rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Kun kaatuu kaikki elämää kannattavat tukipilarit!
Ajattelin aikoinaan ,kuinka mummoni kesti menettäessään kaksi poikaansa sodassa. Nyt minä olen sen tehnyt,eikä ole edes155102Hyvää Kalevalanpäivää!
Itätaivas ruskotaa pahaenteisesti,muutamia pilvenharsoja,kuin lammaslaumoja kaiketi etelästä seilaa. Ensimmäiset keltas1101Jos elämää olis viikko jäljellä,
kuinka viettäisit jäljellä olevan ajan täällä maanpäällä? Ylen poliittiseksi on palsta muuttunut,eiköhän heittäytytä her26101Entisen sefun
pillinmukaan kulkee ketju.Sääli monet omilla aivoillaan ajattelevat jäävät varjoon. Tehkää aloituksia,kertokaa,niistä ko18100Yön hiljaisina hetkinä,jolloin Yle on ainoa ystävä.
Ei todella huono! Radiosta tulee aivan mahtavaa ohjelmaa öisin. Juontajat ovat todella asiansa osaavia,he yritäävät pitä12100Se hävinnytkin urheilusuorritus,on suorritus!
Sen urheilusuorrituksen eteen olet antanut kaikkesi,olet panostanut lähes koko elämäsi uralle! Noita haastattelijoita,399Olemme siirtäneet yksityiselämämme nettiin!
Kertomalla avoimesti mitä tänään teimme! Olemme kertoneet,mitä ruokaa tänään laitoimme! Olemme kertoneet lapsuudestamm14699Siipisulkiani sukiessa palaan
taas teidän auvoiseen seuraanne,että kaikki vihamieheni,otan vastaan rantatilallani ja rantasauna jo lämpiää.Ama2097Olen hyväksikäytön uhri
koiria ja kissoja nuorimmainen haalaa ja tuo hoitoon,huolehtimatta lainkaan kulukorvauksista.Viimeinesen kollin leikkaut497Vapaapäivä muistisairaan hoidosta
Voi herrankiesus.Olen omilla aivoillani ajatteleva yksilö,olen ihminen. Nyt en ole suorittaja,voin olla oma itseni.Näin1394Muisteluita kehiin
teemalla meillä oli koira nimeltään se ja lehmiä ja niin edespäin: Pimpula lehmä oli niin aituri,ettei sitä pidätellyt e394Uskotteko horoskooppeihin?
Löysin aivan ihanan sivun,googlesta luonnehoroskooppi,en osaa sitä kipata tänne,joten te viisaanmat kaiketi jeesaatte. O2393Ulkolaisista vihanneksista saa
kuolemantaudin,kastelevat niitä jätevedellä,kaiketi wc.n huuhteluvedellä. En kerennyt oikein lukemaan koko artikkelia,mu1092Rehellisyys maan perii ja kateus keskustelupalstan
Ihmetellä täytyy tätä kateudenpirua joka väijyy palstaa ja ihmeellistä,että sillä on aikaa syöksyä kirjoitelijan,jolla s590Minä muistan,kun
Ameriikassa oli keksitty näköradio! Minä muistan,kun jonotin appelsiinejä Helsingissä? Viinakaupanjonossakin olen joskus5090Jättäkää aina se viimeinen portti auki!
Sinulle rakas lähimmäinen haluan kertoa 82v äitinä! Poikani Hannu,aivan ihna rakas lapseni teki itsarin. Siitä on yli ko590- 1388
Ei mitään motiivia!
Ei hänelläkin ollut,joka tappoi yksityiyrittäjä poikani. Siis,kun on pää täynnä huumeita? Kaiketi motivaationpuutos saat3788Olisko maitolaituri mitään?
Nuorison kookoontumispaikka aikoinaan ja onhan meillä maitolaiturintyttö Anita Hirvonen jaka laulaa sydän rakastaa ja si486Politiikan piilomainonnanalttariksi muuttunut koko
leppoisa keskustelu foorumi. Jos yrität jotain tavallista asiaa tunkea väliin,olet joko jättänyt lääkkeesi ottamatta,tai1986