railisuominen

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
177
Kommenttia
10441
Miksi media ei ...
... uskaalla kysyä pääministeriltämme suoraan hänen osuuttaan WinCapitaan? Ja mitaan ette voi...13454Juonittelua ja epätoivoa clubilaisissa
Täällä jotkut epätoivoiset jäsenet haukkuvat KRP:tä siitä, että se ei luovuta kaikkea esitutkintamateriaalia epäillyille70434Saatan olla pirullinen, mutta kehtaan olla ...
... pirullinen ja sanoa sanottavani omalla nimelläni. Sattuipa tänään näin: Olin borderini kanssa lenkillä ja vastakais34422Mitens´nyt suu pannaan EOK:n Pitkäsen ...
... setän huu-haalle "että kaikki rahat menee valtiolle rahankeräysrikoshyötynä ja jäsenet jäävät nuolemaan näppejään"?32412Maikkarille ja Seiskalle huomautus
Iltalehti kirjoittaa (linkkiähän ei saa laittaa): Tomi Metsäkedon kohtelusta kaksi langettavaa - tuomiot MTV:lle ja S8404Tasan ei käy onnen lahjat
Vaikka toisin on väitetty, niin olen aina paheksunut sitä, että KRP myi winkkarilaisten hyvinkin henkilökohtaiset tiedot30394Mansikan myyjät (yrittäjät)...
... huijaa. Kattokaas, kun kävi silleesti, että laitoin sponsorilleni kauppalappuun, että tuo 5 kg mansikoita pakastett14381Miksi aina Johanna?
Tän ei pitäisi olla mikään lakiforum, mutta Johanna on julkisuuden henkilö, joten teenpä aloituksen tänne. Siitä ei p34375Veljet on perseestä ...
..., jos ne ei halua ymmärtää sisaren sanomisia. Kävi silleesti, että luotettavalta taholta sain tietää veljeni tyttäre6367Laitanpa tännekin
.. Saatan olla pirullinen, mutta sanoa sanottavani omalla nimelläni. Sattuipa tänään näin: Olin borderini kanssa lenkil4363Vastaavista, kuin clubin tapauksessa ...
... on kahdenlaisia tuomioita. Ne ovat petos ja rahankeräysrikos. Sponssien on turha niiskuttaa, että kaikki menee valti26357Melkoisen paljon salattavaa ...
... tuntuu olevan WinClubiin/-Capitaan sijoittaneilla. Päättelen siitä, että vain noin 1.700 jäsentä haluaa selvittää as18341Millainen koiran ensiapupakkaus?
Millainen koiran ensiapupakkaus teillä on ja millainen on järkevä pakkaus? Tarkoituksena on lähteä vaeltelemaan pohjois3340Ensin hylkäsi EOK ja nyt ...
... WikiPresskin hylkäsi winkkarilaiset. """"".Palautetta WinCapitan puolustusrintamalta WikiPress | Toimitus WikiPre49338Minä väitän, että WinClub/-Capita ...
... oli pyramidipeliä parhaimmillaan, mikäli ansaintajärjestelmää tarkastellaan lähemmin. Ansaintajärjestelmä ei ollu51335Kysymyksiä ja taas kerran kysymyksiä...
... kymysyksien perin. Miksi Ismon ja Karin kohdalla syytteet hylättiin? Mulle ei käy vastaukseksi, että "jutut heidän19331Huijareita löytyy
Ai piru, että nyt naurattaa. Ei naurattanu vähän aikaa sitten, kun lapsellani ei ollut kämppää. Lapseni opiskelee New Je27330Miksi Jouni Kataisen rahaliikenne...
... ei tietyiltä aikajaksoilta ole KRP:n myymillä CD:llä? Sieltä puuttuu ihan oikeesti paljon sellaisia tilityksiä, mitk50330Miksi pääministerimme Jyrki Katainen ...
... ei kehtaa kertoa, jotta oliko hän Suomen/Pohjoismaiden suurimassa kustuksessa (WinCapita) mukana? Ja mitaan ette v78328Miksi Jyrtsä ei viitti tai halua?
Painaako Kataisen Jyrtsää serkkunsa tuleva oikeudenkäynti? Etteikö vaan omatunto soimaisi? Kaikkihan on julkista käräj17318