auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
Jeesus oli
tän palstan kirjoitusten mukaan ihminen jolla oli liian kiire lupia kyselemään kun tarvittiin aasia... Muitakin mielik12492Helvetti
Helluntailaiset uskovat helvettiin... Voiko helvetissä eksyä? Millä vältyt, että et sinne joudu? Tyhmä kysymys...mutta k11481Helkkari:)
Viestini poistettiin. Niin sitä vaan että mikä teillä on alkuräjähdyksen sijalla? Vähitellen maapallon luominen, ehkä44467Tietääkö kukaan?
Suurin käsky Sanassa on vanhassa testamentissa Mooseksen mukaan 10 käskyä ja uudessa Jeesuksen suulla sanottuna käsky ra12457Uusi taivas uusi maa r-kohta
Kysyin täällä tätä jo eilen saamatta järkevää vastausta. Eli miksi Raamatussa sanotaan että luodaan uusi maa (ilmestyski80437Kutsuit mua Jeesus
Saatana varmaan ohjas tuota kissaa??? Se hyppäs mun alttarin päälle ja oveen koputettiin kun yritin löytää Sinut. Avasin6429Päivän Sana
Joh.9:1-5 Tien sivussa Jeesus näki miehen joka oli syntymästään saakka sokea. Opetuslapset kysyivät häneltä:"Rabbi kuka27429minulla on ystävä,
jonka poikaystävä tatuoi hänen nimensä käteensä kun olimme nuoria. He pysyivät yhdessä vaikka molemmat saivat tahoillaa12423- 11414
helluntailaisuus
Oon ollut yli10vuotta helluntailainen, mutta nyt oon liittynymässä vapaakirkkoon, koska oon niin niin tosi pettynyt ko.l9414Ilosanomaa?
Mark.1:2 "Jonkun ajan kuluttua Jeesus meni taas Kapernaumiin. Kun ihmiset kuulivat hänen olevan kotona, väkeä tuli kooll11412haureus
miks mä jouduin lukemaan tältä palstalta sellasia kysymyksiä viime viikolla kun että "onko huoraaminen velvollisuus?" M11407Tästä ei tule mitään
kuinka kauan täytyy katua? Tulin uskoon n.2 viikkoa sitten ja kiitin siitä Jumalaa koska neuvoja oli uskovainen ja kehot11406tän palstan hengen mukaan
tämä on oikea tapa lukea sanaa: esim otetaan ensin jae Mooseksen kirjasta1:1"Alussa Jumala loi taivaan ja maan"ja sitten18405Hyvä profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinulla todellakin ON yliluonn.kykyjä, kun samalla hetkellä, kun sain aikaiseksi tilata maistraatista avop:lle ja minull9402Kun täällä
saa keskustella sieniresepteistäkin... Tietääkö kukaan miksi romano-tv on lopetettu? Voittiko vastapuoli sen oikeudenkä19402menestysteologia ja homot
minun mielestäni jokainen kukka saa kukkia en ole tuomitsemassa nyt ketään sillä tavoin en tahdo olla osallisena siihen11401Hema ja muut
Menisinkö helluntaiseurakunta rukouskokoukseen sunnuntaina... Mieheni kuoli... Voi itku... Mitä jos ne tuomitsee hänetki29395Oliko Paavali Jumala?
Hän on vaikuttanut meihin kaikkiin Raamatun kahdentoista kirjeen kautta. Silti hän oli ihan tavallinen ihminen. Minusta19393Kristuksen ruumis
eli seurakunta. Minulla on mielessä kaksi(2)nimimerkkiä, jotka ovat minulle kertoneet oman totuutensa siitä mikä on Jum17388