relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
- 11773
- 23768
Kamalaa :(
Must on tullu puudelinkävelyttäjä ja mä vielä tykkään siitä. Tyttären vauva ja se on aivan yli-ihana. Siinä sitä äsken48764- 11762
rusalkaa sanoi hienosti
Pakko tehdä tästä alotus. Lukekaa ja ymmärtäkää. >***Usein kehujan tarkoitus on saada muilta vastakehuja. Pelkkää kaup19758Muah!
Ei sais nauraa, mutku ei voi mitää, ku repesin. :) http://www.digitoday.fi/bisnes/2008/10/11/usan-velkalaskurista-loppu16756Kyllä mies on sitte viisas.
http://www.robokeskus.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=298&OpenGroups=298 Meille tulee kans kyllä28754Millä ylläpidät sivistystasoasi?
Palstailemalla? Kulttuuriuutisilla? Urheiluuutisilla? Yleisuutisilla? Lukemalla? Tekemällä? Kulkemalla? Olemalla?27750- 46748
Savon sanomat mamuista:
Suomeen pyrkii kahden - kolmen vuoden kuluttua 3 000 - 4 000 nykyisen turvapaikanhakijan perheenjäsentä. He ovat viime v16747- 21742
Persepanoista ja homostelusta
Sehän on selvää, että mies joka panee perseeseen on homo. Ja osalle on selvä homon merkki sekin, että jos joku mies pane6737Kuka käyttää Naamakirjaa?
Mä oon ajatellu, että olis ihan fiksuakin sen kautta pitää yhteyttä jo vähän etääntyneisimpiin kavereihin, mutkumutku...17734Mikä on varhaisin lapsuusmuistosi?
Minä muistelisin sellaista, että olin 5-6 vuotias kun miehet perkas ojia kaivinkoneella ja siinä oli pari traktoria sitt100733Kullanarvoinen Nainen
Mun piti vähä poikkeuksellisesti herätä jo neljältä ja lähteä nyt jo hommiin. Tottumuksesta menin jääkaapille, meinasin28731syyllinen kunnes toisin todistetaan?
Mikä tekee ihmisestä epäluuloisen? Miksi ihmisten teot ja puheet ovat aina syyllistämiseen pyrkiviä syyttömyyden kustann13730- 42728
Pakko kysyä.
Onko yleistäkin, että naiset lutkittelee toisia naisia kaupassa(tai mahdollisesti muuallakin)? Olen pari kertaa kuullut25726- 17724
Otin paidan pois ja sain oluen.
Ei uskois tällä pömppiksellä. Mut siis asiaan. Kaveri teki duunia paita päällä ja sai vaan limua. Mul oli vaan niin kuu39722