relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
- 781484
Antasitko uuden mahdollisuuden?
Tälläsenä tuoreena esimerkkinä: Jos nainen tekee alotteen ja ehdottaa treffejä, mutta peruu ne itse muutamaa tuntia enne601474Noniin, mistä sen
viisaan/älykkään ihmisen sitte tunnistaa? Entä liian viisaan, vai onko niitä edes olemassa?461464Palstan varatut naiset.
Miksi keskustelu on joidenkin mielestä kielletty palstan varatuilta naisilta, muttei varatuilta miehiltä? Mun mielestä461439Korkean tason huomiohuoraamista.
Provota voi muuallakin kuin miehen logiikassa. Muah! http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/09/681437Miksi naiset suostuvat
keskustelemaan tulevaisuudesta vasta kun on hankittu yhteinen asuntolaina, muksu(ja) ja osoitettu sitoutuminen avioliito621424Pari kysymystä.
Jos naapurin miehellä on kakskyt vuotta nuorempi nainen, ni miten siihen suhtaudut? Siis, siihen naapuriin. Entäs jos na451422Missä miehen logiikka?
Mä tulin miehen logiikkaan, mut emmä löydä sitä mistään. Kuka sen on pölliny? Vai muomaako kukaan muu samaa kuin minä?231419Suomalaispenikset eivät pärjää
pituusvertailussa. Mitäs tähän pitäis sanoa? Viron miehillä on Euroopan kolmanneksi paras varustus. Näin julistaa virol261409Yks juttu ukot,
kannattaiskohan panna sitä akkaa joskus tunti viis minuuttia normin viisminuuttisen sijaan? Edes kerran kuussa. Ajattel291379G: sunnuntaimorkkis
1. Risooko palsta-addiktio? 2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varre281375Turhin keksintö!?
Nyt mielikuvitus laukkaamaan miettimään kaikkein turhinta ja turhamaisinta konetta. Tai jos olet jotakin asiaa joskus po371367Miten nainen rakastaa?
Kysymys on miehille. Naiset voi kyl kommentoida sit miesten vastauksia.301366Tiettekö miten saatte naisia?
Puoliks paskassa ja rasvassa oleva keltanen heijastinhaalari päällä meette huoltsikalle kahville, ni ei tartte ku valita261340- 1151340
Jaa tuota?
Aika erikoiselta näyttää palstan etusivu noin niinku otsikoikoiden perusteella.221328- 461313
Pakko vähä pröystäällä,
ku kaikki muutkin tääl kerran sitä jatkuval syötöl tekee. Mut, oliskohan se ollut tiistai-ilta kun töistä yks tyyppi he481306Ajattelitko panna?
Ajattelitko panna tulevana viikonloppuna? Jos ajattelit niin mitä tai ketä ajattelit panna?251300Määritelkää henkinen vahvuus
ja heikkous, nyt kun kerran niin kovasti asiasta keskustellaan.391299