Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Pöytäkirjat

Lieksan lehdessä oli uutinen Kuopion -Hallinto oikeuteen on valitettu ns Koiratarhan asia Miten sitten asia tuli nyt es
    Lieksa
    28
    593
  2. Rauhalan alueen leikkikenttä

Rauhalan alueen leikkikentästä on kuntalaisaloite tehty 1997 lukee kaupunginhallituksen päätöksestä §244 2.6.2008 Tiedus
    Lieksa
    16
    579
  3. Vaalimainoksia

Vastatkaa mitä tarkoittaa ja mille puolueelle lause kuuluu. 1.Arjesta se alkaa emme pakene sanojen taa. 2.Turvallinen t
    Lieksa
    56
    569
  4. Huutelua!

Kuljin kotiin yöllä kävellen maahanmuuttajien kanssa turvatessani heidän kotimatkaa kun tummasta autosta huudeltiin ta
    Lieksa
    34
    565
  5. Lieksa palkitsi urheilijoita onnittelut

Lieksan kaupunki palkitsi urheilijoita onnittelut Tämän päivän karjalaisessa oli aiheesta kirjoitus sekä summat kaksi ur
    Lieksa
    42
    550
  6. Mitä taide on?

Sen saa selville lukemalla vapaa-ajan lautakunnan esityksiä milaisia toimijoita tuetaan vuosittain. Sikäli esittelyssä j
    Lieksa
    173
    546
  7. Ruusuinen rakkaudenosoitus Lieksalle

Minua pyydettiin keväällä Lieksassa piakkoin esitettävään ohjelmaan, mutta mitään ei ole sen jälkeen kuulunut. Ilmeisest
    Lieksa
    43
    536
  8. Koululaiset kerjäsi tupakkaa

Havaitsin, että koulupoika vähän toisellä kymmenellä kerjäsi uudisasukkaalta tupakkaa mutta hän totesi selkeällä Suomen
    Lieksa
    65
    536
  9. Lasten tarpeet?

Niin siinä sitten kävi kuin aikanaan totesin, että kun virkamies tai lautakunta tekee kielteisen päätöksen niin päätös o
    Lieksa
    29
    535
  10. seurakuntatyö

Seurakunnassa on erilaista toimintaa myös musiikki osana.Viime kirkovaltuuston kokouksen kuluessa esillä oli kanttorin t
    Lieksa
    53
    527
  11. Kuorotoimintaa

Vihreät niityt konserttitaltiointi voit katsoa youtube
    Lieksa
    55
    520
  12. Työttömän harrasteet

Ompa todella Lieksassa mahdottomat varmaan muuallakin syrjäseudulla jossa palveluja karsitaan- Eli harrastus loppuu sii
    Paikkakunnat
    55
    520
  13. Käytkö konserteissa ja urheilukisoissa

Miten aktiivinen olet käymään konsertissa ja urheilukilpailuja katsomassa yms Millaiset on sinun kohokohdat kokemukset
    Lieksa
    11
    517
  14. Pielisentie

Taisi remontti jo alkaa ja kadun varrelta jo puretaan taloa ja valitukset meni nurin ja jätettiin tutkimatta osa lehtiti
    Pohjois-Karjala
    23
    499
  15. Haja-asuatusalueen jätevesiasia selvitys Tarasti

Sain juuri kuntaliiton tiedotteen ja nyt on Haja-asutusalueen jätevesiasian selvitysmies tehnyt selvityksen josta olen k
    Lieksa
    30
    493
  16. Idea

Tulin kotiin yöllä ja ihan selvinpäin ja katsoin kirjoituksia hyvin nopeasti ,juuri kuuntelin radiosta mitä loppiaisen s
    Lieksa
    24
    485
  17. Sananhelinää Strategia

Ikäpoliittisen seudullisen strategian kohdassa mm mainitaan mikä oli ollut kulttuuri ja vapaa-ajan lautakunnassa 17.12.2
    Lieksa
    34
    482
  18. Kuntalaisaloite punttisalista

Muuttui kaupungin esityslistalla Uimahallin kuntosaliksi KH 90§ Olen tehnyt oikaisuvaatimuksen 10.3.2009 KH185 Oikaisuv
    Lieksa
    15
    477
  19. Syrjintä työpaikalla

Mitä tehdä jos työpaikalla syrjitään siihen vastaa työ ja elinkeinoministeriön opaskirjanen "Monimuotoisuus-työelämän ma
    Lieksa
    21
    477
  20. Valtuuston kokoustila

VLieksan kaupunginvaltuusto pitää kulttuurikeskuksen Brahe salissa kokouksia nyt ja se harmittaa Seppo Kiiskistä joka ki
    Lieksa
    36
    474