Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. ny hetki hiljaa...kiitos

Mikä on adonis? Omia määritelmiä kiitos?
    Miehen logiikka
    78
    1484
  2. Antasitko uuden mahdollisuuden?

Tälläsenä tuoreena esimerkkinä: Jos nainen tekee alotteen ja ehdottaa treffejä, mutta peruu ne itse muutamaa tuntia enne
    Miehen logiikka
    60
    1474
  3. Noniin, mistä sen

viisaan/älykkään ihmisen sitte tunnistaa? Entä liian viisaan, vai onko niitä edes olemassa?
    Miehen logiikka
    46
    1464
  4. Palstan varatut naiset.

Miksi keskustelu on joidenkin mielestä kielletty palstan varatuilta naisilta, muttei varatuilta miehiltä? Mun mielestä
    Miehen logiikka
    46
    1439
  5. Korkean tason huomiohuoraamista.

Provota voi muuallakin kuin miehen logiikassa. Muah! http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/09/
    Miehen logiikka
    68
    1437
  6. Miksi naiset suostuvat

keskustelemaan tulevaisuudesta vasta kun on hankittu yhteinen asuntolaina, muksu(ja) ja osoitettu sitoutuminen avioliito
    Miehen logiikka
    62
    1424
  7. Pari kysymystä.

Jos naapurin miehellä on kakskyt vuotta nuorempi nainen, ni miten siihen suhtaudut? Siis, siihen naapuriin. Entäs jos na
    Miehen logiikka
    45
    1422
  8. Missä miehen logiikka?

Mä tulin miehen logiikkaan, mut emmä löydä sitä mistään. Kuka sen on pölliny? Vai muomaako kukaan muu samaa kuin minä?
    Miehen logiikka
    23
    1419
  9. Suomalaispenikset eivät pärjää

pituusvertailussa. Mitäs tähän pitäis sanoa? Viron miehillä on Euroopan kolmanneksi paras varustus. Näin julistaa virol
    Miehen logiikka
    26
    1409
  10. Yks juttu ukot,

kannattaiskohan panna sitä akkaa joskus tunti viis minuuttia normin viisminuuttisen sijaan? Edes kerran kuussa. Ajattel
    Miehen logiikka
    29
    1379
  11. G: sunnuntaimorkkis

1. Risooko palsta-addiktio? 2. Risooko katkenneet yhteydet, tai vanhat ystävät/tuttavat jotka ovat jääneet matkan varre
    Miehen logiikka
    28
    1375
  12. Turhin keksintö!?

Nyt mielikuvitus laukkaamaan miettimään kaikkein turhinta ja turhamaisinta konetta. Tai jos olet jotakin asiaa joskus po
    Miehen logiikka
    37
    1367
  13. Miten nainen rakastaa?

Kysymys on miehille. Naiset voi kyl kommentoida sit miesten vastauksia.
    Miehen logiikka
    30
    1366
  14. Tiettekö miten saatte naisia?

Puoliks paskassa ja rasvassa oleva keltanen heijastinhaalari päällä meette huoltsikalle kahville, ni ei tartte ku valita
    Miehen logiikka
    26
    1340
  15. runontaja,

lauta ja nappulat olis valmiina.
    Miehen logiikka
    115
    1340
  16. Jaa tuota?

Aika erikoiselta näyttää palstan etusivu noin niinku otsikoikoiden perusteella.
    Miehen logiikka
    22
    1328
  17. Osaatko kutoa kaulahuivin?

Tällänen helppo kysymys tuli mieleen.
    Miehen logiikka
    46
    1313
  18. Pakko vähä pröystäällä,

ku kaikki muutkin tääl kerran sitä jatkuval syötöl tekee. Mut, oliskohan se ollut tiistai-ilta kun töistä yks tyyppi he
    Miehen logiikka
    48
    1306
  19. Ajattelitko panna?

Ajattelitko panna tulevana viikonloppuna? Jos ajattelit niin mitä tai ketä ajattelit panna?
    Miehen logiikka
    25
    1300
  20. Määritelkää henkinen vahvuus

ja heikkous, nyt kun kerran niin kovasti asiasta keskustellaan.
    Miehen logiikka
    39
    1299