Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Kun kaatuu kaikki elämää kannattavat tukipilarit!

Ajattelin aikoinaan ,kuinka mummoni kesti menettäessään kaksi poikaansa sodassa. Nyt minä olen sen tehnyt,eikä ole edes
    80 plus
    155
    102
  2. Hyvää Kalevalanpäivää!

Itätaivas ruskotaa pahaenteisesti,muutamia pilvenharsoja,kuin lammaslaumoja kaiketi etelästä seilaa. Ensimmäiset keltas
    70 plus
    1
    101
  3. Jos elämää olis viikko jäljellä,

kuinka viettäisit jäljellä olevan ajan täällä maanpäällä? Ylen poliittiseksi on palsta muuttunut,eiköhän heittäytytä her
    70 plus
    26
    101
  4. Entisen sefun

pillinmukaan kulkee ketju.Sääli monet omilla aivoillaan ajattelevat jäävät varjoon. Tehkää aloituksia,kertokaa,niistä ko
    70 plus
    18
    100
  5. Yön hiljaisina hetkinä,jolloin Yle on ainoa ystävä.

Ei todella huono! Radiosta tulee aivan mahtavaa ohjelmaa öisin. Juontajat ovat todella asiansa osaavia,he yritäävät pitä
    80 plus
    12
    100
  6. Se hävinnytkin urheilusuorritus,on suorritus!

Sen urheilusuorrituksen eteen olet antanut kaikkesi,olet panostanut lähes koko elämäsi uralle! Noita haastattelijoita,
    70 plus
    3
    99
  7. Olemme siirtäneet yksityiselämämme nettiin!

Kertomalla avoimesti mitä tänään teimme! Olemme kertoneet,mitä ruokaa tänään laitoimme! Olemme kertoneet lapsuudestamm
    70 plus
    146
    99
  8. Siipisulkiani sukiessa palaan

taas teidän auvoiseen seuraanne,että kaikki vihamieheni,otan vastaan rantatilallani ja rantasauna jo lämpiää.Ama
    70 plus
    20
    97
  9. Olen hyväksikäytön uhri

koiria ja kissoja nuorimmainen haalaa ja tuo hoitoon,huolehtimatta lainkaan kulukorvauksista.Viimeinesen kollin leikkaut
    70 plus
    4
    97
  10. Vapaapäivä muistisairaan hoidosta

Voi herrankiesus.Olen omilla aivoillani ajatteleva yksilö,olen ihminen. Nyt en ole suorittaja,voin olla oma itseni.Näin
    70 plus
    13
    94
  11. Muisteluita kehiin

teemalla meillä oli koira nimeltään se ja lehmiä ja niin edespäin: Pimpula lehmä oli niin aituri,ettei sitä pidätellyt e
    70 plus
    3
    94
  12. Uskotteko horoskooppeihin?

Löysin aivan ihanan sivun,googlesta luonnehoroskooppi,en osaa sitä kipata tänne,joten te viisaanmat kaiketi jeesaatte. O
    70 plus
    23
    93
  13. Ulkolaisista vihanneksista saa

kuolemantaudin,kastelevat niitä jätevedellä,kaiketi wc.n huuhteluvedellä. En kerennyt oikein lukemaan koko artikkelia,mu
    70 plus
    10
    92
  14. Rehellisyys maan perii ja kateus keskustelupalstan

Ihmetellä täytyy tätä kateudenpirua joka väijyy palstaa ja ihmeellistä,että sillä on aikaa syöksyä kirjoitelijan,jolla s
    70 plus
    5
    90
  15. Minä muistan,kun

Ameriikassa oli keksitty näköradio! Minä muistan,kun jonotin appelsiinejä Helsingissä? Viinakaupanjonossakin olen joskus
    70 plus
    50
    90
  16. Jättäkää aina se viimeinen portti auki!

Sinulle rakas lähimmäinen haluan kertoa 82v äitinä! Poikani Hannu,aivan ihna rakas lapseni teki itsarin. Siitä on yli ko
    Kuolema ja suru
    5
    90
  17. Kun kirppu puree sinua

ole ystävä minulle. Hyvää Ystävänpäivää!
    70 plus
    13
    88
  18. Ei mitään motiivia!

Ei hänelläkin ollut,joka tappoi yksityiyrittäjä poikani. Siis,kun on pää täynnä huumeita? Kaiketi motivaationpuutos saat
    80 plus
    37
    88
  19. Olisko maitolaituri mitään?

Nuorison kookoontumispaikka aikoinaan ja onhan meillä maitolaiturintyttö Anita Hirvonen jaka laulaa sydän rakastaa ja si
    70 plus
    4
    86
  20. Politiikan piilomainonnanalttariksi muuttunut koko

leppoisa keskustelu foorumi. Jos yrität jotain tavallista asiaa tunkea väliin,olet joko jättänyt lääkkeesi ottamatta,tai
    70 plus
    19
    86