railisuominen

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
177
Kommenttia
10441
Miksi niin vaikutusvaltainen ...
... mies, kuin Jyrki Katainen haluaa salata osallisuutensa Suomen suurmpaan talousrikokseen? Milloin saadaan nähdä Jouni141701Missä viipyy Hannun ...
... videointi käydystä valuuttakaupasta? Hänhän on luvannut todistaa clubin käyneen voitollista valuuttakauppaa. Missä s22700Miksi Jyrki Katainen ei kerro?
Miksi Jyrki Katainen ei itse kerro totuutta mahdollisista WinClub/WinCapita kytköksistään? Miksi se laittaa juoksupojat98684WinCapita-Ripa avautuu ESS:n sunnuntainumerossa
En lupaa, että kirjoitan kaikki, mitä lehdessä sanotaan. Onpa muuten Ripa vanhentunut rajusti muutamassa vuodessa. Sehän16678Kerran vielä Winkkari-...
... tytöt ja -pojat. Jos te haluatte selvittää clubistanne totuuden, niin painukaa sinne poliisiasemalle. Ei siellä tar46669Sofia ja Stefan on ärhäkkä pariskunta
Tästä ei pidä kenenkään loukkaantua, vaan ottaa as.omaistenkin huumorilla. Meidän pihamäntyyn muutti harakkapariskunta22663Miksi Jyrki Kataisen puolesta KRP:n ....
... pitää antaa lausuntoja Jyrkiin kohdituneista epäilyksistä WinClub/-Capita -yhteyksiin? KRP:hän kertoo erään lehden s122654Rikosilmon tekoon ...
... nyt kaikki "petetyksi itsensä tuntevat clubi-jäsenet". Mikäli ns. Tuusulan tapaus on ennakointia tulevasta, niin nyt9613Johannalle vinkki
Kun sulla niitä rötöksestä epäiltynä - juttuja tuntuu olevan vaikka muillekin jakaa syksyn rosiksissa, niin anna asianaj71601WinCapita oli Ponzihuijaus ...
... myös oikeuden mukaan: http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2011/12/1453059/kailajarven-selitykset-eivat-vakuuttan101576Sanokaas clubilaiset ...
..., jotta missä viranomaiset ovat sanoneet, että kaikki clubilaisilta (lue rikoksesta jotain hyötyneet) saatava rikoshy101525Talousrikostutkintaan lisää ...
... määrärahoja ja sitä kautta lisää virkoja. Täälläkin on mesottu, että talousrikostutkinta on hidasta ja aikaa (ja sa1523Minä en usko, että Hande oli ...
... Winkkarien aivot. Hannulta ei löydy sellaista älykkyyttä ja auktoriteettia, että se olisi pystynyt johtamaan tuollai66523Älä lue Seiskaa
Tämä on ajankohtainen juttu täälläkin. Luonnollisestikaan tämä ei saa olla täällä pitkään. "Vuokraturvan hallituksen15503Maailmankirjat sekaisin...
... vai? Lainattu Wikipressistä: """""WinCapita oikeudenkäyntiä on lyhennetty Tuomas Sallinen | toukokuu 2011 Otsiko123484Avoin kirjeeni Jasmina Tukiaiselle
Toi otsikko oikeestaan etoo mua. Mikä avoin kirje? Sun on helppo ohittaa kysymykseni ja sanoa, ettet lue forumeita. En u32483Oi, miksi Jyrki Katainen ...
... ei itse kumoa epäiltyjä kytköksiään WinCapitaan? Hänen pitää kertoa äänestäjilleen/Suomen kansalle totuus. Ei tartt58481Tiedättekö mistä olen iloinen ja tavallaan "otettu"?
Mun noin vuoden kestänyt paasaus ja räksytys ihmisoikeuksista ja etenkin Johanna Tukiaisen ja hänen perheeseensä kohdist80469WinCapita-jutussa on ...
... odotettavissa Hovista tuomiota vasta loppuvuodesta -12. Aika jännää, että vain noin 1.700 jäsentä haluaa rahansa ta10465Puhuuko kukertavan keltainen ruututakki -lainkaan ...
...(huomatkaa, että "ollenkaan" on muuttunut sanaan "lainkaan") totta, väittäessään Sanomat24-sivuilla näin (suorat lain74454