Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Onko harkinnan paikka ?

jos haluat minut mieti mieti tarkkaan kannattaako se sillä joskus tuntuu kuin kantaisin koko ihmiskunnan murheita har
    Runot
    10
    473
  2. vieras

ei se taivaan kirjaimissa ollut ei veden viileällä ohimolla ei hiljaa nyyhkivissä tammissakaan mutta minussa se syntyi
    Rakkausrunot
    30
    473
  3. Joulukortti

Elämä nöyrryn edessäsi kiitän vuosikymmenten iloista koetuista vastoinkäymisistäkin. Ilman niitä en olisi kasvanut j
    Rakkausrunot
    17
    472
  4. En ole unohtanut

Ikkuna avoimena kuulen, kuinka viimeiset vaahteran lehdet varisevat kahisten maan viileälle sydämelle. Jälleen tämä u
    Rakkausrunot
    14
    470
  5. Syvyyksissä

Sarastuksesta syntyy aamu ja hangella väikkyy vielä tähtipöly pakkasen jäiset kynnet pureutuvat paukkuen tammiston ky
    Rakkausrunot
    18
    470
  6. Sytytä minut

Haluaisin vielä elämään herätä kiihkeään rytmiisi ja valvoa kanssasi sarastukseen kaipauksen painavaa kipua pois. Odo
    Rakkausrunot
    18
    470
  7. Kerran vielä ?

Iltanuotiolla kauan sitten kätesi kiedottuna ympärilleni olimme nuoria silloin, mutta yhä vielä muistan levottomat ku
    Rakkausrunot
    18
    467
  8. Sydän tietää, tuntee

Muistojen kudoksissa päivien ja vuosieni kimallus iholla sormien laulu läpi kyynelten silmien arkuus korkeiden kipujen k
    Rakkausrunot
    20
    465
  9. Kangastus

Kuljin tänään läpi valkoisen pumpuliniityn ja metsän reunan ruohonkorsiin ja oksistoon oli takertuneina välkkyvät kiteet
    Rakkausrunot
    27
    465
  10. Tango d´amour

Kivisten katujen ja harmaan usvan täyttämässä kaupungissa kävelit kadulla vastaani, sinä hetkenä olin valmis unohtama
    Rakkausrunot
    24
    464
  11. Aseeton taistelu

On minua sivallettu henkisesti molemmille poskilleni haavoitettu sieluun asti. Syyskuulaissa päivissäni siivekkäiden
    Rakkausrunot
    18
    463
  12. Aatuutilullaa

Pulleat pienet ja somat kätesi lapsonen, niin olivat ammoin omat kun oli mummusi taaperoinen. Hehkuvat poskesi hel
    Rakkausrunot
    11
    461
  13. Saanko anteeksi ?

Laivani myrskyssä ruoritta, niin kuin itsekin uupuneena harhailusta. Viimeinkin satamassa, huomassasi. Anna antee
    Rakkausrunot
    10
    460
  14. Epätodellista

Haluni palata minuksi siksi joka kerran olin näiden leimuavien aseiden ristitulessa on suurenpi kuin tiedät turhuuden t
    Rakkausrunot
    20
    460
  15. stay

kuinka tästä kaikesta voisi saada eheän kokonaisuuden hajallaan olevista vajaista ja täysistä lehtiöistä lyijykynällä k
    Rakkausrunot
    14
    460
  16. äänettömiä lauseita

liiaksi muistoja liian monta mantraa sielussani pois vierittämättömien vuosien takaa lähellä, lähempänä hymyn kaist
    Kirjallisuus
    22
    460
  17. Kipu ja onni

Eniten minua satuttavat lähtösi sulkemasi oven naksahdus, joka on kuin jääpuikon lävistys povellani. Askeleidesi ään
    Rakkausrunot
    18
    459
  18. Suuri, pieni ihminen

Se on aina ollut niin että syksyisin linnut muuttaa ruoste lankeaa ruohonkorsiin ja hämärä laskee aikaisin. Haikeudess
    Rakkausrunot
    14
    458
  19. Elämää ja erotiikkaa

kuinka usein menin menemättä palasin erosin eroamatta ja putosin siivettömyyttäni alas ? aina silloin oli haalea taiv
    Rakkausrunot
    16
    458
  20. Äärettömyys

Olen nähnyt kevään lempeän sylin tuhansien silmujen avautuvan. Silmät suljettuinakin luen käsiesi aran aallokon las
    Rakkausrunot
    10
    454