rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Skype: on
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Voi aikoja voi tapoja
Nämä ensimmäiset tavuni tälle keskustelupalstalle tämän vuoden alkajaijaisiksi olisin voinut jätää tekemättäkin,siis ki38159Uskomattoman hienoja avauksia!
Meitä vain,kynnelle kykeniviä on vain tietty määrä? Tavallaan tämä vähäisten mielipiden kirjo ei yllä tälle sektorille,e27159Taas poistui ketju,
meillä on siis valvova silmä. Aloitus oli Ruuneperin,jossa hän karsinoi meidät vuohiin ja lampaisiin. Aloitus oli todell38158Onhan todella kannustavaa keskustelua!
Jollet halua äänestää Hallaahoa,voit kuolla pois! Pikavilkaisu palstalle ei paljoa toivoa huomisesta anna! Voi me porhal8158Yksitoikkostako tämä elämä?
No ei todella! Ajetelkaa aamuisin,kun avamme räpsyttimemme ja tietty senjälkeen tietolähteen TV:n saamme tietää,kuinka m48158Kuinka alas tässä kirjoutuksellisessa kujanjuoksussa voidaan mennä?
Alasajetaan omilla niceilään esiintyvät kirjoittelijat. No tietty sen kujanjuoksun olen läpikäynyt tälläkin palstalla. K60157Mitä tämä keskustelupasta on teille antanut?
Minäpä keron minulle se antoi aikoinaan Monican vetämässä murreketjussa,kun mieheni oli hegityskoneesa,niin tämä kanava13156Viikon voin olla oma itseni,
vein mieheni hoitojaksolle. Itku tuli silmään tänä aamuna,kun korin perunoita kalakeittoon ja ajattelin,voin laittaa ja11153Huomionarvoinen asia,
kyllä nicilliset ovat johdossa,kun palstaa seuraa. Onhan se niin reilua,että olemme täällä,niinkun facepookissa face to40153Työ tekijäänsä neuvoo,
huomion,kun äsken perunakuokalla sekoitin sementtilaastia,jota tein kottikärryyn valmispetonista. Oli minulla lapiokin j13153Palveluiden ulkoistaminen
alkaa olla nykyaikaa kunnilla. Kilpailutettujen tuottajien,jotka halvinmalla tekevät taso on ollut arveluttavaa. Jopa ar10151Aloitteellisuus kadonnut täysin palstalta?
No tietty,nyt vaalihurmoksessa, kaikki oleellinen kiinnekohta kadonnut? Media ryösti pandahysterian? Minä ruunen kanssa11151Kun ystävän känny jää auki?
ja se aukeaa kaiketi taskussa? Voiko olla rikollista kuunella sitä??8148Tuleeko Suomesta nyt pandalandia?
Tietenkin sukupuuttoon kuolevat eläimet ovat pelastamisenarvoisia,mutta kukaa näkee niiden ekokemian,niiden lajille omi10147Hyvää Kalevalanpäivää!
Itätaivas ruskotaa pahaenteisesti,muutamia pilvenharsoja,kuin lammaslaumoja kaiketi etelästä seilaa. Ensimmäiset keltas1146Niin harvoin,
voin näkyä palsatilaa rohmuavana kirjoittelijana, mutta henki pihisee vielä amalla Ihana syyspäivä kirvoittaa kieleni,si11146Vanhuuden höperyys
Mittataan juuri täällä. Jos ja kun avaat eriäviä mielipititä,niin hullut paperit räjvähtää allta akayksikön ,ilman neuro17143Se taivallus palstan mukana
on ollut todella kiehtovaa.Älkää pelätkö ei ama ole jättämäsä palstaa joillekin olen ollut ikuinen riesa,mutta kaiketi a10141Ajatteletko omilla aivoillasi,vai perikunnan?
Joskus tulee mieleeni,kun selailen noita mielipiteitä ja vanhustenhyväksikäyttöä ilmenee todella paljon. Kyllä minäkin o23141Aman ajatelmia,kun oikein koskee
Nyt ei lähdetä aurinkomatkalle,sille viimeiselle,vaikka monikin jo huokaisi helpotuksesta,nyt siitä rääväsuisesta juoppo18140