sannimatias
![]()
HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
295
Kommenttia
12386
IRONIAA?
Onko siinä jotain ironiaa, kun kilpaurheilussa ollaan, niin trimmattu itsensä viimeisen päälle, että "terveet" urheilija12842MISSÄ AVAUS?
Aiemmin täällä iloittiin lapualla käyneistä ministereistä ja useampi avaus oli heidän kissanristiäisistään, mutta nyt ei8824Moniäänisyys
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194666767331/artikkeli/kotimaa vain hieman yli puolet papeista valmiita ru35765Kertokaa nyt...
Kankaan kylässä on 190 äänestysikäistä ja parikymmentä yritystä. Persaukinenkin maksaa vuodessa veroa vähintään reippaan31676TEREE TAAS
Ennen kuin kaikki repii perseensän, niin selvennän tässä ettei kaikki poistot ole ylläpidon tekemiä. Suurimman osan tein6613- 56610
Kummat on pahempia?
kumpi on vaarallisimpi Suomalaiselle yhteiskunnalle fundamentalisti eläintensuojelija vai fundamentalisti kristitty? Mol7603Kysymys
"Ei Jumala ole koskaan ihmisten hyväksikäytöstä,alistamisesta yms. kauheuksista ja julmuuksista koskaan varmasti "tykänn24601Oikeasti
Minä en ole ateisti, en kristitty, en mikään. Tämän palstan pitäisi olla Luterilaisen kirkon maksama ja lainaus tähän "K41599Turha pelotella
Turha pelotella, että hoitajat lähtisivät joukolla ulkomaille töihin. Useimmat on niin kielitaidottomia, että pystyvät12590Uusiksi...
Tehdään nyt kysymys kirkolle homoista, niin ei tuu enempää selittely lähimmäisen rakkauksista ja miten musta onkin valko50587Wikipediasta
AInahan sieltä voi kopioida pätkiä. Mutta hikipedian poskettomat kuvaukset kertovat usein ennemmän kuin wikipedian "ti40544Johdatuksesta ja vapaasti keskustellen.
"Johdatuksen käsitteestä, Jumalan olemassaolosta ja ateismista voidaan keskustella jossain muualla. Tähän ketjuun tuleva194483MITÄ MIELTÄ OLETTE
http://www.lapua.fi/urkufestivaali/ Lapuan Tuomikirkkossa on festivaali, jossa halvimmat liput on 15 euroo ja kalleimmat8478Laillisuus?
Ilmeisesti tuossa kappelien lainaamisessa muistotilaisuuteen on ollut epäselvyyksiä ja nyt sitten tullaankin laillisuute28455Luomiskertomus ja kreationismia---
Kreatonisti yrittävät ympätä tieteen ja luomiskertomuksen yhteen ja ovat saaneet siinä mielenkiintoista soppaa aikaisek20448Sonja
Viikko sitten sinä perustelit homojen hyväksyntää sillä, että kirkko päätti rukoilemisen heidän puolestaan ja siksi ei o131426Leo Meller/Patmos
http://www.patmos.fi/mediasoitin/1059/4250ed4b03ad2ef12ffa0aa45305d2cf/ "Kun hän korottaa ensimmäisen kerran aseensa ja145414Ihmettelen...
34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin ku28411Unohdetaan Jumala ja mietitään Raamattua.
Ihmiset päättivät koota Raamatun heitä miellyttävistä ja heidän hyväksymiään evankeliumeita käyttäen. Ristiriitoja esiin98407