Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

364

Kommenttia

6769

1. "hengessään köyhät"

Mitä Jeesus tarkoitti sanoessaan että "autuaita ovat hengessään köyhät?" Autuas sana käsitetään usein myös väärin se ta
    Helluntailaisuus
    31
    530
  2. onko oma seurakunta välttämätön

vai onko niin, että ne jotka vain uskovat Jeesukseen pelastuvat? Kysyn tätä vaikka ehkä oonkin väärällä palstalla...onh
    Helluntailaisuus
    25
    524
  3. Friiiheettt????!!

Oleksää täällä? Kun et eilen vastanut, niin vastaatko nyt? Mitä sä sanoit sille äijälle? Ootteko te tekemisissä vieläki
    Helluntailaisuus
    12
    516
  4. Jaina.

Kerro mulle selkokielellä mitä on krisselismi.
    Helluntailaisuus
    13
    513
  5. Uusi taivas uusi maa r-kohta

Kysyin täällä tätä jo eilen saamatta järkevää vastausta. Eli miksi Raamatussa sanotaan että luodaan uusi maa (ilmestyski
    Helluntailaisuus
    80
    504
  6. Mitäs tämä on, muut uskovaiset?

Saarnaajan kirjasta(2:3)"Päätin sitten virkistää itseäni viinillä-päästämättä silti viisautta ohjaksista- ja sillä tavoi
    Kristinusko
    16
    503
  7. Iäkkään helluntailaisrouvan/lesken/eronneen ihmisarvo

Ajattelin tänään tahtomattani Jyrki.hän sanoi että"kaikki"vanhemmat naiset jahtaavat häntä. Ilmeisesti myös seurakunnass
    Helluntailaisuus
    154
    498
  8. Helkkari:)

Viestini poistettiin. Niin sitä vaan että mikä teillä on alkuräjähdyksen sijalla? Vähitellen maapallon luominen, ehkä
    Helluntailaisuus
    44
    495
  9. Jeesus oli

tän palstan kirjoitusten mukaan ihminen jolla oli liian kiire lupia kyselemään kun tarvittiin aasia... Muitakin mielik
    Helluntailaisuus
    12
    493
  10. Helvetti

Helluntailaiset uskovat helvettiin... Voiko helvetissä eksyä? Millä vältyt, että et sinne joudu? Tyhmä kysymys...mutta k
    Kristinusko
    11
    482
  11. Tietääkö kukaan?

Suurin käsky Sanassa on vanhassa testamentissa Mooseksen mukaan 10 käskyä ja uudessa Jeesuksen suulla sanottuna käsky ra
    Helluntailaisuus
    12
    460
  12. Sapatti on sunnuntai

Jos se on sulla lauantaina olet mielestäni hieman tyhmä.mun syntymävuosi oli se jolloin siirryttiin tähän aikaan jolloin
    Helluntailaisuus
    70
    454
  13. Päivän Sana

Joh.9:1-5 Tien sivussa Jeesus näki miehen joka oli syntymästään saakka sokea. Opetuslapset kysyivät häneltä:"Rabbi kuka
    Helluntailaisuus
    27
    437
  14. Kutsuit mua Jeesus

Saatana varmaan ohjas tuota kissaa??? Se hyppäs mun alttarin päälle ja oveen koputettiin kun yritin löytää Sinut. Avasin
    Helluntailaisuus
    6
    432
  15. minulla on ystävä,

jonka poikaystävä tatuoi hänen nimensä käteensä kun olimme nuoria. He pysyivät yhdessä vaikka molemmat saivat tahoillaa
    Helluntailaisuus
    12
    429
  16. olenkohan minä uskovainen?

kertokaa se minulle.
    Helluntailaisuus
    11
    417
  17. helluntailaisuus

Oon ollut yli10vuotta helluntailainen, mutta nyt oon liittynymässä vapaakirkkoon, koska oon niin niin tosi pettynyt ko.l
    Helluntailaisuus
    9
    416
  18. Ilosanomaa?

Mark.1:2 "Jonkun ajan kuluttua Jeesus meni taas Kapernaumiin. Kun ihmiset kuulivat hänen olevan kotona, väkeä tuli kooll
    Helluntailaisuus
    11
    415
  19. haureus

miks mä jouduin lukemaan tältä palstalta sellasia kysymyksiä viime viikolla kun että "onko huoraaminen velvollisuus?" M
    Kristinusko
    11
    413
  20. Tästä ei tule mitään

kuinka kauan täytyy katua? Tulin uskoon n.2 viikkoa sitten ja kiitin siitä Jumalaa koska neuvoja oli uskovainen ja kehot
    Helluntailaisuus
    11
    407