Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Mitä tuota oot ajatella syödä tänään?

Tai mitä oot jo syöny? Ite en oo syöny ku pari hassua leipää ja aattelin kipasta kauppaan ja tehdä jotain perusruokaa ja
    Miehen logiikka
    23
    583
  2. Mies, mitä teit lastesi kanssa viimeksi?

Niin, kysymys oli otsikossa, mut tulipa vaan yhtäkkii mieleen, että mitä ja koska olet isänä tehnyt viimeksi lastesi kan
    Suhteet
    11
    582
  3. Palstapoikuus, -neitsyys?

Koska sen menetit, miten ja missä?
    Miehen logiikka
    16
    582
  4. Hyviä uutisia

neitsyidenmetsästäjille. http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/10/737639
    Miehen logiikka
    8
    573
  5. Scalelle ja muille epäuskoiselle

pieni kaavio. CO2 ilmakehastä ja maasta: Auringon energia sitoo hiilidioksidia kasvimassaan. Hehtaari peltoa tuottaa 8
    Miehen logiikka
    22
    573
  6. Mitä vikaa on sovinismissa?

Entäs mitäs vikaa on feminismissä? Mullei tule kuin hyviä puolia mieleen. Esimerkiksi, mä en olis kiinnostunu avokista
    Miehen logiikka
    24
    572
  7. Tiedättekö jätkät

missä sais olla kukkona tunkiolla? Menkää jollekin sisustuspalstalle hakemaan naisten suosiota, jos se kerran siitä on
    Miehen logiikka
    13
    567
  8. Miksi mies pettää?

Tuosta pettämishommelista tuli vastaan: - Harvalla joukolla miehiä on addiktio pettämiseen suhteen tilasta riippumatta,
    Miehen logiikka
    32
    562
  9. Oletko kaunistellut totuutta netissä?

Oletko varmasti se mikä olet, etkä se mikä haluaisit olla? http://www.aijaa.com/v.php?i=5923070.jpg
    Miehen logiikka
    103
    556
  10. Jos olisit köyhä ja kiireinen perheellinen,

niin miten järjestäisit parisuhdelomaa?
    Miehen logiikka
    55
    548
  11. Mä viihdyn palstal siks,

...tai emmä tiedä miks, mut näin kuitenkin: http://www.youtube.com/watch?v=LZzEeuL3cWM viikossa alkaa vituttaa paikka
    Miehen logiikka
    13
    537
  12. G: Pitääkö lapset teitä

oikeina aikuisina?
    Miehen logiikka
    22
    535
  13. Ettei nyt kenellekään jäis epäselväksi,

KAIKKITIETÄVÄ ELVISTELIJÄ Kaikkitietävä elvistelijä, sitä olen ja siitä nautin. Kaikkitietävä elvistelijä, elän, kun s
    Miehen logiikka
    18
    526
  14. Pitäis pitää aina turpa kiinni.

Yritin pitää akalta salassa, että olen tulossa, kipeeks, tai siis olen kipee, mut kuitenki, ni jäin heti ruokailun jälke
    Miehen logiikka
    10
    525
  15. G: Minkäslaasia miehiä täällä oikein onkaan?

1. Osaatko hitsata? Jos osaat, millä? Osaamiseksi ei vielä lasketa sitä, että on ylä-asteella jotain räkinyt. 2. Osaatk
    Miehen logiikka
    28
    521
  16. Mainitse yksi asia

mikä tekee sinut tyytyväiseksi. Vain yks pikkiriikkinen asia.
    Miehen logiikka
    15
    520
  17. Ootteko koskaan miettineet,

että kuinka alkukantaisia jenkit ja britit on? Kuuma ja kylmä vesikin tulee eri raanoista. Sivistysvaltioissa noikin asi
    Miehen logiikka
    20
    514
  18. 'Ajatteleppa asiaa'

Ajatteleminen on tehokas selitys omalle saamattomuudelle ja mitään tekemättömyydelle, mutta se harvoin auttaa mitään. K
    Miehen logiikka
    18
    513
  19. Voisitko miehenä kutsua

hyvännäköisen nuoremman työkaverinaisen kotiisi ja selvitä siitä ilman sen suurempaa draamaa? Miten kuvittelisit vaimosi
    Miehen logiikka
    79
    512
  20. Töissä lorviminen

Palstan viikon teeman mukaisesti. Lorviminen töissä pian sairauslomia suurempi ongelma - Porukka on työpaikalla läsnä,
    Miehen logiikka
    29
    512