Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Yön hiljaisina hetkinä,jolloin Yle on ainoa ystävä.

Ei todella huono! Radiosta tulee aivan mahtavaa ohjelmaa öisin. Juontajat ovat todella asiansa osaavia,he yritäävät pitä
    80 plus
    12
    118
  2. Oliso tämä keskustelupalsta mieluisampi,

jos me täällä alkaisimme myötäilemään ja kehumaan toisiamme? Onhan meillä Kahvipirtti,sen leppoisaan tunnelmaan voi aina
    70 plus
    26
    117
  3. Ama täysin pihalla!

Sähkökojohtoja yrittävät piilottaa maanalle ja ovat kaataneet kauneimmat koivuni Onko tämä tätä nykyaikaa? Siis minä en
    80 plus
    11
    117
  4. Ei auta itku markkinoilla..

Tähän ummehtuneeseen elintilaan oli pakko hakea daivia ja aloin toteuttaa itseäni. Kun täksinperävalot jättivät pihapiir
    70 plus
    6
    114
  5. Ohjataanko meitä peliriippuvuuteen?

Pelasin lottoa sen normin ja sen jälkeen ilmestyivät nämä ilmestyskirjanpedot,siis maksetut houkutuslinnut ja houkutteli
    70 plus
    5
    114
  6. Yksitoikkostako tämä elämä?

No ei todella! Ajetelkaa aamuisin,kun avamme räpsyttimemme ja tietty senjälkeen tietolähteen TV:n saamme tietää,kuinka m
    70 plus
    48
    114
  7. Kalastusta ja lemmikkieläimiä

Aman sinkkuelämää simppelisti. Vielä kerran pyydän anteeksi,kun yritin vierittää omaa taakkaani teidän hartiollenne. Min
    70 plus
    7
    113
  8. Se taivallus palstan mukana

on ollut todella kiehtovaa.Älkää pelätkö ei ama ole jättämäsä palstaa joillekin olen ollut ikuinen riesa,mutta kaiketi a
    70 plus
    10
    113
  9. Aman ansaittu lomaviikko

meneillään.Olin alkumetreillä niin väsynyt,että nukuin lähes vuorokauden putkeen. Minulla oli keskiviikkona,kun tyttären
    70 plus
    20
    112
  10. Jos elämää olis viikko jäljellä,

kuinka viettäisit jäljellä olevan ajan täällä maanpäällä? Ylen poliittiseksi on palsta muuttunut,eiköhän heittäytytä her
    70 plus
    26
    111
  11. Aman ajatelmia,kun oikein koskee

Nyt ei lähdetä aurinkomatkalle,sille viimeiselle,vaikka monikin jo huokaisi helpotuksesta,nyt siitä rääväsuisesta juoppo
    70 plus
    18
    111
  12. Surun käsite!

Olla surullinen.Olla allapäin. Minä vietän päiviä,että haluan kutsua surua luokseni. Suru puseroon ja olla vain sen
    80 plus
    17
    111
  13. Kuinka onnea voisi julkituoda,loukaamatta ketään

Tyttäreni ohjasti ensimmäisen kerran hevosensa kolmanneksi. Siis nainen ohjastana on aika harvinainen ja ensimmäinen ohj
    70 plus
    11
    110
  14. Kumisaappaat alkoivat vuotamaan

ja keskusyksikkö hajos. Jouduin juuri vaihtamaan operaattoria,kun Sonera ei toiminu,siis viisi minuuttia sitten Saunalah
    70 plus
    14
    110
  15. Se hävinnytkin urheilusuorritus,on suorritus!

Sen urheilusuorrituksen eteen olet antanut kaikkesi,olet panostanut lähes koko elämäsi uralle! Noita haastattelijoita,
    70 plus
    3
    110
  16. Aivan ihanat Muumimukit!

Olen hurahtanut täydelliseti! Arabia toi esille koko Muumimaailman. Minulla tosin on vain kaksi Pikku Myy on tietenkin s
    80 plus
    13
    110
  17. Viikon voin olla oma itseni,

vein mieheni hoitojaksolle. Itku tuli silmään tänä aamuna,kun korin perunoita kalakeittoon ja ajattelin,voin laittaa ja
    70 plus
    11
    109
  18. Patterisydänkö?

Pulssi oli tänä aamuna 41 meillä tota laiskaa sydämmensykettä perinnöllisenä. Näin alakuloinen pumppuni ei ole vielä oll
    70 plus
    21
    109
  19. Tämän päivän Jouluevankeliumi.

Meille on syntynyt kerkakulutus, jolloin vigutamme visaamme,ja kun paimenet,siis voudit tulevat ilmoittamaan sen suuren
    80 plus
    2
    108
  20. Lietsotaanko palstalla joukkohysteriia?

Joskus vain tuntuu siltä,että avominkortein pelaajia yritetään kammeta yli laidan? Ruune on hyvä esimerkki,kuinka alasaj
    70 plus
    4
    107