Ostin 20 €:n juoksukengät Citymarketista

120 markkaa pari

Joka kerta olen ostanut halvemmat ja halvemmat juoksukengät enkä ole pettynyt.
Edelliset maksoivat 30 euroa (Phuket, Thaimaa), sitä edelliset 50 euroa (Khon Kaen, Thaimaa) ja sitä edelliset peräti 85 euroa (Mäntsälä, Suomi).
Aivan turha maksaa 100 euroa, jos kunto ei vaadi mitään iskunvaimennuksia. Ohut kevyt jalkine on nopein. Hyviltä tuntuvat ja kestävät sen puolitoista vuotta.

31

1813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apinaa koijataan

      Joskus tosta oli Hesarissa juttukin. Ostamalla halvemmalla tavaratalosta lenkkareita , joudut ostamaan ehkä kengät hieman useammin (ovat materiaaleiltaan ja tekniikaltaan ehkä vähän heikompia) mutta loppupeleissä saatat kuitenkin vähän säästää, kuin jos ostaisit esim Asicsin kalleipia merkkejä.

      Sitä paitsi, ei noi tavaratalolenkkarit välttämättä ole huonoja. On ne parempia, kuin mitä oli lenkkarit 70-80 luvulla.
      Mulla kuluneet lenkkarit siirtyvät sitten maasto ja hiekkatielenkeille.

      Kyllä tietysti oikein löysät ja kuluneet lenkkarit on vaaraksi jalkojen kunnolle. Eron huomaa kun siirtyy vanhoista tuliteriin.

    • kukkis-70

      Minun jaloille sopivimmat on myös löytynyt marketin hyllystä, hintahaitari 25-45€, kinttuni ovat(naisille kai aika harvinaisesti) niin optimaalisesti rakentuneet ettei tarvii mitään tukia, talvisin käytän hieman enemmän iskunvaimennusta.

      Olen hieman eri mieltä tuosta "löysät ja kuluneet lenkkarit on vaaraksi jalkojen kunnolle)..Kun lenkkari löystyy, jalkapöytien ja nilkkojen pienet lihakset joutuvaat alkaa tekemään töitä, kun tukea ei enää hoidakaan kenkä, tietenkin jalat siitä kipeytyvät, ja tuntuu taas helpottavalta laittaa hyvin tukeva kenkä jalkaan ja lihakset ovat taas käyttämättöminä.

      Varsinkin maanteillä juoksevilla saattaa olla todella heikot pikkulihakset..

      Itse löysin tänä keväänä avojaloin lenkkeilyn, suosittelen kaikille kokeilemista, Yhtä hyvää tunnetta alaraajoille ja jopa selälle, en ole ennen juoksemalla saanut, pikkulihakset todella kehittyvät, ja juoksu asento tuntuu muuttuvan itsestään luonnollisemmaksi..

      Ja miten tämä liittyi halvat lenkkarit juttuun?! Tulee vielä halvemmaksi :D

    • uuden kengät ostoon

      Kuulin jonku kehuvan että Lidlin 20€ lenkkarit on ihan hyviä juoksukenkiä. Onko joku testannu? Näyttää erehdyttävän paljon samoilta kuin omat Adidakseni, joista olen tykänny. Ptiäisi hankkia piakoin uudet kengät, kun olen tähän asti juossut vain yksillä kengillä ja niissä alkaa jo näkyä kulumista. Olisi vissiin hyvä juosta kenkiä vaihdelle.

    • Elanto menee..

      Höpö höpö, älä puhu paskaa!!! Työskentelen tunnettuun liikeketjuun kuuluvassa urheiluliikkeessä ja tiedän, että juoksukenkien laatu nousee heti, kun hintaa nostetaan.

      Olisit nuokin kengät ostanut oikeasta urheiluliikkeestä 100 eurolla, niin olisit saanut sitä katu-uskottavuuttakin kaupan päälle!

      Kuka kehtaa juosta kengillä, jotka on saanut 20 eurolla?? Haloo!!

      • pälinä lakkas

        Kehnohko provo... Mutta kun olin tänään lenkillä ja vastaan tuli kävellen pariskunta, niin toisella kierroksella vastaan tullessa ne ihan oikeasti yritti tiirata että minkälaiset kengät mulla on jalassa :)


      • eiooaina

        Niin niin.
        Samoissa paikoissa tehdään.
        Eli paska palkalla niille jotka tekevät.
        Merkki ratkaisee hinnan!
        Katsokaa Valmistusmaa ja miettikää jotkut kerää isot rahat niillä kengillä.
        Monille sopii halpa malli yhtä hyvin.
        Ei kannata olla niin sinisilmäinen.
        Ottakaa selvää missä tuote tehdään.
        Onko kenties lapsityövoiman käyttöä.


    • jakexz

      Joillekkin varmasti sopiikin huonommat kengät aivan hyvin, mutta joillakin kipeytyy nilkat ja jalat muutenkin nopeasti huonommilla kengillä.

      Kantsii aina etsiä alennuksia,vanhentuneita tuotteita, loppuun myyntejä, vanhentuneet värisiä jne. Nyt olen kahtenu vuotena osta lenkkarit puoleen hintaan. Tällä hetkellä jalassa 150 euron lenkkarit;TODELLA HYVÄT, ainakin minulle toimii. Puoleen hintaan 75 e :D oli intersportis just tulos uus iso kuorma adidaksen lenkkareita ja vuoden vanha malli täytyi myydä pois nopeasti.

    • Akitaalasmaa

      oisko Akille vinkkejä. Koko 46.

      • Anonyymi

        Pappahölkkääjille sopivat pappamerkit kuten Asics ja New Balance. Jos näitä on jo kokeiltu, jäljellä on vielä kaikkien pappamerkkien äiti, Hoka One One.


    • Anonyymi

      Kestävimmät juoksukenkäni ovat olleet Lidlin myymää merkkiä Crivit, jotka ovat olleet parin kympin juoksukenkiä. Viime aikoina Lidlissä on ollut myynnissä vain juoksukenkiä hieman painavampia "ulkoilukenkiä" joissa on syvempi ja isompi pohjakuviointi. Toivottavasti niitä hyviä juoksukenkiäkin saadaan taas joskus.

    • Anonyymi

      Onko citymarket tai prisma halvin? Vaihtuu merkki Kokkolan Lidlin nostettua hintoja

      • Katso XXL Adidas Duramo tarjouksessa 40€.


      • CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Katso XXL Adidas Duramo tarjouksessa 40€.

        Nyt myös Nike Downshifter puoleen hintaan 39€.


    • Anonyymi

      Antiikin olympialaisissa urheiltiin alasti paljasjaloin

      • Anonyymi

        Kyllä siellä mentiin ihan muutenkin paljaan.


    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoitti: "Aivan turha maksaa 100 euroa, jos kunto ei vaadi mitään iskunvaimennuksia."
      Huono kunto ja terveys voikin vaatia iskunvaimennuksia, mutta hyvä kunto tai nopea juokseminen ei vaadi eikä kaipaa sellaista hidastetta. Jalan päkiässä on sen luonnollinen jousto omasta takaa. Olen pitänyt jo kauan Lidlin ohutpohjaisista kestävistä Crivit-merkkisistä juoksukengistä, koska niiden pohjarakenne kestää eikä ole veltto vaan kimmoisa.

    • Anonyymi

      11 vuotta ja vielä kestää, hyvin on tehty

    • Anonyymi

      Maastossa noilla markettilenkkareilla ei pärjää. Ne ovat sellaista "pahvia", että kastuessaan liukenevat ja hajoavat alta. Toki ei pitoakaan ole, koska yleensä pohja on hyvin sileä.

      Maastoon kunnon maastojuoksukengät ja ne maksaa yli satasen parilta.

      • Anonyymi

        XXL:ssä New Balance Nitrel 5 60€. Paremmat kuin Tokmannin pahvilenkkarit.


    • Anonyymi

      Molle tee perässä.
      Tokmannissa juoksukenkiä.

    • Anonyymi

      Vieläkö saa alle 20 euron?

      • Anonyymi

        Ei saa. Lentoliput Thaimaaseen maksaa paljon enemmän kuin 20 €.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Adidaksia lähtee 40-60€:llä Galaxy, Duramo, Reponse, Questar, jne

    • Anonyymi

      mikä sinun tämän vuoden halvin juoksukenkäpari?
      Vieläkö löytyy 20 eurolla?

      • Anonyymi

        En ole AP, mutta Cittarissa näkyi taas 20e tarjoustossut. Ostin 70€ Adidaksen tohvelit sen sijaan.


    • Anonyymi

      Halvemmalla pääsee kun ei käytä lenkkareita ollenkaan.

      • Anonyymi

        peiposen kumisaapaskikka tunnetaan


    • Anonyymi

      Omatpahan ovat jalkasi. Siinä olet toki oikeassa, että himoläski sohvakuntoilija tarvitsee vain aimo annoksen itsekuria, eli tasollesi valinta lienee ihan oikea.

    • Anonyymi

      Cittarista en osta mitään.

      • Anonyymi

        Allekirjottanu ostaa ananaslonkeroo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe