Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Skype: on

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

  1. Voi aikoja voi tapoja

    Nämä ensimmäiset tavuni tälle keskustelupalstalle tämän vuoden alkajaijaisiksi olisin voinut jätää tekemättäkin,siis ki
    70 plus
    38
    159
  2. Uskomattoman hienoja avauksia!

    Meitä vain,kynnelle kykeniviä on vain tietty määrä? Tavallaan tämä vähäisten mielipiden kirjo ei yllä tälle sektorille,e
    80 plus
    27
    159
  3. Taas poistui ketju,

    meillä on siis valvova silmä. Aloitus oli Ruuneperin,jossa hän karsinoi meidät vuohiin ja lampaisiin. Aloitus oli todell
    70 plus
    38
    158
  4. Onhan todella kannustavaa keskustelua!

    Jollet halua äänestää Hallaahoa,voit kuolla pois! Pikavilkaisu palstalle ei paljoa toivoa huomisesta anna! Voi me porhal
    80 plus
    8
    158
  5. Yksitoikkostako tämä elämä?

    No ei todella! Ajetelkaa aamuisin,kun avamme räpsyttimemme ja tietty senjälkeen tietolähteen TV:n saamme tietää,kuinka m
    70 plus
    48
    158
  6. Kuinka alas tässä kirjoutuksellisessa kujanjuoksussa voidaan mennä?

    Alasajetaan omilla niceilään esiintyvät kirjoittelijat. No tietty sen kujanjuoksun olen läpikäynyt tälläkin palstalla. K
    70 plus
    60
    157
  7. Mitä tämä keskustelupasta on teille antanut?

    Minäpä keron minulle se antoi aikoinaan Monican vetämässä murreketjussa,kun mieheni oli hegityskoneesa,niin tämä kanava
    70 plus
    13
    156
  8. Viikon voin olla oma itseni,

    vein mieheni hoitojaksolle. Itku tuli silmään tänä aamuna,kun korin perunoita kalakeittoon ja ajattelin,voin laittaa ja
    70 plus
    11
    153
  9. Huomionarvoinen asia,

    kyllä nicilliset ovat johdossa,kun palstaa seuraa. Onhan se niin reilua,että olemme täällä,niinkun facepookissa face to
    70 plus
    40
    153
  10. Työ tekijäänsä neuvoo,

    huomion,kun äsken perunakuokalla sekoitin sementtilaastia,jota tein kottikärryyn valmispetonista. Oli minulla lapiokin j
    70 plus
    13
    153
  11. Palveluiden ulkoistaminen

    alkaa olla nykyaikaa kunnilla. Kilpailutettujen tuottajien,jotka halvinmalla tekevät taso on ollut arveluttavaa. Jopa ar
    70 plus
    10
    151
  12. Aloitteellisuus kadonnut täysin palstalta?

    No tietty,nyt vaalihurmoksessa, kaikki oleellinen kiinnekohta kadonnut? Media ryösti pandahysterian? Minä ruunen kanssa
    70 plus
    11
    151
  13. Kun ystävän känny jää auki?

    ja se aukeaa kaiketi taskussa? Voiko olla rikollista kuunella sitä??
    70 plus
    8
    148
  14. Tuleeko Suomesta nyt pandalandia?

    Tietenkin sukupuuttoon kuolevat eläimet ovat pelastamisenarvoisia,mutta kukaa näkee niiden ekokemian,niiden lajille omi
    70 plus
    10
    147
  15. Hyvää Kalevalanpäivää!

    Itätaivas ruskotaa pahaenteisesti,muutamia pilvenharsoja,kuin lammaslaumoja kaiketi etelästä seilaa. Ensimmäiset keltas
    70 plus
    1
    146
  16. Niin harvoin,

    voin näkyä palsatilaa rohmuavana kirjoittelijana, mutta henki pihisee vielä amalla Ihana syyspäivä kirvoittaa kieleni,si
    70 plus
    11
    146
  17. Vanhuuden höperyys

    Mittataan juuri täällä. Jos ja kun avaat eriäviä mielipititä,niin hullut paperit räjvähtää allta akayksikön ,ilman neuro
    70 plus
    17
    143
  18. Se taivallus palstan mukana

    on ollut todella kiehtovaa.Älkää pelätkö ei ama ole jättämäsä palstaa joillekin olen ollut ikuinen riesa,mutta kaiketi a
    70 plus
    10
    141
  19. Ajatteletko omilla aivoillasi,vai perikunnan?

    Joskus tulee mieleeni,kun selailen noita mielipiteitä ja vanhustenhyväksikäyttöä ilmenee todella paljon. Kyllä minäkin o
    70 plus
    23
    141
  20. Aman ajatelmia,kun oikein koskee

    Nyt ei lähdetä aurinkomatkalle,sille viimeiselle,vaikka monikin jo huokaisi helpotuksesta,nyt siitä rääväsuisesta juoppo
    70 plus
    18
    140