Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10441

1. Miksi niin vaikutusvaltainen ...

... mies, kuin Jyrki Katainen haluaa salata osallisuutensa Suomen suurmpaan talousrikokseen? Milloin saadaan nähdä Jouni
    Talousrikokset
    141
    701
  2. Missä viipyy Hannun ...

... videointi käydystä valuuttakaupasta? Hänhän on luvannut todistaa clubin käyneen voitollista valuuttakauppaa. Missä s
    Talousrikokset
    22
    700
  3. Miksi Jyrki Katainen ei kerro?

Miksi Jyrki Katainen ei itse kerro totuutta mahdollisista WinClub/WinCapita kytköksistään? Miksi se laittaa juoksupojat
    Talousrikokset
    98
    684
  4. WinCapita-Ripa avautuu ESS:n sunnuntainumerossa

En lupaa, että kirjoitan kaikki, mitä lehdessä sanotaan. Onpa muuten Ripa vanhentunut rajusti muutamassa vuodessa. Sehän
    Talousrikokset
    16
    678
  5. Kerran vielä Winkkari-...

... tytöt ja -pojat. Jos te haluatte selvittää clubistanne totuuden, niin painukaa sinne poliisiasemalle. Ei siellä tar
    Talousrikokset
    46
    669
  6. Sofia ja Stefan on ärhäkkä pariskunta

Tästä ei pidä kenenkään loukkaantua, vaan ottaa as.omaistenkin huumorilla. Meidän pihamäntyyn muutti harakkapariskunta
    Kotimaiset julkkisjuorut
    22
    663
  7. Miksi Jyrki Kataisen puolesta KRP:n ....

... pitää antaa lausuntoja Jyrkiin kohdituneista epäilyksistä WinClub/-Capita -yhteyksiin? KRP:hän kertoo erään lehden s
    Talousrikokset
    122
    654
  8. Rikosilmon tekoon ...

... nyt kaikki "petetyksi itsensä tuntevat clubi-jäsenet". Mikäli ns. Tuusulan tapaus on ennakointia tulevasta, niin nyt
    Talousrikokset
    9
    613
  9. Johannalle vinkki

Kun sulla niitä rötöksestä epäiltynä - juttuja tuntuu olevan vaikka muillekin jakaa syksyn rosiksissa, niin anna asianaj
    Julkkikset
    71
    601
  10. WinCapita oli Ponzihuijaus ...

... myös oikeuden mukaan: http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2011/12/1453059/kailajarven-selitykset-eivat-vakuuttan
    Talousrikokset
    101
    576
  11. Sanokaas clubilaiset ...

..., jotta missä viranomaiset ovat sanoneet, että kaikki clubilaisilta (lue rikoksesta jotain hyötyneet) saatava rikoshy
    Talousrikokset
    101
    525
  12. Talousrikostutkintaan lisää ...

... määrärahoja ja sitä kautta lisää virkoja. Täälläkin on mesottu, että talousrikostutkinta on hidasta ja aikaa (ja sa
    Laki ja rikos
    1
    523
  13. Minä en usko, että Hande oli ...

... Winkkarien aivot. Hannulta ei löydy sellaista älykkyyttä ja auktoriteettia, että se olisi pystynyt johtamaan tuollai
    Talousrikokset
    66
    523
  14. Älä lue Seiskaa

Tämä on ajankohtainen juttu täälläkin. Luonnollisestikaan tämä ei saa olla täällä pitkään. "Vuokraturvan hallituksen
    Julkkikset
    15
    503
  15. Maailmankirjat sekaisin...

... vai? Lainattu Wikipressistä: """""WinCapita oikeudenkäyntiä on lyhennetty Tuomas Sallinen | toukokuu 2011 Otsiko
    Laki ja rikos
    123
    484
  16. Avoin kirjeeni Jasmina Tukiaiselle

Toi otsikko oikeestaan etoo mua. Mikä avoin kirje? Sun on helppo ohittaa kysymykseni ja sanoa, ettet lue forumeita. En u
    Kotimaiset julkkisjuorut
    32
    483
  17. Oi, miksi Jyrki Katainen ...

... ei itse kumoa epäiltyjä kytköksiään WinCapitaan? Hänen pitää kertoa äänestäjilleen/Suomen kansalle totuus. Ei tartt
    Talousrikokset
    58
    481
  18. Tiedättekö mistä olen iloinen ja tavallaan "otettu"?

Mun noin vuoden kestänyt paasaus ja räksytys ihmisoikeuksista ja etenkin Johanna Tukiaisen ja hänen perheeseensä kohdist
    Kotimaiset julkkisjuorut
    80
    469
  19. WinCapita-jutussa on ...

... odotettavissa Hovista tuomiota vasta loppuvuodesta -12. Aika jännää, että vain noin 1.700 jäsentä haluaa rahansa ta
    Talousrikokset
    10
    465
  20. Puhuuko kukertavan keltainen ruututakki -lainkaan ...

...(huomatkaa, että "ollenkaan" on muuttunut sanaan "lainkaan") totta, väittäessään Sanomat24-sivuilla näin (suorat lain
    Talousrikokset
    74
    454