haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Onko harkinnan paikka ?
jos haluat minut mieti mieti tarkkaan kannattaako se sillä joskus tuntuu kuin kantaisin koko ihmiskunnan murheita har10473vieras
ei se taivaan kirjaimissa ollut ei veden viileällä ohimolla ei hiljaa nyyhkivissä tammissakaan mutta minussa se syntyi30473Joulukortti
Elämä nöyrryn edessäsi kiitän vuosikymmenten iloista koetuista vastoinkäymisistäkin. Ilman niitä en olisi kasvanut j17472En ole unohtanut
Ikkuna avoimena kuulen, kuinka viimeiset vaahteran lehdet varisevat kahisten maan viileälle sydämelle. Jälleen tämä u14470Syvyyksissä
Sarastuksesta syntyy aamu ja hangella väikkyy vielä tähtipöly pakkasen jäiset kynnet pureutuvat paukkuen tammiston ky18470Sytytä minut
Haluaisin vielä elämään herätä kiihkeään rytmiisi ja valvoa kanssasi sarastukseen kaipauksen painavaa kipua pois. Odo18470Kerran vielä ?
Iltanuotiolla kauan sitten kätesi kiedottuna ympärilleni olimme nuoria silloin, mutta yhä vielä muistan levottomat ku18467Sydän tietää, tuntee
Muistojen kudoksissa päivien ja vuosieni kimallus iholla sormien laulu läpi kyynelten silmien arkuus korkeiden kipujen k20465Kangastus
Kuljin tänään läpi valkoisen pumpuliniityn ja metsän reunan ruohonkorsiin ja oksistoon oli takertuneina välkkyvät kiteet27465Tango d´amour
Kivisten katujen ja harmaan usvan täyttämässä kaupungissa kävelit kadulla vastaani, sinä hetkenä olin valmis unohtama24464Aseeton taistelu
On minua sivallettu henkisesti molemmille poskilleni haavoitettu sieluun asti. Syyskuulaissa päivissäni siivekkäiden18463Aatuutilullaa
Pulleat pienet ja somat kätesi lapsonen, niin olivat ammoin omat kun oli mummusi taaperoinen. Hehkuvat poskesi hel11461Saanko anteeksi ?
Laivani myrskyssä ruoritta, niin kuin itsekin uupuneena harhailusta. Viimeinkin satamassa, huomassasi. Anna antee10460Epätodellista
Haluni palata minuksi siksi joka kerran olin näiden leimuavien aseiden ristitulessa on suurenpi kuin tiedät turhuuden t20460stay
kuinka tästä kaikesta voisi saada eheän kokonaisuuden hajallaan olevista vajaista ja täysistä lehtiöistä lyijykynällä k14460äänettömiä lauseita
liiaksi muistoja liian monta mantraa sielussani pois vierittämättömien vuosien takaa lähellä, lähempänä hymyn kaist22460Kipu ja onni
Eniten minua satuttavat lähtösi sulkemasi oven naksahdus, joka on kuin jääpuikon lävistys povellani. Askeleidesi ään18459Suuri, pieni ihminen
Se on aina ollut niin että syksyisin linnut muuttaa ruoste lankeaa ruohonkorsiin ja hämärä laskee aikaisin. Haikeudess14458Elämää ja erotiikkaa
kuinka usein menin menemättä palasin erosin eroamatta ja putosin siivettömyyttäni alas ? aina silloin oli haalea taiv16458Äärettömyys
Olen nähnyt kevään lempeän sylin tuhansien silmujen avautuvan. Silmät suljettuinakin luen käsiesi aran aallokon las10454