Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Palveluiden ulkoistaminen

alkaa olla nykyaikaa kunnilla. Kilpailutettujen tuottajien,jotka halvinmalla tekevät taso on ollut arveluttavaa. Jopa ar
    70 plus
    10
    124
  2. Minä muistan,kun

Ameriikassa oli keksitty näköradio! Minä muistan,kun jonotin appelsiinejä Helsingissä? Viinakaupanjonossakin olen joskus
    70 plus
    50
    124
  3. Hyvää Kalevalanpäivää!

Itätaivas ruskotaa pahaenteisesti,muutamia pilvenharsoja,kuin lammaslaumoja kaiketi etelästä seilaa. Ensimmäiset keltas
    70 plus
    1
    123
  4. Aman elämä on levällään,kuin jokiseneväät

viinakaupan rappusilla. Kalustin sen kunnan tarjoaman asunnon ja toin mieheni sinne intervallijaksolta,hän oli ihan ulko
    70 plus
    15
    123
  5. Aivan ihanat Muumimukit!

Olen hurahtanut täydelliseti! Arabia toi esille koko Muumimaailman. Minulla tosin on vain kaksi Pikku Myy on tietenkin s
    80 plus
    13
    121
  6. Nyt on taistelu käyty loppuun.

Mieheni sai täydenpalvelun palveluasunnon. Kalustin sen viikonloppuna ja huomenna haen hänet terv.kesk. vuodeosatolta. O
    70 plus
    6
    120
  7. Oliso tämä keskustelupalsta mieluisampi,

jos me täällä alkaisimme myötäilemään ja kehumaan toisiamme? Onhan meillä Kahvipirtti,sen leppoisaan tunnelmaan voi aina
    70 plus
    26
    119
  8. Yksitoikkostako tämä elämä?

No ei todella! Ajetelkaa aamuisin,kun avamme räpsyttimemme ja tietty senjälkeen tietolähteen TV:n saamme tietää,kuinka m
    70 plus
    48
    119
  9. Tämän päivän Jouluevankeliumi.

Meille on syntynyt kerkakulutus, jolloin vigutamme visaamme,ja kun paimenet,siis voudit tulevat ilmoittamaan sen suuren
    80 plus
    2
    119
  10. Ei auta itku markkinoilla..

Tähän ummehtuneeseen elintilaan oli pakko hakea daivia ja aloin toteuttaa itseäni. Kun täksinperävalot jättivät pihapiir
    70 plus
    6
    118
  11. Se taivallus palstan mukana

on ollut todella kiehtovaa.Älkää pelätkö ei ama ole jättämäsä palstaa joillekin olen ollut ikuinen riesa,mutta kaiketi a
    70 plus
    10
    117
  12. Kalastusta ja lemmikkieläimiä

Aman sinkkuelämää simppelisti. Vielä kerran pyydän anteeksi,kun yritin vierittää omaa taakkaani teidän hartiollenne. Min
    70 plus
    7
    116
  13. Ohjataanko meitä peliriippuvuuteen?

Pelasin lottoa sen normin ja sen jälkeen ilmestyivät nämä ilmestyskirjanpedot,siis maksetut houkutuslinnut ja houkutteli
    70 plus
    5
    116
  14. Hyvää joulua!

Hyvää Joulumieltä teille kaikille, Ajatelkaa Petteri Punakuono hän saa koko vuoden palkan yhdestä illasta. Eikö se ole t
    80 plus
    0
    115
  15. Jos elämää olis viikko jäljellä,

kuinka viettäisit jäljellä olevan ajan täällä maanpäällä? Ylen poliittiseksi on palsta muuttunut,eiköhän heittäytytä her
    70 plus
    26
    114
  16. Aman ansaittu lomaviikko

meneillään.Olin alkumetreillä niin väsynyt,että nukuin lähes vuorokauden putkeen. Minulla oli keskiviikkona,kun tyttären
    70 plus
    20
    114
  17. Aman ajatelmia,kun oikein koskee

Nyt ei lähdetä aurinkomatkalle,sille viimeiselle,vaikka monikin jo huokaisi helpotuksesta,nyt siitä rääväsuisesta juoppo
    70 plus
    18
    113
  18. Kumisaappaat alkoivat vuotamaan

ja keskusyksikkö hajos. Jouduin juuri vaihtamaan operaattoria,kun Sonera ei toiminu,siis viisi minuuttia sitten Saunalah
    70 plus
    14
    113
  19. Hautajaiseni,kuinka haluaisin

niiden tapahtuvan! Voi haluaisin,että te rakkaat tyttäreni hyvästelette minussa rakkaan äitinne,joka jätti teille suunna
    80 plus
    38
    113
  20. Kuinka onnea voisi julkituoda,loukaamatta ketään

Tyttäreni ohjasti ensimmäisen kerran hevosensa kolmanneksi. Siis nainen ohjastana on aika harvinainen ja ensimmäinen ohj
    70 plus
    11
    112