Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Uudestisyntymä

    Olen nyt viikon selvä. Ensi pe juon. Uskossa. Sitten olen 20 päivää selvä,22.12 juon. Juhlin synttäreitäni, jotka on L
    Helluntailaisuus
    50
    459
  2. Tietääkö kukaan?

    Suurin käsky Sanassa on vanhassa testamentissa Mooseksen mukaan 10 käskyä ja uudessa Jeesuksen suulla sanottuna käsky ra
    Helluntailaisuus
    12
    453
  3. Helkkari:)

    Viestini poistettiin. Niin sitä vaan että mikä teillä on alkuräjähdyksen sijalla? Vähitellen maapallon luominen, ehkä
    Helluntailaisuus
    44
    442
  4. Kutsuit mua Jeesus

    Saatana varmaan ohjas tuota kissaa??? Se hyppäs mun alttarin päälle ja oveen koputettiin kun yritin löytää Sinut. Avasin
    Helluntailaisuus
    6
    424
  5. Päivän Sana

    Joh.9:1-5 Tien sivussa Jeesus näki miehen joka oli syntymästään saakka sokea. Opetuslapset kysyivät häneltä:"Rabbi kuka
    Helluntailaisuus
    27
    419
  6. minulla on ystävä,

    jonka poikaystävä tatuoi hänen nimensä käteensä kun olimme nuoria. He pysyivät yhdessä vaikka molemmat saivat tahoillaa
    Helluntailaisuus
    12
    418
  7. helluntailaisuus

    Oon ollut yli10vuotta helluntailainen, mutta nyt oon liittynymässä vapaakirkkoon, koska oon niin niin tosi pettynyt ko.l
    Helluntailaisuus
    9
    410
  8. olenkohan minä uskovainen?

    kertokaa se minulle.
    Helluntailaisuus
    11
    406
  9. Ilosanomaa?

    Mark.1:2 "Jonkun ajan kuluttua Jeesus meni taas Kapernaumiin. Kun ihmiset kuulivat hänen olevan kotona, väkeä tuli kooll
    Helluntailaisuus
    11
    404
  10. Tästä ei tule mitään

    kuinka kauan täytyy katua? Tulin uskoon n.2 viikkoa sitten ja kiitin siitä Jumalaa koska neuvoja oli uskovainen ja kehot
    Helluntailaisuus
    11
    402
  11. tän palstan hengen mukaan

    tämä on oikea tapa lukea sanaa: esim otetaan ensin jae Mooseksen kirjasta1:1"Alussa Jumala loi taivaan ja maan"ja sitten
    Helluntailaisuus
    18
    398
  12. haureus

    miks mä jouduin lukemaan tältä palstalta sellasia kysymyksiä viime viikolla kun että "onko huoraaminen velvollisuus?" M
    Kristinusko
    11
    397
  13. menestysteologia ja homot

    minun mielestäni jokainen kukka saa kukkia en ole tuomitsemassa nyt ketään sillä tavoin en tahdo olla osallisena siihen
    Helluntailaisuus
    11
    397
  14. Hyvä profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sinulla todellakin ON yliluonn.kykyjä, kun samalla hetkellä, kun sain aikaiseksi tilata maistraatista avop:lle ja minull
    Helluntailaisuus
    9
    396
  15. Kun täällä

    saa keskustella sieniresepteistäkin... Tietääkö kukaan miksi romano-tv on lopetettu? Voittiko vastapuoli sen oikeudenkä
    Helluntailaisuus
    19
    393
  16. Oliko Paavali Jumala?

    Hän on vaikuttanut meihin kaikkiin Raamatun kahdentoista kirjeen kautta. Silti hän oli ihan tavallinen ihminen. Minusta
    Helluntailaisuus
    19
    388
  17. Mitä on pyhällä hengellä täyttyminen

    Ja sen kokeneilta kysyn miltä se tuntuu? Mietin kun olen viime aikoina lukenut palstalta että puhutaan ja varoitetaan n
    Helluntailaisuus
    83
    383
  18. Kristuksen ruumis

    eli seurakunta. Minulla on mielessä kaksi(2)nimimerkkiä, jotka ovat minulle kertoneet oman totuutensa siitä mikä on Jum
    Helluntailaisuus
    17
    382
  19. hyvää perjantai-iltaa...

    On ollut io lukea näitä kirjoituksianne täällä...jokaiselle joku leima päälle vaan. Itse aloitin ihan oikealla nimellä
    Helluntailaisuus
    12
    378
  20. Hema ja muut

    Menisinkö helluntaiseurakunta rukouskokoukseen sunnuntaina... Mieheni kuoli... Voi itku... Mitä jos ne tuomitsee hänetki
    Helluntailaisuus
    29
    377