jle-66
![]()
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Herra rankaisee johtomiehiä.
Sakarja: 10:3 Paimenia kohtaan syttyy minun vihani, ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen lau6451Muistan sen pelon tunteen..
Muistan sen piinaavan pelon tunteen, joka välittyi äidistäni, kun hän kuuli, että hoitokokouksiin kävi kutsu jälleen. M33450Vl-oppi on sekaoppia
Vl-oppi on sekamelska vanhaatestamenttia ja uutta testamenttia höystettynä puhtaalla taikauskolla. Normaalisti Kristinu16449Metaskeema-ilmiö laajenee
Eikä se ole paha-asia. Sillä entinen vl-rikkavilja on kitkettävä juurineen, ennenkuin uusi pääsee syntymään sijallensa.10449Viidankonlaki vl-suurperheissä
Itse vl-suurperheen jäsenenä omaan kompetenssia arvoida suurperheen sosiaalisia suhteita (siinäpä aihe vapaasen kättöön9449Saatana jallitti Sunin
Olen yhä sitä mieltä, että Teuvolle oli varattu suuri tehtävä Jumalan suuressa elonkorjuussa, mutta.. Saatana tarjosi m53446Elämän varrella opittua
Olen huomannut elämäni varrella että vl-vihamielisiä tyyppejä yhdistää yksi ominaisuus: Asosiaalinen, eli antisosiaaline74445Jumalako hedelmöityshoitojen Herra?
Hautamäki tyytyy kommentoimaan tähän nykyiseen ehkäisykohuun, vain että: "Jumala on elämän ja kuoleman Herra." Mielestä8444- 25443
Turmeleeko tupakka temppelin?
1. Kor. 3:17 Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellai17438"Järki vangiksi ottakaa"
Auttakaa minua. Mistä kohtaa Raamatusta tuo lause löytyy? Tätä lausettahan on viljelty ahkeraan aina silloin, kun vl-opp14437Kirkko ja vl-sielunhoito
Suomen ev.lut.kirkon sielunhoitajilta, ilmeisesti vaaditaan myös jonkinlainen muodollinen pätevyys, sielunhoitajana olem9435Ufot ovat pahoja henkiä
Se on ennustettu jo Raamatussa, Saata,na saa lankeamaan tulenkin taivaasta maahan. Ilm. 13:13 Ja se tekee suuria ihmeit45433Rukoilevatko vl-lapset koulussa ääneen?
Muistan itse kuinka ekaluokkalaisena vl-lapsena, tuntui oudolta lukea ruokarukouksia ja aamunavausrukouksia ääneen. Ruk15432Pylväspyhimys palstalla?
Tässä esimerkki pyhimyksestä, joka omalla elämänesimerkillään antoi sanalleen uskottavuutta, toisin kuin eräs nimeltämai30431Veressä on pelastus
Room. 5:9 Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.133431Hempeyden henki
Kun on muisteltu kososlaisuuden henkeä, niin muistellaan henkeä, josta syytettyjä oli vähintään yhtä paljon, -siis hoito30431Maailmanloppua ei tullutkaan
Seitsemänkymmen-luvulla, puhujat kilvan pelottelivat maailmanlopun tulevan noin v. 2000. Meni ainakin minun ohi etten hu13430Haitari sopii kirkkosoittimeksi
Aihe sivuaa vanhoillislestadiolaisuutta siinä mielessä, etten ikinä voisi uskoa että he hyväksyisivät hanurin kirkkosoit19429Kaipaan pirttiseuroja
Vanhoillislestadiolaisuuden perusydin muuttui prameiden toimitalojen myötä. Pirttiseurat ja vl, siinä oli erottamaton pa6426