auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
364
Kommenttia
6769
"hengessään köyhät"
Mitä Jeesus tarkoitti sanoessaan että "autuaita ovat hengessään köyhät?" Autuas sana käsitetään usein myös väärin se ta31530onko oma seurakunta välttämätön
vai onko niin, että ne jotka vain uskovat Jeesukseen pelastuvat? Kysyn tätä vaikka ehkä oonkin väärällä palstalla...onh25524Friiiheettt????!!
Oleksää täällä? Kun et eilen vastanut, niin vastaatko nyt? Mitä sä sanoit sille äijälle? Ootteko te tekemisissä vieläki12516- 13513
Uusi taivas uusi maa r-kohta
Kysyin täällä tätä jo eilen saamatta järkevää vastausta. Eli miksi Raamatussa sanotaan että luodaan uusi maa (ilmestyski80504Mitäs tämä on, muut uskovaiset?
Saarnaajan kirjasta(2:3)"Päätin sitten virkistää itseäni viinillä-päästämättä silti viisautta ohjaksista- ja sillä tavoi16503Iäkkään helluntailaisrouvan/lesken/eronneen ihmisarvo
Ajattelin tänään tahtomattani Jyrki.hän sanoi että"kaikki"vanhemmat naiset jahtaavat häntä. Ilmeisesti myös seurakunnass154498Helkkari:)
Viestini poistettiin. Niin sitä vaan että mikä teillä on alkuräjähdyksen sijalla? Vähitellen maapallon luominen, ehkä44495Jeesus oli
tän palstan kirjoitusten mukaan ihminen jolla oli liian kiire lupia kyselemään kun tarvittiin aasia... Muitakin mielik12493Helvetti
Helluntailaiset uskovat helvettiin... Voiko helvetissä eksyä? Millä vältyt, että et sinne joudu? Tyhmä kysymys...mutta k11482Tietääkö kukaan?
Suurin käsky Sanassa on vanhassa testamentissa Mooseksen mukaan 10 käskyä ja uudessa Jeesuksen suulla sanottuna käsky ra12460Sapatti on sunnuntai
Jos se on sulla lauantaina olet mielestäni hieman tyhmä.mun syntymävuosi oli se jolloin siirryttiin tähän aikaan jolloin70454Päivän Sana
Joh.9:1-5 Tien sivussa Jeesus näki miehen joka oli syntymästään saakka sokea. Opetuslapset kysyivät häneltä:"Rabbi kuka27437Kutsuit mua Jeesus
Saatana varmaan ohjas tuota kissaa??? Se hyppäs mun alttarin päälle ja oveen koputettiin kun yritin löytää Sinut. Avasin6432minulla on ystävä,
jonka poikaystävä tatuoi hänen nimensä käteensä kun olimme nuoria. He pysyivät yhdessä vaikka molemmat saivat tahoillaa12429- 11417
helluntailaisuus
Oon ollut yli10vuotta helluntailainen, mutta nyt oon liittynymässä vapaakirkkoon, koska oon niin niin tosi pettynyt ko.l9416Ilosanomaa?
Mark.1:2 "Jonkun ajan kuluttua Jeesus meni taas Kapernaumiin. Kun ihmiset kuulivat hänen olevan kotona, väkeä tuli kooll11415haureus
miks mä jouduin lukemaan tältä palstalta sellasia kysymyksiä viime viikolla kun että "onko huoraaminen velvollisuus?" M11413Tästä ei tule mitään
kuinka kauan täytyy katua? Tulin uskoon n.2 viikkoa sitten ja kiitin siitä Jumalaa koska neuvoja oli uskovainen ja kehot11407