Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. hah!

*reps*
    Miehen logiikka
    11
    773
  2. Yliminä.

Tiedostatko yliminäsi?
    Miehen logiikka
    23
    768
  3. Kamalaa :(

Must on tullu puudelinkävelyttäjä ja mä vielä tykkään siitä. Tyttären vauva ja se on aivan yli-ihana. Siinä sitä äsken
    Miehen logiikka
    48
    764
  4. jaa niin,

ketkä sai viikonloppuna?
    Miehen logiikka
    11
    762
  5. rusalkaa sanoi hienosti

Pakko tehdä tästä alotus. Lukekaa ja ymmärtäkää. >***Usein kehujan tarkoitus on saada muilta vastakehuja. Pelkkää kaup
    Miehen logiikka
    19
    758
  6. Muah!

Ei sais nauraa, mutku ei voi mitää, ku repesin. :) http://www.digitoday.fi/bisnes/2008/10/11/usan-velkalaskurista-loppu
    Miehen logiikka
    16
    756
  7. Kyllä mies on sitte viisas.

http://www.robokeskus.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=298&OpenGroups=298 Meille tulee kans kyllä
    Miehen logiikka
    28
    754
  8. Millä ylläpidät sivistystasoasi?

Palstailemalla? Kulttuuriuutisilla? Urheiluuutisilla? Yleisuutisilla? Lukemalla? Tekemällä? Kulkemalla? Olemalla?
    Miehen logiikka
    27
    750
  9. runontaja,

aloittele pois kun olet valmis.
    Miehen logiikka
    46
    748
  10. Savon sanomat mamuista:

Suomeen pyrkii kahden - kolmen vuoden kuluttua 3 000 - 4 000 nykyisen turvapaikanhakijan perheenjäsentä. He ovat viime v
    Miehen logiikka
    16
    747
  11. Juhuu! Yks fantasia toteutettu!

Olen tänään saanu tummaa, blondia ja punapäätä!
    Miehen logiikka
    21
    742
  12. Persepanoista ja homostelusta

Sehän on selvää, että mies joka panee perseeseen on homo. Ja osalle on selvä homon merkki sekin, että jos joku mies pane
    Miehen logiikka
    6
    737
  13. Kuka käyttää Naamakirjaa?

Mä oon ajatellu, että olis ihan fiksuakin sen kautta pitää yhteyttä jo vähän etääntyneisimpiin kavereihin, mutkumutku...
    Miehen logiikka
    17
    734
  14. Mikä on varhaisin lapsuusmuistosi?

Minä muistelisin sellaista, että olin 5-6 vuotias kun miehet perkas ojia kaivinkoneella ja siinä oli pari traktoria sitt
    Miehen logiikka
    100
    733
  15. Kullanarvoinen Nainen

Mun piti vähä poikkeuksellisesti herätä jo neljältä ja lähteä nyt jo hommiin. Tottumuksesta menin jääkaapille, meinasin
    Miehen logiikka
    28
    731
  16. syyllinen kunnes toisin todistetaan?

Mikä tekee ihmisestä epäluuloisen? Miksi ihmisten teot ja puheet ovat aina syyllistämiseen pyrkiviä syyttömyyden kustann
    Miehen logiikka
    13
    730
  17. Ratikkakuski,

onko lauta ja nappulat kaivettu naftaliinista?
    Miehen logiikka
    42
    728
  18. Pakko kysyä.

Onko yleistäkin, että naiset lutkittelee toisia naisia kaupassa(tai mahdollisesti muuallakin)? Olen pari kertaa kuullut
    Miehen logiikka
    25
    726
  19. Palstan tasosta pari sanaa.

Runkuti runkuti.
    Miehen logiikka
    17
    724
  20. Otin paidan pois ja sain oluen.

Ei uskois tällä pömppiksellä. Mut siis asiaan. Kaveri teki duunia paita päällä ja sai vaan limua. Mul oli vaan niin kuu
    Miehen logiikka
    39
    722