Hän puhuu nytkin s
    Puolueet
    13
    597
  5. Vertaishoitoa

Kaikenlaiset vertaisterapiat ovat olleet suurta huutoa viimeisinä vuosikymmeninä. Kepulaisissa poliitikoissa tomppelius
    Suomen Keskusta
    15
    597
  6. Kohta alkavat itkuvirret

EU:ssa ollaan taas sopimassa maatalouden tulevaisuudesta. Jos puheenjohtamaa Ranska ei saa kaikkea tahtoaan läpi, alkava
    Suomen Keskusta
    19
    597
  7. Poliittinen tunnustus

Olen sanonut aiemmin, etten ole koskaan äänestänyt Kepua, vaikka olen muita puolueita eli niiden asettamia ehdokkaita ää
    Suomen Keskusta
    11
    595
  8. Keskustan ympäristöpolitiikka

Keskustan uudessa periaateohjelmaluonnoksessa viitataan löyhästi ihmisen toiminnan ja luonnon väliseen yhteyteen, siinä
    Suomen Keskusta
    14
    595
  9. Palkkakilpailu

SAK:n puheenjohtaja Lauri Ihalainen ennustaa Suomeen kovaa palkkakilpailua liittokohtaisella sopimuskierroksella. Tähän
    Suomen Keskusta
    11
    595
  10. Vanhanen hurjana

Matti Vanhanen hyökkää nyt rajusti Kokoomusta vastaan, kun sieltä on kuulnut arvostelua sulle-mulle -politiikan paluusta
    Suomen Keskusta
    15
    593
  11. Soinille tuli rankkari

Vanhasen tahto jatkaa aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut, on loistiuutinen erityisesti Timo Soinille ja perussuomalai
    Suomen Keskusta
    19
    592
  12. Ukin ennustus

Uusi-Ukki on täällä ennustellut jo aikapäiviä sitten, että tämä hallitus kaatuu Jouluun mennessä. Itse pidin aluksi hajo
    Suomen Keskusta
    14
    591
  13. Paras pääministeri ja luopiot

Meidän Matti Vanhanen on Suomen kaikkien aikojen paras pääministeri. Korjaan Euroopan kaikkien aikojen paras päätön..sii
    Suomen Keskusta
    22
    589
  14. Kokomusta vierihoitoon

Kokoomuksessa alkaa näkyä jo samoja panikoitumisen merkkejä kuin Kepulla maatalouskysymyksissä. Kepu on monessa ryvettyn
    Suomen Keskusta
    20
    587
  15. Maaseutu - mahdollisuus

Keskustan näkemys maaseudusta on jymähtänyt. Maaseutu nähdään kepulaisessa visiossa maatalouskeskeisenä. Otan nyt yhden
    Suomen Keskusta
    13
    587
  16. Perestroika ja glasnost

Mihail Gorbatchov aloitti NL:ssa ns. perestroika-politiikan, millä tarkoitettiin taloudellisia uudistuksia ja inhimillis
    Suomen Keskusta
    16
    586
  17. Kutistuminen uhkana

Aika moni ymmärtää, että villavatetta ei kannata panna kovin kuumaan veteen pestäväksi. Se ei todennäköisesti mahdu enää
    Politiikka
    19
    585
  18. Kysymys keppuleille

Mitäs mieltä te keppulit oikein olette tästä EU:n perustuslakiehdotuksesta, jonka ranskalaiset ja hollantilaiset haluava
    Puolueet
    12
    585
  19. Pyhä lehmä

Kokoomuksessa on vihdoin herätty hallitustasolla arvostelemaan pääministeri Vanhasen diktatoorisia otteita ja kepulaiste
    Suomen Keskusta
    60
    585
  20. Heiman yllättävää

Tuoreimman gallup-tuloksen mukaan Halosen kannatus pysyy edelleen käsittämättömän korkealla. Halonen ei ole ihme ja kumm
    Suomen Keskusta
    12
    584